News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Eläinoikeusfoorumin Halla-aho-keskustelut

Started by bebeto007, 11.02.2009, 05:48:56

Previous topic - Next topic

bebeto007

En tiedä onko ollut täällä, mutta Googlaamalla löysin Eläinoikeusfoorumin, jossa erittäin laaja Halla-aho kirjoittelu menossa aivan viimepäivien tapahtumiin asti.

Keskustelua jo 43 sivua aina ViNan sekoiluista alkaen. Linkki johtaa viimeiselle sivulle.

http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?showtopic=15846&st=630
War is not over until you admit it to yourself! *General Patton*

Spinnu

Yllätyin kuinka nuivaa väkeä Eläinoikeusfoorumilta löytyikään. Homma^^^
"Monien ihmisten mieli on kuin betonia. Hyvin sekaisin, ja pysyvästi!"
(Alfred E. Neuman)
http://www.kiva.org/team/homma

bebeto007

Jep, eipä uskoisi todeksi ellei omin silmin näkisi. Yllättävän kriittistä porukkaa, joka ei näytä mitenkään imevän oppeja YLEstä tai Erkkomedialta. Näillä tyypeillä on hyvä verkosto ja suosiota nuorten keskuudessa. Olisi hyvä lisä saada heidänkaltaisiaan mukaaan hommaan!
War is not over until you admit it to yourself! *General Patton*

Dark Serenity

Mitä ihmettä!
Voiko tuo olla totta?

Olen itse pitänyt eläinten oikeuksien ajajia vihreän ideologian sokeina kannattajina, sopulityyliin.

Ehkä on enemmän kaltaisiani ihmisiä kuin ajattelinkaan. Kannatan eläinten aseman parantamista, hyvin julman lihateollisuuden parissa varsinkin. Olen myös lihansyöntiä vähentämässä.

Avrelivs

Minua ei yllätä. Fiksua väkeähän tuolla on. Kaikissa ryhmissä on toki omat tupauunonsa, kuten meillä hommassakin ;) mutta useimmista paikoista löytyy myös fiksuja ihmisiä.

Mitähän mieltä eläinten oikeuksia kannattavat mahtavat olla eräiden uskontojen tavasta teurastaa eläimet tainnuttamatta? Ei ihme että eläinoikeusforumilaisten joukossa on nuivaa sakkia joka ei purematta niele YLE:n ja muun median kaikkia kommentteja. 
Bears on a Submarine

aha

En moisesta foorumista ole aiemmin kuullutkaan, mutta voin tähän väliin todeta, että rakastan koiraani enemmän kuin yli kuutta miljardia ihmistä tällä planeetalla.

<jeesustelu>
Ihmisoikeuksia tulisi jokaisen kannattaa jo itsekkäistä syistä, mutta suurinta humaaniutta on huomioida ne, joilla ei ole ääntä ollenkaan.
</jeesustelu>

Esa N.

Quote from: aha on 19.02.2009, 23:01:40
En moisesta foorumista ole aiemmin kuullutkaan, mutta voin tähän väliin todeta, että rakastan koiraani enemmän kuin yli kuutta miljardia ihmistä tällä planeetalla.

<jeesustelu>
Ihmisoikeuksia tulisi jokaisen kannattaa jo itsekkäistä syistä, mutta suurinta humaaniutta on huomioida ne, joilla ei ole ääntä ollenkaan.
</jeesustelu>

Allekirjoitan!

Mut entäs kun mun koira on selkeesti muslimivastainen? Olin katsomassa tässä taannoin ollutta suurta maahanmuuttokeskustelua kun ohjelmassa tuli tämä insertti missä oli suvivirttä ja muuta, niin siinä kohdassa missä tuli kuvaa moskeijasta ja jotain äbäläwäbälää, niin koirani hyppäsi uniltaan ylös ja alkoi murisemaan. Kyllä harmitti, ettei ollut videokamera silloin päällä :D
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

Lemmy

Eiks nää olekaan niitä jotka kouluttaa koiransa vegaaneiksi? ???
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Avrelivs

Quote from: Esa N. on 19.02.2009, 23:06:05
Mut entäs kun mun koira on selkeesti muslimivastainen? Olin katsomassa tässä taannoin ollutta suurta maahanmuuttokeskustelua kun ohjelmassa tuli tämä insertti missä oli suvivirttä ja muuta, niin siinä kohdassa missä tuli kuvaa moskeijasta ja jotain äbäläwäbälää, niin koirani hyppäsi uniltaan ylös ja alkoi murisemaan. Kyllä harmitti, ettei ollut videokamera silloin päällä :D

[huono vitsi] No, silloinhan kyseessä on selkeästi vääräuskoinen koira, ja kyllähän me tiedämme mitä sellaisille tehdään. ;D [/huonovitsi]
Bears on a Submarine

aha

Mut entäs kun mun koira on selkeesti muslimivastainen?

No minun valkoinen länsiylämaanterrierini ei ehkä ole noin artikuloitunut, mutta vihaa syvästi mustia koiria, etenkin rottweilereitä. Olen yrittänyt liennyttää tarjoilemalla herkkuja sopivissa tilanteissa, vaan mikään ei auta. Ehkä se on se haju.

Edit: En halunnut tietysti vihjailla, että on olemassa eri koirarotuja! Kaikki koirat ovat samaa rotua, samanlaisia ja haluavat elää yhdessä suuressa kennelissä.

Esa N.

Quote from: aha on 19.02.2009, 23:13:10
Mut entäs kun mun koira on selkeesti muslimivastainen?

No minun valkoinen länsiylämaanterrierini ei ehkä ole noin artikuloitunut, mutta vihaa syvästi mustia koiria, etenkin rottweilereitä. Olen yrittänyt liennyttää tarjoilemalla herkkuja sopivissa tilanteissa, vaan mikään ei auta. Ehkä se on se haju.

Edit: En halunnut tietysti vihjailla, että on olemassa eri koirarotuja! Kaikki koirat ovat samaa rotua, samanlaisia ja haluavat elää yhdessä suuressa kennelissä.

Juu, tiedoksi. Omani on "mixed breed" a.k.a. Heinämäen Pystykorva, eli Karjalan karhukoiran ja Länsi-Siperian Laikan sekoitus. Mut vaatii melkoisen koirantuntijan huomaamaan erot. "puhtaaseen" Karhukoiraan ;)

Muita koira- ja eläinrotuja (riistaa lukuunottamatta) kohtaan hän on kuitenkin hyvin suvaitsevainen.

edit (ok, tää o vähän väsynyttä):
Oikeestaan mä ehdotan, että mun Röllistä tulee homman maskotti, koska hän on monietninen, mutta silti tekee duuninsa käskemättä, tuo yhteiskunnalle hyötyä mm. koiranmuonaveroina yms eläinlääkäripalveluissa ja lisäksi on aktiivisena jäsenenä Suomalaisessa riistanhoitotyössä. ;)

Eli kaikin puolin hyvä maahanmuuttaja..
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

aha

Quote from: Esa N. on 19.02.2009, 23:20:08
Quote from: aha on 19.02.2009, 23:13:10

Juu, tiedoksi. Omani on "mixed breed" a.k.a. Heinämäen Pystykorva, eli Karjalan karhukoiran ja Länsi-Siperian Laikan sekoitus. Mut vaatii melkoisen koirantuntijan huomaamaan erot. "puhtaaseen" Karhukoiraan ;)

Muita koira- ja eläinrotuja (riistaa lukuunottamatta) kohtaan hän on kuitenkin hyvin suvaitsevainen.

Itse olen miettinyt että miten yrittää sopeuttaa koiraani hyvin roturikkaaseen ympäristöön. Mutta miten kouluttaa kielitaidotonta otusta joka näyttää kaikinpuolin tyytyväiseltä kustantamaani täyshoitoon ja ei osoitakaan halua luopua mielestäni vanhakantaisesta reviiriajattelusta?

Seuraan mielenkiinnolla meneilläolevaa yhteiskunnallista väestönsiirtokokeilua, ehkäpä siitä voisi oppia jotain.

( ;D )

Spesialisti

On tuolla foorumilla tosi kajahtanuttakin porukkaa, juuri näitä kissoja vegaaneiksi tuunaavia. Kyseessä lienevät kiljupunkahtavat, viherpunasävytteiset teinitytöt. Mahtaa olla halal-teurastuksen ja islam-myönteisen monikulttuuriperseilyn kanssa yhteensovittamista.

aha

Quote from: Spesialisti on 19.02.2009, 23:56:17
On tuolla foorumilla tosi kajahtanuttakin porukkaa, juuri näitä kissoja vegaaneiksi tuunaavia. Kyseessä lienevät kiljupunkahtavat, viherpunasävytteiset teinitytöt. Mahtaa olla halal-teurastuksen ja islam-myönteisen monikulttuuriperseilyn kanssa yhteensovittamista.
Koska kieli on valtaa, ehdotan kiljuvihreää tai peräti kiljukettutyttöä mustamaalaaukseen riittäväksi termiksi. Punk on jo muutenkin kilju, eikö?

Kiljuhumanisti miellyttää omaa korvaani eniten.