News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Haasta ennakkoluulosi!

Started by Tobias, 09.02.2009, 08:17:35

Previous topic - Next topic

Tobias

MTV:n Huomenta Suomessa oli tänään allamainitut aiheet:

7.39 Haasta ennakkoluulosi! Mikä maahanmuuttajissa ärsyttää?

7.50 Haastattelussa Umayya Abu-Hanna ja maahanmuutto- ja eurooppaministeri Astrid Thors

On aika turhauttavaa katsella ja kuunnella tällaista keskustelua jossa meidät suomalaiset syyllistetään, itse en enää suostu syyllistymään. Miksi minulla pitäisi olla ennakkoluuloja maahanmuuttajia kohtaan, eikö minulla voi olla tietoa. Pidetäänkö minua todella näin tyhmänä, ilmeisesti pidetään. En kuitenkaan suostu olemaan tyhmä, koska minä hankin faktatietoa aiheesta.

Tässä ohjelmassa kaikki oli sitä mitä nyt aikaisemminkin olen kuullut. Jotenkin jännää on se, että Umayya Abu-Hannan suusta sai kuulla sen "kriittisimmän" ajatuksen.
"Sananvapauden pitää olla oikeutta esittää nimenomaan ikäviä ja kiusallisiksi koettuja asioita, sillä ongelmattomien asioiden esittämiseen ei tarvita mitään vapautta." Jukka Hankamäki

Tobias

En ole ennustaja vaan hankin faktatietoa. Ymmärrettävistä syistä en voi hankkia jokaisesta tulevaisuuden maahanmuuttajayksilöstä erikseen tietoa.
"Sananvapauden pitää olla oikeutta esittää nimenomaan ikäviä ja kiusallisiksi koettuja asioita, sillä ongelmattomien asioiden esittämiseen ei tarvita mitään vapautta." Jukka Hankamäki