News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-12-06 Nuori nainen raiskattiin Tampereella - poliisi kaipaa vihjeitä

Started by Mage, 06.12.2009, 11:37:41

Previous topic - Next topic

Riukulehto

Quote from: Bored. on 10.12.2009, 17:16:30
Quote from: Kettu on 10.12.2009, 17:06:14
Jossakin uutisoitiin heti tapauksen jälkeen, ettei isonenäistä tai muutakaan raiskaajaa näkynyt valvontakamerakuvissa. Joko nainen oli keksinyt tarinan päästään tai koordinaatit olivat hukassa.

Tämä Hervannan tapaus on surkea ja varmasti tapahtunut, mutta miksei tämä keskustelu tyrehtyi? Virolaiset pois Suomesta?
Jep, näin tuossa isonenäjutussa taisi käydä. Mitään konkreettista "päätöstä" sillä jutulla en kyllä nähnyt olevan.

Mikään keskusteluketju ei jatku ikuisesti. Ja eivätköhän kaikki ole sitä mieltä, että raiskaavat ulkomaalaiset eivät ole tänne tervetulleita - aivan samoin kuin että raiskaavat suomalaiset ansaitsevat tuomion. Harmittaako sinua, kun tässä tapauksessa virolaisia ei lähdetä mollaamaan sivukaupalla? Miksi?

Niitä uutisoituja isonenäisen tekemiä raiskauksia oli siis 2 kappaletta. Toinen tapahtui helmikuussa ja toinen toukokuussa. Tuskin molemmat olivat keksittyjä, jos kumpikaan...
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Nainen+yritettiin+raiskata+sillalla+Tampereella/1135246384501
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

acc

Tässä raiskauksiin liittyvä linkki.
http://www.antirape.co.za/

Jonkinlainen vaginaan laitettava laite, joka tarttuu raiskaajan penikseen ja jota raiskaaja ei itse saa irti.

Saapa nähdä milloin tuollaisen käyttö kielletään. Sehän tuottaa haittaa raiskaajalle.

2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Iloveallpeople

Quote from: acc on 10.12.2009, 19:04:15

Jonkinlainen vaginaan laitettava laite, joka tarttuu raiskaajan penikseen ja jota raiskaaja ei itse saa irti.

Saapa nähdä milloin tuollaisen käyttö kielletään. Sehän tuottaa haittaa raiskaajalle.

Mielenkiintoinen kysymys on, että saisiko nainen Suomessa tuomion pahoinpitelystä vai törkeästä pahoinpitelystä, jos käyttää tuollaista ja raiskaus tapahtuu (vai onko yksi työntö Suomessa edes raiskaus, vaan raiskauksen yritys?)
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Lentomestari

Quote from: acc on 10.12.2009, 19:04:15

Jos joku nainen täällä laittaisi tuollaisen vekottimen hässäkkäänsä ja sitten raiskattaisiin, toteaisi oikeus takuulla tapauksen olleen provokatiivinen ja nainen yllyttäneen raiskaukseen. Se että jollain tuollainen olisi sisällään ja vielä raiskattaisiin, olisi täällä uskomaton sattuma.

Jos joku nainen tuon tekisi (yllytysraiskaus), tarttis se kyllä naiselta aika paljon särmää, ihan peruspirkko ei siihen  pystyisi.

Enni

Paras raiskauksenestoväline on luultavasti puukko tai muu ase, jolla voi tarvittaessa vähän tökkäistä. Pitääkin varmaan alkaa kantaa sellaista mukana, kun pimeässä lähtee tuonne syrjään lenkkeilemään, ja muutenkin.

Tosin aivan varmasti saisi hirveät syytteet niskaansa, jos yltyisi itseään puolustamaan.

Bored.

Quote from: Turkulaine on 10.12.2009, 17:22:01
Quote from: Bored. on 10.12.2009, 17:16:30
Harmittaako sinua, kun tässä tapauksessa virolaisia ei lähdetä mollaamaan sivukaupalla? Miksi?
Virolaisuusolettama perustuu kai tällä hetkellä sellaisen ihmisen korvinkuulijahavaintoon, joka ei erota lähisukukieltämme venäjästä. Toisin sanoen tekijät ovat voineet olla miltei mitä tahansa kansaa armenialaisista kreikkalaisten kautta puolalaisiin.
Jep, näin ainakin oli, kun aiheesta viimeksi itse luin. Virolaisuutta käytin tekstissä vain siksi, kun tuo aiempi kirjoittaja siitä mainitsi. Saa nähdä, ratkeaako tuokaan juttu koskaan...

herra 4x

Quote from: Enni on 10.12.2009, 20:50:28
Paras raiskauksenestoväline on luultavasti puukko tai muu ase, jolla voi tarvittaessa vähän tökkäistä. Pitääkin varmaan alkaa kantaa sellaista mukana, kun pimeässä lähtee tuonne syrjään lenkkeilemään, ja muutenkin.

Tosin aivan varmasti saisi hirveät syytteet niskaansa, jos yltyisi itseään puolustamaan.

On myös laitteita, joista lähtee aivan helvetillinen ääni. Ja pippurisumute.

Myönnän itsekin, että näin sivusta on älytöntä lähteä neuvomaan. Suomen lainsäädäntö on rajoittanut itsepuolustuksen rajat, jos ei itse lainsäädännössä niin oikeuskäytännössä. Kuitenkin siinä tilanteessa että henkeä tai terveyttä uhataan tai päälle hyökätään, ei lait varmaan tule ensimmäisinä mieleen. Siitä huolimatta kannattanee harkita puukon tai vastaavan aseen käyttöä.

Aloin miettiä itsekin tätä lausettani. Mikä minä olen neuvomaan esimerkiksi naista, jonka päälle raiskaustarkoituksessa hyökätään? Mikä minä olen neuvomaan mitään? Ainoa mikä mielestäni on selvää, on että jokaisella pitää olla oikeus puolustaa itseään.
Rakkaudesta lajiin.