News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

PARI NUIVAA KAMERAHENKILÖÄ SAA PAIKAN

Started by JM-K, 08.02.2009, 21:08:46

Previous topic - Next topic

JM-K

Adressin luovutus lähenee. Todennäköisin ajankohta on lupaavasti perjantaina 13.2. joskus puolen päivän aikaan, plus miinus 1 tunti.

Tarvitsisin mukaan sessioon pari reipasta henkilöä, jotka omistavat videokameran. Heidän tehtävänään olisi vetää adressin luovutus ja tilaisuuteen mahdollisesti liittyvät keskustelu yms. talteen. Laitan tallennetta sitten myöhemmin Youtubeen yms.

Tilaisuus olisi ehdottomasti saatava talteen "meikäläisten" toimesta, sillä pidän enemmän kuin todennäköisenä, että valtamediaa ei paikalla ainakaan ihan tungokseen asti saavu. Olennaista on, että itse kuvaamalla saisimme tämänkin asian esitettyä julkisuudessa totuudenmukaisessa valossa.

Halukkaille vielä tiedoksi, että jos lähdet mukaan, tarkoittaa se käytännössä sitten ns. kaapista ulostuloa. Eli kaikki paikalla olijat tietävät sinun osaavan ajatella omilla aivoillasi ja että olet rohkea, etkä pelkää epämääräisiä natsikortteja heiluttelevia fanaatikkoja.

Huomioi siis tuo seikka, ettei tule sitten mitään kalkkiviivoilla puihinvetoja. Tämä on vakava asia!

Palkkioksi tarjoan sinulle kahvit. Suurin palkkio on kuitenkin rajusti kasvava sisäisen vahvuuden tunne, tunne siitä, että olet tehnyt jotain tärkeää ja mielekästä!

Laita meiliä, jos olet valmis leikkiin:

[email protected]

mikkoR

jos Lahden suunnasta on joku menossa saa minulta kyydin pitkällä autolla ja mustilla ikkunoilla :)

Ainii.. ei autolla, sehän oli ooppeli..
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

JM-K

Kaveri kuvaa järjestelmäkameralla, joten videokamerahenkilöstölle edelleen tarvetta. Nyt sanoista teoiksi eli reippaasti messiin!

Veikkaanpa, että tilaisuuteen liittyy paljon tahatonta tilannekomiikkaa... älä siis missaa elämäsi tilaisuutta!

J

Nationalist-92

Jos tällanen nuori pojankloppi kelpaa kuvaajaksi niin olen mukana... Laitan sulle meiliä vaikka huomenna.

JM-K

Nuorna vitsa väännettävä eli kelpaahan toki!

Semmoinen juttu tosin, että koska olet tuosta nimimerkistäsi päätellen alaikäinen, niin juttelehan asiasta vielä kotonakin, ei tule sitten mitään sanomisia. Jookos?

Laitahan meiliä!

J

Matias Turkkila

Quote from: JM-K on 08.02.2009, 22:41:03
Kaveri kuvaa järjestelmäkameralla, joten videokamerahenkilöstölle edelleen tarvetta. Nyt sanoista teoiksi eli reippaasti messiin!

Veikkaanpa, että tilaisuuteen liittyy paljon tahatonta tilannekomiikkaa... älä siis missaa elämäsi tilaisuutta!

Minä olen tuo mainittu järkkäriviipeltäjä. Toivottavasti tulee yhtä tunnelmallisia kuvia kuin edellisissä nuivakuvauksissa elikäs Zetorin persu-peijaisissa  :D

Kami

Youtubetasoista kuvaa äänellä saa melkein millä tahansa multimediakännykällä. Uusimmilla reippaasti parempaakin.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

vilach

QuoteYoutubetasoista kuvaa äänellä saa melkein millä tahansa multimediakännykällä.
ei saa. minun kännykässä kameran videon resoluutio on jotain 144x192.
monissa muissa jotain 300x400.
ja kalleimassa 640x480.

botti

Youtubeen saa yllättävän korkeatasoista materiaalia jos haluaa. Lataus vaan kestää kauemmin. Jos taas haluat yli 10 minuutin pätkän niin pyydät vain ylläpidolta "ohjaajan" oikeudet.

Kami

Quote from: vilach on 09.02.2009, 00:38:10
QuoteYoutubetasoista kuvaa äänellä saa melkein millä tahansa multimediakännykällä.
ei saa. minun kännykässä kameran videon resoluutio on jotain 144x192.
monissa muissa jotain 300x400.
ja kalleimassa 640x480.

Jaa, no siinä tapauksessa on varmaan hyvä rajata että mikä on multimediakännykkä ja mikä ei. Ainakin Nokian N-sarjan kännykät laskisin kys. kategoriaan, ja tuo 425 x 344 kokoinen flashvideo kyllä onnistuu niillä kaikilla. Omassa (N85) pystyy tuota 640 x 480 kuvaa ottamaan, mutta tökittää kyllä se kuvaus pahasti ja tökittää sitä kautta tuloskin.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

LW

Omistan digikameran, jolla saa otettua 640x480 tasoista videokuvaa. Olen käytettävissä perjantaina.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Ullanlinna

Harmi, että olen juuri tuolloin matkoilla. Kalusto olisi löytynyt.  :-[

sangria del vhm

Vuokratkaa ihmeessä Canon XL-1 tai 2 tyyppinen jeesuskamera käyttöön, niin naurettavaa kuin se onkin, niin iso röttelö on aina hirveän vakuuttava, laadusta viis, itse olen saanut joskus ansiotonta kunniaa valokuvauksen ammattilaisena pyörimällä jonkun vakuuttavan näköisen järjestelmäperän+ison objektiivin kanssa, vaikka hädin tuskin osaan nappia painaa.

Johki

Niin, siis missä adressi luovutetaan?

Veli Karimies

Onko adressin luovutuksen yhteydessä tuenilmaisutilaisuus`?

Matias Turkkila

Quote from: Johki on 09.02.2009, 16:29:04
Niin, siis missä adressi luovutetaan?

pe 13.2. kello 12, Eduskunnassa.

Quote from: Keijo on 09.02.2009, 17:44:30
Onko adressin luovutuksen yhteydessä tuenilmaisutilaisuus`?

Ei järjestetä, johtuen JM-K:n nimenomaisesta toivomuksesta.

JM-K

Kiitos kaikille kiinnostuneille. Youtube palaa asiaan!