News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Homma nousuun Facebookissa

Started by reino, 08.02.2009, 12:26:26

Previous topic - Next topic

reino

Jokos meillä on olemassa oma Facebook-ryhmä? Jos ei, niin Facebookin puolelle perustaa ryhmän nimeltä "Homma-forum", "Homma nousussa", "Homma^^^" tms., jossa uskaliaimmat hommalaiset voisivat astua esiin omalla nimellään ja naamallaan.

Ryhmän kuvaus voisi olla vaikka: "Homma on valveutuneiden ja huolestuneiden kansalaisten muodostama maahanmuuttokriittinen, puolueisiin sitoutumaton kansanliike." Sieltä sitten tietysti linkki forumille.

Itse en voi olla naamakirjassa, koska naamani on ruma, mutta joku puolueisiin sitoutumaton valveutunut kansalainen voisi ottaa ryhmän perustaakseen.

EDIT: Facebookissahan on sitten mahdollista pistää pystyyn kaikenlaisia hauskoja Facebook-kampanjoita, kuten "my middle name is Homma, too".  ;D

Veli Karimies

Quote from: reino on 08.02.2009, 12:26:26
Itse en voi olla naamakirjassa, koska naamani on ruma, mutta joku puolueisiin sitoutumaton valveutunut kansalainen voisi ottaa ryhmän perustaakseen.

Kaikkihan me suomalaiset miehet rumia olemme, kun emme ole mustia.

Oho rasistinen sutkautus. Odotan oikeudenkäyntiä.

Esa N.

There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

Veli Karimies

Ei mitään.

Ullanlinna

Liitytään. Muistakaa myös nämä:
Scripta: http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=5937730957
Ja anti-Scripta: http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?sid=fa0bb9d1e6c83d237558d5400aa65bbd&gid=43464244199

Ullanlinna

Ei löydy "Homma^^^", voitko laittaa suoran linkin?

Esa N.

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

Risteri

IDA

Mutta missä on reino itse? Häh?  8)

Whatsername

Sain siskonikin liittymään tonne :) Se kyllä on hyvin samaa mieltä tästä kaikesta, mutta ei oikeen oo foorumien ystävä.
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

Ernst

Quote from: Keijo on 08.02.2009, 13:29:15

Kaikkihan me suomalaiset miehet rumia olemme, kun emme ole mustia.

Oho rasistinen sutkautus. Odotan oikeudenkäyntiä.

Kaksitoista raipaniskua lausumastasi. Itse lisään, että vaalea ihonväri jättää pienet kauneusvirheet selvästi näkyviin.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

antero

Jokos meillä on olemassa oma Facebook-ryhmä? Jos ei, niin Facebookin puolelle perustaa ryhmän nimeltä "Homma-forum", "Homma nousussa", "Homma^^^" tms., jossa uskaliaimmat hommalaiset voisivat astua esiin omalla nimellään ja naamallaan.
"Ujommille" vois olla ryhmä: ^^^

Ja kuvaus vaikka: Nousussa

Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Alceste

"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

reino

Quote from: IDA on 08.02.2009, 22:33:18
Mutta missä on reino itse? Häh?  8)

Sehän lukee siellä Reino Reinosen facebook-profiilissa:

Reino has no friends.

;D

axmrdr

Esa N.

Noniin. Laitan tännekin postausta, että päivitin ja laajensin Homma^^^ yhteisön etusivun perustietoja, koska seinäkirjoitukseen oli tullut palautetta maahanmuuttokriittisyydestä. Eli selvensin sitä, että maahanmuuttoa ja -kriittisyyttä on erilaista.

Mikäli seuraatte välillä facebook-sivua, käykää kommentoimassa ja jos kuulutte ryhmään, lisäilkää vaikka hyviä aihetta käsitteleviä blogeja. Muutaman sinne jo lisäsinkin.

http://www.facebook.com/posted.php?id=49468972495&success#/group.php?gid=49468972495&ref=mf

Kami

Melkein tekisi mieli liittyä tuohon, mutta en ole täysin selvillä miten se vaikuttaa esim. työpaikkani kuvaan, jonka edustaja olen facebookissa kuitenkin myös. En halua paskaa sellaisten ihmisten käteen jotka kuitenkin tekevät parhaansa ja joiden työtä arvostan vaikken samaa mieltä olekaan heidän kanssaan kaikesta.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Esa N.

Quote from: Kami on 21.02.2009, 13:43:20
Melkein tekisi mieli liittyä tuohon, mutta en ole täysin selvillä miten se vaikuttaa esim. työpaikkani kuvaan, jonka edustaja olen facebookissa kuitenkin myös. En halua paskaa sellaisten ihmisten käteen jotka kuitenkin tekevät parhaansa ja joiden työtä arvostan vaikken samaa mieltä olekaan heidän kanssaan kaikesta.

Facebook-yhteisöön kuuluminen ei ole millään lailla rangaistava teko, joten se ei voi olla myöskään vaikuttavana tekijänä työpaikkaan. Ainakaan minun mielestäni.

Asiat riitelevät, ei ihmiset.

Kami

Quote from: Esa N. on 21.02.2009, 13:49:24
Quote from: Kami on 21.02.2009, 13:43:20

Facebook-yhteisöön kuuluminen ei ole millään lailla rangaistava teko, joten se ei voi olla myöskään vaikuttavana tekijänä työpaikkaan. Ainakaan minun mielestäni.

Asiat riitelevät, ei ihmiset.

No periaatteessa noin, mutta kun on ympäristössä joka elelee eri maailmassa, ei ainakaan minulla riitä pokka ottaa edes sitä riskiä että kusisin ja hiekottaisin jonkun muun työtä. Henk. koht. minulle on melkein yhdentekevä mitä minusta henkilönä ajatellaan, enkä työympäristössäkään ole näkökulmaani asioihin sen kummemmin peitellyt. Olenpa keskustellutkin asiasta eri ihmisten kanssa ja huomannut että joissain asemissa ei oikeasti voi omistaa julkista mielipidettä.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

bebeto007

Matalan profiilin pito voi joskus kannattaa. Jo nyt kun Halla-aho ja Lahtinen ovat kavereitani Facebookissa, olen saanut aika tavalla lokaa niskaan jopa yritystäni kohtaan. Kuitenkin, puhumme tärkeistä asioista, enkä ole luonteeltani peruuttelija...Muutenhan sitä peruuttelee vielä koko loppu elämänsä!  ;D
War is not over until you admit it to yourself! *General Patton*

Esa N.

Quote from: bebeto007 on 21.02.2009, 14:30:28
Matalan profiilin pito voi joskus kannattaa. Jo nyt kun Halla-aho ja Lahtinen ovat kavereitani Facebookissa, olen saanut aika tavalla lokaa niskaan jopa yritystäni kohtaan. Kuitenkin, puhumme tärkeistä asioista, enkä ole luonteeltani peruuttelija...Muutenhan sitä peruuttelee vielä koko loppu elämänsä!  ;D

Haluaisin tietää tästä lisää. Eli millaista lokaa olet saanut osaksesi? Minuun ei facebookissa tai tällä foorumilla olo ole vaikuttanut millään tavalla.

Taidat kenties asua tuolla etelämpänä?

bebeto007

Terve Esa,

vastauksena ympäripyöreästi, että pienimuotoisia tuoteboikotteja yrityksiäni kohtaan (Ei mitään mikä olisi toistaiseksi suureksi haitaksi), sekä ystäväpiirissä tapahtunut mielenosoituksellinen liittyminen Facebookin "Lähettäkää rasistiystävämme avaruuteen"-ryhmään.

Sukuni on pohjanmaalta, työpaikkoja tarjoan sekä pohjoisessa, että etelässä ja itse olen asunut kohta vuoden ulkomailla. Tarkoitus olisi palata takaisin ehkä vuoden-parin jälkeen. Uskoisin, että silloin Homma saa minusta hyvän aktiivisen tekijän, vaaleja silmälläpitäen onkin jo paljon mielessä niillä resursseilla joita voin muille tarjota.

Jos sinua kiinnostaa, niin käyppä "Suositeltavaa luettavaa" osiosta lukemassa mailinvaihtoni Astrid thorsin erityisavustajan kanssa. http://hommaforum.org/index.php?topic=2421.0 Se selittänee hieman, miksi olen itse alkanut aktivoitua näiden nuiva-asioiden suhteen. Uskon, että julkaisemalla kyseisen mailin, saatan saada lisää kuraa niskaan poliittisilta tahoilta, mutta katsotaan ensin ja todetaan sitten!  ;)

Esa N.

Quote from: bebeto007 on 21.02.2009, 14:56:50
Jos sinua kiinnostaa, niin käyppä "Suositeltavaa luettavaa" osiosta lukemassa mailinvaihtoni Astrid thorsin erityisavustajan kanssa. http://hommaforum.org/index.php?topic=2421.0 Se selittänee hieman, miksi olen itse alkanut aktivoitua näiden nuiva-asioiden suhteen. Uskon, että julkaisemalla kyseisen mailin, saatan saada lisää kuraa niskaan poliittisilta tahoilta, mutta katsotaan ensin ja todetaan sitten!  ;)

Kyllä kiinnosti. Itse lähetin vähän Kauhajoen tapahtumien jälkeen sähköpostia Matti Vanhaselle. Aiheena oli Masan heittämät "kerätään aseet ampumaradoille" ja muut vastaavat ajattelemattomat heitot. Vastaukseksi sain hänen avustajansa rustaaman postin, jossa samassa postissa sekä kiistettiin maininnat ja kerrottiin hänen palaavan asiaan myöhemmin mediassa. Eli lopullinen vastaus oli melkolailla ympäripyöreä. Omat näkökantani perustelin omasta mielestäni järkevästi ja ainakin metsästäjän etuja ajaen. Ja eipä ole nuorten pahoinvointiin paljon Kauhajoen jälkeen puututtu. Ei ainakaan siinä mittakaavassa, mitä edustajisto lupaili.

Juurikin näiden monien epäkohtien takia olen itsekin nuivistunut ja alkanut miettiä kuinka voisin yrittää vaikuttaa asioihin. Kaipa se on johonkin puolueeseen liityttävä jossain vaiheessa ja yritettävä saada ääntä kuuluviin.

Koska en ole yrittäjä tms, niin itseäni ei pelota tuoda naamaani ja nimeäni julki.  ;D

bebeto007

Jos löydät sähköpostisi Vanhaselle, sekä vastauksen jonka sait, niin lisääppä se samaan Threadiin laittamani esimerkin kanssa. Minusta olisi hyvä saada listattua Poliitikkojemme ajatuksia, varsinkin nyt kun mediassa julistivat, etteivät poliittiset päättäjämme osaa sähköposteja arkistoida.

http://www.hs.fi/artikkeli/1135243673086?ref=rss

Esa N.

Quote from: bebeto007 on 21.02.2009, 15:33:39
Jos löydät sähköpostisi Vanhaselle, sekä vastauksen jonka sait, niin lisääppä se samaan Threadiin laittamani esimerkin kanssa. Minusta olisi hyvä saada listattua Poliitikkojemme ajatuksia, varsinkin nyt kun mediassa julistivat, etteivät poliittiset päättäjämme osaa sähköposteja arkistoida.

http://www.hs.fi/artikkeli/1135243673086?ref=rss

Olipa etsiminen, mutta löytyi :D

http://hommaforum.org/index.php?topic=2421.msg35053#msg35053

Kami

Quote from: bebeto007 on 21.02.2009, 14:30:28

Minulla ei ole mitään tuollaisia pelkoja, ajatus siitäkin että se vaikuttaisi jotenkin huonosti työhönikin on lähinnä se, että sitten vaikuttaa. Minä olen jo tottunut olemaan periaatteesta aina sillä puolella missä tulee eniten vastavääntöä, enkä välttele konflikteja ollenkaan, vaan joskus jopa haen niitä. Silti, kyseessä on myös muiden kuin minun työni. Olen työpaikkani edustaja siinä missä muutkin ja ammattimaisesti ajatellen minun ei kuulu olla mieltä, vaan tehdä työni. Ongelma on niissä rajapinnoissa joissa minä ja minun työ yhdistyvät.

Enkä tiedä edes olisiko sillä mitään vaikutusta, mutta minä en runkkareille anna mitään välinettä millä käydä minun työyhteisön tai työkavereiden asennoitumista tai ammattitaitoa edes leikillään epäilemään.

CMX - Kansalaiset

bebeto007

Kami,

yrittäjänä asia voi vaikuttaa yrityksen muihin työntekijöihin ja siksi koetan olla vain tiettyyn pisteeseen asti avoin siinä kenelle kerron ja mitä. Facebookin kautta kuitenkin monet ihmiset ovat arvanneet mitä olen mieltä asioista ja ovat huolissaan, sillä yritykselläni on jonkinmoista mediavaltaa siinä mielessä, että mainostamme paljon painetussa mediassa.

Tästä johdannaisena uskon, että pystyn auttamaan muutamaa nuivaa ehdokasta tulevissa vaaleissa d:o)

Esa N.

Homma näyttää olevan edelleen nousussa myös facebookissa!

Samaa tahtia näyttäisi äkkiseltään tulevan jäseniä fb:n yhteisöön kun tänne foorumille rekisteröityy käyttäjiä.

^^^!!

Kimble

Ei ssaakeli, Allahillakin on näemmä oma homma Facebookissa:
http://www.facebook.com/group.php?sid=1a2f6a16101173a8e633b051a5ec584e&gid=30564521836
"allah homma beleghney ramadan"

;D ;D ;D

kuka liittyy?

Esa N.

Tänään se on tapahtunut. Seppo Olavi Lehto on käynyt Homma^^^-yhteisön seinällä facebookissa.