News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-11-29 Tupakkaa pummanneet nuoret hakkasivat miehen Turussa

Started by rankka, 29.11.2009, 11:14:01

Previous topic - Next topic

rankka

"Tupakkaa pummanneet nuoret hakkasivat miehen Turussa"
http://www.iltalehti.fi/turku/2009112910679499_tu.shtml

"Nuori poika yritti pummata tupakkaa ravintolasta lähteneeltä pariskunnalta Katteluksenkadulla Turussa.

Samalla hetkellä, kun poika yritti pummata tupakkaa pariskunnalta, kolme nuora hyökkäsi miehen kimppuun. Miestä oli lyöty kasvoihin ja potkittu maassa.

Pahoinpidellyksi tulleen miehen nenän epäillään murtuneen ja hampaan lohjenneen. Lisäksi mies sai kasvoihinsa verinaarmuja sekä kuhmun takaraivoon.

Poliisin mukaan nuoret olisivat käyneet myös muiden kimppuun samaisena yönä. Poliisi ei ole vielä tavoittanut nuoria.

Kolme pojista on lyhyitä, aasialaistaustaisia ja neljäs suomalaisen näköinen. Suomalaisen näköinen poika on kalju ja hänellä oli tapahtumahetkellä yllään lökäpöksyt sekä sininen huppari, jonka takaosassa oli iso valkoinen kuvio.

Poliisi pyytää silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä 071 874 6805.

Turussa kirjattiin sunnuntain vastaisena yönä yhteensä seitsemän pahoinpitelyilmoitusta."

Jari-Petri Heino

Mitä mitä. Eikös se Varissuo ollut varsin rauhallinen paikka? Jostain juuri luin?
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

nabla

Suomalaistaustaisen näköisestä löytyy tuntomerkkejä kiitettävästi...

Joillakin aloilla kulttuurien välinen synergia toimii!
"Järki on paholaisen portto, joka ei voi tehdä mitään muuta kuin parjata ja tehdä pahaa kaikelle mitä jumala sanoo ja tekee.", Martti Luther
"Ehkä Jumalan tahto oli yhdistää ihmisiä.",Piispa Leo tsunamista
"Jos voin loukata maailmankatsomustasi, siinä on bugi.", nabla

rankka

Quote from: nabla on 29.11.2009, 12:27:17
Suomalaistaustaisen näköisestä löytyy tuntomerkkejä kiitettävästi...
Tämä herätti itsessänikin hilpeyttä.
Muista ei tarttunut tuntomerkkejä mieleen, mut ans olla kun on "Suomalaisen näköinen". Mitä lie sitten sekin tarkoittaa? Venäläinen? Virolainen?
Oliko perunanenää?

SK

Onneksi itse olen sen verran iso ja ruma, että kun naperot ja muut pissikset tulevat pyytämään tupakkaa Kampissa, niin pelkkä "Ei ole" riittää lähes aina. Joskus täytyy sanoa "EI!" mutta silloinkin ovat lähteneet tiehensä.

Viime vuonna Helsingin rautatieasemalla näin itse erittäin agressiivisen tupakanpummausoperaation mamunuorten toimesta, josta kirjoitin täällä.

Mutta onkohan kyseessä nuoriso vai "nuoriso"? Jos muutama aikuinen"nuori" sotalapsi käy jonkun kimppuun joukolla, niin pahaa jälkeä syntyy. Oliko tässäkin nyt syy se, että miehellä ei ollut/ei antanut tupakkaa ja sitten sotalapset pahoittivat mielensä? Varmaan, koska uhria oli potkittu vielä maassa. Eikö se riitä, että maksetaan asunnot ja elämiset, vaan siihen päälle pitää vielä tulla vaatimaan (ei siis pyytämään) tupakkaa ja jos ei ole/ei halua lahjoittaa, niin sitten mamut potkivat ilmat pihalle.

Näin suomalaisia kiitetään siitä, että sotalapset ovat saaneet tulla tänne pakoon ties mitä.
"Jag känner mig isolerad där jag bor. Jag är inte rädd för andra asylsökande, men det känns otryggt att i mörker och kyla ta sig till en affär för att handla. Vi kan inte leva så här." - Iziogbe Adodo, från Nigeria

Ernst

Quote from: sisukaskriitikko on 29.11.2009, 12:58:09

Onneksi itse olen sen verran iso ja ruma, että kun naperot ja muut pissikset tulevat pyytämään tupakkaa Kampissa, niin pelkkä "Ei ole" riittää lähes aina. Joskus täytyy sanoa "EI!" mutta silloinkin ovat lähteneet tiehensä.

Viime vuonna Helsingin rautatieasemalla näin itse erittäin agressiivisen tupakanpummausoperaation mamunuorten toimesta, josta kirjoitin täällä.

Mutta onkohan kyseessä nuoriso vai "nuoriso"? Jos muutama aikuinen"nuori" sotalapsi käy jonkun kimppuun joukolla, niin pahaa jälkeä syntyy. Oliko tässäkin nyt syy se, että miehellä ei ollut/ei antanut tupakkaa ja sitten sotalapset pahoittivat mielensä? Varmaan, koska uhria oli potkittu vielä maassa. Eikö se riitä, että maksetaan asunnot ja elämiset, vaan siihen päälle pitää vielä tulla vaatimaan (ei siis pyytämään) tupakkaa ja jos ei ole/ei halua lahjoittaa, niin sitten mamut potkivat ilmat pihalle.

Näin suomalaisia kiitetään siitä, että sotalapset ovat saaneet tulla tänne pakoon ties mitä.

Minä vastaan, että "vitun pummi polta omias"! tai "on tota miehetkin yrittäneet"!

Tämä siis tilanteissa, jos on selvin päin ja pummajia näkyy alta kolme  ;)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Nikopol

On se harmi että me suomalaiset olemme epäinhimillisiä toljottajia. Olisi erittäin mieluisaa sattua paikalle tällaisessa väkisinpummaustapahtumassa ja tehdä jotain epäsuomalaisen inhimillistä. Kerrankin. Eikä vain toljottaa.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

rankka

Quote from: sisukaskriitikko on 29.11.2009, 12:58:09

Onneksi itse olen sen verran iso ja ruma ..
Hehheh!
Sama juttu.
Ei tarvitse paljoa jyrähtää niin uskotaan aika helposti.  :D

On kuitenkin hyvä että huomaavaisesti kiitetään.

Quote from: Nikopol on 29.11.2009, 14:36:53
On se harmi että me suomalaiset olemme epäinhimillisiä toljottajia. Olisi erittäin mieluisaa sattua paikalle tällaisessa väkisinpummaustapahtumassa ja tehdä jotain epäsuomalaisen inhimillistä. Kerrankin. Eikä vain toljottaa.
;D ;D ;D

Tank U

Kotouttaminen näyttää toimineen hienosti. Ei muslimien pitäisi harrastaa tupakointia, huumeita, alkoholia, varastamista jne.. Kotomaissa lähtisi vasen tai oikea käsi ja jopa "pikkuperkeeleen" henkikulta, moisista "rikoksista"

Nyt Suomalistuneena ovat tajunneet "ihonvärin ja kulttuurin" suojaavan "pahoilta" Poliisisediltä tehokkaasti.

Inter Arma Silent Leges

Jyri Suominen

Poikajengi kävi päälle Varissuolla

30.11.2009 8:45 Turkulainen

Viime lauantaina vietettiin Turussa pikkujoulujuhlia ja se näkyi myös poliisin työssä. Pahoinpitelyilmoituksia kirjattiin seitsämän eri puolilta kaupunkia.

Pahin tapaus sattui puolen yön aikaan Katteluksenkadulla, Varissuolla, pariskunnan lähdettyä ravintolasta kotiinsa. Nuori poika oli tullut kysymään tupakkaa ja samalla oli kolme nuorta hyökännyt puskaasta miehen kimppuun. Miestä oli lyöty kasvoihin ja potkittu maassa. Miehen nenän epäillään murtuneen, hampaan lohjenneen  ja kasvoissa oli verinaarmuja sekä takaraivossa kuhmu. Nuoria ei tavoitettu.

Samat pojat olivat ilmeisesti käynyt muidenkin ravintolasta poistuneiden luona, mutta muut olivat päässeet perääntymään. Kolme pojista oli lyhyitä, aasialaistaustaisia ja neljäs suomalaisen näköinen poika oli lyhyt, kalju, päällä lökäpöksyt ja sininen huppari, jonka selässä iso valkoin, tripalin näköinen kuvio.

Poliisi pyytääkin paikalla olleita tai poikaporukan tuntevia ilmoittamaaan tiedoistaan numeroon 0718746805.

http://www.turkulainen.fi/Paikallisuutiset/Kaikki-uutiset/Poikajengi-kavi-paalle-Varissuolla

Edit:Lihavointi

Vähän laajempi uutisointi kuin tuo iltapulun uutisointi :)

Itse olen ollut tuolla Varissuolla eräässä pubissa töissä, jostain syystä siellä ei käynyt ulkomaalaisia, ehkä ovat keskittyneet muihin ravintoloihin tai pubeihin.
Omistajatahon mukaan niihin aikoihin yksi romaani siellä käy ja on kanta-asiakas, muut romaanit eivät siellä käy kuin korkeintaan tupakkiaskin ostamassa. Hieman outoa..
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

mikkostadista