News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Muutos 2011 käynnistää paikallis- ja piiritoiminnan

Started by JM-K, 23.11.2009, 13:01:57

Previous topic - Next topic

JM-K

Sen verran paljon on tullut kyselyjä paikallis- ja piiritoiminnan käynnistämisestä, että päätimme hallituksen kokouksessa näyttää vihreää valoa niille. Paikallis- ja piiriosastojen tehtävänä on esim. järjestää kokouksia, kehittää ja ideoida toimintaamme kokonaisuutena, markkinoida sitä, tiedottaa yhdistyksen hallitusta tapahtumista juuri sinun paikkakunnallasi sekä tehdä ehdotuksia vaaliehdokkaista.

Tässäkin toiminnassa tärkein rooli tulee olemaan aktiivisilla kansalaisilla. Eli jos sinun mielestäsi kotipaikkakunnallesi pitää saada Muutos 2011 paikallisorganisaatio, joka sitten myöhemmin toisten paikallisorganisaatioiden kanssa muodostaa alueen piiriorganisaation, niin otahan meihin yhteyttä.

Homma on hyvin yksinkertaista: liityt jäseneksi ja saat luvan alkaa ideoida muiden paikkakuntasi jäsenten kanssa sellaista organisaatiota, joka juuri teidän mielestänne tuntuisi hyvältä. Sitten yhdessä hallituksen kanssa työstätte ideaanne eteenpäin.

Aktiivisen piiritoiminnan kautta on myöhemmin mahdollisuus päästä mukaan yhdistyksen hallitukseen, jos sellainen toiminta kiinnostaa.

Harri Eerikäinen

Niin jos tämä ei auennut ihan täysin, niin tää meinaa sitä, että jos joku haluaa tehdä muutakin kuin kirjoittaa, niin voi tulla 1.12 tapaamiseen Helsinkiin. Meillä ei ole mitään valmista, porukat tulevat ja ehdottavat - ei mitä pitäisi tehdä - vaan mitä tällä porukalla aletaan tekemään. Kannattajakorttien kerääminen on nyt keskeistä.

Tule paikalle.

JM-K

Tampereen paikallistoiminnasta / Pirkanmaan piiritoiminnasta kiinnostuneet voivat ottaa minuun yhteyttä:

[email protected]

Harri Eerikäinen

Quote from: Harri Eerikäinen on 24.11.2009, 23:00:08
Tule paikalle.

Mulle voi laittaa postia [email protected] , mutta mä luen postia aika harvakseen, ja vastaan kun ehdin, joten ei ole syytä pahoittaa mieltään vastauksen viipymisestä. Kaikkiin en pysty vastaamaan, ja se ei tarkoita että kysymys olisi vähäpätöinen tai vaikea. Menneisyyttäni en lähde spekuloimaan, se on kiinnostuneille luettavissa http://henrikeinariera.blogspot.com/ siinä laajuudessa, jonka olen valmis antamaan julkisuuteen.