News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kulturismi

Started by Hoff, 05.02.2009, 22:56:06

Previous topic - Next topic

Hoff

Tällainen kaveri löyty youtubesta:
http://www.youtube.com/user/CulturistJohn

Puhuu Kulturismista (Culturism). Kulturismi uskoo kulttuurien eroavaisuuksien tuottavan hankaluuksia. Kulturismia John kuvaa monikulttuurisuuden vastakohdaksi. Hän pitää tärkeänä länsimaiden ainutlaatuisen kulttuurin säilyttämistä antamatta islamille valtaa. Hän myös kieltää videoissaan olevansa rasisti ja sanookin rasismin olevan vaarallista.

Olisiko hommalaisista kulturisteiksi? Itse näen tuossa paljon järkeä. Pitäisi varmaan tosin lukea hänen kirjansa.

EDIT: Kultturalismi korjattu kulturismiksi
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

M.K.Korpela

Quote from: Hoff on 05.02.2009, 22:56:06Puhuu Kultturalismista (Culturalism). Kultturalismi uskoo kulttuurien eroavaisuuksien tuottavan hankaluuksia. Kultturalismia John kuvaa monikulttuurisuuden vastakohdaksi. Hän pitää tärkeänä länsimaiden ainutlaatuisen kulttuurin säilyttämistä antamatta islamille valtaa. Hän myös kieltää videoissaan olevansa rasisti ja sanookin rasismin olevan vaarallista.

Olisiko hommalaisista kultturisteiksi? Itse näen tuossa paljon järkeä. Pitäisi varmaan tosin lukea hänen kirjansa.

Olen jopa itse kutsunút itseäni kulttuuristiksi , ja tämä kuulostaa hyvinkin järkevältä. Eräillä länsinaapurin sinänsä hyvin kansoitetuilla forumeilla olen joutunut lieviin vaikeuksiin johtuen naapurin Homman hieman erilaisesta luonteesta. Olen hieman hahmotellut ohjelman luonnetta , ja kiintopiste on , että kouluopetuksessa ei anneta millimetrinkään joustoa. Käytännössähän tämä tarkoittaa muslimeja , koska emme todista , sisältäen mutta ei rajoittuen seuraavia :

1. venäläisoppilaiden vaativan historianopetuksen muuttamista 2. hinduoppilaiden vaativan lehmänlihan kieltoa 3. thaimaalaisoppilaiden vaativan buddhistien rukousmyllyjä

Sen sijaan todistamme , vuolaasti sisältäen mutta ei rajoittuen seuraavat :

1. vaatimuksia hunnun sallimista luokkahuoneessa 2. pinnaamisen oikeutta tiedeopetuksesta 3. sukupuolieroteltuja koululuokkia.

Kaikki verifioidut vaatimukset tulevat muslimeilta. Hyvin karkea kulttuuripoliittinen ohjelmani on , että kaikki myönnytykset etsitään detaljeittain ja poistetaan sekä eritoten painotetaan seuraavia koulutuksen painopistealueita :

- tiedeopetus , riippumatta siitä mitä mieltä muslimiyhteisö ja vanhemmat ovat
- anatomiaopetus ja sukuelimien toiminta n. 16 v. ikä , riippumatta kuten ed.
- tasa-arvokoulutus , riippumatta kuten ed.

Edellämainittu ei suinkaan täydellinen vaan myöhemmin tarkentuva koulutusohjelma läpiviedään mahdollista yhteisön tahi vanhempien vastustusta esiintyessä sosiaaliturvaan liittyvien sanktioiden uhalla.
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

lot

Käyttäisin itse termiä "Kulturismi".

Zngr

Minä taas ottaisin vähemmän nuhalääkettä kuin tuo mies?
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Kullervo Kalervonpoika

Jos nyt en ihan väärin muista, niin joku vihervasemmistolainen selitti kämyjen (tai halla-aholaisten, kuten hän asian näkee) korvanneen sanalla kulttuuri sanan rasismi.

Niin tai näin, ainakin minulle kulttuuri ja etenkin äidinkieleni - siis se jolla kommunikoin normaalisti ja jolla ajattelen - ovat identiteettini kaksi peruskiveä.

Oma kulttuurini luo pohjan käytökselleni, elämiselleni, arvoilleni ja koko olemassaololleni. Äidinkieleni taas antaa välineen kommunikoida samaa kulttuuria edustavien ihmisten kanssa ja vaikuttaa siihen.

Tämä menee toistoksi, mutta menköön. Maailmankuva kullervolaisittain jäsentyy seuravasti

Yksilö->perhe->suku->heimo->kansa

->muut samaa viiteryhmää edustavat kulttuurit->muut positiivisesti meihin suhtautuvat kulttuurit->muut neutraalisti meihin suhtautuvat kulttuurit

<- meihin negatiivisisesti suhtautuvat kulttuurit.

Mielestäni jossain on silloin ristiriita, kun maahamme tunkeutuvien vieraiden kulttuuri ja kieli nostetaan jalustalle - ja omaamme väheksytään ja syrjitään.

Olkoon sitten - olen kultturalisti.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Zngr

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 06.02.2009, 02:22:07
Jos nyt en ihan väärin muista, niin joku vihervasemmistolainen selitti kämyjen (tai halla-aholaisten, kuten hän asian näkee) korvanneen sanalla kulttuuri sanan rasismi.

Tuosta ei voisi edes hämmästyä. Vaikka perkele pitäisi. Eikö neorasismi ole modernia rasismia, eli kulttuurirasismia, ultravihervasemmiston mukaan. Emme ole enää turvassa sen takana, että väitämme ihmissyönnin olevan huono kulttuuriominaisuus riippumatta siitä minkä värinen ihminen sitä harrastaa - pyrimme vain salaamaan foobisen vihamme keltaisia azteekkeja kohtaan keksimällä syyttää "kulttuuria" suhtautumisestamme ihmissyöntiin ja kritisoimalla sitä. Paljas totuus on - emme voi hyväksyä ihmissyöntiä koska azteekit ovat hieman eri värisiä.

Ja se on tosi kuin Astrid Thorsin aloitteiden arvosteleminen ruotsinkielen vuoksi.

Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Missra

Itsestani olen kayttanyt termia "kulttuurien puolesta puhuja" jo pitkaan, ennen nuivuutta. Jopa vihreina aikoinani.
Matkustaminen on nr1. harrastukseni, parasta mita ihminen voi tehda. Joka ikinen penni joka saastoon jaa menee matkustamiseen. Minusta on ihanaa matkustaa katsomaan muita kulttuureita, miten toiset ihmiset elavat. Oppia siita jotain uutta tai sitten arvostamaan jotain mita itsella on. Ja viela ihanampaa on matkustaa Suomeen katsomaan miten itse ennen elin. Nostalgia <3.

Monikulttuurismi havittaa maailmasta kaikki ne kauniit nakemisen arvoiset kulttuurit, mukaanluettuna omamme. Jaljelle jaa vain ja ainoastaan "monenviljanpuuro". Monenviljanpuuro on ihan hyva vaihtoehto sinansa, mutta mielestani pitaisi suojella kaura-, ruis-, riisi-, ohra-, manna-, maissi- etc puuroja.

Jos Suomessa matkustaessani saan ruispuuroa en halua ruispuuroa muualla matkustaessani. Haluan paikallista puuroa, ja paikallinen on hienoa! Paikallista en vaihtaisi ruispuuroon. Mutta Suomessa haluan ruispuuroa.

Kyse on makuasioista. Suomessa ruispuuroa, muualla paikallista puuroa. Kaikki maistuu hyvalle mutta miksi sekoittaa omaan puuroon kaikkea mahdollista kun oma puuromme on hyva jo sellaisenaan?