News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kannattajakorttitilanne tässä ketjussa

Started by JM-K, 06.11.2009, 19:45:58

Previous topic - Next topic

JM-K

Korttisaldo tällä hetkellä 5263 korttia ja lisää tulee... Perjantaina viedään kortit oikeusministeriöön ja jätetään hakemus puolueeksi rekisteröimiseksi!

Hyvä me!

Jatketaan vielä vähän korttien keräämistä, hylkuvara nääs!!!1!

rankka

Quote from: JM-K on 16.06.2010, 23:54:44
Korttisaldo tällä hetkellä 5263 korttia ja lisää tulee... Perjantaina viedään kortit oikeusministeriöön ja jätetään hakemus puolueeksi rekisteröimiseksi!

Hyvä me!

Onpas hyvä tunne, kun tämmöinen saamaton, elämässään täydellisesti epäonnistunut, rasistisilla ajatuksilla varustettu peräkammarin poika, kokee elämänsä ensimmäisen onnistumisen hetken. :)

Miniluv

Korttien kerääjät ovat transatlanttiset miekkansa ansainneet :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Antti Tulonen

Hyvä me!

Piraattipuolueelle riitti 5200 korttia, mutta jatketaan ehdottomasti vielä keräämistä. Itselläni on vielä 5 korttia lähettämättä.

JM-K

Quote from: J. Juntunen on 17.06.2010, 01:14:14

Hyvä me!

Onpas hyvä tunne, kun tämmöinen saamaton, elämässään täydellisesti epäonnistunut, rasistisilla ajatuksilla varustettu peräkammarin poika, kokee elämänsä ensimmäisen onnistumisen hetken. :)

Niin, taas olemme saaneet huomata, kuinka viha on uskomaton motivaation lähde. Vihan ja katkeruuden piiskaamana minä ainakin olen tätä hommaa painanut tauotta eteenpäin. Ainakin, mikäli virallista moku-ylipappien liturgiaa on uskominen. Viha. Viha. VIHA!!!!

rankka

Quote from: JM-K on 17.06.2010, 08:38:20
Ainakin, mikäli virallista moku-ylipappien liturgiaa on uskominen. Viha. Viha. VIHA!!!!
... ja miksemme uskoisi ...
Sanoisin jopa että PYHÄÄ VIHAA !!1!

antero

Pyhä Viha Puolue! Omg! Alan mastur... Resitoimaan!

Ja edelleenkin kaipaan turku valtaus kakkosta, koska olen niin ujo etten yksin uskalla vihata.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

rankka

Quote from: antero on 17.06.2010, 22:33:55
Ja edelleenkin kaipaan turku valtaus kakkosta, koska olen niin ujo etten yksin uskalla vihata.
Sama. Tapsalle olen tosta puhunutkin mutta ei olla nyt päästy sen pitemmälle. Lienee silläkin aika paljon tekemistä.
Mulla taas on tää matkustusongelma.

JM-K

Jep, viemme huomenna 5311 korttia oikeusministeriöön. Ja lisää kerätään, niin kauan kuin minä sanon, että eiköhän se ollut tässä. Jookosta?

HYVÄ ME!!!!

MW

Quote from: J. Juntunen on 17.06.2010, 01:14:14

Hyvä me!

Upeaa jäppiset! Olen huono aktiivi, mutta yksi (1) ääni on minullekin suotu. Pirkanmaalta.

herra 4x

Quote from: JM-K on 17.06.2010, 23:40:39
Jep, viemme huomenna 5311 korttia oikeusministeriöön. Ja lisää kerätään, niin kauan kuin minä sanon, että eiköhän se ollut tässä. Jookosta?

HYVÄ ME!!!!

Juuri näin.

Näyn.

Siinä oli kirjaimet JMK, vapaalla, tosi vapaalla kädellä piirretyt. Paint Shop Prossa aikansa pyörittyään mm. flip- ja peilikuvatransformaation kautta siitä kehittyi selvä GWB. Kansan suussa on myös sanonta "heill JFK, meill JMK".

Mielestäni ainoa selitys on, että JMK on presipenttiainesta. Senaattorihan hän on jo, tosin vaaleja vaille, mutta käytännössä on.

Suomalainen miäs, isä, kouluttaja, adressimies, paheenjohtaja, tuleva jäsen omilla aivoillaan ajattelevassa tohtorijatkumossa, luonnonystävä vessasta verannalle, tamperelainen nääs, etc., kaiken kaikkiaan ihme mies tämä Mäki-Kaivuri.

Saa äänestää.  

Rakkaudesta lajiin.

kaivanto

Vihainen töölöläismummo on hetken aikaa vähemmän vihainen. Suomella voipi olla jotain toivoa vielä... Terveisiä pimeyden ytimestä eli Perliinistä, tunnettu myös Netsi-Kermaanian pääkaupunkina.

Hessu

QuoteNiin, taas olemme saaneet huomata, kuinka viha on uskomaton motivaation lähde. Vihan ja katkeruuden piiskaamana minä ainakin olen tätä hommaa painanut tauotta eteenpäin. Ainakin, mikäli virallista moku-ylipappien liturgiaa on uskominen. Viha. Viha. VIHA!!!!

Vihan voimallisen vaikutuksen politiikkaan puki sanoiksi hra Vileeni eli V.I.Lenin.
Hän totesi osapuilleen näin: "Jos viha sammuu, aate kuolee."

Tämä on yksi syy, miksi erityisesti vasemmistolainen sosialistiretoriikka (vihr, vas, sdp) herkistelee usein sanalla viha.
He ovat itse täynnä piilotettua vihaa, joka puretaan valehtelemalla, panettelemalla ja kieroilemalla. Ne ovat perinteisiä sivistysmaailman korviketoimintoja vihasta seuraavan koston julkituontiin.

Viha sanan siirtäminen poliittisen vastustajan suuhun on itse asiassa yksinkertainen esimerkki projektiivisesta käyttäytymisestä eli esim. omien  negatiivisten tunteiden siirtämisestä toiselle.

Sivistysmaa Suomessa kaksoistandardikehitys on mennyt niin pitkälle, että vihan tunne on kriminalisoitu ja tilalle on saatu monta rinnasteista sanaa.
Elämme pellepolitiikan ja uussuomettumisen kulta-aikaa.

Sadannen kerran (ainakin): elämme kaksien, kolmien ellei peräti neljien standardien aikaa aivan samoin kuin Kekkosen kausilla.

Käsitteiden ja sanojen merkitystä muutetaan sylttytehtaalla (aivopesuopistot=ajatushautomot eli utopiatehtaat) ja mm. omat patoutuneet negatiiviset tunteet siirretään muiden niskaan.

Esimerkkeinä seuraavat: nuoriso = nuoret varsinaiset, vihasyytös = oman vihan purkautumistie väittämällä vihanlietsontaa vastustajan toimintamalliksi, totuuden puhuminen = vihan lietsonta, resurssien puute = lisää rahaa, demokratia = media ja kolmen kopla (sdp,kepu,kok) ovat samaa mieltä kaikesta, älykkyys = myötämielisyys vallitsevia käytäntöjä kohtaan, älykkö = vallanpitäjän tahdon tai ulkovallan toiveiden mukaan käyttäytyvä sivistynyt persoona, moninainen = monikulttuurinen, poliittinen totuus = keksi itse, kaikki käy.

Ollaan vaan kaikessa rauhassa ihan oikeasti vihaisia. Viha on normaali tunne siinä missä rakkauskin. Vihan saa useimmiten purettua puhumalla. Vaarallisinta vihaa on pitkään pidätetty sisäinen viha.

Pitkään pidätetty sisäinen viha saattaa olla yksi perimmäisiä syitä vasemman laidan (vihr, vas, sdp) toimijoiden inhoon omaa yhteiskuntaa kohtaan. Hiljaista vihaa on kannettu mukana tuhansissa suvuissa jo vuosikymmeniä.
Vihan ja voimakkaan kateuden tunteen yhdistelmä oli juuri se voima, josta sosialismi ja kommunismi ovat aikoinaan tunnetasolla ponnistaneet. Täysin tietoisena tästä Vileeni ja Teräsmies (Stalin) kasvattivat tuota vihaa valheellisen propagandan avulla.

Jotain tuttua tuossa metodissa on, jos ajattelee suvaitsevaistoa ja tätä päivää!

Vihataan kuitenkin kaikessa rauhassa, mutta muistetaan rakastaa huomattavasti enemmän.

Eino P. Keravalta

Quote from: J. Juntunen on 17.06.2010, 09:18:00
Ainakin, mikäli virallista moku-ylipappien liturgiaa on uskominen. Viha. Viha. VIHA!!!!

Minua on ainakin pikemminkin elähdyttänyt rakkaus. Rakkaus demokratiaa, sananvapautta, ihmisoikeuksia, turvallisuutta, tulevia polvia, Suomea, hyvinvointia ja kulttuurien moninaisuutta kohtaan.

Ne, jotka näkevät vain vihaa ympärillään, ovat itse täynnä vihaa ja projisoivat sitä vain ulospäin. Vanha psykologinen totuus.

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Harri Eerikäinen

Quote from: Heikki Porkka on 18.06.2010, 08:26:59
Pitkään pidätetty sisäinen viha saattaa olla yksi perimmäisiä syitä vasemman laidan (vihr, vas, sdp) toimijoiden inhoon omaa yhteiskuntaa kohtaan. Hiljaista vihaa on kannettu mukana tuhansissa suvuissa jo vuosikymmeniä.
Vihan ja voimakkaan kateuden tunteen yhdistelmä oli juuri se voima, josta sosialismi ja kommunismi ovat aikoinaan tunnetasolla ponnistaneet.

Näinpä. Selittää hyvin sen, miksi on niin helppoa siirtyä vasurista mokuttajaksi a´la Abdullah Tammi. Mitä vaan kunhan saa pistää hanttiin ja vähän sabotoida ja tehdä pahaa. Varmaan osa näistä päästäisi omassa maassaan isorokonkin putkesta ulos jos saisi käsiinsä.

rankka

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2010, 08:51:09
Quote from: J. Juntunen on 17.06.2010, 09:18:00

Minua on ainakin pikemminkin elähdyttänyt rakkaus. Rakkaus demokratiaa, sananvapautta, ihmisoikeuksia, turvallisuutta, tulevia polvia, Suomea, hyvinvointia ja kulttuurien moninaisuutta kohtaan.

Ne, jotka näkevät vain vihaa ympärillään, ovat itse täynnä vihaa ja projisoivat sitä vain ulospäin. Vanha psykologinen totuus.

Sanottakoon nyt tähän (ennenkuin menee liiaksi sivuraiteelle ja joku oikeesti alkaa uskomaan että tässä oltaisiin jotenkin vihaa täynnä) että en minä ole vihainen sen kummemmin. Arvelen ettei tuo lempeä Sika-Mukavakaan ole kovin vihainen.
Tottakai nykyinen politiikka ottaa kuuppaan, mutta onko se vihaa? Ei ole. Olen ollut joskus vihainen, ja se on kyllä huomattu laajemmin.

Miten tämä joke-vihaläppä muuttui liian vakavaksi?

antero

Quote from: J. Juntunen on 18.06.2010, 09:55:37

Eino haluaa olla erilainen.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Eino P. Keravalta

Quote from: antero on 18.06.2010, 11:06:32

Olen erilainen nuori, sillä olen 42-vuotias.

Kommenttini ei ollut niinkään tarkoitettu tämän ketjun läppää heittäville kirjoittajille kuin mokuttajille, jotka tosissaan kuvittelevat, että politiikan järkeistämisvaatimuksiin liittyy meidän puolestamme jotakin vihaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

antero

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2010, 11:12:11
Quote from: antero on 18.06.2010, 11:06:32

Olen erilainen nuori, sillä olen 42-vuotias.

Kommenttini ei ollut niinkään tarkoitettu tämän ketjun läppää heittäville kirjoittajille kuin mokuttajille, jotka tosissaan kuvittelevat, että politiikan järkeistämisvaatimuksiin liittyy meidän puolestamme jotakin vihaa.

Miksi sitten lainasit JMKn ja Juntusen tekstit? Ja vastasit niihin?
Se ei todellakaan anna tuota haluamaasi kuvaa. Ole ensi kerralla tarkempi.

Eino P. Keravalta

Lainasin tekstit, koska niissä parodioitiin mokuttajien reaktioita. Tuollaiset reaktiot ovat ikävä kyllä mahdollisia. Ymmärsin kyllä, että jotkut harrastavat parodiaa, mutta ikävä tosiasia on se, että tuon parodian kaltaisia ihmisiä on todella olemassa.

En muutenkaan ymmärrä, että jos puhutaan vakavasti, ei saisi väliin heittää huumoria tai päinvastoin, jos heitetään läppää, ei saisi väliin sanoa mitään vakavampaa aiheeseen liittyvää. Outoa "logiikkaa".

Ole jatkossa vähemmän outo.

kgb

Quote from: herra 4x on 18.06.2010, 00:07:27
Kansan suussa on myös sanonta "heill JFK, meill JMK".

Tarkoittaako tämä, että myös JM-K:n tulee jatkossa välttää avoautolla cruisaamista?
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

rankka

Miten tämä joke-vihaläppä muuttui liian vakavaksi? ei ollut tarkoitettu Einolle, modasin yhden rivinvälin lisää viestiini.
Sorry virheestäni, nyt siitä kai saa oikeamman kuvan? Eli kyseinen kysymys oli pohdinto lähinnä, ei kenellekkään osoitettu.

Olen tainnut olla hieman hajamielinen viimeaikoina kun niin moni kirjoitukseni menee väärinymmärrettävään muotoon. Ilmaisen jotenkin päin helvettiä.  :-[

Eino P. Keravalta

Juntunen, sanottakoon selvennykseksi, ettei minunkaan vastineeni ollut sinulle suunnattu vaan anterolle, joka ei pitänyt siitä, että huumorin sekaan kirjoitetaan asiaakin.

JoKaGO

Einon kanssa samalla linjalla, vaikka joskus itsekin tunnen voimatonta vihaa. Rakkaus on kuitenkin se eteenpäin vievä voima.

Nämä mokuttajien "vihapuheet", "vihaviestit", "viha sitä ja tätä" on itse asiassa heidän kätkettyä vihaansa nuivia kohtaan, jolle ei valitettavasti ole olemassa mitään rajaa. JM-K:n ja monen monen muunkin nuiva "viha" on itse asiassa juuri tuota rakkautta Einon mainitsemia asioita kohtaan. Taistelua niitä vastaan, jotka haluavat loata meille tärkeät asiat. Se ei ole vihaa, se on rakkauden oikeuttamaa toimintaa!

Kiitokseni haluan osoittaa kaikille kortteja keränneille, mutta ennen kaikkea Muutoksen aktiiveille, sekä erikoiskiitokset Juha Mäki-Ketelälle, jota ilman täällä Homma Hommarumissa vielakin ns. puhalleltaisiin muniin.
Tällaista vihaa Tammelantorin suunnalta!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Veli Karimies

Quote from: Jari Leino on 18.06.2010, 12:31:42
Muutos -- RRRRRRRRrakkaus!!!

Kannattajakorttitilanteesta puheen ollen: siellä se Ketale juuri tällä hetkellä seisoo oikeusministeriössä ison pahvilaatikon ja mustan tussin kanssa:

Helou mai frends ool över töh wöörld. I am töh veri feimous adressimies from töh Tampere. I am going to draw juu mai laki numba...

Have a nice day!

Ja justiinsa vietiin myös kunnallisaloite Hämeenlinnan kaupungintalolle :)

Poitiers

"Tarkoittaako tämä, että myös JM-K:n tulee jatkossa välttää avoautolla cruisaamista?" B.H.

Minusta ei olisi ollenkaan liioiteltua, että Muutoksen puheenjohtajalla olisi samanlainen kulkuneuvo kuin paavilla. Turvallisuus ennen kaikkea.  :)
Näillä usein luku- ja kirjoitustaidottomilla, ammatti- ja kielitaidottomilla maahanmuuttajilla ei ole mitään mahdollisuuksia Suomen työmarkkinoilla. He muodostavat kaiken aikaa kasvavan taakan veronmaksajille ja ovat myös otollisinta mahdollista maaperää näille islamilaisille ääriliikkeille.

dothefake

Quote from: Poitiers on 18.06.2010, 12:41:28
"Tarkoittaako tämä, että myös JM-K:n tulee jatkossa välttää avoautolla cruisaamista?" B.H.

Minusta ei olisi ollenkaan liioiteltua, että Muutoksen puheenjohtajalla olisi samanlainen kulkuneuvo kuin paavilla. Turvallisuus ennen kaikkea.  :)
IDA:han voisi kysyä piirustuksia, voikohan sen tehdä transportterista?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

antero

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2010, 11:20:31
Lainasin tekstit, koska niissä parodioitiin mokuttajien reaktioita. Tuollaiset reaktiot ovat ikävä kyllä mahdollisia. Ymmärsin kyllä, että jotkut harrastavat parodiaa, mutta ikävä tosiasia on se, että tuon parodian kaltaisia ihmisiä on todella olemassa.

En muutenkaan ymmärrä, että jos puhutaan vakavasti, ei saisi väliin heittää huumoria tai päinvastoin, jos heitetään läppää, ei saisi väliin sanoa mitään vakavampaa aiheeseen liittyvää. Outoa "logiikkaa".

Ole jatkossa vähemmän outo.

Eino ei osaa oikein kirjoittaa niin että hänen viestinsä menisi perille.
Ja lainaamani teksti ei liity kyseiseen tapaukseen.

antero

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.06.2010, 11:53:28
Juntunen, sanottakoon selvennykseksi, ettei minunkaan vastineeni ollut sinulle suunnattu vaan anterolle, joka ei pitänyt siitä, että huumorin sekaan kirjoitetaan asiaakin.

On eri asia lainata tekstejä, varsinkin sellaisia joissa henkilöt puhuvat itsestään, vaikkakin parodioiden, ja sitten jälkikäteen selitellä ettei tarkoittanut kyseisiä henkilöitä.

dothefake

Tule apuun, Jouko, täällähän jaaritellaan ihan muusta, kuin kannattajakorttitilanteesta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen