News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kannattajakorttitilanne tässä ketjussa

Started by JM-K, 06.11.2009, 19:45:58

Previous topic - Next topic

kaivanto

Quote from: far angst on 17.05.2010, 21:49:55
Iirinkielen asiantuntijan lausunnon mukaan,,,"

... skotlantilainen viski on pahaa. Irkkuviskiä sen olla pitää. ;D

herra 4x

Quote from: Kalevi on 17.05.2010, 19:16:46

Juha sai tänään ministeriöstä oikean miehen kiinni, ja kuulemma täytyy olla se 5000 korttia kasassa ennen kuin voi viedä sinne.

Mutta nyt siis ei muuta kuin hankitaan ne puuttuvat reilu 300, laitetaan laskettavaksi, ja samalla voidaan kerätä muutama sata varakorttia.

Onhan varmistettu että täydennys on ylipäätään mahdollista. Nääs meinaan jos päivämääräformaattikin on hylkäysperuste.
Rakkaudesta lajiin.

Pitkä-Jussi

Täytynee vissiin taas kaivella repun taskut läpi. Eiköhän sieltä tusinan verran kortteja löytyne. OT:Jos maku ei miellytä, voihan sillä pestä vaikka ikkunoita  ;D

Mika.H

mulla on joku n 150 korttia kerättynä. taidan laittaa ne saunan sytykkeiksi.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

dothefake

Quote from: Mika.H on 18.05.2010, 00:37:23
Nono, kortit ehkä ovat huonoja saunan sytykkeitä, olen asiantuntija,
olen polttanut 5-6 saunaa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mika.H

Quote from: dothefake on 18.05.2010, 00:53:02

saanko muuten rasistisen syytteen jos/kun nuo kortit mustuvat ennen kuin sauna palaa?
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

dothefake

Quote from: Mika.H on 18.05.2010, 00:56:54
Quote from: dothefake on 18.05.2010, 00:53:02

saanko muuten rasistisen syytteen jos/kun nuo kortit mustuvat ennen kuin sauna palaa?
Tulet saamaan omantunnonsoimauksia, jos et nyt laita kortteja postiin, sinuun on luotettu,
muista se.
-Tytti Tuppurainen

sunimh

Quote from: kaivanto on 17.05.2010, 22:27:56

Nyt jotain rajaa sentään. Taliskeria parempaa viskiä saa nimittäin jo oikeasti hakea, nimim. paikanpäällä käynyt.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

PaulR

Annoin paikalliselle, 7-kymppiselle mummulle kaikki Muutosmateriaalin ja parikymmentä kannattajakorttia. Ovat kuulemma loppuneet käsiin.

Haen täytetyt pois ja vien vielä nipun. Oli niin innostunut hankkeesta, että se kantaa ystäväpiirin kera äänestyskoppiin saakka.

JM-K

Quote from: herra 4x on 17.05.2010, 22:54:16
Quote from: Kalevi on 17.05.2010, 19:16:46

Juha sai tänään ministeriöstä oikean miehen kiinni, ja kuulemma täytyy olla se 5000 korttia kasassa ennen kuin voi viedä sinne.

Mutta nyt siis ei muuta kuin hankitaan ne puuttuvat reilu 300, laitetaan laskettavaksi, ja samalla voidaan kerätä muutama sata varakorttia.

Onhan varmistettu että täydennys on ylipäätään mahdollista. Nääs meinaan jos päivämääräformaattikin on hylkäysperuste.

On varmistettu. Eli näin se menee: kun 5000 korttia on kasassa, palautamme ne oikeusministeriöön. He aloittavat tarkistamaan niitä. Jokainen kortti tarkistetaan eli tsekataan, että kortin mukainen ihminen on olemassa. Jos ja kun osa korteista hylätään, toimitamme niiden tilalle uusia niin kauan, että 5000 hyväksyttyä korttia on kasassa.

Vastoin eri nettipalstoilla esiintyneitä väitteitä, pienet puutteet korteissa eivät välttämättä johda kortin hylkäämiseen. Mikäli siinä on sen verran tietoa, että täyttäjän henkilöllisyydestä voidaan varmistua, kortti on ok. Toisin väittävät ovat joko a) nakertajia, b) asioista pihalla olevia tai c) korttien väärentelystä kärähtäneitä asioista pihalla olevia.

Mitä tulee korttien polttamiseen, niin tällä kertaa ei poltetakaan mitään.

Paitsi: minulta on pari kertaa kysytty, että mitä tapahtuu niille kirjekuorille, joissa kortit ovat tulleet. Niissä kun monessa on lähettäjän nimi.

Juuri eläkkeelle jäänyt kollegani kerää postimerkkejä. Hän irrottelee kuorista merkit ja sen jälkeen kuoret uunitetaan (uunittaminen mainittu!!!1!). Itse asiassa suurin osa kuorista on jo uunitettu, joten kenenkään henkilötietoja ei loju missään.

Jatketaan!!!1!

dothefake

Jotkut ovat voineet innoissaan liimata postimerkin ilman hansikkaita,
joten teoriassa heidän sormenjälkensä voi olla postimerkissä. ;D
-Tytti Tuppurainen

rankka

Quote from: dothefake on 18.05.2010, 10:45:32
OMG!1!  :o

Ainii, mä taisin jo ollakkin Sika-Mukavan rekisterissä ...  ;)
Jatkakaa!

Veli Karimies

Kollega toi pari korttia meikäläiselle aamulla kun eilen sanoin, että rupee oleen viimeset hetket käsillä tehdä historiaa.

Sinna

JM-K

Miten niin teoriassa? Sormenjäljet on talletettu, samoin DNA syljestä, jolla postimerkkiä on - turkulaisella diskurssilla - lipsuteltu, lapsuteltu.

JM-K

Mikäli poltat kortit, hajotan vanhana hajottajana kostoksi kokoomuksen.

dothefake

Quote from: JM-K on 18.05.2010, 11:33:13

Miten niin teoriassa? Sormenjäljet on talletettu, samoin DNA syljestä, jolla postimerkkiä on - turkulaisella diskurssilla - lipsuteltu, lapsuteltu.
Kun otit DNA puheeksi, niin se kävi minullakin mielessä, mutta en halunnut
korostaa sitä tosiseikkaa, että vain Hommalaiset/Muutoslaiset nuolevat
tarrapostimerkitkin.
-Tytti Tuppurainen

AaJii

Tuota, eikö se henkilöllisyys selviä sormenjälkiä helpommin siitä itse kortista...
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

JoKaGO

Quote from: AaJii on 18.05.2010, 12:09:43

Tuota, eikö se henkilöllisyys selviä sormenjälkiä helpommin siitä itse kortista...

Ei kun nyt puhuttiin kirjekuorista, jotka jäävät erilleen niistä OM:öön "palautettavista" kannattajakorteista. (JM-K, miten niin "palautettavista"?)

Quote from: JM-K on 18.05.2010, 09:35:58
Mitä tulee korttien polttamiseen, niin tällä kertaa ei poltetakaan mitään.

Paitsi: minulta on pari kertaa kysytty, että mitä tapahtuu niille kirjekuorille, joissa kortit ovat tulleet. Niissä kun monessa on lähettäjän nimi.

Juuri eläkkeelle jäänyt kollegani kerää postimerkkejä. Hän irrottelee kuorista merkit ja sen jälkeen kuoret uunitetaan (uunittaminen mainittu!!!1!). Itse asiassa suurin osa kuorista on jo uunitettu, joten kenenkään henkilötietoja ei loju missään.

Jatketaan!!!1!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

kaivanto

Quote from: sunimh on 18.05.2010, 01:36:59
Quote from: kaivanto on 17.05.2010, 22:27:56

Nyt jotain rajaa sentään. Taliskeria parempaa viskiä saa nimittäin jo oikeasti hakea, nimim. paikanpäällä käynyt.

Joo, vakavilla asioilla ei saisi vitsailla. Iirinkielen asiantuntijatkin voivat loukkaantua. Kahtena viime talvena olen opetellut juomaan myös skotlantilaisia laatuviskejä Roomassa http://www.lebonbock.com/

Nikopol

Quote from: AaJii on 18.05.2010, 12:09:43

Ai pitikö siihen panna OMA nimi?
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

dothefake

Selvennän vielä:
- kannattajakortti pitää täyttää
- kuori pitää täyttää kannattajakorteilla
- kuoreen liimataan postimerkki
- puolue perustetaan
- vasta sen jälkeen puolueen puheenjohtajaa nuoleskellaan
-Tytti Tuppurainen

antero

Quote from: dothefake on 18.05.2010, 17:34:11
Selvennän vielä:
- kannattajakortti pitää täyttää
- kuori pitää täyttää kannattajakorteilla
- kuoreen liimataan postimerkki
- puolue perustetaan
- vasta sen jälkeen puolueen puheenjohtajaa nuoleskellaan

Onko pakko jos ei haluu?
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

dothefake

Tuota sanotaan puoluekurin höltymiseksi >:(
-Tytti Tuppurainen

Nikopol

Eikös virallinen muutoskoira voi hoitaa nuoleskeluhommat? Koirahan taipuu nuolemaan myös omansa.

Voivatko kansalliset vähemmistömme nuolla myös toisella kotimaisella kielellä?
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Bror Heinola on 17.05.2010, 21:30:14
Lupaan 5000. kortin lähettäneelle kerääjälle (mikäli on täysi-ikäinen) pullon täysi-ikäistä Taliskeria.

Voiko vaihtaa Oikeaan islayhin esim ardbeg

kgb

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 18.05.2010, 19:12:07
Quote from: Bror Heinola on 17.05.2010, 21:30:14
Lupaan 5000. kortin lähettäneelle kerääjälle (mikäli on täysi-ikäinen) pullon täysi-ikäistä Taliskeria.
Voiko vaihtaa Oikeaan islayhin esim ardbeg

En voi, koska pullo on jo hankittu. Ei palkintoa ole pakko vastaanottaa, jos ei halua. Maistuu varmaan muillekin...
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

PaulR

Quote from: Nikopol on 18.05.2010, 19:02:43
Eikös virallinen muutoskoira voi hoitaa nuoleskeluhommat? Koirahan taipuu nuolemaan myös omansa.

"Let's not start sucking each others dicks just yet." - Reservoir Dogs.

Cragganmore tai 16v.v Bushmills. Olenko muuten ikinä kertonut pitäväni marsuista ja hamstereista?

Mika.H

Quote from: JM-K on 18.05.2010, 11:33:55

Mikäli poltat kortit, hajotan vanhana hajottajana kostoksi kokoomuksen.

lupaat vaan..;)

raakis-

Quote from: Paul Ruth on 18.05.2010, 20:18:15
Quote from: Nikopol on 18.05.2010, 19:02:43

"Let's not start sucking each others dicks just yet." - Reservoir Dogs.

Cragganmore tai 16v.v Bushmills. Olenko muuten ikinä kertonut pitäväni marsuista ja hamstereista?

Eipä ole Reservoir Dogsista tuo lainaus, vaan Pulp Fictionista. Tarantinon leffa kuitenkin... Ja se kohtaus, jossa tuo lause sanotaan, on se "autonpuhdistuskohtaus".
"Suomi on nykyään kansainvälinen, moderni, kohtuullisen suvaitsevainen yhteiskunta, jossa tarvitaan myös afrikkalaisia. Ainakin heitä tarvitaan enemmän kuin autoja Helsingin keskustassa."

- Helsingin yliopiston sosiaalipolitiikan professori Jeja-Pekka Roos blogissaan 29.10.2008