News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kannattajakorttitilanne tässä ketjussa

Started by JM-K, 06.11.2009, 19:45:58

Previous topic - Next topic

dothefake

Quote from: JM-K on 02.03.2010, 20:16:45
Quote from: Jari Leino on 02.03.2010, 19:04:53
Taidanpa pistää pensselit santaan ja naulata rukkaset ketaleen transportterin takarenkaaseen.

Et muuten naulaa! Transu on juuri katsastettu ja Muutos 2011 tarrat leikattu = feissausauto suorastaan odottaa kesän festareita.

Luuletko, että tyhjillä renkailla, joissa naulat napsuvat ja rukkaset läpsyvät, on kiva vetää pitkin Suomea?

Jos ne rukkaset naulaa molempiin takarenkaisiin, niin sehän kuulostaisi
siltä, että kun Suur-Smurffi ajaa, niin kansa aplodeeraa.

Ps. Muistakaa, että minultakin saa edullisia asevelitarroja, on pelit ja leikkurit.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

suomelle

...feissausauto...

"Feissarit ovat pääasiassa nuoria opiskelijoita, jotka saavat työstään tunti- ja/tai provisiopalkkaa." - wiki

Pyytäisin tulevien puoluetta äänestävien puolesta kohteliaimmin käyttämään suomenkielen kansantajuisempia ilmaisuja.

Veli Karimies

Quote from: suomelle on 02.03.2010, 20:34:12
...feissausauto...

"Feissarit ovat pääasiassa nuoria opiskelijoita, jotka saavat työstään tunti- ja/tai provisiopalkkaa." - wiki

Pyytäisin tulevien puoluetta äänestävien puolesta kohteliaimmin käyttämään suomenkielen kansantajuisempia ilmaisuja.

Boldattu kohta. ;) http://muutos2011.fi/ajankohtaista kortteja kerätty 3-4 kuukautta. Parin viimekuun aikana tosissaan ja tahti senkun kiihtyy.

suomelle

Quote from: mökö on 02.03.2010, 20:30:30
Suomelle, en usko että olet ikään kerännyt nimen nimeä mihinkään. Äiteeltä korkeintaan nimeä pyytänyt vekseliin.  >:(

Ja ikää oli? Jos sinulla ei ole puhelinnumeroa josta asian voit tarkistaa, annan vihjeeksi sen, että Helsingissä nimikirjaimet ovat JP.

herra 4x

Quote from: MW on 02.03.2010, 18:56:41
Quote from: erilainen on 02.03.2010, 18:52:23
Quote from: suomelle on 02.03.2010, 18:38:34
Ymmärsitkö tahallasi väärin vai mistä moinen repliikki?

Kuka on sanonut sanaakaan siitä, että uuden puolueen perustamiseen tarvittaisiin varakkaita rahoittajia? En ainakaan minä.

Selkeä tarkoitukseni oli ja on AINOASTAAN siinä, että jäsenmaksuilla tässä vaiheessa pudotetaan pahimmissa tapauksessa jopa SATOJA TUHANSIA samanmielisiä kelkasta. Onko se mielekästä? Minulta kysyttäessä, EI OLE!

Hyvä kun oikaisit. Onhan tuossa perääkin varmaan. Muutoksen naamoille vain yksityisviestiä jos asia askarruttaa. Sieltä saanet tarkemmat syyt sun muut.

Taitaapi vain olla niin, että paras apu, mitä moni voi eri syistä antaa, on rahallinen tuki. Itse en ole tohtinut jäseneksi asti, mutta kymmenyksiä on maksettu, tahoille.

Sama vika rahikaisella, perkele. Minulla ei ole enää pokkaa pyytää vanhoilta vanhemmiltani nimiä JHA-tyrmäyksen jälkeen. En ******* pysty. Uskottavuus mennyt. Ei ole enää häpyä. En ole kokeillut. Joten kuvittelen omiani. Olen muuten omaksunut soinijargoninkin näköjään. Vain kappalevälit puuttuu. Eiköhän se tästä. Pitää mennä puheterapeutillekin näköjään. Mun suomi. On. Korruptoitunut.
Rakkaudesta lajiin.

suomelle

Quote from: herra 4x on 02.03.2010, 20:46:57
Quote from: MW on 02.03.2010, 18:56:41
Quote from: erilainen on 02.03.2010, 18:52:23
Ymmärsitkö tahallasi väärin vai mistä moinen repliikki?

Kuka on sanonut sanaakaan siitä, että uuden puolueen perustamiseen tarvittaisiin varakkaita rahoittajia? En ainakaan minä.

Selkeä tarkoitukseni oli ja on AINOASTAAN siinä, että jäsenmaksuilla tässä vaiheessa pudotetaan pahimmissa tapauksessa jopa SATOJA TUHANSIA samanmielisiä kelkasta. Onko se mielekästä? Minulta kysyttäessä, EI OLE!

Hyvä kun oikaisit. Onhan tuossa perääkin varmaan. Muutoksen naamoille vain yksityisviestiä jos asia askarruttaa. Sieltä saanet tarkemmat syyt sun muut.

Taitaapi vain olla niin, että paras apu, mitä moni voi eri syistä antaa, on rahallinen tuki. Itse en ole tohtinut jäseneksi asti, mutta kymmenyksiä on maksettu, tahoille.

Sama vika rahikaisella, perkele. Minulla ei ole enää pokkaa pyytää vanhoilta vanhemmiltani nimiä JHA-tyrmäyksen jälkeen. En saatana pysty. Uskottavuus mennyt. Ei ole enää häpyä. En ole kokeillut. Joten kuvittelen omiani. Olen muuten omaksunut soinijargoninkin, jumalauta. Vain kappalevälit puuttuu. Eiköhän se tästä. Pitää mennä puheterapeutillekin näköjään. Mun suomi. On. Korruptoitunut.

Sinähän olet vielä täysissä hengen ja ruumiin voimissa kun tänne löysit! Siis ei mitään syytä huoleen, keräät muutaman kannattajan ja asia on osaltasi ok! Hyvä jätkä!

dothefake

Odotan selitystä?

Voihan tuon käsittää niinkin, että kyseenalaistaa itsensä ja sen,
että odottaako selitystä.
-Tytti Tuppurainen

herra 4x

Quote from: suomelle on 02.03.2010, 20:50:08

Sinähän olet vielä täysissä hengen ja ruumiin voimissa kun tänne löysit! Siis ei mitään syytä huoleen, keräät muutaman kannattajan ja asia on osaltasi ok! Hyvä jätkä!

Löysin tänne tämän alusta asti. Ja löysin jo Scriptaan. Vanhaa kaartia, tosin marginaalissa niihin verrattuna jotka jotakin ovat tehneet tai sanoneet. Mutta minä en ole sosiaalinen. Siksi feissaus kadulla on vierasta.

Haluaisin vain olla rauhassa.

Nauttia siitä Suomesta mitä menneet sukupolvet ovat minulle rakentaneet perkeleellisten ponnistusten kautta.

Ja rakentaa sitä Suomea omalta osaltani.

Olen siis varmaankin rasisti, fasisti; multikulturalismin, YYA:n ja kaiken kehityksen vastustaja.

Muistan ajan jolloin Suomessa rikolliset saivat rangaistuksen.

Muistan ajan jolloin Suomessa totuuden sanomisesta ei viety käräjille.

Olemmme matkalla kohti degeneroitumisen singulariteettia. Silloin yhteiskunta loppuu. Ruotsi on sen helvetin portaita laskeutunut omasta vapaasta halustaan jo melkein alimmalle rapulle, jonka jälkeen ei ole enää kuin hyppy etnohelvettiin. Ruotsalainen veronmaksaja kääntää oikean posken, sitten vasemman ja pyllistää vielä jos käsky käy.

Meidän poliittinen kehityksemme vie PC-politiikan siihen pisteeseen että se tappaa koko kansakunnan. Äärimmilleen vietynä se tarkoittaa että rikoslaissa ei ole enää kuin yksi rikos josta saa tuomion: suvaitsemattomuus. Ja sen perusteella kaikki järjissään olevat ovat tulleet hulluiksi ja maata johtaa RKP apupuolueinaan kok, sd. ja kesk.

Jokainen joka pystyy ajattelemaan huomista pitemmälle näillä olemassolevilla alkuarvoilla ei voi tulla muuhun loppupäätelmään kuin että JM-K:n työ on viimeinen mahdollisuus pelastaa Suomi.

Jos edes osa tavallisista suomalaisista saataisiin ajattelemaan asioita faktojen valossa Suomella ei olisi mitään hätää.

Mutta kun tavalliselta suomalaiselta pimitetään valtio- ja mediajohtoisesti kaikki monikulturalismia vastaan puhuvat faktat. Pimityksen lisäksi on käynnissä vielä massiivinen misinformaatio.

Normaali työssäkäyvä suomalainen veronmaksaja, jonka selkänahasta revitään KAIKKI, mitä maassa kustannetaan, ei tajua että hänen osansa on olla pelkkä multikulturalismin lypsylehmä ja syytetty käräjillä jos alkaa kyseenalaistamaan.

Olen niin  vitun pettynyt että Suomi on tällainen. Pitäisi minun se jo tietää 4x:nä mutta olen tähän asti ollut hyvässä uskossa "ettei meillä Suomessa".

Mikä on oikea sana tunnetilalle, jossa sekoittuu suunnaton pettymys hukatun perinnön takia, vittuuntuneisuus kusipäisestä politiikasta ja poliitikoista, toivottomuus kansan nössöydestä ja selkäytimeen ulottuva pelko että Suomi on loppu minun elinaikanani?  

Rakkaudesta lajiin.

suomelle

Quote from: herra 4x on 02.03.2010, 21:28:49
sinulle

Osoitit juuri olevasi se hyvä jätkä jota kyselin. Helvetin paljon kiitoksia!

Kimmo Pirkkala

Mikä on oikea sana tunnetilalle, jossa sekoittuu suunnaton pettymys hukatun perinnön takia, vittuuntuneisuus kusipäisestä politiikasta ja poliitikoista, toivottomuus kansan nössöydestä ja selkäytimeen ulottuva pelko että Suomi on loppu minun elinaikanani?  

Vainoharhaisuus?
;D
Anteeksi, oli pakko...

herra 4x

Quote from: wekkuli on 02.03.2010, 21:39:41

Vainoharhaisuus?
;D
Anteeksi, oli pakko...

Ei mitään. Toivon sitä itsekin että se olisi vain sitä.

Muttei se ole.

Rakkaudesta lajiin.

Oami

Ei puolue tarvitse satoja tuhansia jäseniä. Yhtä lukuunottamatta millään puolueella ei ole satoja tuhansia jäseniä (jos "satoja tuhansia" tarkoittaa samaa kuin "vähintään 200000").

Noin parilla sadalla (sopivasti maantieteellisesti jakautuneella) saa jo eduskuntavaaleihin täydet listat. Kunnallisvaaleihin toki tarvitsee hiukan enemmän, mutta se ei ole niin kiireellinen juttu.

Tässä vaiheessa kuitenkin kerätään kannatuskortteja, ei jäseniä. Kannatuskorttia sitä varten ei tarvitse maksaa mitään.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

suomelle

Quote from: Miniluv on 02.03.2010, 19:48:23
Ota nyt suomelle iisimmin.

... huutaminen ... eivät ole hyviä ratkaisuja.

Pyydettäköön tässä ja nyt puolijulkisesti anteeksi tuota huutamistani. Joskus vaan sattuu niin, että ja kun meille suomalaisille tarjoutuu tilaisuus vetää ns. 'perskännit kahdelle' hintaan 1 euro, niin kyllä, voi tulla joskus vähän huudeltua.

Itse asiasta sanomisiani en kuitenkaan ole valmis perumaan.

JM-K

Te, jotka olette kirjoitelleet noita viinajuttuja deletoikaa ne itse, niin ei tarvitse moden tehdä sitä. Jos ette osaa lukea, niin tämä on kannattajakorttiketju.

Jouko

Ilmeisesti se kannattajakorttitilanne ei ole dramaattisesti muuttunut koska tässä ketjussa jauhetaan kaikkea asiaan liittymätöntä.

Olisiko mahdollista lopettaa tämän ketjun käyttäminen yleisenä chatti-, tajunnanvirta- ja känniavautumisketjuna? Peräkammarista löytyy ketju nimeltä Rakkaus, joka on tarkoitettu arrakkipunssipullojen kuvien ja muiden rakkaudentunnustusten postaamiseen.

Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että joku haluaisi joskus jälkeenpäin esim. seurata millä tahdilla kortteja on kertynyt minäkin viikkona, sen selvittäminen olisi helpompaa, jos ei tarvitsi kahlata 10 sivua täysin asiaankuulumatonta löpinää.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Uuno Nuivanen

Yli-inhimillisin ponnistuksin sain vihdoin täytetyksi kannattajakortin, joka on jo kuoressa. Täytyy vielä koettaa illalla vongata, jos muijaltakin lohkeaisi...

..siis se kortti.  ;)

Olkinukke

Pistän huomenna postiin 23 korttia. Erityinen kiitos kuuluu nimimerkin koolinki panokselle.

JM-K

No niin, nyt on hiihtolomat lomailtu ja postin viime viikolla tuomat kortit laskettu. Ja hienohan niitä oli laskeskella: viime viikon saldo oli 146 korttia, jonka jälkeen kokonaissaldo on 2611 korttia! Puoliväli paukahti siis komeasti rikki. Hieno saavutus taas!

Jäsenhakemuksiakin tuli taas muutama, hyvä homma silläkin saralla.

Jatketaan!!!1!

EDIT: Siis "viime viikolla" tarkoitta meikäläisen kielenkäytössä nyt kuluvaa viikkoa.

femacco

No niin, viisi korttia kerättynä, tästä on hyvä jatkaa  ;D

suomelle

Quote from: Tapio Arjo on 10.03.2010, 10:02:47
Hyväksyttyjä jäseniä Muutoksella on parhaillaan yli 150. Jäseniä tulee päivittäin lisää.

Muutos - isänmaan asialla

150x10 korttia ja tarvittava määrä olisi melkein kasassa.
Tuohon kyllä luulisi jokaisen tosissaan olevan jäsenen pystyvän viikossa helposti. Eiköhän panna vauhtia siihen hommaan.

Jyri Suominen

Quote from: JM-K on 06.03.2010, 11:06:43
No niin, nyt on hiihtolomat lomailtu ja postin viime viikolla tuomat kortit laskettu. Ja hienohan niitä oli laskeskella: viime viikon saldo oli 146 korttia, jonka jälkeen kokonaissaldo on 2611 korttia! Puoliväli paukahti siis komeasti rikki. Hieno saavutus taas!

Jäsenhakemuksiakin tuli taas muutama, hyvä homma silläkin saralla.

Jatketaan!!!1!

EDIT: Siis "viime viikolla" tarkoitta meikäläisen kielenkäytössä nyt kuluvaa viikkoa.

Hyvä homma siis ja aikataulussa ollaan ilmeisestikin etuajassa, joka on siis hyvä asia :)
Varsinais-Suomen vaalipiirin Muutos 2011 ehdokkaana eduskuntaan.
PAM 2010-2014 Edustajiston varajäsen.
JSN yleisön edustaja ehdokas.

JM-K

Päivän luku on 70 kannattajakorttia männäviikolla. Kokonaissaldo on siis nyt 2681 kpl eli edelleen mennään komeasti aikataulussa!

Tuohon kun lisätään kolmen sepän eilen keräämä korttinivaska + aktivistien perstaskussaan hautomat korttiniput, niin pian taitaa taas sataset paukkua!

Hienoa työtä!

Jatketaan!!!1!

dothefake

Kai noista on sitten pakko luopua, täältä tulee
Kouvolalaisten keräämät 51 kpl.
-Tytti Tuppurainen

Kalevi Soilander

Veikkaan, että sinne Jyväskylään on nyt tulossa aika kiva nippu eri puolilta Suomea. Pelkästään Eerikäsellä oli jo ennen lauantaita 70 korttia muhimassa. Viikon päästä saattaa 3000 olla lähellä.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

mökö

Täytyypä pistää noi kortit tulemaan. 14 löytyy tälläkertaa.
sellaista se on, valssi suviyössä ilman housuja

OlliH

Quote from: kesä-koho on 15.03.2010, 12:31:12
Hyvin näyttää etenevän jo 3000 on kasassa.. Helon puolue mainostaa reilua 600 korttia joka kokoon kuukaudessa, uskoo ken voi... Mitähän mäenpääläisillä-..?

Nyt kun ilmeisesti kalikka on kalahtanut ja koira älähtänyt, niin voisin ehkä kertoa tapauksesta jossa jouduin oikeudessa vastailemaan erään turkulaisen puolueprojektin kannattajakortin täyttämisestä kyseisen puulaakin puheenjohtajan omasta vaatimuksesta. Eli olkaapa tarkkoina mihin korttiin nimenne laitatte.

BastardoGrande

Quote from: OlliH on 18.03.2010, 02:34:39
Eli olkaapa tarkkoina mihin korttiin nimenne laitatte.

Oikeustoimikelpoisen henkilön on muutenkin hieman harkittava mihin nimeään vetelee.
Samoin äänestyskopissa se numeron valinta on ensiarvoisen tärkeää, mikäli haluaa Homman etenevän.
Nykyinen holtiton nimien kirjoittelu on vienyt monen konkurssiin ja kansan holtiton äänestyskäyttäytyminen koko maan kuilun partaalle.

Siis tarkkana!
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

dothefake

Tulivatko Kouvolan kortit perille? Joko on kolmen kilon siika paketissa?
-Tytti Tuppurainen

JM-K

Quote from: dothefake on 19.03.2010, 20:23:38
Tulivatko Kouvolan kortit perille? Joko on kolmen kilon siika paketissa?

En oo ehtinyt laskemaan, pitää valmistella huomista agitaatiota (lue: tehdä eväsvoileipiä yms.). Lasken sit hu tai su.

EDIT: Juu tuli sun kuores.

JM-K

No huh huh, taitaa alkaa monessakin osoitteessa hymy hyytyä: tämän päivän korttisaldo oli 433 korttia eli tonnit paukkuivat niin, että Chilessä taas pelästyttiin. Kokonaissaldo 3131 korttia!!!1!

Hyvä me!!!!!

P.S. Päivä oli muutenkin todella onnistunut, siitä myöhemmin lisää.