News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kannattajakorttitilanne tässä ketjussa

Started by JM-K, 06.11.2009, 19:45:58

Previous topic - Next topic

Mika Mäntylä

Niin, no, nettikampanjahan on hyvässä vauhdissa ja se missä eniten on tekemistä, on niiden ihmisten tavoittaminen, jotka eivät nettiä käytä. Minulla kun on sellainen näppituntuma, että nuoret ovat kortin kirjoittaneissa yliedustettuna suhteessa suuriin ikäluokkiin (joilla se suurin voima vaaleissa on).
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

antero

Quote from: rankka on 08.11.2009, 00:17:07
Quote from: antero on 07.11.2009, 14:25:37
Minäkin olen odotellut "virallisia" nettisivuja, ennen kuin alan kellekkään mäinostamaan yhtään mitään.

Kaippa ne joskus aukee. Jos ei niin pitäkööt Muutoksensa, saatana.
Lääkkeet, muista antero lääkkeet ...
Khattia poskeen, perkele....
Quote from: antero on 07.11.2009, 23:20:48
Niin, ei se netti ole autuaaksi tekevä, mutta ilman sitä ei ainakaan meikäläisen sukupolvi toimi. Sori vaan. Tai ainakaan mun lähipiiri, nörttejä kun ollaan.
[...]
Ja ymmärrän myöskin sen, että esim vanhusten suhteen f2f on käytännössä ainoa keino tavoittaa kohderyhmä. Jälleen homma supistuu siihen sukupolvien väliseen eroon luonnollisessa kommunikaatiossa/kommunikaatiovälineessä.
Kävisit välillä vähän ulkona. Tekee hyvää. Aikuisten oikeesti.

No en mene ulos, ei oo tarvetta, sielt saa vaan sikaflunssan. Ja ne kontaktit mitä mulla on vaatii vain nettii, joten sitä kautta mä pystyn toimimaan, jos vaan muutos antaa välineen siihen. Mutta niin kauan kun välinettä ei ole, niin minä en toimi.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

dothefake

Ehdotan anteroa nuoremman sukupolven agitaattoriksi, mikäli se Juha-pojalle sopii.
Olen syntynyt -55, mutta nettiäkin on tullut käytettyä sen jälkeen, kun se keksittiin.
Esim. täällä voorumilla on aikaa kulunut noin 21 päivää ja 4 tuntia. Maxwell Smartin
kenkäpuhelimelle naurettiin lapsena sangen taajaan, mutta niin vain tuli ostettua semmoinen
perheraamatun kokoinen, jossa oli langan päässä luuri. Halpa oli, ei maksanut kuin 15.000 markkaa
(n. 2.500 euroa), sittemmin ovat halventuneet ja pienentyneet. Se vika nuorisossa (ei TM)
tuppaa olemaan,( jokaisella polvella vuorollaan), ettei hyväksy vanhemman väen mahdollisesti kertynyttä
kokemusta toimintalinjaa ja strategiaa muodostettaessa, vaan yksioikoisesti tuijottelevat
taktisiin näpertelyihinsä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

rankka

Quote from: antero on 08.11.2009, 00:27:31
No en mene ulos, ei oo tarvetta, sielt saa vaan sikaflunssan. Ja ne kontaktit mitä mulla on vaatii vain nettii, joten sitä kautta mä pystyn toimimaan, jos vaan muutos antaa välineen siihen. Mutta niin kauan kun välinettä ei ole, niin minä en toimi.
Niin, siinähän se sitten olikin. Se juju meinaan.
Mä voin kyllä tehdä kunhan en joudu liikkumaan milliäkään. Ja annatte mulle kaikki valmiiksi tarjoiltuna.
Velliperseyhteiskunta.   

antero

Quote from: Mika Mäntylä on 08.11.2009, 00:25:55
Niin, no, nettikampanjahan on hyvässä vauhdissa ja se missä eniten on tekemistä, on niiden ihmisten tavoittaminen, jotka eivät nettiä käytä. Minulla kun on sellainen näppituntuma, että nuoret ovat kortin kirjoittaneissa yliedustettuna suhteessa suuriin ikäluokkiin (joilla se suurin voima vaaleissa on).

Worst case scenario:
Vanhukset ei välitä, koska ovat kuolleita jo siinä vaiheessa kun Homma leviää reisille.
Muutos 2011 ei tarjoa mitään vanhuksille koska:
Vanhukset kaipaavat:
Hoivaa
Lämpöä
Kontaktia
Turvaa

Jos Muutos 2011 haluaa markkinoida itseään vanhuksille, niin Muutoksen on tarjottava Hoivaa, Lämpöä, Kontaktia ja Turvaa.

Pelkkää politiikkaa ja psykologiaa....

Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

rankka

Quote from: antero on 08.11.2009, 00:34:48
Vanhukset kaipaavat:
Hoivaa
Lämpöä
Kontaktia
Turvaa

Jos Muutos 2011 haluaa markkinoida itseään vanhuksille, niin Muutoksen on tarjottava Hoivaa, Lämpöä, Kontaktia ja Turvaa.
Voisitko siinä näpytellessäsi, näpytellä vanhuksien asiat kuntoon. Liikkumatta.
Mä tilaan pitsan sulle. Jaksat antaa sormien soljua kuin runon näppäimiä pitkin ... 

antero

Quote from: dothefake on 08.11.2009, 00:30:44Se vika nuorisossa (ei TM)
tuppaa olemaan,( jokaisella polvella vuorollaan), ettei hyväksy vanhemman väen mahdollisesti kertynyttä
kokemusta toimintalinjaa ja strategiaa muodostettaessa, vaan yksioikoisesti tuijottelevat
Tossahan päästään hyvin siihen muna-kana probleemaan; old skool halua että new age toimii samalla tavalla kuin old skool.
Ei toimi. Sori vaan.

Jos lakkaat väkisin vääntämästä, niin huomaat kuinka helpolla new agen saa mukaan, ei tarvi tarjota kuin pari helppoo porkkanaa, niin homma toimii.

Toki voi hakata päätä seinään ja yrittää vääntää new agea old skool muottiin. Onko siinä mitään järkeä, no sen jätän vaikka sinun pohdittavaksi.  :-*

Ainiin, ja sitten "ihmetellään" kun new age on niin vitun passiivista ettei äänestä ollenkaan, muahahahaha...ha...???

antero

Quote from: rankka on 08.11.2009, 00:38:28
Vanhukset kaipaavat:
Hoivaa
Lämpöä
Kontaktia
Turvaa

Voisitko siinä näpytellessäsi, näpytellä vanhuksien asiat kuntoon. Liikkumatta.
Mä tilaan pitsan sulle. Jaksat antaa sormien soljua kuin runon näppäimiä pitkin ... 

Haistelisin kommentistasi argumentin köyhyyden...?

Mika Mäntylä

Ei tarvitse tarjota mitään noista. Riittää kun sanoo, että jos yhteiskunta kehittyy nykyiseen suuntaansa, kaikki nuo voidaan kontaktia lukuuntottamatta unohtaa. Eikä se kontakti ole aina kovin toivottava asia. Samoin eläkkeet voidaan unohtaa, kun valdella on yhdenvertaisempia erityiskohdeltavia.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

rankka

Quote from: antero on 08.11.2009, 00:39:58
Ainiin, ja sitten "ihmetellään" kun new age on niin vitun passiivista ettei äänestä ollenkaan, muahahahaha...ha...???
Niin, se äänestäminen pakottaisi kyllä nousemaan perseeltä ylös, ja olla ehkä jopa 15min pois koneen luota. Aika paha.
Siinäpä ihmettelet miksi olette passiivisia.
Kerro kun tiedät... pidätän henkeä

Timo Rainela

Quote from: dothefake on 08.11.2009, 00:30:44
Ehdotan anteroa nuoremman sukupolven agitaattoriksi, mikäli se Juha-pojalle sopii.
Olen syntynyt -55, mutta nettiäkin on tullut käytettyä sen jälkeen, kun se keksittiin.
Esim. täällä voorumilla on aikaa kulunut noin 21 päivää ja 4 tuntia. Maxwell Smartin
kenkäpuhelimelle naurettiin lapsena sangen taajaan, mutta niin vain tuli ostettua semmoinen
perheraamatun kokoinen, jossa oli langan päässä luuri. Halpa oli, ei maksanut kuin 15.000 markkaa
(n. 2.500 euroa), sittemmin ovat halventuneet ja pienentyneet. Se vika nuorisossa (ei TM)

Vuotta nuorempi kuittaa kernaasti. :D
Onko ollut tunne, että punnitut puheet lentelevät harakoille ja mietit, mitä muumia oikein pikku neliön edessä vispaat??!
31 päivää+3h ???
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

dothefake

No, mutta antero, etkö huomannut, että moitin myös omaa sukupolvea ja
vieläpä samasta virheestä. En suinkaan halua, että teette asiat, niinkuin ne on ennen
tehty, vaan päinvastoin toivoisin, että ottaisitte tekemämme virheet ja onnistumiset
opiksenne, hyödyksenne. Sinähän tuossa haluat tehdä new age-tyyliin ottamatta huomioon
saatua kokemusta. Silloin, kun olin nuori, olin yhtä tökerö, nyt sen olen huomannut. Se toistuu aina.
Lienee luonnon laki, että samat virheet pitää jokaisen sukupolven tehdä itse. Toki suon sen teille.

-Tytti Tuppurainen

dothefake

Quote from: Timo Rainela on 08.11.2009, 00:46:31
Quote from: dothefake on 08.11.2009, 00:30:44

Vuotta nuorempi kuittaa kernaasti. :D
Onko ollut tunne, että punnitut puheet lentelevät harakoille ja mietit, mitä muumia oikein pikku neliön edessä vispaat??!
31 päivää+3h ???

No, kieltämättä joskus yöllä suden hetkenä, kun on herännyt ja uni ei meinaa tulla uudestaan,
on käynyt ajatus, että mitä .....a. Onneksi se on toistaiseksi mennyt ohi, kun on lukenut aamun uutiset.
-Tytti Tuppurainen

antero

Quote from: dothefake on 08.11.2009, 00:52:20
vieläpä samasta virheestä. En suinkaan halua, että teette asiat, niinkuin ne on ennen
tehty, vaan päinvastoin toivoisin, että ottaisitte tekemämme virheet ja onnistumiset
opiksenne, hyödyksenne. Sinähän tuossa haluat tehdä new age-tyyliin ottamatta huomioon
saatua kokemusta. Silloin, kun olin nuori, olin yhtä tökerö, nyt sen olen huomannut. Se toistuu aina.
Lienee luonnon laki, että samat virheet pitää jokaisen sukupolven tehdä itse. Toki suon sen teille.

Pointti on nimenomaan siinä, että old skoolin pitää tajuta "alentua" puhumaan samaa kieltä kuin new age.
Vain ja ainostaan sillä tavalla old skoolin viesti new agelle menee perille.

rankka

Quote from: antero on 08.11.2009, 00:42:12
Haistelisin kommentistasi argumentin köyhyyden...?
Voisiko johtua siitä ettei siinä ole semmoista?

Omat lukuni täällä:
Rekisteröitynyt: Toukokuu 30, 2009, 15:50:18
Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika: 22 päivää, 5h 4m.
Mäkin olen ehtinyt jo himppusen verran seurata hommaa.

E: Muihin puuhiin nyt vielä hetkeksi

antero

Quote from: Mika Mäntylä on 08.11.2009, 00:42:59

Ei tarvitse tarjota mitään noista. Riittää kun sanoo, että jos yhteiskunta kehittyy nykyiseen suuntaansa, kaikki nuo voidaan kontaktia lukuuntottamatta unohtaa. Eikä se kontakti ole aina kovin toivottava asia. Samoin eläkkeet voidaan unohtaa, kun valdella on yhdenvertaisempia erityiskohdeltavia.

Njoo, käyhän se pelottelu-politiikkakin aseesta. Kuinka kauan, kuka tietää....

guest1783

Quote from: Mika on 06.11.2009, 20:04:08
Kyllä tuo on hyvin vaatimaton luku, ottaen huomioon, että aktiivisimmat hommalaiset ovat todennäköisesti jo lähettäneet korttinsa, eikä koko juttua edes tunneta tämän forumin ulkopuolella. Jos nimien keruu jää yksittäisten hommalaisten aktiivisuuden varaan, eikä mitään isompaa markkinointia ole, ennustan, ettei kasaan saada edes kolmea tuhatta kannattajakorttia...  Onnea yritykselle kuitenkin! 

Mikähän sen aktiivisen hommalaisen määritelmä oikein on? Että osallistuu ahkerasti keskusteluun täällä forumilla? Ei minusta ainakaan. Täällähän ne samanmieliset ovat, ei siis haastetta.

Aktiivinen hommalainen levittää sanomaa in real life. Jotkut tietysti sekä että (siis sekä netissä että tuolla ulkona), mutta itse olen ainakin todennut, että enemmän voin homman eteen tehdä muualla kuin täällä netissä. Muutokselle on tulossa ainakin 6 korttia täältä pikapuoliin, ja todennäköisesti vielä muutama lisää, kunhan saan hitaat hämäläiset lämpiämään. Luulenpa, että monessa muussakin paikassa vasta tutustutaan Muutoksen agendaan, ja se ottaa oman aikansa, joten kärsivällisyyttä!

"Kesä koittaa Muutokselle"!

dothefake

Quote from: antero on 08.11.2009, 00:59:32

Pointti on nimenomaan siinä, että old skoolin pitää tajuta "alentua" puhumaan samaa kieltä kuin new age.

Tuossa "alentua" -termissä on jotain niin kotoista, etten sanoisi kotouttamistoista, että
meinaa kyynel vierähtää partaiselle poskelleni. Kyllä me halutessamme osaisimme alentua
puhumaan new age-kieltä, mutta silloin ihmiskunnan kehitys pyörisi taaksepäin, daaAAA?
-Tytti Tuppurainen

antero

Quote from: dothefake on 08.11.2009, 01:08:47
Quote from: antero on 08.11.2009, 00:59:32

Tuossa "alentua" -termissä on jotain niin kotoista, etten sanoisi kotouttamistoista, että
meinaa kyynel vierähtää partaiselle poskelleni. Kyllä me halutessamme osaisimme alentua
puhumaan new age-kieltä, mutta silloin ihmiskunnan kehitys pyörisi taaksepäin, daaAAA?

Aivan. Kysymys on siitä, että haluatko saada kehittymättömämmän yksilön ymmärtämään sinua vai et? Et voi olettaa että se kehittymättömämpi yksilö ymmärtäisi sinua jos puhut omaa kieltäsi. Jälleen kerran hyvin yksinkertaista psykologiaa.

Mutta jos haluat pysyä omalla tasollasi, niin jatka ihmeessä henkseleiden paukuttelua kaverittesi kanssa. He kyllä ymmärtävät sinua, taputtavat sinua selkään, ja antavat sinulle kaipaamasi huomiota ja hyväksyntää. Ja voit tuntea itsesi hyväksi ja arvostetuksi yksilöksi, ja kulkea rinta kaarella kohti uusia haasteita.

dothefake

Taas pieni korjaus, kyllä lapsikin kehittyy paremmin, kun hälle antaa haasteita.
Viisaalle kissallemme vielä lepertelen lapsenomaisesti, mutta en haluakaan, että
se oppisi puhumaan, tosin unissani se puhuu useasti. Ja aika fiksuja pääsääntöisesti.
Olet kyllä kehityskelponen yksilö, älä suotta kuvittele, ettetkö ymmärtäisi vanhojen jäärien
turinoita. Meitä kaikkia tarvitaan tämän hölmöyden vastaisessa taistelussa, ei meidän
kannata keskenämme kinastella, muuta kuin keskinäisen ymmärryksen lisäämisessä,
niinkuin juuri teemme.
-Tytti Tuppurainen

antero

Quote from: dothefake on 08.11.2009, 01:24:23
Taas pieni korjaus, kyllä lapsikin kehittyy paremmin, kun hälle antaa haasteita.
Viisaalle kissallemme vielä lepertelen lapsenomaisesti, mutta en haluakaan, että
se oppisi puhumaan, tosin unissani se puhuu useasti. Ja aika fiksuja pääsääntöisesti.
Olet kyllä kehityskelponen yksilö, älä suotta kuvittele, ettetkö ymmärtäisi vanhojen jäärien
turinoita. Meitä kaikkia tarvitaan tämän hölmöyden vastaisessa taistelussa, ei meidän
kannata keskenämme kinastella, muuta kuin keskinäisen ymmärryksen lisäämisessä,
niinkuin juuri teemme.

Jos haluat saada jonkun kannattamaan muutosta ja äänestämään muutosta, niin silloinhan sinun pitää tarjoilla se haaste sen haastettavan kielellä. Jolloin hän ei joudu pohtimaan sitä kieltä, vaan voi pohtia haastetta.

Anodis

Jos tasot ei kiinnosta niin antero lienee jonestownissa selittämässä.
Assimilated by the Borg.

dothefake

Antero hyvä, ajatusmallisi lähtee siitä oletuksesta, että Muutosta
markkinoivat vain vanhat, joiden pitäisi opetella ihqu-kieli, että
saisivat viestinsä perille. Ymmärtääkseni Muutosta ajavat myös nuoremmat
henkilöt, toivoakseni myös sinä. Miksi meidän pitäisi vakuuttaa nuorempia,
kun te nuoret voitte sen tehdä toisille new-age hemmoille keskenänne,
vai tarvitaanko meitä vanhuksia sittenkin niin kipeästi, ette ihqu-kieli pitää opetella.
Ei se kyllä kovin katu-uskottavaa ole, jos Mäki-Ketelä puhuu pissistä Tampereen asemalla.

-Tytti Tuppurainen

ajuha

Quote from: Mika Mäntylä on 08.11.2009, 00:25:55

Worst case scenario:
Vanhukset ei välitä, koska ovat kuolleita jo siinä vaiheessa kun Homma leviää reisille.
Vanhukset kaipaavat:
Hoivaa
Lämpöä
Kontaktia
Turvaa

-64 syntyneenä, ja yli kahdeksan vuotta yhteiskunnan ulkopuolella eläneenä, sekä nykyisillä elintavoillani potentiaaliseen vanhusväestöön n. kahden vuoden kuluttua kuuluvana, vaadin itselleni isoa andersson tasoista pottia.

eikä siinä vielä kaikki, muutos 2011:n on oltava muutos nykyiseen säkkiovi, rajat pois, kaikki tänne ja heti -politiikkaan, ei mitään kädenlämpöistä kiltteyttä, ja hegemoniaa; totta jees suomi auttaa, kun olette polot tänne euroopan läpi löytäneet.

tylytys, paluu takaisin, sinne oman sivilisaation pariin, ja muutoksen tulisi ottaa näihin itku/parkutarinoita kertoviin partaisiin lapsiin kielteinen kanta, huolimatta kansainvälisestä paheksunnasta joka saattaa kyseenalaistaa suomen kyvyn asuttaa 1,8 miljoonaa afrikkalaista heinäsirkkaa.

arvoleederit; anti rasse matti, tavja "afrikka on hyvä maa" halonen haluaisivat suomeen vähintään 3 miljoonaa elintasoaan nostavaa kykyä.

jos muutos 2011 saa suomalaiset ymmärtämään, että ei ole rasismia pitää omista kansalaisista huolta, ja sen että nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa vastustava ei ole sikanatsihitler, vaan ääretöntä typeryyttä vastustava työssä käyvä ihmisraasu, jonka eläkepäivät siirtyvät joka vuosi eteenpäin, sen valtavan työvoimapulan takia, huolimatta reservistä, joita varten rakennetaan, tai vuokrataan asuntoja.

tämä jatkuvasti suureneva joukko tulee lähitulevaisuudessa vaatimaan lisää, ja lisää.. silloin tulenee mittauksen aika, koskien muutos 2011 onnistumisesta, suhteessa tulijoiden tulvaan.

kannattajakortit tulemme lähettämään t. i.v LT ja a.v FM

dothefake

Taisi jo antero mennä nukkumaan, no se on hyvä,
kun nuori ihminen nukkuu, se on kuin panisi rahaa pankkiin.
-Tytti Tuppurainen

rankka

Quote from: dothefake on 08.11.2009, 02:13:28
Taisi jo antero mennä nukkumaan, no se on hyvä,
kun nuori ihminen nukkuu, se on kuin panisi rahaa pankkiin.
Komppaan niin paljon että taidan muuttua rumpaliksi.

Iloveallpeople

Pls, kalkkikset!! Jos on pelannut commodore 64:lla, niin ei tod. ole enää mikään nuori. Ei vaikka vetäis vieläkin pillurinkiä kaikki viikonloput. Sad but true ja termit kuntoon.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Paavi

Quote from: Kissapeto on 07.11.2009, 21:23:30
Quote from: JM-K on 06.11.2009, 19:45:58
Tällä hetkellä meikälle on saapunut 435 kannattajakorttia.

Kolmen viikon saldo Homman kautta...

Tämä on hyvä ja tarpeellinen foorumi, jo pelkästään monipuolisen keskustelun mahdollistajana, ja yksityisin voimin toteutettuna ainutlaatuinen saavutus. Kiitos ylläpidolle ja uutterille moderaattoreille Suomen parhaasta keskustelupalstasta!
Homman parasta antia ovat lukuisien hyvien kirjoittajien panos yhteiskunnallisesti merkittävien asioiden käsittelyyn sekä eräiden huomattavan uutterien henkilöiden harjoittama informaation kerääminen. Varsinkin tietolähteenä Homma on aivan korvaamaton, ja toivottavasti sellaisena pysyykin.

Nimimerkki Kissapedon anti tuohon Homman hyödylliseen osaan on kuitenkin puhdas nolla. Näiden leukojen louskeella ei mitään konkreettista tapahdu Hommankaan kautta, ja tuon korttikampanjan vaatimattoman tuloksen seurauksena syntyi periaatepäätös. Täältä päinkään ei ole kovin montaa kannattajaa saatu allekirjoittamaan, joten tällä erää verkossa hommailu saa jäädä taka-alalle, kaikki liikenevä aika käytetään tästedes vain käytännön työhön.
Nimimerkki siirtyy nyt uuninpankolle, on korkea aika kaivaa lämmintä kampetta päälle ja jalkautua. Kiitoksia kaikille aktiiveille, jatkakaa hyvää työtä. Nähdään ympäri Suomea ;)

Allekirjoitan tämän täysin.

On ihmisiä, jotka muuttavat kynällä maailmaa. Kaikkea hyvää teille sillä saralla.

Minä olen kynättömän, konkreettisen työn kannattaja.
En koe, että tässä vaiheessa netissä leukojen paukutus olisi ainakaan minulle se tehokkain tapa toimia.

Tehokasta jatkoa ja tavataan maalissa.
Laitan myös kannattajakortit kassiin, saappaat jalkaan, ja lähden kentälle.   

rankka

Quote from: Paavi on 08.11.2009, 16:54:22
Tehokasta jatkoa ja tavataan maalissa.
Laitan myös kannattajakortit kassiin, saappaat jalkaan, ja lähden kentälle.   
:) Hienoa. Tässähän saadaan kuin saadaankin jengia jalkautumaan.
Isoa kättä Paaville tästä suunnasta.

Jouko

J M-K on realistisesti ajatteleva tosimies joka ei lyö hanskoja tiskiin ensimmäisten vastoinkäymisten edessä. Siksi muistutan kaikkia nuivisteja ja hommalaisia antamaan vaatimattomankin tukensa hänen tärkeälle työlleen. Ei ole suuri vaiva kiikuttaa edes henkilökohtainen kannattajakortti postiin. Postimerkki 80 senttiä plus kirjekuoren hinta. On suomalaisuus ainakin sen arvoista.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito