News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Lievemmin puolesta ja jyrkästi vastaan!

Started by LaDonna, 05.11.2009, 02:17:45

Previous topic - Next topic

LaDonna

Hyvä Kauniin Suomen Kansa! (Siinäpä hieno puoluenimi KSK ;) )

Onko nyt sitten niin, että TE, suomalaiset, suvaitsette, hyväksytte,kaikki NE, jotka ovat täällä edesauttamassa tämän kauniin maan kehityksessä, etnisestä taustastaan huolimatta?!

Minusta tuntuu siltä... sorry to say, että te hyväksytte kaikki ne jotka ovat samasta maidonvaaleasta nahasta veistettyjä.. Ja että muut ovat vain, panoksistaan huolimatta, vain pakollinen paha!   ;D

Olen huomannut muutaman (lue: sadan) bussikuljettajan/asemasiivoojan/sairaalasiistijän etniseltä väriltään olevan vallan muu kuin ... kröhöm.. valkoisen!?

Haluatteko Te, Kauniin Suomen kansalaiset tänne "värillisiä" ihmisiä?
Allekirjoittanut ei ainakaan haluaa mitään ghanalaista hoitajaa saattovuoteelleen...!THANK you very much!
Idioottirikas yhteiskunta on tapahtumarikas yhteiskunta.

nyt nappaa

Haistan trollin?

Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään kenenkään ihonväriä tai muuta rodullista ominaisuutta vastaan.

Kysymys on volyymista. On eri asia hyväksyä 1 musta mies Suomeen kuin 1 miljoonaa, 10 miljoonaa, tai 100 miljoonaa.

Sisäministeriön hyysärit eivät aseta mitään rajoituksia sille mikä on Suomen vastaanottokyky. Pienen maan pieni kansa ei kykene sulauttamaan loputtoman suurta volyyymia uusia tulijoita. Eurooppalaisten alkuperäiskansojen arvostus on nolla, ja arvojohtaja Halosen mielestä suomalaisten varallisuutta pitää ulosmitata muille kansoille.
Sulje televisio. Käynnistä aivot.

Ari-Lee

Minäpä kerron mitä minä haluan. Tai olkoon. Mutta sillä ei ole mitään väliä minkä värisiä pyörii ympärillä, olkoon vaikka Idi Aminin tyttären tyttäriä, aivan sama. Pääasia on että muhamettilaisuus ei tuhoaisi tätä pinen pientä maailmankolkkaa. Säästäisivät nyt perkeleet edes tämän läntin ja sen kansan!

Aijoo. Hokasin minäkin tässä jotain outoa, LaDonna  ;)
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Virkamies

Minulle on aivan yhdentekevää, että onko ihmisen ihonväri sininen, punainen tahi jotain muuta väriä. Lisäksi minulle on yhdentekevää, että kumartaako ihminen Mekkaan, Jerusalemiin tahi alkuräjähdykseen.

Jiri Keronen

Meikästä ihonvärillä ei ole mitään väliä. Tärkeintä on se, että sitoutuu yhteisiin arvoihin ja on valmis toimimaan yhdessä yhteiskunnan jäsenenä. Suomi on hyvä maa siksi, että ihmiset auttavat toisiaan, ei siksi, että Suomen asukkaat ovat valkoihoisia.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Simon Elo

Quote from: Jiri Keronen on 05.11.2009, 13:16:42
Meikästä ihonvärillä ei ole mitään väliä. Tärkeintä on se, että sitoutuu yhteisiin arvoihin ja on valmis toimimaan yhdessä yhteiskunnan jäsenenä. Suomi on hyvä maa siksi, että ihmiset auttavat toisiaan, ei siksi, että Suomen asukkaat ovat valkoihoisia.

Eipä tuohon ole mitään lisättävää - allekirjoitan täysin.

JoKaGO

Quote from: Simon Elo on 05.11.2009, 13:21:36
Quote from: Jiri Keronen on 05.11.2009, 13:16:42

Eipä tuohon ole mitään lisättävää - allekirjoitan täysin.

Jirillä on tuo selkeän esityksen taito! Hyvä!

BTW onko tämä LaDonna trolli vai ei?
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Homma Admin

Quote from: Ulkopuolinen on 05.11.2009, 12:54:56
Quote from: nyt nappaa on 05.11.2009, 02:33:15
Haistan trollin?

Kuin myös. Eikä edellisestä saman kirjoittajan "kaikki raiskaukset ovat sellaisia, joissa typy tyrkyttää itteään raiskattavaksi" -trollista ole kovin pitkä aika. Toivottavasti modet alkavat kiinnittää huomiota kyseisen nimimerkin kirjoituksiin jos trollauslinja jatkuu.

Modet kiinnittävät huomiota kaikkeen sellaiseen, mihin pitääkin kiinnittää huomiota.

Esimerkiksi toisten haukkuminen trolleiksi on rumaa ja epäkohteliasta. Lisäksi se on säännöissä kielletty.

PetethePerkele

Missä niitä hajutietokoneita myydään? ;D

Suomesta on tullut sellainen kun se (vielä) on siksi että ihmiset jotka täällä ovat asuneet, ovat puhaltaneet yhteen hiileen.

Jos tänne kuitenkin tulee porukkaa vaan notkumaan ja puhaltamaan toisten omaisuutta elinkeinonaan niin ei tämä auvoinen yhteiskuntarauha säily. Nykypelleilyllä maahanmuuton suhteen, joka kasvaa ja suurenee vuosi vuodelta, 10-20 vuotta niin repeää perse ja kakka hits the fan.

LaDonna

Heh, unohdin ihan täysin kirjoittaneeni tämän =/

EI, ei ole trolli. Ajattelin enemmänkin sitä, että nimimerkin turvallisessa suojassa monilla on paljon helpompaa kertoa mitä mieltä oikeasti ovat.
Kysyin siis ihan rehellisesti, niin asiallisesti kuin vain pystyin.

Minulla on oikeus sanoa mitä haluan (viittaan siihen "raiskausjuttuun"). Olen rehellisesti kertonut mielipiteeni asiasta, kerta huomasin että muutkin kertoivat oman mielipiteensä. Tarkoituksenani ei ole haukkua ketään, eikä edes provosoida ketään. Vaan kertoa edelleenkin ihan oman mielipiteeni.

Kunhan kysyin.

Ja viimeisellä lauseella tarkoitin tätä: "eräässä vanhankodissa työskennellessäni, törmäsin vanhukseen joka pyysi minua käymään hänen luonaan useammin. Hän vaikutti erittäin pelokkaalta. Kysyin onko kenties hätä, voinko auttaa mitenkään, hän vastasi ettei oikein luota meidän nigerialaiseen hoitajaan ja pelkää tätä. Miten hitossa kertoa 82 -vuotiaalle dementoituneelle, pelokkaalle ihmiselle, joka haluaa elää rauhassa loput elämästään, että tämä on rasisti ja pelkää turhia?  Olisiko pitänyt kohauttaa olkapäitä ja todeta että: sori, tää on tätä ja tähän on tyydyttävä! Sanoin esimiehelle asiasta joka onneksi ymmärsi yskän ja teki erilaiset työvuorot, itse myös kävin useammin tämän vanhuksen luona. Mielestäni jos asiaa olisi pyytänyt 50 - vuotias, täydessä ymmärryksessä oleva, olisin läimäyttänyt häntä!

Valitettavasti suomalaiset ovat hieman sisäänkääntyneempää kansaa. Vanhemmat ihmiset eivät ole tottuneet liian erilaisiin ihmisiin, heitä pelottaa täysin omasta rodusta poikkeava. En yleistä, mutta olen kuullutkin tästä asiasta useammin kuin miljoonan kerran!

Mitä tällekin tekisi? Tiedän, että oma sukupolveni ei välttämättä kärsi samoista ongelmista sitten kun vanhuus saavuttaa meidätkin. I guess! Ehkä.  ???

LaDonna

Quote from: Ulkopuolinen on 05.11.2009, 12:54:56
Quote from: nyt nappaa on 05.11.2009, 02:33:15
Haistan trollin?

Kuin myös. Eikä edellisestä saman kirjoittajan "kaikki raiskaukset ovat sellaisia, joissa typy tyrkyttää itteään raiskattavaksi" -trollista ole kovin pitkä aika. Toivottavasti modet alkavat kiinnittää huomiota kyseisen nimimerkin kirjoituksiin jos trollauslinja jatkuu.

Siis rehellinen mielipiteeni tuomitaan trolliksi? Ja minähän nimenomaan kirjoitin "kaikki raiskaukset ovat sellaisia, joissa typy tyrkyttää itteään raiskattavaksi" ???

EI, helv***! Et voi olla tosissasi?!