News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

HOMMA TV TIEDOTTAA

Started by Risto A., 16.10.2009, 23:43:12

Previous topic - Next topic

Risto A.

Muutos 2011 potkustarttivideo tuubissa:

http://www.youtube.com/watch?v=QdtmGfmr1q0

Rakkaudella,

Hommatiimi1

PS. Juha Mäki-Ketelä tarvitsee uuden tietokoneen ja nopeamman yhteyden.

^^^!
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

JM-K

Komia video on, taas kerran! On tuo Risto vaan äijä!

Risto A.

;)

What ever you say chief, I come running.

Lentomestari

Quote from: JM-K on 16.10.2009, 23:46:06
Komia video on, taas kerran! On tuo Risto vaan äijä!

Minä tässä suomeksi kommentoisin, että JM-K on turhan vaatimaton, lienee mitään prompteria ollut apuna,,joten hyvät on sananvalmiudet parivaljakolla, otos oli varsin pitkä ja livetilanne kadulla. Tiukka asiapläjäys takertelematta oli kympin suoritus.

Uljanov

Komia on kyllä pätkä. Kai se pitää itekin jo ihan tuon videon manipuloimana se kortti postittaa.

edit:
niin tuosta pitikin kysyä, kyllä joku kannettava prompteri/läppäri tms. taisi mukana olla kun noin sujuvasti soljui puhe?

Seiskööntkaks

Freesi, rehellisen tuntuinen meininki. Hyvä!

JP

Hienoa! Ainoa sanominen Jirille: hieman hermostuit ja tämä kuului äänen käytössä  pienenä epäröintinä ja takerteluna. Esiintymiskoulutusta, joko yksityisen palveluntarjoajan  kautta tai sitten kokemusperäisesti. Mutta hienolta näytää miten vaan!
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it on to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same, or one day we will spend our sunset years telling our children what it was once like

JM-K

Quote from: Uljanov on 16.10.2009, 23:57:17
Komia on kyllä pätkä. Kai se pitää itekin jo ihan tuon videon manipuloimana se kortti postittaa.

edit:
niin tuosta pitikin kysyä, kyllä joku kannettava prompteri/läppäri tms. taisi mukana olla kun noin sujuvasti soljui puhe?

Ekaks vähän kokeiltiin tuommoisia vippaskonsteja, mutta oli sen verran jäykkä meininki, että päätettiin sitten vetää ihan fiilispohjalta. Onnistuu se näemmä näinkin!

xor_rox

Loistava suoritus molemmilta. Tästä tulee vielä iso juttu.

Risto A.

Omasta mielestäni videon hienoin kohta on suunnilleen kohdassa 1.05, jossa Jiri näkee kameran ulkopuolella jotain hauskaa ja se on pieni tyttö, joka vielä moikkaa jälkeenpäin. :)

Muutenkin tilanteesta jäi fjiilis, että hesarin toimittaja että kuvaaja tuntuivat yllättyneen siitä, että ihan tavallisia ihmisiä tässä ollaan.  

JulianAlexander

Asia ja aihe oli hyvät.

Jiri.. Takerteli, eikä ollut uskottava. Lähinnä pelokkaan näköinen valitettavasti ??? Parempaa ulos antia ja särmyyttä.

JMK.. Paljon parempi esiintyminen mitä aiemmin nähty. Jatkossa.. Älä käännä silmä-munia haastatellusta haastattelijaan. Kun katsot mitä katsot, niin käännä päätäsi rauhallisesti keskustelijasta toiseen. Älä lääpi kasvojasi kesken kaiken hätääntyneesti, vaikka kuinka parta kutittaa.

Opetelkaa koko ajan esiintymistä, ja lukekaa niistä ohjaavia kirjoja! Ei Vanh Kat ym kusettajat muuten vain päässeet palleilleen..

Ja kohta tähän vastataan jotta.. Ei meidän tarvitse olla samanlaisia pökkelöitä kuin muiden puolueiden edustajat ovat!

Ei tarvitse. Mutta.. Ulosanti asialle tekee kuitenkin tärkeimmän työn koko asialle. Jos idea on loistava, ja esittäjät huonot. Niin hyväkin asia saattaa jäädä huomiotta!! Kun asia ja esittäjä ovat hyviä, niin vain taivas voi olla kattona! Hyvällä esiintymisellä valheetkin on hyväksyttävissä ja totta kansan keskuudessa..

Miniluv

Musiikki oli liian kovalla.

Itse olisin laittanut sivuun vielä avainsanalistan, jossa menee boldattuna se kohta, jota käsitellään. Motivoi seuraamaan alusta loppuun.

Edit: musiikki siis liian kovalla suhteessa puheeseen. Kuuntelin kuulokkeilla, ilman EQ-korostuksia.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Risto A.

Julian,

Meilla on kehystettynä juliste, jossa on vic20, ja jonka kulmasta lähtee kynäruiskulla retusoitu vapaudenpatsaan käsi ja alla lukee "vapauttaja".

True. Vic20 oli vapauttaja.

..Mutta se vain kestää hetkisen siihen vapautukseen tuosta julisteesta siihen missä olemme nyt.

Baby steps y'know.

Risto A.

Quote from: Miniluv on 17.10.2009, 01:40:30
Musiikki oli liian kovalla.

Itse olisin laittanut sivuun vielä avainsanalistan, jossa menee boldattuna se kohta, jota käsitellään. Motivoi seuraamaan alusta loppuun.

Musiikki riippuu systeemistä, josta sitä kuunnellaan. Tein testejä eri vehkeillä ja tein nopeasti balanssit näiden, suunnilleen, keskiarvon mukaan. En mennyt protoolssiin , kun kritiikkiä tulisi jokatapauksessa... ... .. . :)

Mutta lisään avainsanoja, jos vain viitsitte ilmoittaa. Itse olen niin simplifioidussa mielentilassa, että en keksi mitään.. :(

JulianAlexander

Ristolle..

Kirjoititko minulle vastinetta? Jos niin.. Olen tyhmä koska en ymmärtänyt mitä tarkoitit viestilläsi ???
Kertoisitko paremmin mitä tarkoitit kiitos, niin voin myös vastata siihen kun saan vielä selvennystä..

Risto A.

Quote from: JulianAlexander on 17.10.2009, 01:56:45

Ristolle..

Kirjoititko minulle vastinetta? Jos niin.. Olen tyhmä koska en ymmärtänyt mitä tarkoitit viestilläsi ???
Kertoisitko paremmin mitä tarkoitit kiitos, niin voin myös vastata siihen kun saan vielä selvennystä..

Juu kirjoitin. Tarkoitin, että Muutoksessa ei ole kyseessä ammattinaurattajat. Vaan tavalliset ihmiset, niillä eväillä jota on käytössä. Kritiikki on hienoa, loputonta ja aina uutta synnyttävää, mutta muistettaisiin mistä tässä lähdetään: pisteestä 0.

Edit.

Niinjooo, Vic20 oli ensimmäisiä kotitietokoneita 80-luvulla ennen C=64.. Eli siitä analogia..

tosipaha

Quote from: Risto A. on 17.10.2009, 01:46:28
Musiikki riippuu systeemistä, josta sitä kuunnellaan.

Tässä varmaan tarkoitettiin että musiikki on liian kovalla suhteessa puheeseen. Siihen ei äänentoistolaitteisto vaikuta millään tavalla.

Risto A.

Quote from: tosipaha on 17.10.2009, 02:06:10
Musiikki riippuu systeemistä, josta sitä kuunnellaan.

Tässä varmaan tarkoitettiin että musiikki on liian kovalla suhteessa puheeseen. Siihen ei äänentoistolaitteisto vaikuta millään tavalla.

Vaikuttaa muuten aivan sadhusatanasti. Jos spekseilla halutaan mennä, puhe on 100, musiikki 40. Kyse on bassoista ja jostain laitteen asetuksista. Joskus laitteet ampuvat bassotaajuudet kovemmalle, ja tässä videossa musiikki on subvoofer taajuuksilla olevaa varastomusiikkia. Kompressoinnilla, eli protools sessioilla asia järjestyisi, mutta en näe pointtia. Ei tässä MTV.lle olla menossa. Jos mennään, työkalut löytyy kaikkien standardien miellyttämiseksi, mutta kuka keksisi standardin mielipiteille? En minä ainakaan, enkä koskaan edes haluasi sellaista.

JulianAlexander

Ymmärrän kyllä jottei naureta ym.

Mitä annoin ohjeeksi tulevalle puolueelle, on vain heille hyväksi.

Pieni on täällä piiri jos vain meidän(hommalaiset) äänillä meinaamme menestyä!

Jotta saadaan uskottavuus, on.. Vaatetus(puku), puhe(äidinkieli,ei mikään murre), selvä esitys mitä puolue ajaa. Mitkä on vanhustenhuolto, maahan-muutto, poliittiset agendat puolueessa... Kaikki mahd kys täytyy harj etukäteen!!
Mitä sanotte Kataisen sanomaan jotta tarvitsemme 1.8 milj työntekijää että selviämme 20v aikana??

Risto A.

Quote from: JulianAlexander on 17.10.2009, 02:34:55

Ymmärrän kyllä jottei naureta ym.

Mitä annoin ohjeeksi tulevalle puolueelle, on vain heille hyväksi.

Pieni on täällä piiri jos vain meidän(hommalaiset) äänillä meinaamme menestyä!

Jotta saadaan uskottavuus, on.. Vaatetus(puku), puhe(äidinkieli,ei mikään murre), selvä esitys mitä puolue ajaa. Mitkä on vanhustenhuolto, maahan-muutto, poliittiset agendat puolueessa... Kaikki mahd kys täytyy harj etukäteen!!
Mitä sanotte Kataisen sanomaan jotta tarvitsemme 1.8 milj työntekijää että selviämme 20v aikana??

Olet aivan oikeassa. Tosiasia on kuitenkin se, että Suomalainen väki on aikuista. Oma mielipiteeni (huom.) on se, että eteenpäin vain niillä eväillä, joita on taskussa. Teeskentely on siis ikäänkuin jo nähty..

edit. Tuohon 'olet aivan oikeassa' -kohtaan lisäys: Hommalaiset ei pukeudu huonosti.

Ainakin minulla on samat, kestävät, vaatteet vuodesta toiseen. Mitä muuta voi odottaa näillä leveyspiireillä? Kuinka moni Hommalainen edes tietää, kuinka toivottoman lähellä pohjoisnapaa oikeasti täällä asutaan? Täällä on kylmä. Täällä on vaikeata selviytyä luonnon ehdoilla. Suomalainen passiivisuus on kaikkin Japanilaisten tuntemienin ihmisten mukaan jalointa, jota he ovat koskaan nähneet.

JulianAlexander

Muttakun.. Tarvitsemme useamman äänen kansalta, ja kansa haluaa äänestää niitä hyvin käyttäytyviä puku hemmoja mieluummin kuin kivoja änkyttäviä tavallisia tallaajia. Mut se siitä.. Mun ohjeita voi joko ottaa tai olla ottamatta.

Pikipoika

Hienoo ukot. Oikea meininki. Tuntuu olevan homma hanskassa ja uskoa asiaan, kun noin täyttä ja selkeää asiaa pukkaa selkeän jäsenneltynä.
Mä oon mukana!
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Risto A.

Quote from: JulianAlexander on 17.10.2009, 02:55:32

Muttakun.. Tarvitsemme useamman äänen kansalta, ja kansa haluaa äänestää niitä hyvin käyttäytyviä puku hemmoja mieluummin kuin kivoja änkyttäviä tavallisia tallaajia. Mut se siitä.. Mun ohjeita voi joko ottaa tai olla ottamatta.

Älä käsitä väärin. Olet koko ajan oikeassa. En vain näe Muutoksen nykyisiä ehdokkaita luontaantyöntävinä mitenkään. Tosiasiat, vaikka tulisi hevosen perseestä, on tosiasioita. Eli, luotan kuin maahan jalkojeni alla, että ihmiset näkevät mistä on kyse.

desperaato

Quote from: Risto A. on 17.10.2009, 03:03:15

Muttakun..
Tosiasiat, vaikka tulisi hevosen perseestä, on tosiasioita.

Mutta kun...   ... ei ole.

Risto A.

Quote from: scout on 17.10.2009, 04:52:50
Quote from: Risto A. on 17.10.2009, 03:03:15

Muttakun..
Tosiasiat, vaikka tulisi hevosen perseestä, on tosiasioita.

Mutta kun...   ... ei ole.

Ehhhhh... mithn niin?

Älä itseasiassa vastaa.

Tässä olisi veisu, joka ehkä kuvastaa tuntojani kaikkia trolleja kohtaan:

http://www.youtube.com/watch?v=MxozxknmDO8

desperaato

Joskus vain neljä pientä sanaa riittää aiheuttamaan itkupotkuraivarin.

(Tästä asenteesta keskustelen mieluummin jossakin muussa ketjussa. Vaikkapa itsekritiikki/kritiikin sieto ketjussa).

http://www.youtube.com/watch?v=VT3Ep4SUfmM

Risto A.

Quote from: scout on 17.10.2009, 10:12:31
Joskus vain neljä pientä sanaa riittää aiheuttamaan itkupotkuraivarin.

(Tästä asenteesta keskustelen mieluummin jossakin muussa ketjussa. Vaikkapa itsekritiikki/kritiikin sieto ketjussa).

http://www.youtube.com/watch?v=VT3Ep4SUfmM

Vihjailetko jothain?

Raivareihin on meinaan nollatoleranssi.

Lentomestari

Musiikki riippuu systeemistä, josta sitä kuunnellaan. Tein testejä eri vehkeillä ja tein nopeasti balanssit näiden, suunnilleen, keskiarvon mukaan. En mennyt protoolssiin , kun kritiikkiä tulisi jokatapauksessa... ... .. . :)

Mutta lisään avainsanoja, jos vain viitsitte ilmoittaa. Itse olen niin simplifioidussa mielentilassa, että en keksi mitään.. :(

En edes muista siinä olleen musiikkia, kun eilen katsoin videon? Minulla on tietokoneen näytössä kaksi pikkuruista kaiutinta ja ne ei bassoja toista, siksi varmaan en edes huomannut taustamusaa.

Älkä ihmeessä pilatko musiikilla videoita, mielestäni musiikin tu´putus joka paikkaan on ärsyttävää, siihen sisältyy vieläpä yksi vaara, se ettei huonokuuloinen saa puheesta selvää, kuulorajoitteisen o vaikea saada puheesta selvää jos taustalla soi joku pimpelipom länkytys, tästä on esimerkkejä television  puolelta. Minulla on hiuukan kuulo huonontunut ja tämmöinen asia joskus televisio-ohjelmissa häiritsee.

Malttia taustaääniin. Olihan tekijänoikeusasiat kunnossa sen musan kanssa, vai oliko se jotain  yleistä "hissimusaa"?

JM-K

Kiitos kaikille palautteesta ja vinkeistä. Kun olin menossa elämäni ensimmäiseen telkkarijuttuun 17.2. Yle kakkoselle, poiki tuo reissu tuhottoman pitkän hommaketjun siitä, minkälainen imago meikäläiselle pitää rakentaa. Jonkun mielestä meikän pitäisi olla äijien äijä tyyliin Teräsbetonin videot. Joku puolestaan ehdotti pinkkiä pikkutakkia ja keltaista kravattia. Ihan tosissaan.

Fakta on kuitenkin nyt se, että olen (olemme) tekemässä poliittista vaihtoehtoa SUOMALAISILLE en telkkari- tai muutakaan uraa itselleni.

Aion jatkossakin heilua North Ice -pipossa, maastopuvun takissa, arabihuivissa, parta joskus ajettuna, joskus ajamatta, T-paidassa jne. Aion muljautella silmiäni, raapia naamaani ja vaikka takapuoltani jos ihan hirveä kutka pahaan aikaan yllättää. Vaikka olisi koko Suomen media paikalla.

Puuterinaamaisia, tyhjiä sanoja ennalta harjoitellun sujuvasti suoltavia lipeviä pukupellejä on jo tämän maan politiikassa ihan tarpeeksi. Jos kansa haluaa heitä lisää, niin nykypuolueet kyllä vastaavat tähän tarpeeseen.

Jos tavallisten kansalaisten näköisten miesten ja naisten tarjoama vaihtoehto ei kelpaa kansalle, niin se ei ole minun ongelmani, vaan kansan ongelma. Minä pärjään kyllä riippumatta siitä, mikä meininki Suomessa kulloinkin on menossaan.

Olen jo pari kertaa aiemminkin tämän todennut, mutta todetaan nyt vielä kerran: tämä puoluehanke ei ole minulle mikään elämän tai kuoleman kysymys. Saan aikani ja rahani kulumaan kyllä muutenkin. Itsetuntokin on ollut pikkupojasta asti kunnossa, joten ei tarvitse tätä pätemisenkään tarpeesta tehdä.

Mikäli tämä touhu ei nouse siivilleen eli kannattajakortteja tai ääniä ei tule tarpeeksi, niin mielestäni siitä voi tehdä vain yhden oikean johtopäätöksen: kansa on tyytyväinen nykymenoon. Suomen ja Suomen kansan puolesta tätä touhua ollaan tekemässä, ei oman maineen tai rahan takia. Jos kansa ei tätä halua ja tarvitse, niin sopii minulle. Kansa on puhunut ja jatketaan vanhaan "hyvään" malliin.

Tapasin Helsingin reissulla miellyttävän vanhan herrasmiehen siinä Jirin kanssa kortteja feissatessamme. Tämä herra soitti minulle eilen ja monen muun mainion neuvon ohessa sanoi näin: Pidä oma linjasi ja tee niin kuin sinusta parhaalta tuntuu. Näin aion tehdä. Ilman mitään diktaattorimeininkiä.

Risto A.

Quote from: Lentomestari on 17.10.2009, 10:36:59

En edes muista siinä olleen musiikkia, kun eilen katsoin videon? Minulla on tietokoneen näytössä kaksi pikkuruista kaiutinta ja ne ei bassoja toista, siksi varmaan en edes huomannut taustamusaa.

Älkä ihmeessä pilatko musiikilla videoita, mielestäni musiikin tu´putus joka paikkaan on ärsyttävää, siihen sisältyy vieläpä yksi vaara, se ettei huonokuuloinen saa puheesta selvää, kuulorajoitteisen o vaikea saada puheesta selvää jos taustalla soi joku pimpelipom länkytys, tästä on esimerkkejä television  puolelta. Minulla on hiuukan kuulo huonontunut ja tämmöinen asia joskus televisio-ohjelmissa häiritsee.

Malttia taustaääniin. Olihan tekijänoikeusasiat kunnossa sen musan kanssa, vai oliko se jotain  yleistä "hissimusaa"?

Mitä jos ei tehtäisi mitään?

Olisiko se hienointa?