News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2009-10-15 YLE: "Kivitystuomiota ei saa kaunistella"

Started by ihminen, 15.10.2009, 20:04:12

Previous topic - Next topic

CaptainNuiva

Ensin tyttö saatetaan naittaa pedofiilille ja sitten jos tämä haluaa piinastaan irti tai myöhemmin peräti rakastuu johonkin toiseen, joutuu vielä yhteiskunnan jäsenten kivittämäksi.
Voiko enää sairaampaa meininkiä yhteiskunnassa olla, Hitler ja Stalinkin yksilötasolla kalpenevat tämmöisen rinnalla.

Ihan aidosti käy sääliksi näitä tyttöjä/naisia.

Mokuttajien mielestä näissä yhteiskunnissa on hyvää yhteisöllisyys ja välittäminen....eivät ymärrä että ei se sitä ole vaan enimmäkseen ylikorostunutta kontrollin sekä omistamisen halua ja siitä todisteena on tämä kivittämiskulttuuri.
Mitä helvetin yhteisöllisyyttä ja välittämistä kivittäminen on?

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Ari-Lee

QuoteMitä helvetin yhteisöllisyyttä ja välittämistä kivittäminen on?

Kontrollia pelolla. Samaa yrittää tekee hallituksemme ja vääryyslaitoksemme juurikin Hommalaisiin, tosin pienemmillä kivillä. Älkäämme antako periksi, sisaret ja veljet!
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

hyperbeli

Quote from: Simo Hankaniemi on 17.10.2009, 00:21:35
Haureudenharjoittajan kivittämistä harjoitettiin myös Euroopassa 1500- ja 1600-luvuilla. Mies kyllä yleensä hirtettiin tai mestattiin miekalla (jos oli aatelinen). Eräs suomalainenkin kaksinnaimisesta kiinni jäänyt aatelisnuorukainen vietti ensin 5 vuotta vankeudessa ja mestattiin sen jälkeen.

Islamilaisten yhteiskuntien kivitystavat luultavasti loppuvat 400 vuoden kuluessa. Pitää vain olla kärsivällinen.

Näin voi ajatella, jos pitää kaikkia kulttuureita samanlaisina, vain eri kehityskausilla olevina. Todellisuudessa kuitenkin Euroopassa elettiin Raamattua pyhänä kirjana pitäen ja kansan lukutaidon nousu alkoi tuottaa järjestelmiä, jotka olivat loogisesti yhteensopivia Raamatun ohjeistuksen kanssa. Muslimimaissakin on eletty koraania kunnioittaen, mutta vasta nyt, kun lukutaito on alkanut nousemaan (mm. kehitysapumme varassa) ovat he alkaneet todella löytää koraanin oikeaa sanomaa. Tästä johtunee terrorismin nousu viimeaikoina.

Maastamuuttaja

Hieman askarruttaa tuo YLE-otsikko "Kivitystuomiota ei saa kaunistella". Koskahan samasta lähteestä irtoaisi "Kivittäjien maahantuloa on rajoitettava".

Jukka Latva-laho

Vuorossa suomen kuvalehti.

"Nowrasteh näyttäisi olevan näkemyksiltään neokonservatiivimyönteinen. Hän kannattaa innokkaasti USA:n väkivaltaista ulkopolitiikkaa. Naisen kivityksellä on samoja tuottajia kuin The Passion of the Christilla.

Kuvio on selvä.

Kivittäminen on törkeä ihmisoikeusloukkaus ja törkeä rikos. Liki 30 vuotta vanhasta tapauksesta kertova Naisen kivitys ei  kuitenkaan ole elokuva, jolla yritetään saada kivitykset loppumaan. Se on vihan lietsomista ja ksenofobista propagandaa. Ja elokuvakriitikon hattu päässä toteaisin vielä, että todella huonoa propagandaa."

http://suomenkuvalehti.fi/blogit/kuvien-takaa/naisen-kivitys-on-elokuvavuoden-pohjanoteeraus
Illman: Miten tälle sivustolle voi päätyä netissä?

Ellilä: Esimerkiksi siten, että kirjoittaa Googleen hakusanoiksi minun nimeni.

Illman: Entä jos kirjoittaa Googleen hakusanoiksi joitakin kirjoituksessa esiintyviä sanoja, voiko sen löytää sillä tavoin?

Ellilä: Siten Google toimii.

Invictus

Kertokaas minulle. Kun kerran aviorikoksesta saa kivitystuomion, koskeeko se myös avioliiton ulkopuolista seksiä? Jossa siis kummatkin ovat avioliiton ulkopuolella.
"There are no desperate situations, there are only desperate people."
-Heinz Guderian

matkamasentaja

Quote from: Invictus on 19.10.2009, 06:33:01
Kertokaas minulle. Kun kerran aviorikoksesta saa kivitystuomion, koskeeko se myös avioliiton ulkopuolista seksiä? Jossa siis kummatkin ovat avioliiton ulkopuolella.

Molemmat naiset kivitetään, mies jatkaa niinkuin ennenkin.

ihminen

QuoteMiehet haudataan maahan vyötäröä, naiset olkapäitä myöten. Teloituksessa käytettävät kivet eivät saa olla niin suuria, että ne voivat tappaa tuomitun välittömästi.

Jos tuomittu jollain tavalla onnistuu vapauttamaan itsensä kuopasta, hänen henkensä säästetään.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200905059534428_ul.shtml

Ai kun reilua.

Quote from: Invictus on 19.10.2009, 06:33:01

"Iranin rikoslain mukaan murha, raiskaus, aseistettu ryöstö, uskonnosta luopuminen, jumalanpilkka, huumeiden salakuljetus, homoseksuaalisuus, aviorikos, prostituutio, maanpetturuus ja vakoilu ovat kuolemalla rangaistavia rikoksia."
(samaisesta IL jutusta)

En sitten tiedä mitä muita tapoja teloittamiseen käytetään kuin kivitystä.

JT

Katselin eilen telkkarista "pakosta" jotain esteratsastusohjelmaa. Huomio kiinnittyi esteisiin ja seinustoille kiinnitettyihin mainoksiin, jotka olivat pohjalta Rolex, Porsche, Helsingin pörssi, tms. Ehkäpä joku kotikoneanimaatiota osaava koiranleuka voisi vääntää peräkammariin minuutin rainan Suomen ensimmäisestä naisen kivityksestä, jota seinustan mainoksissa sponsoroisi Suomen kuvalehti, Helsingin sanomat, Yle ja SPR.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

tarhuri

Quote from: Suomitalon renki on 16.10.2009, 21:48:26
Quote from: dothefake on 16.10.2009, 20:21:37
Olen monesti ajatellut aloittaa kivityskivien vientiliikkeen
perustamista. Kivitysmaissa lienee enemmän hiekkaa kuin kiviä
ja suomalaiset soraharjut sisältävät loputtomasti varmaan
juuri sopivia. Ne voisi seuloa tasalaatuisiksi ja pakata 20 kilon
säkkeihin. Etiketissä olisi ruksittavat kohdat esim. 20 mm, 25 mm,
30 mm jne kivityskiville. Erikseen voisi vielä viedä Mekkaan sopivia
saatanankivityskiviä, niitähän kuluu pyhiinvaeltajilta suunnattomat määrät.
Stoning stones Ltd - Jääkauden pyöristämät käsiystävälliset kivityskivet.

Pientä yhteistyötä. ;D Minä voisin kehitää sellaisen näppärän kivityskoneen. Niin ei tarvitse kivittäjän itse vaivautua. Lisävarusteina videokamera, Gps ja nettiyhteys, jotta kivitystä voisi katsella kotoisasti tv-tuolista. (Se malli vain varakkaille). :roll:

Lähden mukaan, on lähellä ammattia muutenkin.
Olen olemassa, siis ajattelen.

tapio

Quote from: Maastamuuttaja on 18.10.2009, 14:56:35
Hieman askarruttaa tuo YLE-otsikko "Kivitystuomiota ei saa kaunistella". Koskahan samasta lähteestä irtoaisi "Kivittäjien maahantuloa on rajoitettava".
Minua askarruttaa sama asia. Kukapa nyt kivitystuomiota kaunistelisi. Yrittääkö tässä suvaitsevaisto viestittää toisilleen, että hei, älkää nyt sentään kivitystuomiota kaunistelko, vaikka se edustaakin toisenlaista, ihanaa kulttuuria.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Iloveallpeople

Naisen kivitys -elokuvan käsittelyä Filmtid:ssä. Starring: mokuttaja ja järkevä afganistalaissyntyinen nainen.
Yle-Areena
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff