News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Tutkimus: Hot mot demokrati och värdegrund (Malmö)

Started by rähmis, 29.01.2009, 00:39:17

Previous topic - Next topic

rähmis

Säkittämättömiä naisia ahdistellaan, uusia tulokkaita kielletään olemasta tekemisissä ruotsalaisten kanssa (ei kait koske sossun tiskin takaa löytyviä svenssoneita), "kulttuuriyhdistykset" ovatkin uskonnollisia järjestöjä, 13-14 vuotiaat tytöt pakkonaitetaan, tyttöjä ja poikia kielletään leikkimästä keskenään...

Tulossa - inom kort: Värinää lähiössä - kohta todellisuutta sinunkin kulmillasi!

Tästä raportti kokonaisuudessaan: Hot mot demokrati och värdegrund - en lägesbild från Malmö

Ano Nyymi

Quote from: rähmis on 29.01.2009, 00:39:17
Säkittämättömiä naisia ahdistellaan, uusia tulokkaita kielletään olemasta tekemisissä ruotsalaisten kanssa (ei kait koske sossun tiskin takaa löytyviä svenssoneita), "kulttuuriyhdistykset" ovatkin uskonnollisia järjestöjä, 13-14 vuotiaat tytöt pakkonaitetaan, tyttöjä ja poikia kielletään leikkimästä keskenään...

Tulossa - inom kort: Värinää lähiössä - kohta todellisuutta sinunkin kulmillasi!

Tästä raportti kokonaisuudessaan: Hot mot demokrati och värdegrund - en lägesbild från Malmö

Voisko joku kääntää suomeksi tuon raportin?
Sehän paljastaa suoraan koko moku-ideologian paskuuden.

Lemmy

Oiskohan Höblässä ketään nuivaa toimittajaa joka ujuttais ton ineen...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

M.K.Korpela

Quote from: Ano Nyymi on 29.01.2009, 22:30:49Voisko joku kääntää suomeksi tuon raportin?

Voisin kai mä , mutta siinä voi kestää pikkasen aikaa. Tai jaa , oikeestaan mä otan sen työn alle. Mutta tosiaankin siinä vähän viipyy.
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

Ano Nyymi

Quote from: M.K.Korpela on 29.01.2009, 23:09:00
Quote from: Ano Nyymi on 29.01.2009, 22:30:49Voisko joku kääntää suomeksi tuon raportin?

Voisin kai mä , mutta siinä voi kestää pikkasen aikaa. Tai jaa , oikeestaan mä otan sen työn alle. Mutta tosiaankin siinä vähän viipyy.

Ei sen väliä, talkoissa ei ennenkään ole hosuttu;)

Mutta kaikki tuollainen hyödyllinen ja virallinen ulkomainen tutkistelu kannattaa kääntää, jos vaan kielitaitoisia löytyy. On liikaan niitä mutu-juttuja tarjolla, ja sen kerran kun viranomainen oikeaa tietoa noinkin suoraan tarjoaa niin haukkana kiinni sen kimppuun ja suomentamaan sitä. Tämä näin niinkus yleisellä tasolla.