News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

EU-vaalit 2024 - Ketähän äänestäisin? Ehdokkaiden tyrkytyshomma!

Started by Lalli IsoTalo, 30.04.2024, 19:20:41

Previous topic - Next topic

Emo

Jos PS olisi halunnut Teukan ja Juneksen äänet, nämä herrat olisivat PS:n listoilla, vaikka sitten sitoutumattomina.
Nyt kuitenkin PS pelkää menettävänsä enemmän ääniä, jos nämä ovat PS-listoilla, kuin että ovat joillain muilla listoilla.
Eikä se pelaa, joka pelkää.

Persujen ongelma on vääränlaiset äänestäjät. Mahtaa puolueen johtoa kyrsiä kun äänestäjät ovat edelleen vanhaa samaa "rupusakkia" kun puoluejohto itse on kiskonut puvut ja jakut päälleen.

Caucasian

Quote from: Emo on 07.05.2024, 09:02:03
Jos PS olisi halunnut Teukan ja Juneksen äänet, nämä herrat olisivat PS:n listoilla, vaikka sitten sitoutumattomina.
Nyt kuitenkin PS pelkää menettävänsä enemmän ääniä, jos nämä ovat PS-listoilla, kuin että ovat joillain muilla listoilla.
Eikä se pelaa, joka pelkää.

Persujen ongelma on vääränlaiset äänestäjät. Mahtaa puolueen johtoa kyrsiä kun äänestäjät ovat edelleen vanhaa samaa "rupusakkia" kun puoluejohto itse on kiskonut puvut ja jakut päälleen.
Teukka olisi lisännyt ääniä ja Junes vähentänyt persujen äänisaalista. Näinpä luulen. Teukka olisi pitänyt olla ehdokkaana (ei olisi päässyt läpi). Junes taas olisi karkottanut äänestäjiä, niin vahva äörileima on kaverissa. Junes olisi riski ja toki muut puolueet olisivat nostaneet Juneksen juttuja esiin.
Rupusakkiahan iso osa äänestäjistä on. Ja tyhmiäkin on gaussin käyrän perusteella paljon. Ruput äänestää myös opposition puolueita. Siksi pitää olla myös yksinkertainen viesti fiksumman lisäksi.

Emo

Luen myös itseni persujen rupuäänestäjiin, vaikken ehkä muuten rupu niin mielipiderupu olen kuitenkin.
Sen näkee siittä, että en osaa pöyristellä Teukkaa enkä Junesta, otan heidät sellaisina kuin ovat.
Sitten kun mennään anotasolle tai dosenttiin, niin sitten ollaan jo niin syvässä rupussa, ettei enää minunkaan suvaitsevaisuus taivu, ja ko. herroista tiedän hyvin vähän, Bäkmanista nyt väkisinkin jotain, mutta turtiaisanosta en oikeastaan muuta kuin nimen. Ei ole ikinä kiinnostanut perehtyä.
Tiinan ja Juneksen vihapuheita sen sijaan olen katsonut/kuunnellut paljonkin.

Uuno Nuivanen

Quote from: Pentecost on 06.05.2024, 18:19:03
Näillä näkymin Arto Luukkanen tuntuu ehkä omimmalta ehdokkaalta. Tavattoman ahkera kirjoittaja ja kantaaottaja eikä hörhöile tietääkseni kännissä tai ammuskele kaduilla. Toisena vaihtoehtona on ollut mielessä joku PSn nainen. Ennen vaaleja seurannen hieman enemmän, mitä ehdokkaat sanovat tai puuhaavat.

Näillä mennään.

Eikö Luukkanen ole tyrinyt ja kännimöläytellyt?

https://hommaforum.org/index.php/topic,126561.msg3480327.html#msg3480327

Dangr

"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Kukko

Minun kohdalla Juneksen äänestäminen ei ole protestiääni, se on ääni sille ketä minä eniten kannatan, ja se käsittääkseni on vaalien perimmäinen idea.
Sananvapautta ei nähdä Euroopan unionissa enää kansalaisten suojautumiskeinona hallintoa vastaan, vaan sen käyttäminen nähdään rikoksena, joka antaa viranomaisille aseet kansalaisten syyttämiseksi "vihapuheesta" tai jostakin tekaistusta "rasismista".
-J. Sakari Hankamäki

justustr

Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2024, 10:56:48
Quote from: Pentecost on 06.05.2024, 18:19:03
Näillä näkymin Arto Luukkanen tuntuu ehkä omimmalta ehdokkaalta. Tavattoman ahkera kirjoittaja ja kantaaottaja eikä hörhöile tietääkseni kännissä tai ammuskele kaduilla. Toisena vaihtoehtona on ollut mielessä joku PSn nainen. Ennen vaaleja seurannen hieman enemmän, mitä ehdokkaat sanovat tai puuhaavat.

Näillä mennään.

Eikö Luukkanen ole tyrinyt ja kännimöläytellyt?

https://hommaforum.org/index.php/topic,126561.msg3480327.html#msg3480327

Minulle jäi kuva että Luukkanen ei hoitanut puoluesihteeein tointa kovinkaan hyvin. Pidin aiemmin miehestä ja tämän rauhallisesta tavasta esiintyä mutta jos em. mielikuva on oikea niin etsin kyllä toisen ehdokkaan.

Pallopääkissa

Vaalikoneet ovat antaneet korkeimmat prosentit Lauri Laitiselle, Kaisa Garedewille ja Nanna Väätäiselle, kun olen rajannut ehdokkaiden vertailun vain persuihin. Pohjois-Savossa asuneena olen muutenkin harkinnut Nannan äänestämistä. Kyseessä olisi pääosin tuen antamista myöhempää poliittista uraa varten, kun hän on tänä vuonna vasta 20 v. Vuoden päästä on kunnallis- ja aluevaalit sekä kolmen vuoden päästä on eduskuntavaalit.
Kansalliskonservatiivi ja arvokonservatiivi.

ikuturso

En tiedä Kaisa Garedew'n edesottamuksista ja saavutuksista paljoakaan, mutta vaalikoneisiin hän osaa vastata ja jotain vaaleja kun seurasin, niin myös someen kirjoittaa fiksuja.

Myös vaalikoneissa minulle ykkönen. Mutta koska E-RK, niin ei tällä kertaa.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Golimar

Eipä yllätä vaalikone muuten kuin tuon yhden liberaalin luikahtaminen sopivimpiin ehdokkaisiin ja Biaudetin lisääntyvä hulluus. Yleensä ne vähiten sopivat ehdokkaat ovat olleet vihertihulaisia ja stalinisteja mutta tämä on ensimmäinen kerta kun rkp riveistä löytyy täyskako.

aged

Ylen vaalikoneessa tuli ykköseksi Arja Juvonen. Olen kyllä aiemminkin tykännyt hänestä. Kai häntä on äänestettävä, vaikka läpimenoon ei mahdollisuuksia.

Vesa Heimo

Iltalehden mukaan vain neljännes PS ehdokkaista kannattaa EU-eroa. Että jos on sen pistämässä tärkeäksi kriteeriksi, niin sitten siitä sakista.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Lalli IsoTalo

Quote from: Vesa Heimo on 13.05.2024, 18:42:25
Iltalehden mukaan vain neljännes PS ehdokkaista kannattaa EU-eroa. Että jos on sen pistämässä tärkeäksi kriteeriksi, niin sitten siitä sakista.

Entäs se ehdokkaasi?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Miniluv

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.05.2024, 18:43:19
Quote from: Vesa Heimo on 13.05.2024, 18:42:25

Entäs se ehdokkaasi?

Noilla prosenteilla tietää jo, ettei euroeroa tulla ikinä nostamaan persujen puolelta muuten kuin harhautuksena. vrt. "ennen vaaleja kaikki puolueet persuuntuvat".

Liitekuva: vastasin yhteen ainoaan kysymykseen (EU-ero) ja sopivimmat esillä.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Vesa Heimo

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.05.2024, 18:43:19
Entäs se ehdokkaasi?

No minä en kannata EU-eroa, että löytyy varmaan siitä sakista jotka eivät sitä tee.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Jorma M.

Persuilla on kaksi kestävää ehdokasta. Sebastian Tynkkynen ja Kaisa Garedew. Kummallakin uraa uurtava mamu-asiantuntijuus.

Toinen asia: Kiitos Homman, niin E-R Korhola putosi pois. Äänestän joko VL tai Pers -vaihtoehtoja.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

KamalaJari

Quote from: Emo on 07.05.2024, 10:44:45
Luen myös itseni persujen rupuäänestäjiin, vaikken ehkä muuten rupu niin mielipiderupu olen kuitenkin.
Sen näkee siittä, että en osaa pöyristellä Teukkaa enkä Junesta, otan heidät sellaisina kuin ovat.
Sitten kun mennään anotasolle tai dosenttiin, niin sitten ollaan jo niin syvässä rupussa, ettei enää minunkaan suvaitsevaisuus taivu, ja ko. herroista tiedän hyvin vähän, Bäkmanista nyt väkisinkin jotain, mutta turtiaisanosta en oikeastaan muuta kuin nimen. Ei ole ikinä kiinnostanut perehtyä.
Tiinan ja Juneksen vihapuheita sen sijaan olen katsonut/kuunnellut paljonkin.

Täällä myös yksi Rupu , miehen voi saada pois rupusakista mutta sakkia voi olla vaikea hioa pois miehestä .

Matkan varrella on juotu kiljua hamppien kanssa ja Domppaa Lambomiehen paatilla ja kaikkea siltä väliltä , paljon näkee kun elää saa ja on aktiivinen .

Mutta aiheeseen , teukasta on nyt vähän ristiriitaset fiilikset , aiemmin kyllä ajattelin että Suomen teukatkin tarvitsevat äänitorven mutta onko teukasta enää edustelemaan , en tiedä ?

Junes ja edesmennyt vaimonsa olivat symppis parivaljakko joka laittoi itsensä peliin tavalla joka on hatunnoston arvoinen suoritus , harvalla kantti tuohon riittää .

Ano ja dosentti , anosta en sano mittään , mutta dosentilla oli hyvä setti aiemmin telkkarissa jota seurasin usein.

Vielä tämä Kaisa Garedew , tietääkseni entinen huume addikti jonka Jeesus pelasti .
Olisiko KD ollut lähempi puolue mutta tietysti poliittisen tulevaisuuden kannalta PS voi olla se naru joka vetää .

Kuitenkin Veikko Vallin on se ehdokas jota äänestän , Junes tulisi kakkosena , toivon  hänelle kaikkea parasta jatkossa , olisi sen ansainnut.
Miksi Jumala teki Suomalaisista lampaita joita keritään ?

Niobium

Juvonen tällä hetkellä. Pitää lisää kaivaa mielipiteitään, mutta ihan lupaavan oloinen.

Perusteena sille, että on nuivan oloinen nainen joka ei ole kiivennyt ainakaan vielä reisiä pitkin.

En kaipaa tuonne jyrkkiä öyhöttäjiä, pitää olla pelisilmää, että voi vaikuttaa edes jollain lailla.

Demareiden suora irtisanoutuminen oikean laidan kanssa tehtävästä yhteistyöstä on aika myrkkyä. En kaipaa yhtään enempää kahtiajakautumista tähän maahan. Tässä suhteessa oikeistollakin on tehtävää, valitettavasti.

RKP on suoriltaan poissuljettu, kuten kommunistitkin. KD ehkä, mutta vaatii jotain särmää tekemisiinsä. Jopa vihreä voisi käydä, jos olisi riittävän Linkolalainen ihmisvihaaja, heitä tuskin löytyy riveistä enää.

Tärkeintä olisi aktiivisuus ja rohkeus olla läsnä. Teukka sai mahdollisuutensa, valitettavasti muuten ihan fiksu mies jäi sinne työhuoneeseensa piiloon.

Hassia arvostan, vaikka edustaakin vähän vääriä mielipiteitä. Se yhteistyökyky on tärkein asia. Suomen etujen ajaminen yli kaiken muun, siitä ei tingitä missään tilanteessa.
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

Emo

Quote from: KamalaJari on 13.05.2024, 23:21:11
Vielä tämä Kaisa Garedew , tietääkseni entinen huume addikti jonka Jeesus pelasti .
Olisiko KD ollut lähempi puolue mutta tietysti poliittisen tulevaisuuden kannalta PS voi olla se naru joka vetää.

Aina ihana kuulla ihmisistä, ketkä Jeesus on pelastanut. Se ei kuitenkaan tee henkilöstä kristillisdemokraattia.

Neljä vaalikonetta olen tehnyt ja jokainen niistä on tarjonnut minulle ykköseksi Kaisa Garedewia ~90% vastaavuudella. Eli Garedew ei todellakaan ole krisu, hyvä että on persuissa luomassa kriittistä vaihtoehtoa  sinne missä ollaan nykyisin turhan EU-myönteisiä.
Persujen pitäisi kautta linjan olla kuten Garedew - ja minä. Sillä PS on meille alkujaan markkinoitu.

ohkurin_narsi

Heh, minäkin täytin HS:n vaalikoneen, ja se laittoi minut täysin oikealle graafissa, mutta tismalleen keskelle konservatiivi-liberaali akselilla. Siinä kohdassa ei ole yhtäkään puoluetta. 80% ehdokkaita PS, Kok, Kesk, Lib. Eipä auttanut, mutta voin ainakin kutsua itseäni "äärioikeistolaiseksi". Tsirk.  ;D

Lalli IsoTalo

Quote from: Emo on 14.05.2024, 00:05:24Persujen pitäisi kautta linjan olla kuten Garedew ...

Ehkäpä ei nyt kaikilta osilta kuitenkin.

Quote from: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaisa_GaredewGaredew on naimisissa etiopialaistaustaisen Zelalem Garedewin kanssa. Heillä on viisi lasta.

Miehensä on neekeri. Tehnyt Suomeen 5 mulattia lisää.

Älkää tehkö kuten minä teen, tehkää kuten minä sanon.

Sen verran etno olen, että ei kiitos minulle.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Pihlaja

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.05.2024, 08:25:50
Quote from: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaisa_GaredewGaredew on naimisissa etiopialaistaustaisen Zelalem Garedewin kanssa. Heillä on viisi lasta.

Garedewin nettisivujen mukaan hänen miehensä on insinööri, joka siis tuottanee Suomelle veroeuroja ja luullakseni muutoinkin rakentaa yhteiskuntaamme työssään tuottamalla lisäarvolla.

Minua voidaan varmaan hyvin pitää "nuivana". En kuitenkaan ymmärrä, miksi pelkkä ihonväri sinänsä olisi sen enempää hyljeksittävä asia kuin vaikka sini/vihreä/ruskeasilmäisyys, korvannipukallisuus/nipukattomuus tai se "rodullinen" piirre, että saako ihminen kielensä rullalle vai ei.

Minulle kyllä sopii, että Suomeen tulee fiksuja, maamme tapoja kunnioittavia ja yhteiskuntaamme rakentavia koulutettuja asiantuntijoita sekä itsensä ja perheensä elättäviä hyväkäytöksisiä ammattihenkilöitä, olipa heidän ihonvärinsä mikä hyvänsä.

Heitä ei pidä sekoittaa elintasopakolaisiin, kiihkoislamisteihin ja muihin vastaaviin ryhmiin.

Taisinpa juuri löytää oman ehdokkaani eurovaaleihin!  ;)

KamalaJari

Kaisalla on oma kannattajakuntansa joka tuo paljon ääniä PS puolueelle mutta minun ehdokkaani hän ei ole .

Emo

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.05.2024, 08:25:50
Quote from: Emo on 14.05.2024, 00:05:24Persujen pitäisi kautta linjan olla kuten Garedew ...

Ehkäpä ei nyt kaikilta osilta kuitenkin.

En välttämättä itsekään menisi etiopialaisen kanssa naimisiin, riippuu tietty etiopialaisestakin että jos kristitty kunnon mies niin ehkä menisinkin.
Se kuitenkin on varma, että huumeita en käytä, enkä käyttäisi.
Silti voin äänestää Garedewia, vaikken identtinen sisar olekaan. Ja vaikka 5 mulattia, koska niitähän mustan ja valkoisen yhdistelmästä syntyy, biologinen fakta.

Puskistahuutelija

Garedewin kaltainen meppi olisi vihervasemmistolle samanlainen kivi kengässä kuin Tynkkynen eduskunnassa nyt: elävä ja kävele todiste siitä, miten vihervasemmisto ei omista mamutaustaisten tai seksuaalivähemmistöjen ääntä vaan heitäkin löytyy moneen junaan. Joutuisivat turvautumaan jälleen johonkin kulissiparisuhteen kaltaisiin järjettömiin syytöksiin kun ei muutakaan ole.

Tämä ei tietenkään ole pelkästään syy äänestää ketään.

Emo

Garedewista vielä sen lisään, että jos ja kun hän on kelvannut Jeesukselle, niin kelpaa minulle äänestettäväksi.
Ja kerta etiopialainen miehensä on insinööri, eikä "insinööri", niin mies ei ole varsinainen sossuluukuttava turvis.

Sinänsä en näillä taustatiedoilla yhtään enää ihmettele, että Kaisa Garedew ponnahtaa mulle aina ykköseksi.
On naisessa ristiriitaisuuksia riittävästi, jotta tuntuu varsin kotoisalta.

Miniluv

QuoteJoutuisivat turvautumaan jälleen johonkin kulissiparisuhteen kaltaisiin järjettömiin syytöksiin kun ei muutakaan ole.

Kaisalla on siitä erikoinen kulissiparisuhde, että lapsia on viisi.

QuoteMiehensä on neekeri.

Ovatko etiopialaiset neekereitä?

QuoteVielä tämä Kaisa Garedew , tietääkseni entinen huume addikti jonka Jeesus pelasti .
Olisiko KD ollut lähempi puolue mutta tietysti poliittisen tulevaisuuden kannalta PS voi olla se naru joka vetää .

Tunnen Kaisan ja hänen nuivuutensa on täysin aito. KD tuskin olisi ollut oikea ratkaisu tämän takia.

Olin ryhmässä mukana auttamassa Kaisan eduskuntavaalityötä. Persujen ryhmän kokonaislinja Fixit-asiassa on syy, miksen nyt äänestä häntä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

KamalaJari

Jos jotain kiinnostaa niin Tubesta löytyy EX - Criminals Kaisa Garedew . Kannattaa kuunnella ..

Täytyy vielä mainita että minä en menisi etiopialaisen miehen kanssa naimisiin.
Vaikka olisi insinööri ( vesi ) .

Emo

Quote from: KamalaJari on 14.05.2024, 09:53:31
Jos jotain kiinnostaa niin Tubesta löytyy EX - Criminals Kaisa Garedew . Kannattaa kuunnella ..

Ex-Criminals: Kaisa Garedew

https://www.youtube.com/watch?v=ih5FyamKTvU

Kiitos. Kuuntelen ehtiessäni.

QuoteMiten nykyinen kansanedustaja, Kaisa Garedew ajautui
nuorena Kallion pirikuvioihin?
Millainen ihme tapahtui kun Kaisa joutui huumepiireissä
väkivallan uhriksi? Kuuntele niin tiedät?
Äänitetty 2.1.2024

Firtu Fakkari

Olen tässä ajatellut äänestäväni myös Junes Lokkaa, mikäli hän vain on ehdolla. Olisi jo pelkästään reilua, että Junes pääsisi "Eurooppaan" vaikuttamaan, kun hän on joutunut ottamaan niin paljon "kertaalleen syötyä" niskaansa jo niin monen vuoden ajan.
Nyt tai joskus toiste.