News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Levelipuolue

Started by Hämeenlinnan Oraakkeli, 21.09.2023, 23:19:39

Previous topic - Next topic

Hämeenlinnan Oraakkeli

Levelin äijät aikoo pistää puolueen pystyyn.
https://www.youtube.com/watch?v=mqoN0sbOb7U&t=555s
Tulee varmaan suosituin pienpuolue mutta mahtaavatko saada ketään läpi.

Junnulla oli tuolla juutuupiss WEF organisaatiosta erittäin terveet mielipiteet joita en olisi uskonut ellen olisi itse kuullut.

Tabula Rasa

Noh, sitten sinne vain oraakkeli. Itse näen taas yhden fraktiopuolueen millä ei ole edes kannattajakortteja kasassa enkä usko että aktiiveista olisi tekemään sen enempää kuin tusinasta edellisestä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

ikuturso

Puoluejohdolla turvamiehet luotiliiveissä mukana torilla?

Jos miettii sen Giansantin yrittelyä PS varapuheenjohtajaksi. Siellähän oli Tiihonen sitä työntämässä. Eivätkö ne mahdu enää samaan puolueeseen?

Tää on just sitä sulle mulle leikkiä. Kun ollaan jostain vähän eri mieltä tai sanotaan toiselle päin näköä tai mitä lie tapahtunut, niin "Pidä stna puolueesi minä perustan oman ja se on paljon isompi ja hienompi kuin sinun puolueesi, Nih!"

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: ikuturso on 22.09.2023, 08:37:16
Puoluejohdolla turvamiehet luotiliiveissä mukana torilla?

Jos miettii sen Giansantin yrittelyä PS varapuheenjohtajaksi. Siellähän oli Tiihonen sitä työntämässä. Eivätkö ne mahdu enää samaan puolueeseen?

Tää on just sitä sulle mulle leikkiä. Kun ollaan jostain vähän eri mieltä tai sanotaan toiselle päin näköä tai mitä lie tapahtunut, niin "Pidä stna puolueesi minä perustan oman ja se on paljon isompi ja hienompi kuin sinun puolueesi, Nih!"

-i-

Tiihosen puolue oli jo alusta asti tuomittu epäonnistumaan. Itse veikkaan että Levelin yritelmä voi saada jopa jonkun läpi, ja nousta oikeaksi puolueeksi jos noi kaksi vetäjää kasvaa tehtävän mukana elikkä heittää hörhöt ja örkit pellolle, ja keskittyvät politiikkaan.

Riukulehto

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 22.09.2023, 10:58:45
Itse veikkaan että Levelin yritelmä voi saada jopa jonkun läpi, ja nousta oikeaksi puolueeksi jos noi kaksi vetäjää kasvaa tehtävän mukana elikkä heittää hörhöt ja örkit pellolle, ja keskittyvät politiikkaan.
Eikös he itsekin kuulu juuri näihin hörhöihin ja örkkehin, vai oliko VKK:n varapuheenjohtajuus jokin meriitti?
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Riukulehto on 22.09.2023, 11:43:20
Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 22.09.2023, 10:58:45
Itse veikkaan että Levelin yritelmä voi saada jopa jonkun läpi, ja nousta oikeaksi puolueeksi jos noi kaksi vetäjää kasvaa tehtävän mukana elikkä heittää hörhöt ja örkit pellolle, ja keskittyvät politiikkaan.
Eikös he itsekin kuulu juuri näihin hörhöihin ja örkkehin, vai oliko VKK:n varapuheenjohtajuus jokin meriitti?

No mitenkä kasvaa homman mukana työ tekijäänsä opettaa tai sitten ei. Todennäköisyys että tuo puolue kaatuu sekoiluun lienee 80%, Mutta hyvän some mäkyvyyden ansiostra voivat silti saada jonkun läpi jos jättävät kahjoimmat örkit ulos. Jos joku Bodi on kärkiehdokkaana niin sitten  :facepalm:

Outo olio

Nico "Junnu" Giansantia käsittelevä uutinen, joten ketjun jatkoksi vain. Giansanti oli aiemmin tänä vuonna mukana puuhaamassa "katujengit vastaan rasistit"-nyrkkeilyiltaa, jossa siis mamut ja natsit olisivat hakanneet toisiaan kehässä 1-vs-1. :D ??? :D ???

QuoteKamppailulajit

Katujengiläiset tappelevat uusnatsien kanssa viikonloppuna

Promoottorin mukaan uusnatsien ja katujengiläisten hanskaton vapaaottelu on oiva tapa tuoda kaksi ääripäätä yhteen. Asiantuntija pitää konseptia kyseenalaisena.

Omos "Opa" Okoh toivoo, että tapahtumasta lähtisi kasvamaan kansainvälinen ilmiö.

Joonas Alanne
maanantai 13.1.2025 klo 20:15

Helsingissä järjestetään vapaaottelutapahtuma, jossa promoottorin mukaan uusnatsit ja katujengiläiset ottavat toisistaan mittaa ilman hanskoja. Promoottorina toimii entinen huumerikollinen, nykyinen somevaikuttaja ja kirjailija Omos "Opa" Okoh.

Bare-knuckle-MMA-tapahtuma järjestetään Helsingissä 18. tammikuuta. Otteluita on 6, joissa jengiläiset ja uusnatsit ottavat toisistaan mittaa. Ottelut striimataan suorana X:ään. Opan lisäksi tapahtuman taustalla häärää Leveli-podcastia ylläpitävä Nico Giansanti.

--

Esimerkkiä Ruotsista

Hanskaton otteleminen palauttaa vapaaottelun juurilleen, ajattelee tapahtuman promoottori.

Tapahtuman järjestää The Underground Kings (UGK). Esimerkkiä on Opan mukaan haettu ruotsalaisesta King of the Streetsistä (KOTS), someilmiöksi kasvaneesta göteborgilaisesta tappeluklubista, joka herättänyt huomiota väkivaltansa kuin myös uusnatsien läsnäolon vuoksi.

KOTS muistuttaa aitoa katutappelua. Otteluita järjestetään esimerkiksi parkkihalleissa kovalla betonilattialla, mikä lisää osallistujien loukkaantumisriskiä. Paikalliset MMA-vaikuttajat ovat arvostelleet KOTS:ia eivätkä pidä sitä urheiluna. Myös UGK pyrkii konseptina muistuttamaan katutappelua, kertoo Opa. Tarkoituksena on kuitenkin luoda tälle ammattimaisempi, hallittu ja laillinen ympäristö. Otteluissa on paikalla tuomari ja kamppailijoille tarjotaan ensiapua.

Tapahtumassa on kyse "bare knuckle -MMA:sta". Nimensä mukaisesti kyse on vapaaottelusta, jossa hanskat on jätetty pois. Maassa makaavaa saa potkia. Eriä ei ole: ottelut päättyvät tyrmäykseen, luovutukseen tai keskeytykseen. Formaatista huolimatta lajissa on kuitenkin säännöt: Silmiin ei saa tökkiä eikä esimerkiksi nivusalueelle lyödä tai potkia. Paikalla on järjestäjän mukaan ammattimainen tuomari.

– Herrasmiessäännöt, tiivistää Opa.

--

Jesse

Yksi tapahtumaan osallistuvista miehistä on Jesse, joka suostuu puhumaan asiasta vain salanimellä. Hän perustelee tätä sillä, että nimellä esiintyminen voisi vaarantaa hänen työpaikkansa ja turvallisuutensa. Hänen oikea nimensä on Iltalehden tiedossa.

Rikostaustastaan Jesse ei ole halukas puhumaan, koska hän pitää sitä yksityisasiana. Iltalehden tietojen mukaan häntä ei ole tuomittu väkivalta- tai viharikoksista. Vaikka Jesse otteleekin tapahtumassa uusnatsina, hän ei pidä itseään sellaisena.

Hän huomauttaa, että tapahtuma on aidosti monikulttuurinen.

--

Ääripäät vastakkain

Opa kertoo löytäneensä tapahtumaan sopivat ottelijat muun muassa Tiktokin kautta. Osa ottelijoista on liitetty katujengeihin, kuten Mantaqaan ja L-Cityyn. Ottelukonseptin on tarkoituskin olla provosoiva.

--

– Minusta naurettavinta on se, että minä tummana ihmisenä olen ajatellut tätä hommaa ja jotkut sitten alkavat valittaa. Olen itse kaikkea muuta kuin natsi. Minusta tämä on oiva tapa kohdata ja tuoda kaksi ääripäätä yhteen, sanoo Opa.

Asiantuntija tyrmää

--

– Nyrkkeilyssä on tullut hanskat siksi, että nyrkkeilijöiden urat loppuivat, kun kädet ja silmäkulmat menivät ihan paskaksi. Ottelijat joutuivat lopettamaan uransa ennen kuin heistä tuli tähtiä tai matsi loppui ennen kuin selvisi, kumpi on parempi. Säännöt ovat tulleet siksi, että niillä pystytään ylläpitämään parempaa kilpailua. Sillä tavalla pystytään pitämään laji parempana, kehittyvänä ja kasvavana, hän sanoo.

--

https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/cee34765-eaa8-48d2-a346-c439728e5d35

QuotePoliisi kielsi "uusnatsien ja katu­jengien" välisen raa'an ottelun Helsingissä

Kamppailu | Lauantaille suunniteltu vapaamuotoinen ottelu ei ole poliisin näkökulmasta urheilutapahtuma.

--

Vilma Ikola HS
15.1. 14:08

--

Tapahtuman järjestäjinä toimivat Omos Okoh ja Nico Giansanti.

Okoh uskoo ottelun vähentävän vastakkainasettelua ja auttavan väkivaltaisia henkilöitä.

--

Helsingin poliisi kielsi "uusnatsien ja katujengien" otteluna mainostetun tapahtuman.

--

Järjestäjät tekivät poliisille ilmoituksen ottelusta yleisötapahtumana, jonka katsomoon on myyty paikkoja. Poliisi päätti, ettei se pidä tapahtumaa yleisötapahtumana.

--

Järjestäjä piti tapahtumaa urheilutapahtumana, kertoi järjestäjän markkinointistrategiasta Omos "Opa" Okoh HS:lle ennen poliisin kieltoa.

Tapahtuman toisena järjestäjänä puuhasi Valta kuuluu kansalle -puolueen riveistä tunnettu Nico Giansanti.

Nimensä mukaisesti ottelun idea oli raaka tappelu paljain käsin. Keskiössä olisi ollut väkivalta.

Okoh halusi järjestää tapahtuman miehille, joita väkivalta kiinnostaa.

--

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010961942.html

QuoteUrheilu

HS: "Uusnatsien ja katujengien" kohuttu tappeluilta kiellettiin

Konalassa oli tarkoitus tapella lauantaina ilman hanskoja ja varsin vähillä säännöillä.

--

Jan Vilén HS
15.1. 14:39

--

Promoottorina toimii entinen huumerikollinen, nykyinen sosiaalisen median vaikuttaja ja kirjailija Omos "Opa" Okoh. HS:n mukaan tapahtuman toisena järjestäjänä puuhasi Valta kuuluu kansalle -puolueen riveistä tunnettu Nico Giansanti.

Iltalehden mukaan kyseessä oli paljain nyrkein käytävä vapaaottelutapahtuma. Mutta toisin kuin vapaaottelussa, sääntöjä oli varsin vähän: Maassa makaavaa saisi potkia. Eriä ei ole, ja ottelut päättyvät tyrmäykseen, luovutukseen tai keskeytykseen.

Silmiin ei saisi tökkiä eikä esimerkiksi nivusalueelle lyödä tai potkia. Paikalla olisi järjestäjän mukaan ammattimainen tuomari.

--

https://www.is.fi/urheilu/art-2000010965392.html
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?