News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kansalainen 20.7.2022: intialainen nainen nai itsensä

Started by Shemeikka, 20.07.2022, 23:45:32

Previous topic - Next topic

Shemeikka

Homoavioliitto on jo passé. Seuraavaksi kinastellaan sologamiasta.

QuoteNetflix-sarjasta saamansa idean pohjalta Kshama Bindu, 24, solmi avioliiton itsensä kanssa.

Sologamia eli yhden hengen avioliitto, on tuttu länsimaisesta viihdekulttuurista. Sarjat kuten Sex and the city, Doctor Who sekä Glee ovat kertoneet avioliitosta oman itsensä kanssa.

Kshama Bindu sai ajatuksen avioitumisesta yksin katsottuaan Netflixin sarjaa hyväksikäytetystä nuoresta orvosta.

Eräs Anne with an E-sarjan repliikeistä puhutteli Bindua.

"Tahdon olla morsian, mutta en vaimo," kuului repliikki, ja vain kolme kuukautta myöhemmin Kshama Bindu vihittiin avioliittoon ilman miestä, vaimoa tai muuta puolisoa. Hän oli kuin kuka tahansa morsian, mutta oman itsensä kumppani.

Yhteiskunta pitää hänen valintaansa kummallisena ja avioliittonsa myötä Kshama Bindusta on tullut tunnettu. Hän kertoo saavansa tuomitsevia katseita kulkiessaan ulkona.

"Minua katsotaan kuin rikollista," sanoo Bindu.

Hän ei kadu valintaansa. Bindu kertoo hääpäivänsä olleen elämänsä onnellisin päivä. Kuten idean laukaisseen viihdesarjan Anne with an E päähenkilö, myös Kshama Bindua on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi.

Intialaisessa avioliitossa naisen kuuluu tuoda miehensä perheelle myötäjäiset, ja jos myötäjäisiin ei olla tyytyväisiä, tuore vaimo saatetaan murhata. Sologamiassa ei tätä huolta ole.

"Minulla ei ollut normaalin intialaisen morsiamen huolia," kuvaa Kshama Bindu hääpäiväänsä kesäkuun 8. 2022. "Minä riitin itselleni."

"Minun ei tarvitse muuttaa puolison perässä," hän jatkaa. "Minun tarvitsee ajatella vain itseäni. Kukaan ei voi antaa minulle suurempaa rakkautta, kuin minä itse."

Sologamian kannattajien mukaan avioliitto itsensä kanssa on vastalause patriarkaaliselle yhteiskunnalle, toisten mielestä kannanotto yksinäisyyttä vastaan. Tutkijoitten mukaan sologamiaan voi viedä myös koettu trauma, epäonnistuneet ihmissuhteet tai narsistiset piirteet.

Lähde Al- Jazeera

https://www.kansalainen.fi/sologamia-intialainen-nainen-nai-itsensa/
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Lalli IsoTalo

Quote from: Shemeikka on 20.07.2022, 23:45:32
Sologamia eli yhden hengen avioliitto, on tuttu länsimaisesta viihdekulttuurista. Sarjat kuten Sex and the city...
Tarina ei varmaankaan kerro, notta mikä tuotantokausi, mikä jakso, missä kohdassa?

Voi olla että noin tapahtui. Sikäläisenä jouduin seuraamaan sarjaa, mutta en kyllä muista sologamiaa.

Muistan vain, että miehet olivat kusipäitä idiootteja pettureita, ja naiset älykkäitä ja haluttavia.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Tavan

Joku on sanonut, että kaikki naiset haluavat joskus olla morsiamia, jopa ne jotka vihaavat miehiä. Tämä soolohää on tietysti konsti siihen. Saa olla prinsessa yhden päivän elämässään. Mutta yksinäinen prinsessa naimisissa itsensä kanssa, prinssiä vailla...

Pakahduttavan surullista.

Katson, että suunnaton miehen kaipuu on tukahdutettu ja sen korvikkeeksi hän ajaa tuollaista kieroumaa.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

pulikka

Herttileijaa sentään. Jos itsensä voi naida niin voiko itsestään myös erota? Jos ei vaan tule toimeen sen k***pään kanssa, kasvaa erilleen tai ihastuu toiseen.

Nikolas

Joitain älyttömiä ideoita tulee ehdottomasti vastustaa, mutta sitten on sellaisiakin älyttömyyksiä, joille voi vain naurahtaa ja siirtyä lukemaan seuraavaa mätäkuun juttua. Sologamia taitaa kuulua jälkimmäiseen luokkaan.

JoKaGO

HÖH, esimerkki löytyy lähempää. Suomen kansalainen Sofia Belorf pyörittää tv-sarjaa "Sofian salaisuudet", jossa tapahtuu sama. En tuollaisia tv-sarjoja seuraa, mutta en ole välttynyt trailereilta, joita pyörii niin  tv:ssä kuin radiossakin.
Mutta joo, jossain trailerissa näytetään, kun Sofia menee tapaamaan isäänsä Marokkoon ja siellä(?) sitten järjestää häät itselleen ja sanoo prinsessaksi tälläytyneenä "I get married with myself" tjsp  :facepalm:
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

ämpee

Tälläinen avioliittomuoto saattaisi olla liikaväestön torjumisessa varsin käyttökelpoinen väline, varsinkin jos adoptiota tai muuta "hoitoa" ei harjoiteta.
Avioerotapauksista sen sijaan saattaa tulla merkittävän vaikeita.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."