News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2022-06-15 Wille Rydmanin (ex. kok, nyk. ps) ahdistelukohu ja puolueen vaihto

Started by Skeptikko, 15.06.2022, 12:19:08

Previous topic - Next topic

räsänen

Quote from: Pöhisijä on 19.06.2022, 23:10:39
[tweet]1538607189887275009[/tweet]
Pakkomielteistä ihastumista, katkera exä ja agendatoimittaja, siitä se soppa syntyy :roll: Alkaa vaikuttaa siltä, että Rydman ei oikeasti taida olla syyllinen juuri mihinkään.

Laitetaan talteen koko ketju jos vaikka sattuu katoamaan:

QuoteBinga Tupamäki
@bingatupamaki
·
41min
Harkitsin pitkään, että puhunko ollenkaan koko jutusta, koska mielestäni spekulointi ei anna yhtään lainkaan lisäarvoa. Häirintä ja ahdistelu eivät ole missään nimessä ok, varsinkin kun kyse on alaikäisistä. Liian vähän näitä tapauksia jääkin kiinni. 1/x

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
40min
En osaa tietenkään kommentoida kaikkia esille tulleita asioita ja Rydmanin syyllisyyttä kokonaisuudessaan. Osaan kuitenkin sanoa, että mm. nämä väitteet "Petran" kohtaamisesta Rydmanin kanssa ovat hieman liioiteltuja ja pidän outona, että niille annetaan näin paljon painoa. 2/x
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
Petra avautui kaverina minulle ja monelle muulle pakkomielteisestä ihastuksestaan Rydmaniin. Kadun sitä paljon, etten laittanut sille itse stoppia. Ajattelin, että sehän on vain hauskaa, että on ihastuksia. 3/x
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
40min
Vastauksena käyttäjälle
@bingatupamaki
Petra kyseli minulta vinkkejä "vanhempien miesten suhteen" koska olin silloin vakavammassa suhteessa huomattavasti vanhemman juristin kanssa. Hän ihaili sitä ja piti jopa tavoiteltavana. 4/x
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
39min
Kuten haastattelussa käy ilmi, vastuu on aina aikuisilla. Kuitenkin tässä Rydman ei antanut mitään kuvaa siitä, että olisi ollut kiinnostunut. Petra yliajatteli minullekin ääneen jokaista liikettä, joka mahdollisesti jokin signaali siitä, että Rydman pitäisi hänestä takaisin. 5/x
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
38min
Petran ja Rydmanin välit menivät jäisiksi, kun Petra oli kertonut toiselle kaverilleen fantasioistaan ja tämä oli sanonut näistä Rydmanille suoraan. Rydman laittoi heti stopin kuultuaan Petran tunteista. 6/x
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
37min
Sama kaveri soitteli Seiskalle, kun oli saanut vääristyneen kuvan Petran juttujen perusteella. Petra oli tästä järkyttynyt, ja ymmärsi itsekin, ettei asiat ihan niin menneet. Hän päivitteli että "pitäiskö mun soittaa Willelle, että sieltä saattaa tulla joku me too-noitajahti" 7/x
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
38min
En tietenkään tiedä mitä kaikkea muuta on tapahtunut. Tämä on vain minun todistukseni näille somekäräjille, jotka ovat armotta käynnistyneet - tahdoimme sitä tai ei. Tarkoitus on antaa moniäänisyyttä Hesarin juttuun. 8/x
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
36min
Kerroin näistä toimittaja Teittisellekin yksityiskohtaisemmin, mutta tämä näkökulma ei näyttänyt kovinkaan kiinnostavan. Soitto tuli todisteiden toivossa. Asenne oli heti että "mitä väärää Rydman on tehnyt". Kokonaiskuva ohitettiin. Jutun juoni oli selvillä jo ennen detaljeja 9/x
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
36min
Hesarin toimittajat soittelivat myös hakuammunnalla pitkin kaikkia piirejä naisille ja keräsivät heiltä puhelinnumeroita seuraavia soiteltavia varten. Tätä jatkui jaksottaisesti kuukausitolkulla - ehkä vuosia. 10/x
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
36min
Kaikilta olen kuullut saman kokemuksen: puhelu aloitettiin leimaamalla Rydman jo syylliseksi sanomalla "tiedätkö Rydmanista ja alaikäisistä jotain". Jäljelle jäi enää kaivaa sitten todisteet ja todistajat kaikin keinoin. 11/x
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
35min
Loppujen lopuksi en näe asialliseksi kommentoida enempää kuin tämän minun täysin henkilökohtaisen ja eriävän kokemuksen tästä Hesarin jutusta. Varmasti tullaan vielä pitkään miettimään miten on asioiden oikea laita ja ketä uskoa sana sanaa -vastaan kamppailuissa. 12/x
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
32min
Varmaa kuitenkin on, että tässä on ainakin yksi osapuoli käyttäytynyt härksisti: Hesarin toimittajat. Ei ole eettistä lähteä näillä taktiikoilla hakemaan spekulatiivista tietoa. Iso osa jutusta on eri tyyppien tuntemuksia. Narratiiville vastakkaisia tuntemuksia ei painettu. 13/x
Binga Tupamäki
@bingatupamaki
·
30min
Viimeisenä sanana on, etten halua että tätä otetaan kenenkään puolustuspuheena tai syyttelynä. Tämä on oma kokemukseni yksittäisestä tapauksesta. Olen vain pettynyt, kuinka toimittajat eivät halunneet avata tätä lainkaan. Puhelu lopahti nopeaa vaikka todisteita olisi ollut. 14/14

Riukulehto

Valtuutettu Katju Aron aloite seksuaalisen häirinnän estämisestä Helsingin kaupungin työpaikoilla ja palveluissa. Sameli Sivosen ponnen äänestyksessä, jossa häirintäyhdyshenkilöitä löytyisi jatkossa kaupungin organisaatioissa olevilla työpaikolla, erityisesti kouluissa ja oppilaitoksissa. Wille Rydman oli ainoa joka äänesti vastaan. Kyllä 72. Ei 1. Tyhjää 10. Poissa 2.

https://dev.hel.fi/paatokset/asia/hel-2017-013541/kvsto-2018-11/
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Pallopääkissa

Quote from: sancai on 19.06.2022, 18:29:39
Suattaapi olla hyvä juttu persuille, mikäli Kokoomuksen Nato-kupla puhkeaa tämän kohun myötä ja isänmaallisen jämäkkyyden sijaan Kokoomuksesta tulee massoille taas mieleen tyypillinen kokoomustelu. Tämän tapainen kohu luultavasti työntää ulos Kokoomuksesta sekä nuivempaa sakkia, että viherfeministejä, mikä saattaa olla ihan hyvä asia. On parempi rajata hysteeriset nuoret vasemmistonaiset Vihreisiin ja Vasemmistoliittoon kuin saastuttaa kaikki puolueet sillä aineksella.

Sinänsä harmi, että Rydmanista paljastuu näitä puolia, koska hän on ollut poliitikkona varsin raikas ilmiö. Olen kuullut hämäriä huhuja näistä jutuista jo vuosia, joten kyllähän siellä jotain on. Mikä osa sitten on oikeasti kyseenalaista toimintaa ja mikä katkeran exän mustamaalausta, siihen en ota kantaa. Joka tapauksessa, mielestäni vastuullinen poliitikko ei vedä itseään tuollaiseen tilanteeseen. Luulisi olevan selvää, että mikäli toimit poliitikkona julkisessa asemassa, et toimi sillä tavalla, että mediat voivat kirjoitella sinusta tuollaisia paljastuskirjoituksia.

Täysin hyödytönhän Rydman on reaalipoliittisesti Kokoomuksessa ollut. Hän on vaikutellut vuosikausia, mutta Kokoomuksen siirtymä vasemmalle on vain kiihtynyt. Muutaman kerran hän on saanut luvan äänestää ryhmäkurin vastaisesti kun vaadittava enemmistö on taattu muilla keinoin. Siinä kaikki. Kokoomuksen nuivistuminen sisältä päin on fantasiaa, niin vaikutusvaltaiset ja upporikkaat tahot heitä lobbaavat ilmastomokumoku-Great Resettiin. Nuiva poliitikko on hyödytön kaikissa muissa puolueissa kuin persuissa.

Mitä tapahtuisi jos Kokomuksesta lähtisivät pois SEKÄ kypäräpapit ETTÄ kirsipihalaiset? Paljonko olisi gallupkannatus ja vaalitulos jos jäljelle jäisi vain kataislais-stubbilais-orpolainen "kokoomustelu"?

Toisaalta, onko kokoomuksessa enää kypäräpappeja vai ovatko he jo persuissa tai Harkimon Liike Nytissä? Onko siellä edes harkimolaisia vai ovatko ne Liike Nytissä tai persuissa??

Onko nyky-Kokoomus jakaantunut pelkästään kataislais-stubbilais-orpolaisten ja kirsipihalaisten fraktiohin? Ovatko nyky-Kokoomuksen sisällä olevat kypäräpapit pelkkiä yksittäisiä haahuiljoita joista ei enää onnistu muodostamaan fraktiota?
Kansalliskonservatiivi ja arvokonservatiivi.

l'uomo normale

QuoteIS
21:57
Rydmanin mukaan hän on tehnyt elämänsä aikana "lukuisia virheitä ja virhearviointeja". Rydmanin mukaan hänen arvostelukykynsä sosiaalisissa suhteissa on "pettänyt monesti".

Rydman kuitenkin kiistää Facebook-päivityksessään edelleen kohdelleensa ketään kaltoin.

– Minusta nyt maalattu kuva ei ole tosi.

[...]

LUE LISÄÄ KIRJOITTAJALTA
IS

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008895732.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=hs.fi&utm_content=promobox

Tämän neutraalinoloisehkon uutisjutun kirjoittajaksi on merkitty pelkkä IS
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

ApuaHommmaan

Quote from: Pallopääkissa on 19.06.2022, 23:31:31
Ovatko nyky-Kokoomuksen sisällä olevat kypäräpapit pelkkiä yksittäisiä haahuiljoita joista ei enää onnistu muodostamaan fraktiota?

Eikös se niin ole, että on noita kunnallistasolla. Mutta kun ovat vaikka yksityisyrittäjiä, niin eihän siinä aika riitä edes torjua kaikkea kakkelia, joita ammattisekoojat työntävät päälle politiikassakin.
Lisää rahaa kotouttamiseeni.

Lalli IsoTalo

EDIT: lainaus korjattu.

Quote from: sancai on 19.06.2022, 18:29:39
Joka tapauksessa, mielestäni vastuullinen poliitikko ei vedä itseään tuollaiseen tilanteeseen.

Jeps.

Tämä koskee aivan kaikkien maahanmuutorealististen poliitikkojen ja puolueiden toimintaa. Heitä ja niitä valtamedia ja syyttäjälaitos pitävät aivan valtavan suurennuslasin alla. Mitään kämmejä ei saa tietenkään olla talousasioissakaan.

Kuten näemme, HS on käyttänyt Rydmanin tutkintaan aivan valtavasti resursseja. Kaikki kivet käännetään, ja vaikka mitään ei löytyisikään, niin silti asia etenee kuin höyryjuna, vauhtia koko ajan lisäten. Sama juttu Räsäsen jutussa.

Punavihreät sun muut suvakit voivat sitten sikailla ihan vapaasti, eikä esimerkiksi rikosrekisteri ole mikään syy olla pääsemättä pääministeriksi. https://fi.wikipedia.org/wiki/Antti_Rinne#Rikostuomiot

Ai niin joo, siihen demarikidnaappaajaan valtamedia suhtautui suhdautui kyllä aika nuivasti.

Quote from: https://fi.wikipedia.org/wiki/Turun_sieppausSieppaaja Juha Turunen kaappasi 26-vuotiaan Minna Nurmisen tämän Helsingin Töölössä sijaitsevasta asunnosta 27. toukokuuta 2009 käyttämällä eetteriä ja sähkölamautinta.
...
Turunen kuljetti Nurmisen itse tekemässään puulaatikossa Turkuun ja piti tätä vankina kerrostaloasuntoon rakentamassaan äänieristetyssä sellissä [17 päivää].
...
Vuoden 2008 kuntavaaleissa Turunen oli SDP:n kunnallisvaaliehdokkaana ...

Rydmanin moraalikeissi tuntuu saavan enemmän valtamedia- ja somehuomioita kuin taannoinen Romppaisen murhakeissi, jonka kokoomus yritti lakaista maton alle poistamalla nimensä kokoomusnuorten nettisivulta:

Quote from: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000822867.htmlLaajasalossa tapahtuneen henkirikoksen tunnustanut nuori kokoomuspomo Jukka Romppainen asuu samassa kerrostalossa kuin uhri, mutta eri portaassa.

Syy murhaan oli ikäväksi koettu koira.

Siinä oli tämän illan whatsabout-kontribuutioni.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lasse

Quote from: L. Brander on 19.06.2022, 23:13:47
Quote from: JT on 19.06.2022, 22:55:09

Toivottavasti Rydman jaksaa tapella vastaan loppuun asti.

Minä uskon, että jaksaa. Se on perheellinen mies, joka taistelee nyt urastaan ja maineestaan.

Nykyaikana perheellinen voi tarkoittaa tietenkin mitä vaan, mutta minä, no, konservatiivisesti, tulkitsisin sen tarkoittavan unionissa esiintyvää peniksellistä siittäjää, vaginallista synnyttäjää ja ainakin yhtä goauldiaihmislasta. (Toki vakiintuneissa suhteissa aletaan koiratkin laskea vauvoiksi...)

Ainakin jotain noista ymmärtääkseni Willeltä uupuu, ainakin virallisesti.

Edelleen täytyy kyllä ihmetellä kokkaritavaran kykyä romuttaa himoitsijansa. JH-a, Simon "nilviäinen" Elostelija,  Romppainen, jonka eksä muistaakseni avioitui Herra Kerosen kanssa, (vaurioista siinä osoitteessa en ossoo sannoo...)

..............................................

Pahalta kokonaisarvioidusti juttu kyllä näyttää, mutta pitäydyn tuomitsemasta Willeä ala-arvoiseksi ihmiseksi, toistaiseksi.

Itse kun valmentelin junnuja eräässä urheiluseurassa, kun pojankoltiaiset täysi-ikäistyivät vuosien varrella, niin  usein kutsuivat ns. radalle, mutta tarkoituksella aina jätin lähtemästä.

Vaikka hapan maistuu itselle, enemmän kuin on järkevää, niin jos sattuisin kännimokailemaan, niin en halunnut tehdä sitä valmennettavien nähden. Pieni etäisyys on poikaa, vaikka toki kaikki ovat ihan kavereita.

Omaan korvaani sitten nuorten neitojen juottaminen ja himaan raijaaminen kuulostaa niin pahalta, että on ehkä parempi, että jätän arvioni tähän.
NOVUS ORDO HOMMARUM

viisitoista

Minäkin olen sen verran konservatiivinen tyyppi etten antaisi Rydmanille "perheellisen miehen" arvonimeä niin kauan kuin tämä ei ole onnistunut tuottamaan edes yhtä lasta.

Kyllä Rydman saattaa jonkin sortin elostelija olla - kunnon konservatiivinen mies, joka on vieläpä varoissaan, olisi tässä vaiheessa jo perustanut vakaan perheen, eikä eläisi loputonta sinkkuelämää.

IDA

-naps- (poistetun viestin lainaus)

Mitä alati karmivaa suomitwitteriä lueskelin, niin myöa muut kuin -naps- ottavat tähän asiaan puhtaan poliittisen näkökulman ja rintamalinjat on jo vedetty ja juoksuhaudat kaivettu. Itse pitäisin Hesarin juttua törkeästi vihjailevana, ala-arvoisena roskajournalismina, vaikka kohde olisi Wille Rydmanin sijasta Paavo Arhinmäki tai Iiris Suomela, koska se on sitä. Äkkiä vaikea muistaa törkeämpää henkilöön kohdistuvaa mustamaalausta lehdistön lähihistoriasta.

Tukemaan on vaikea lähteä ketään koska vastakkain on siis tuo Hesarin artikkeli ja Wille Rydmanin oma vastaus siihen. Juttua on kuulemma aiemmin tarjottu Seiskalle, mutta Seiska ei lähtenyt julkistamaan sitä. Samuli Suonpää on Suomen kuvalehdessä ollessaan tutkinut asiaa ja viritellyt juttua sinne ja siirtyessään Hesariin vienyt sen ilmeisesti sinne mukanaan. Näin ainakin Suomen kuvalehden entinen, nyt myös Hesariin siirtynyt, tuottaja twitterissä totesi. Suonpää on entinen kokkari, josta on kuoriutunut jonkinlainen woke-aatteen saarnamies.

qui non est mecum adversum me est

Melbac

Quote from: viisitoista on 20.06.2022, 01:07:35
Minäkin olen sen verran konservatiivinen tyyppi etten antaisi Rydmanille "perheellisen miehen" arvonimeä niin kauan kuin tämä ei ole onnistunut tuottamaan edes yhtä lasta.

Kyllä Rydman saattaa jonkin sortin elostelija olla - kunnon konservatiivinen mies, joka on vieläpä varoissaan, olisi tässä vaiheessa jo perustanut vakaan perheen, eikä eläisi loputonta sinkkuelämää.
En usko että suurin osa äijistä ajattelee kuten sinä.Aika moni mun ikäinen olisi melko varmasti kuin rydman jos vain mahdollista.Ei niitä lapsia ole pakko tehdä eikä pakolla saada naista jonka kanssa mennään avioliittoon vaan noi tehdään sitten kun asiat on ajautunut siihen pisteeseen.

/edit
Joku heitti hyvin tosta kun nämä perheelliset yrittää painostaa sinkkuja parisuhteeseen ja tekemään lapsia koska haluavat että nekin iskee itse kätensä samaan p*skaan kuin missä ne itse on.:D

viisitoista

Tällainen loanheitto on juuri sellaista miljöötä jossa Marco de Wit viihtyy ja kukoistaa. Joten ei ihme että hän ottaa kantaa asiaan - suurimmaksi osaksi Rydmanin puolta pitäen, mutta kuitenkin väistämättä heittäen joitain halventavia kommentteja myös hänenkin suuntaansa, kuten Marcolla tapana on:

https://laitonlehti.net/2022/06/20/sionistit-kostivat-ville-rydmanille-velkaunionin-vastustamisen/

QuoteTässä on siis käynnissä päivänselvä operaatio, jossa sionistit ja ruotsinkielinen pääoma haluaa päästä Rydmanista eroon. Onneksi ovat valinneet tämän metoo-linjan, joka voi hyvinkin kääntyä Rydmanin voitoksi. Edes suomalaiset miehet eivät ole niin valtamedian vietävissä, että uskoisivat tätä puppua.

Siis jos Rydman pysyy kovana. Missään nimessä ei pidä alkaa anteeksipyytelemään "toksista" miehisyyttään. Jos niin tekee, niin sitten kaikki hyeenat käyvät kimppuun.

Itse asiassa vaikuttaakin siltä, ettei ensisijaisena päämääränä ole edes nopeasti tuhota Rydmania, vaan signaloida kaikille, ettei kannata olla yhteistoiminnassa tämän kanssa tai muuten käy huonosti. Kun syylliset tiedetään, niin kyllä se rikoskin keksitään.

Lalli IsoTalo

Quote from: IDA on 20.06.2022, 04:14:11

Juttua on kuulemma aiemmin tarjottu Seiskalle, mutta Seiska ei lähtenyt julkistamaan sitä. Samuli Suonpää on Suomen kuvalehdessä ollessaan tutkinut asiaa ja viritellyt juttua sinne ja siirtyessään Hesariin vienyt sen ilmeisesti sinne mukanaan. Näin ainakin Suomen kuvalehden entinen, nyt myös Hesariin siirtynyt, tuottaja twitterissä totesi. Suonpää on entinen kokkari, josta on kuoriutunut jonkinlainen woke-aatteen saarnamies.

Suonpää on paitsi wokesaarnaaja, myös seksuaalisen häirinnän ja törkeän talousrikollisuuden kokemusasiantuntija. Itsensä "uskontojournalistiksi"* määrittelevä Suonpää siis on ilmeisesti siis tämän moraalisen ajojahdin aloittaja, ilmeisesti jostain toimeksiannon saatuaan.

Quote from: https://www.tyrvaansanomat.fi/uutiset/art-2000006953403.html16.11.2017
Suonpää työskentelee nykyään toimittajana pääkaupunkiseudulla. Hän esitti ahdistelustaan julkisen anteeksipyynnön jo kuukausi sitten Kirkko ja kaupunki -lehdessä julkaistussa kolumnissaan. [ https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/suonpaa-se-olin-mina-itwasme ]
...
"Kun nuorelle naiselle, joka oli juuri saanut ensimmäisen työpaikkansa, virnuiltiin tämän olleen "muodollisesti pätevin", se oli ahdistelua. Se olin minä.

Kun toisessa työhaastattelussa me kysyimme naiselta, onko hän neitsyt, ja vitsailimme tarkoittaneemme horoskooppia, se oli ahdistelua. Se olin minä.

Kun papilla oli suhde yhteen seurakuntanuorista ja me muut naureskelimme tytön saavan muutakin kuin synninpäästön, se oli ahdistelua. Sekin olin minä.

Kun nuori nainen kuuli miesten viereisessä pöydässä puhuvan siitä, miten hyvin uskoisivat sen naisen osaavan miehen tyydyttää, minä istuin siinä pöydässä myös. Sekin oli ahdistelua ja sekin olin minä."
...
Hän sai vuonna 2012 ehdollisen vankeustuomion törkeästä veropetoksesta ja törkeästä kirjanpitorikoksesta. Teot liittyivät Uudellamaalla tapahtuneeseen suuren talousrikosvyyhteen, jossa harhautettiin esimerkiksi verottajaa.

"Joka toista haukkuu, itse on".
- Sananlasku

Quote from: https://www.facebook.com/petterijj/posts/5333792390001558* "Uskontojournalisti. Puhetta uskonnosta ymmärrettävästi, kirkosta kriittisesti ja yhteiskunnasta uskonnon kautta."
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

qwerty

Eli Hesarin juttu pohjautuu isolta osin teinitytön sanomisiin? Tästä onkin menneisyydessä saatu hyviä kokemuksia.
Sikälimikäli Rydman on oikeammassa, niin läpyskää voi jatkossa kutsua leikkisästi Helsingin Salemiksi. 
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Simo Hovari

^Jos sekaannut teinityttöjen elämään, niin teinitytöt sekaantuvat sun elämään. Ja kun julkisuuden henkilönä olet asemassa, jossa olet teinityttöjen toiminnan armoilla, niin kusessa olet. Sitä saa mitä tilaa. 
Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa!
- Alexander Stubb, 2.11.2011 -

l'uomo normale

Quote from: Lalli IsoTalo on 20.06.2022, 08:11:01
[
Suonpää on paitsi wokesaarnaaja, myös seksuaalisen häirinnän ja törkeän talousrikollisuuden kokemusasiantuntija. Itsensä "uskontojournalistiksi"* määrittelevä Suonpää siis on ilmeisesti siis tämän moraalisen ajojahdin aloittaja, ilmeisesti jostain toimeksiannon saatuaan.

Minun mielikuvani on että kun tuli konkurssit ja tuomiot, ev-lut kirkko pelasti hemmon. Seksuaalinen ahdistelu ja talousrikollisuus on sellaista josta kirkko on armahtaa, toisin kuin  vaikkapa rasismin ja äärioikeistolaisuuden suhteen.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Taikakaulin

Nämä kuvakaappaukset alaikäisen kanssa viestittelystä kertovat kyllä kaikille normikansalaisille, että Rydman ei ole mikään teinipimuja jahtaava pervo, jollaiseksi roskajulkaisu HS yrittää häntä esittää. Kumpa vain kaikki tälle laajalevikkeiselle propagandalle altistuvat näkisivät nämä viestit, niin saisi jokainen itse arvoida Hesarin tilaustansa uudelleen. Näille agendatoimittajillekin on näytetty nämä kuvakaappaukset, mutta sillä ei ole ollut mitään vaikutusta.

https://www.willerydman.fi/blogi/2022/6/17/xt7r3oui5j2wdd275jwi8vf6641k6r
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

DunnAri

Quote from: Taikakaulin on 20.06.2022, 10:24:19Nämä kuvakaappaukset alaikäisen kanssa viestittelystä kertovat kyllä kaikille normikansalaisille, että Rydman ei ole mikään teinipimuja jahtaava pervo

Eihän siitä ole epäselvyyttä, että Rydman on pyrkinyt teinityttöjen seuraan, tuonut heitä kotiinsakin tavoitteenaan ryhmäseksi. Se, ettei ole kiinnostunut kaikista teinitytöistä, ei tarkoita, etteikö olisi kiinnostunut joistakin.

Sikäli Rydman on kehittänyt sopan ihan itse. Mitään laitonta suojaikärajan ylittäneiden teinityttöjen liehittelyssä ei ole, mutta ei pidä ihmetellä, jos sitä käytetään poliitikkoa vastaan.

Lasse

Quote from: Melbac on 20.06.2022, 05:40:59
Quote from: viisitoista on 20.06.2022, 01:07:35

En usko että suurin osa äijistä ajattelee kuten sinä.Aika moni mun ikäinen olisi melko varmasti kuin rydman jos vain mahdollista.Ei niitä lapsia ole pakko tehdä eikä pakolla saada naista jonka kanssa mennään avioliittoon vaan noi tehdään sitten kun asiat on ajautunut siihen pisteeseen.

Niin, kuvaannollisesti Wille on ollut rokkistara, jonka seuraan tuppaantuu kaikenlaisia bändäreitä, joista voi rumimpia hätistellä kauemmas. Sitten nautiskellen syödään kuormasta, kaavitaan kermat päältä. Hedonismiin päin kallellaan oleville kieltämättä kadehdittava positio.

"Power is the ultimate afrodisiacum."
--Henry Kissinger

Kun itsellä on kaksi (tyttö)lasta, niin en nykytiedon valossa päästäisi heitä kokoomusprinssin kanssa viettämään iltaa.

Geddit?

-------------------------------

Flashbäckkiä semmottisiin aikoihin, kun kulissit vielä pitivät:

Kokoomusnuorten Rydman: Se oli häpeällistä ja kiusallista
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kokoomusnuorten-rydman-se-oli-hapeallista-ja-kiusallista/1927072
Se oli erikoinen kommentti ja harkitsematonta, kommentoi Kokoomusnuorten puheenjohtaja Wille Rydman kokoomuslaisen nuorisopoliitikon viime perjantaisia Facebook-kommentteja.

Kokoomusnuorten Helsingin piirin varapuheenjohtaja Elisa Siekkinen ihmetteli perjantaina Facebook-sivuillaan sitä, että avioliitossa tehdystä raiskauksesta annettiin tuomio aviomiehelle. Helsingin Sanomien mukaan Siekkinen kirjoitti, että vaimon kuuluu tyydyttää kaikki miehen fyysiset tarpeet.

– Se oli häpeällistä ja kiusallista. Toivottavasti hän käyttäytyy varovaisemmin jatkossa, Rydman sanoo.

Rydman kertoo keskustelleensa perjantaina Siekkisen kanssa asiasta. Hänen mukaansa keskustelu oli "hyvähenkinen."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kokoomusnuoret-irtisanoutuu-siekkisen-raiskausmielipiteista/
Kokoomuksen Nuorten Liitto kertoo sanoutuvansa irti "yksittäisen rivijäsenensä ajatuksista koskien avioliitossa tapahtuneita raiskauksia".

Rivijäsenellä viitataan Kokoomusnuorten Helsingin piirin varapuheenjohtaja Elisa Siekkiseen. Hän on Helsingin Sanomien mukaan esittänyt Facebookissa kommentteja, joissa hän ihmettelee, miksi avioliitossa tehdystä raiskauksesta annetaan tuomio.

Liitto kirjoittaa tiedotteessaan tuomitsevansa jyrkästi jyrkästi kaiken sukupuolisen väkivallan.

– Kokoomuksen Nuorten Liitto on vuosien ajan kamppaillut päättäväisesti sen puolesta, että suomalaista rangaistuskäytäntöä väkivaltarikoksista tiukennettaisiin merkittävästi, kirjoittaa tiedotteessa kokoomusnuorten puheenjohtaja Wille Rydman.

– Eriävän mielipiteen esittänyt henkilö on yksittäistapaus ja edustaa kantaansa aivan yksin, Rydman kirjoittaa.

Rydmanin mukaan kokoomusnuorten mielestä kaikista raiskauksista tulee tuomita ankarin rangaistuksin.

Tekijän ja uhrin välinen avioliitto ei missään nimessä voi eikä saa olla lieventävä asianhaara, Rydman linjaa.

Tietysti jos itse tykkää voimantunnossa vähän morsmaikkua läpsiä ja huudella "lutkaksi", on se vain kaunista seksuaalisuuden eri ulottuvuuksien korkeaa veisua?

Nimim. Turvasana = "sirpapietikäinen";
NOVUS ORDO HOMMARUM

P

Quote from: DunnAri on 19.06.2022, 15:28:52
Quote from: Eino P. Keravalta on 19.06.2022, 15:25:56Wille Rydman on syytön niin kauan kuin hänet syylliseksi todistetaan - jos todistetaan.

Rydmanin karkea virhe oli kyseenalaistaa poliisin asiakirjat, koska ne tekevät kaikista hänen puheistaan epäluotettavia. Kun jää kiinni avoimesta valehtelusta, sen jälkeen on vaikea uskoa mihinkään muuhunkaan.

Eikä ole. Mitkä ihmeen "poliisin asiakirjat" muuttuvat Jumalan sanaksi. Rydman kiisti henkilön tarinan, jonka hän oli kertonut poliisille. Eivät tarinat muutu todeksi, kertomalla ne poliisille, kun kyse on subjektiivisista tarinoista. Kyllä tarinan saa kiistää, vaikka se olisi poliisin kirjaama. Kysehän on tarinasta.

Paljonkohan on vielä olemassa kaltaisiasi ihmisiä?  Taposen ja kumppanien luulisi syöneen jo uskottavuutta niin paljon, että poliisiin kritiikittömästi uskovien määrä tuskin enää kovin valtava on?

Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Taikakaulin

Quote from: DunnAri on 20.06.2022, 11:06:35tuonut heitä kotiinsakin tavoitteenaan ryhmäseksi.

Tuo ryhmäseksifantasia on sen katkeran eksän sepittelyä. Se Rydmanin tekstari on voinut tarkoittaa mitä vain, ja kuten todettua, niin pariskunnilla saattaa olla tapana viestitellä mustalla huumorilla tosilleen tarkoittamatta mitään kirjaimellisesti.

Useilla ihmisillä on myös tapana tuoda vieraita kotiinsa jatkoille ilman mitään taka-ajatuksia seksihommista.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

räsänen

Pari huomiota median toiminnasta.

Useaan otteeseen ainakin molemmat iltapulut väittävät että "Kaikkiaan yhdeksän naista kertoi ahdistavasta käytöksestä poliisille tai HS:lle."

Tuohan on ihan puhdas valhe joka kumotaan poliisin kuulemisissa. Tai no osa noista naisista on kertonut että Rydmanin käytöksessä ei ole ollut havaittavissa ahdistelua ollenkaan, niin on kai se sitten nyös ahdistelusta kertomista. Mutta ihan selkeää väärän informaation levittämistä tuo on. Poliisi olisi voinut haastatella miljoonaa naista jotka olisivat kertoneet ettei käytöksessä ole ongelmia ja media ilmoittaa että miljoona naista kertoi Ryhmanin ahdistelusta.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008895732.html

Toinen huomio on se että tuossa saman linkion uutisen otsikossa annetaan mielikuva anteeksipyytelevästä Rydmanista. Iltalehti levittää samanlaista otsikkoa. Todellisuudessa anteeksi ei pyydellä eikä mitään myönnetä.

Likasta on peli kun wokefeministit ovat taas liikkeellä. Muutenkin tuli mieleen että onko tässä kohussa ilmottautunut muita uhreja kuin tuo katkeroitunut ex-tyttöystävä?

stefani

Mulle tulee noista "siis hyvänen aika" ja "mistä ihmeen signaaleista puhut" kommenteista tunne, että nuo ovat hieman keinotekoisesti rakennettua suojaa, joita kirjoitettaessa on ajateltu, että nämä ovat sitten niitä suojakommentteja, jotka sopivat muillekin esiteltäviksi.

Kokonaiskuva on, että Rydman on arvioinut, että hän osaa tasapainoilla hyväksyttävän ja epähyväksyttävän rajamaastossa jotenkin taitavasti, mutta se on näköjään vaarallinen laji.

Hamsterin kommentti poistettiin tästä ketjusta, mutta vastaan siihen muistini varassa kommentilla, että eikös kaikesta huolimatta kokoomuslaiset kuitenkin ansaitse tällaista tonkimista ihan täysillä? Mitä enemmän Kokoomus tahriintuu, sitä parempi.

Roope2

Ennen puoltapäivää Radio Suomen lähetykseen oli löydetty dosentti Tuija Saresmaa kommentoimaan tapausta.

Sosiologin asiantuntijalausunto kiteytettynä:

"... niin yleistä, että miehet seksuaalisesti häiritsevät  naisia ..."

"... lisää fyrkkaa meille tutkijoille verkkovihan tutkimukseen ja roistojen kiinnisaamiseen ..."

PS
Hommalla asia otetaan rauhallisesti. Vauva.fi:llä jo yli 3300 kommenttia  ;D
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

P

Quote from: M.K on 19.06.2022, 18:48:32
Quote from: Nikolas on 19.06.2022, 18:43:32
Mielenkiintoista onkin, mitä johtopäätöksiä Rydman itse tekee. Kokoa palat ja katso kuvaa. Onko puolue se Kansallinen Kokoomus, jossa hän haluaisi olla mukana vai onko se menetetty haave vain?

Miten nämä ahdistelusyytökset oikein liittyvät siihen, että onko kokoomus Rydmanille oikea poliittinen vaikuttamiskanava vai ei?

Yksi jutun toimittajista kai on jotenkin sidoksissa Kokoomukseen? Ja Orvot ja Mykkäset sen enempää perehtymättä viskaavat bussin alle...

Voi siitä jotain johtopäätöksiä yrittää vetää.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

Gamma

Quote from: M.K on 19.06.2022, 19:03:05
Quote from: räsänen on 19.06.2022, 18:55:09
Maallikkokin ymmärtää että noita rikosilmoituksia ei ole värkätty vakaan harkinnan pohjalta.

Sanoisinpa, että jokseenkiin aika tyypillistä ja katkeraa, sydänsurkuisen käytöstä sen ikäiseltä prinsessalta, jonka on vanhempi, vaikutusvaltainen ja hyvätuloinen mies lempannut kotoaan. Ei tuosta nyt kyllä mitään hullun diagnoosia tarvitse tehdä.

Videossaan hän väittää, että aiheettomat rikosilmoitukset eivät olisi olleet päättömiä. Rikosilmoitus voi olla aiheeton myös sillä tavalla, että toiminta on ollut sensuuntaista kuin rikoslaissa on määritelty, mutta sen laatu ei ylitä kuitenkaan täysin rikoksen tunnusmerkistöä. Rikosilmoitukset lukiessaan taas vaikea välttyä johtopäätökseltä, että nuo rikosilmoitukset on vedetty pitkälti täysin hatusta, eli johtopäätökseltä että ne ovat juurikin päättömiä.

Se että asianomainen itse katsoo päättömien rikosilmotusten implikoivan mielenterveysongelmia, kertoo kaiken oleellisen hänestä. Ei sillä, että tarkoituksellinen vääristely näin vakavassa asiassa olisi sekään yhtään parempi vaihtoehto. Videolla ei vähemmän yllättäen mennä lainkaan yksityiskohtiin, sen jälkeen kun ilmeisesti kävi ilmi, että eräs Hesarin jutussa kerrottu yksityiskohta tapahtuma-ajasta ei todistetusti pitänyt paikkaansa.

Atte Saarela

Quote from: P on 20.06.2022, 12:29:58
Yksi jutun toimittajista kai on jotenkin sidoksissa Kokoomukseen? Ja Orvot ja Mykkäset sen enempää perehtymättä viskaavat bussin alle...

Voi siitä jotain johtopäätöksiä yrittää vetää.
Minä ainakin toivon että Rydman loikkaisi persuihin. Olisi mielestäni win/win molemmille.

Persut saisivat erittäin pätevän kansanedustajan listoilleen, hyvin todennäköisesti pääsisi läpi.. Rydman taas pääsisi puolueeseen jossa ei ole tuollaista laumaa rasittavia kieroilevia "puoluetovereita".

Jorma M.

Toivon että Rydman pärjää tässä aika toivottomassa tilanteessa. Samanlaisessa kun moni eri hallapersu on ollut. Ja tulee olemaan.

Rydmania paljon pahempia tapauksia ei vainota Suomessa ollenkaan. Mutta he ovatkin yleensä demareista tai vasureista.

Vastuumedia (erityisesti Hesari)) ja teini-ikäiset verenhimoiset munahaukat ovat suurempia syntisiä kuin Rydman.

Oleellisimmat asiat tässäkin ovat Vastuumedian täydellinen kaksoisstandardi sekä liki nollan todisteen voimalla tehtävä lynkkaus.

"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Atte Saarela

Quote from: Jorma M. on 20.06.2022, 12:40:30
Toivon että Rydman pärjää tässä aika toivottomassa tilanteessa. Samanlaisessa kun moni eri hallapersu on ollut. Ja tulee olemaan.
On siinä sen verran eroa, että Kokoomuksen puoluejohto on nähtävästi jo asemoitunut kritiikittä tukemaan tätä mustamaalausta ja "arvioimaan uudelleen Rydmanin asemaa puolueessa" yms.

Vaikea kuvitella että persujen puoluejohto toimisi vastaavassa tilanteessa samoin.

P

Quote from: Simo Hovari on 20.06.2022, 09:21:24
^Jos sekaannut teinityttöjen elämään, niin teinitytöt sekaantuvat sun elämään. Ja kun julkisuuden henkilönä olet asemassa, jossa olet teinityttöjen toiminnan armoilla, niin kusessa olet. Sitä saa mitä tilaa.

Tuossa on ollut se ongelma, että jos olet puolueen nuorisojärjestön puheenjohtaja, kohtaamisia teinien, mukaan lukien teinitytöt, ei voi välttää kyseisessä hommassa...

Shemeikka

Quote from: Atte Saarela on 20.06.2022, 12:39:59
Quote from: P on 20.06.2022, 12:29:58

Minä ainakin toivon että Rydman loikkaisi persuihin. 

Persut saisivat erittäin pätevän kansanedustajan listoilleen, hyvin todennäköisesti pääsisi läpi.

Mahtavatko perussuomalaisten nuivat kansanedustajat/ehdokkaat haluta kilpailijaa viemään ääniä itseltään?
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen