News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Onko Halla-ahon oma tyyli kovin rakentava?

Started by 030382, 08.09.2009, 22:09:10

Previous topic - Next topic

Uuno

Olen sitä mieltä, että suivaitsevaiston mielestä maahanmuuton negatiivisista puolista ei ole mahdollisuutta keskustella millään tyydyttävällä tavalla.

Ketjun aloittaja voisi kertoa millä tavalla keskustelua esim. muhammmedin mahdollisesta pedofiliasta voidaan käydä 'asiallisesti'. Mikä se tapa on? Kyseessä on kuitenkin selkeä teologinen ongelma. Miten muhammed voi edelleen olla esimerkillinen henkilö, jos hän on ollut sukupuoliyhteydessä lapsen kanssa?

Veikkaanpa että ainoa tapa käydä tätä keskustelua on pitää suunsa kiinni.
Öyhö- ja jankkakriittinen.

Deloch

Halla-ahon teksti on rakentavaa ja asiallista, suurin osa ihmisistä ei vain osaa ottaa sitä niin, vaan keskittyy epäolennaisuuksiin ja ikivanhoihin pikkuseikkoihin joilla ei ole mitään tekemistä hänen oikean sanomansa kanssa. Näistä asioista jauhaminen sitten on paljon mielekkäämpää, koska silloin ei tarvitse ottaa kantaa itse pääasiaan, koska siihen ei ole löytyvillä mielekkäitä argumentteja.

Näin itse asian näen.

kertsu59

Quote from: Uuno on 11.09.2009, 12:37:23
Olen sitä mieltä, että suivaitsevaiston mielestä maahanmuuton negatiivisista puolista ei ole mahdollisuutta keskustella millään tyydyttävällä tavalla.

Ketjun aloittaja voisi kertoa millä tavalla keskustelua esim. muhammmedin mahdollisesta pedofiliasta voidaan käydä 'asiallisesti'. Mikä se tapa on? Kyseessä on kuitenkin selkeä teologinen ongelma. Miten muhammed voi edelleen olla esimerkillinen henkilö, jos hän on ollut sukupuoliyhteydessä lapsen kanssa?

Veikkaanpa että ainoa tapa käydä tätä keskustelua on pitää suunsa kiinni.
Yksi tapa käydä keskustelua on tuoda riittävän selkeästi ja jämäkästi julki se tosiasia ettei lapsiin sekaantuminen KÄY länsimaiseen oikeustajuun.Jolle tämä ei käy on vapaa muuttamaan sellaiseen maahan, jossa Ko aktiviteetti on mahdollista.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

Motor City Contexti

Eiköhän tälläinen kysymys sanavapauden puolestapuhujalle osoita jotain enemmänkin hänen omasta arvomailmastaan ja tälläiseen  kysymykseen on parempi jättää vastaamatta. Jos joku ei pidä yksilö ja sanavapauden puolustamista kaikkien arvoikkainpana asiana ja haluaa tietää onko sellainen toiminta rakentavaa. Mitä voi vastata tälläiselle kommunistille joka ilmeisesti haluaa rakentaa ihmisläheisempää yhteiskuntaa mielummin kuin vaalia yksilön vapauksia.

Kun yksilövapaudet on kunnossa voi jokainen sitten rakennella mitä haluaa omilla rahoillaan. Itse haluan ainakin elää vain omaa elämääni enkä rakennella sosialistiakokeiluja virkamiesten mieliksi sillä perusteella, että tilastot osoittavat jotakin. En edes Juha Mäki-ketälän oppien mukaisesti.

danio

Quote from: 030382 on 08.09.2009, 22:09:10
Onko Halla-ahon oma tyyli kovin rakentava?
Kyllä, toistaiseksi. En vielä kuulut parempaa ja tyylikämpä tavaraa kuuluva ko. asiaan.
Tarkoitan tietenkin suomalaista journalismia.

Ammadeus

Rakentavaa tai ei,mies ei ole taipunut musertavan ajojahdin edessä vaan pysyy valitulla tiellä.
Ei voi edes kuvitella niitä paineita jotka mies on joutunut kestämään.
Respect.