News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Bror Appelsin Lohjan valtuustoon numerolla 303

Started by kgb, 22.05.2021, 11:53:22

Previous topic - Next topic

kgb

Pitää kai tehdä tämmöinen kun muillakin on?

Sain viime vaaleissa 44 ääntä ihmeemmin kampanjoimatta. Sillä tuloksella irtosi varavaltuutetun paikka ja pääsin/jouduin istumaan Lasten, nuorten ja perheiden lautakuntaan. Eli käytännössä varhaiskasvatukseen, kouluun, nuorisotyöhön jne. kuuluvat asiat ovat tulleet neljän vuoden aikana melko tutuiksi.
Oppimista on ollut paljon ja jotain on ehkä jäänyt muistiinkin. Valtuuston kokouksessa olen päässyt istumaan vain kerran.

Olen tänä aikana ollut tietenkin myös valtuustoryhmän jäsen ja sihteeri, sekä myös paikallisyhdistyksen varapj ja sihteeri.

Viime vaaleissa tavoitteenani oli kolme ääntä. Siihen pyrin nytkin.

Miksi minua pitäisi Lohjalaisen ja Hommalaisen äänestää? Tietenkin samoista syistä kuin viimeksikin, eli koska olen globaalin hyvä jätkä ja myös vaatimaton, mutta myös,siksi, että tällä kierroksella koen minulla olevan enemmän hyödyllistä annettavaa Lohjan asukkaille muutenkin, kuin olemalla listan täytteenä. (Lohjan perussuomalaisilla on täysi lista!)
Vaikka omaa jälkikasvua ei ole, koen päässeeni jo varsin hyvin sisälle siihen, mitkä ovat kipupisteet lasten ja nuorten kohdalla.

Yleisluotoisiin kysymyksiin voi etsiä vastauksia vaalikoneista, olen vastannut kaikkiin joihin on kutsu tullut.

Halutessanne kysykää lisää, vastaan mielelläni.

Mikäli haluatte äänestää sijastani hyvää naisehdokasta, tai jos perheen hameväelle sellainen vaihtoehto on kiinnostava, suosittelen lämpimästi numeroa 317.

Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Emo

Tämä aurinkoisen hyväntuulisesti hymyilevä nappisilmä vangitsee naisäänestäjän jo leppoisalla olemuksellaan - äänestäisin!
Pitääpä tehdä Lohjan vaalikone ja katsoa, tuleeko suositeltuihin.
Palaan asiaan.

Edit: Vaalikone tehty, persuja vilisee kärki ja tämäkin ehdokas on kärkijoukossa, ei ihan heti ykkösenä mutta ei kaukana ja vertailin vastauksiamme niin missään olennaisissa kysymyksissä ei ollut suurta eroa.
Kasvisruoka ja antrasiittijunat sekä maantien turvallisuuden parannus erosivat vastauksissa.

Mainittu naisehdokas ei löydy vaalikoneelta, mutta mielestäni olisi tärkeää että kaikki ps-ehdokkaat löytyisivät kaikista vaalikoneista‼️
Tein Ylen vaalikoneen!

https://vaalikone.yle.fi/kuntavaalit2021?lang=fi-FI

Faidros.

Toivotan onnea ja menestystä, kun täältä käsin ei muuta voi. :)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

kgb

45 ääntä oli tulos, viimeksi 44.
Rahaa en käyttänyt penniäkään ja en ehtinyt tapahtumiinkaan, ainoa kontribuutio oli vaalikoneet. Varasijalle en tällä kertaa yltänyt, mutta voi olla että lautakuntapaikka lohkeaa.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.