News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Esa "Shemeikka" Paloniemi (Oulu 433/Kristallipuolue)

Started by Shemeikka, 21.05.2021, 21:04:23

Previous topic - Next topic

Shemeikka

Vaaliliivit tulivat ja käyntikortit sain kahdessa päivässä. Huomenna la 22.5. kello 12 olemme Violetan kanssa Rotuaarilla. Muitakin Kristalleja voi tulla.

Tunteroinen meni rattoisasti, kun teippasin käyntikortteihin kilon Kärkkäisen karkkia.

Tervetuloa.

Esa "Shemeikka" Paloniemi, ehdokas 433 (Oulu/Kristallipuolue)
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Shemeikka

Sade ei menoa haitannut Rotuaarilla kampanjoidessa ja ideani lännenelokuvafestivaalista Oulussa sai hyvän vastaanoton. Nyt ei kun uutta keikkaa putkeen.

Nude but not naked

Möhömaha

Oulu- Uleåborg viittaa pakkoruotsin kannatukseen, vaikka et kannata...vain mennäänkö kaksilla rattailla ?
Länkkärifestivaali on hyvä idea.
https://www.youtube.com/watch?v=5PgAKzmWmuk
Offer me money, offer me power, I don't care. I'll say what I want to say, and if the consequence is losing money, so be it -Elon Musk

Shemeikka

Quote from: Möhömaha on 22.05.2021, 15:38:23
Oulu- Uleåborg viittaa pakkoruotsin kannatukseen, vaikka et kannata...vain mennäänkö kaksilla rattailla ?
Länkkärifestivaali on hyvä idea.
https://www.youtube.com/watch?v=5PgAKzmWmuk

Oulun ruotsinkielinen nimi kuitenkin on Uleåborg ja ei minulla nimiä vastaan enää mitään ole ( peruskoulussa 1980-luvulla raaputin koulukirjoista ruotsinkieliset nimet pois). Ikä karsii särmät ja vastustan pakollista ruotsin opetusta, en ruotsin opiskelua.

Nude but not naked

Shemeikka

Politiikassa maahanmuuton vastustaminen on se juttu, josta en tingi. Kuitenkin kirjoittaminen on minulle tärkein asia. Alla olemustani selvittävä lehtijuttu tammikuun Kalevasta.

Nude but not naked

Shemeikka

Tänään oli puuhakas päivä. Aamukahvien jälkeen Rotuaarille kampanjapuuhiin. Paluumatkalla ostin uudet sieviläiset kengät. En jäänyt kotiin lepäilemään vaan jaoin vaalimainoksia jalkapelillä nelisen tuntia. Kilometrejä tuli ja kortteja meni joko 400 kpl tai 800 kpl, riippuen siitä onko puntissa 100 vai 200 korttia. En viitsi laskea.

Loppusuoralla Aseseppä-Marko Parviainen (ps) soitti ja lähdimme pitsalle.

Väsyttävä mutta antoisa päivä. Vielä pitäisi kirjoittaa uutta romaania mutta Italian armeijan erikoisjoukot pelastamassa Suomea jatkosodassa saanevat  odottaa huomiseen.

Nude but not naked

Shemeikka

Tässä tuntee olemassaoloonsa pientä tyytyväisyyttä. Jaoin kolme punttia mainoksia eri puolille Oulua. Tämä on se kampanjoinnin ikävin puoli. Oulun kokoisessa kaupungissa lähes kaikkien kerrostalojen ovet ovat ympärivuorokauden kiinni ja monissa postilaatikoissa in teksti "ei ilmaisjakelua" tai "ei mainoksia."

Omakotitalot ovat varmasti mukavia asua mutta jalkatoimisen mainosten jakajan kannalta harmillisia, koska laatikoitten välimatkat voivat olla pitkiä ja ne ovat hajallaan lyhyillä kadunpätkillä.

Ilokseni löysin useita rivitaloja, joissa postilaatikot olivat kätevästi samassa paikassa. Siinä meinasi hekumapisara tulla housuihin,kun näki 30-40 postilaatikkoa siististi päällekkäin asetetuissa riveissä. Onni on ne pienet asiat.

Kävin keikan jälkeen kahvilla Valkeassa. Kotikmatkalla muuan nuori huikkasi minulle."Hei, vaalityyppi!" ja alkoi juttusille. Sanoi nähneensä mainokseni Facebookissa. Poika jutteli kanssani hetkisen kyseli kannatanko Oulun yliopiston siirtämistä Linnanmaalta keskustaan. Sanoin olevani vastaan, koska Oulun keskusta on jo nyt liian ahdas ja tiiviisti rakennettu.

Yliopiston siirto on se kuumin hotti Oulussa näissä kuntavaaleissa, ehkä siksi että ei tarvitse kovin tarkasti vastailla kysymyksiin kaupungin taloudesta. Minä siis olen siirtoa vastaan mutta hyvävelikabinetit lienevät jo päättäneet, että kyllä se Oulun yliopisto keskustaan siirtyy. Jos ei ensi vaalikaudella tehdä asiasta myönteistä päätöstä, niin sitten seuraavalla.

Uuden sotaromaanini italialaiset kommandot sain matkaan neuvostolaisten linjojen taakse. Suomen pelastuminen jatkosodassa lähestyy kirjain kirjaimelta.

Nude but not naked

Brandis

Onnea matkaan sinulle, Shemeikka.

Voisitko avata Kristallipuolueen arvoja tähän hieman enemmän, tai miten koet ne omalta kohdaltasi. Mitkä arvot painottuivat, miksi Kristallipuolue?

Katsoin juuri, että Helsingistä ehdolla kunnanvaltuustoon on 'eroon oireista' -kurssien laatija ja kirjailija Maria Nordin Kristallipuolueesta. Hänen vaihtoehtoinen näkemyksensä itsensä parantamiseen on saavuttanut huiman somehuomion, jonka uskon todentuvan vaaleissa kannatuksena.

Ilmeisesti vaaliteemoina on ainakin homeopatian kannatus, rokotekriittisyys ja ns. pehmeät arvot, kuten lasten kotihoitaminen ym.?

Shemeikka

Olen aktivistiluonne ja perussuomalaisista lähdettyäni olin mukana järjestämässä koronarajoitusten vastaisia mielenosoituksia. Niitten suhteen mielestäni lääke on taloudelle pahempi kuin varsinainen korona.

Miekkareissa oli mukana runsaasti Kristallipuolueen kannattajia ja heidän kauttaan tutustuin puolueeseen. Se, mikä minut houkutti puolueeseen oli maahanmuuttokritiikki, EU-eron kannatus ja pienen puolueen vapaus. Isommissa, vanhemmissa puolueissa minulle ei maahanmuuttovastaisuuteni takia olisi sijaa.

Kristallipuoluetta joku kutsui "ennustajien ja selvännäkijöitten puolueeksi" ja puolueessa on paljon ihmisiä, jotka uskovat ja tienaavat elantonsa erilaisilla täydennyshoidoilla, henkisyydellä ja meditaatiolla. Minulla ei ole mitään tällaista vastaan. Olen jossain määrin henkinen ja kaikesta tavallisuudesta poikeavasta kiinnostunut ihminen mutta haluan tarkkailla ulkopuolelta olematta liian syvällä eri uskomuksissa.

Kristallipuolue EU:sta:

QuoteOn jo aika todeta, että Suomen ja sen kansalaisten hyvinvoinnin kannalta on viisainta erota EU:sta.

EU on kasvattanut sekä kansallista että kansainvälistä eriarvoisuutta ja tuloeroja, joten EU:sta eroaminen tulisi toteuttaa mahdollisimman pian. EU:ssa oleminen on köyhdyttänyt Suomen kansantaloutta.

Ajamme Suomen aitoa itsenäisyyttä ja itsemääräämisoikeuden toteutumista, kaikissa Suomea ja Suomen kansalaisia koskevissa asioissa. Meidän on keskitettävä päätöksentekomme lähelle meitä; Suomeen, ja oltava itse kykeneväisiä aidosti päättämään omista asioistamme. Näin pystymme pitämään kiinni oikeudenmukaisesta hyvinvointiyhteiskunnastamme.

Maahanmuutosta:

QuoteKoska asumme Suomessa, meidän tulee ajatella ensisijaisesti suomalaisten etua haittaamatta muita. Meidän tulisi olla hyvin tarkkoja siitä, minkä verran pakolaisia ja mistä Suomeen kannattaa ottaa. Me voimme katsoa esimerkiksi Ruotsista ja Saksasta niitä seurauksia, joita hallitsematon maahanmuutto voi tuoda tullessaan, sillä niitä virheitä meidän ei kannata tehdä. On myös huomioitava, että vaikka ottaisimme maahamme edellä mainitut 100 000 pakolaista, niin se ei parantaisi lähtömaiden tilanteita ollenkaan. Sen sijaan, se aiheuttaisi taas turhaa vastakkainasettelua kansan keskuudessa, mikä itse asiassa onkin todennäköisimmin se syy miksi massamaahanmuutto on tarkoituksellisesti toteutettu.

Mitenkään fanaattisena kristallina en pidä itseäni. Suomesta vain on hankala löytää minulle sopivaa puoluetta. Vaaleissa minua eniten kiinnostaa tietää, paljonko ääniä kaltaiseni epäsosiaalinen introvertti onnistuu saamaan. Valinta on pitkässä kuusessa ja ymmärrän politiikkaa sen verran, että pienen puolueen valtuutettuna on vaikea saada muutoksia aikaan. Teen työtä puolueen hyväksi ja tärkein vaaliteemani on tämä: lännenelokuvafestivaalit Ouluun, mikä on hyvä idea ja sen verran harmiton, että tuen saaminen muilta puolueilta on mahdollista.

Teen asiasta ainakin kuntalaisaloitteen, vaalituloksesta riippumatta.

@Brandis

Nude but not naked

justustr

Quote from: Shemeikka on 01.06.2021, 20:48:10
Olen aktivistiluonne ja perussuomalaisista lähdettyäni olin mukana järjestämässä koronarajoitusten vastaisia mielenosoituksia. Niitten suhteen mielestäni lääke on taloudelle pahempi kuin varsinainen korona.

Miekkareissa oli mukana runsaasti Kristallipuolueen kannattajia ja heidän kauttaan tutustuin puolueeseen. Se, mikä minut houkutti puolueeseen oli maahanmuuttokritiikki

En ymmärrä teidän denialistien maahanmuuttokritiikkiä ja sitä mihin se perustuu. Matuthan on ideologisesti paljon lähempänä edustamaanne aatetta kuin ylivoimaisesti suurin osa meistä kantiksista. Matut ei usko pandemiaan, ei lammastele maskit päässä, ei ota rokotuksia eikä noudata koronarajoituksia. Korruptoituneiden viranomaisten määräyksille ne viittaa kintaalla ja natsipoliisia uhmataan estoitta.

Miekkareissanne olisi muuten eri malliin porukkaa jos kävisitte rekryreissulla lähimmässä moskeijassa. Mallia kannattaa ottaa Keski-Euroopasta missä on jo tajuttu hyödyntää monikulttuurinen voimavara dystopian vastaisessa taistelussa  8)

K. Martel

Onko tämä puolue jatkoa niille joogalentäjille? Jos ei, mitä eroja löytyy? Pitäisi vissiin seurata enemmän kotimaan politiikkaa niin tietäisin, mutta rupeaa aina unettamaan.

Brandis

Quote from: justustr on 02.06.2021, 00:29:17
En ymmärrä teidän denialistien maahanmuuttokritiikkiä ja sitä mihin se perustuu. Matuthan on ideologisesti paljon lähempänä edustamaanne aatetta kuin ylivoimaisesti suurin osa meistä kantiksista. Matut ei usko pandemiaan, ei lammastele maskit päässä, ei ota rokotuksia eikä.. [..]

Helppoa: maailmassa on muutakin kuin korona.

justustr

Quote from: Brandis on 02.06.2021, 17:53:01
Quote from: justustr on 02.06.2021, 00:29:17
En ymmärrä teidän denialistien maahanmuuttokritiikkiä ja sitä mihin se perustuu. Matuthan on ideologisesti paljon lähempänä edustamaanne aatetta kuin ylivoimaisesti suurin osa meistä kantiksista. Matut ei usko pandemiaan, ei lammastele maskit päässä, ei ota rokotuksia eikä.. [..]

Helppoa: maailmassa on muutakin kuin korona.

Käytännössä ei ole, sillä ne samat tahot, jotka hallitsee tätä dystopiaa, hallitsee myös kaikkia muitakin asioita. Taho, jolla on hyppysissään niin valtioiden johto kuin näiden kaikki viranomaisetkin, omaa käytännössä rajattoman vallan.

Denialistin tulisikin siksi kohdistaa vastustuksensa meihin illuminaatin aivopesemiin kantiksiin. Mehän tässä se kaiken pahan alku ja juuri olemme, ei oikeamieliset ja aivopesusta vapaat matut.

Shemeikka

QuoteOnko tämä puolue jatkoa niille joogalentäjille?

Ei ole. Kristallipuolue on ihan oma hörhöpuolueensa. Joogalentäjiä en tunne, asuin silloin 1990- luvulla Ruotsissa mutta ero lienee tämä: me emme usko yleisesti hyväksyttyjä totuuksia. Joukossa on sen verran sakeaa porukkaa, johon verrattuna minä uskoessani kansanvaihtoon olen tylsä ja harmaa.

QuoteEn ymmärrä teidän denialistien maahanmuuttokritiikkiä ja sitä mihin se perustuu.

Matu on matu vaikka olisi samaa mieltä kanssani ja minulle matu on uhka suomalaisille ja Suomelle. Ainakin Oulun kristallit ovat maahanmuuton suhteen Oulun perussuomalaisia nuivempia.

Nude but not naked

justustr

Luin Kristallipuolueen ohjelman. Se on kieltämättä erikoinen miksaus sosialismia, kansallismielisyyttä ja punavihreää aatetta sekä tieteellisen tiedon ja tutkimuksen kyseenalaistamista. Enää en ihmettele miksi puolue ja sen ehdokkaat ovat denialisteja. Maahanmuuttokritiikkiä kummastelen edelleen mutta kai sekin sinne kaiken ristiriidan keskelle sopii.

Kristallipuolueen ehdokkaita kun vähän googlailin niin monella näyttää olevan taustaa joko perussuomalaisista tai vihreistä. Ehkä ristiriitojen suuri määrä selittyy tällä. Erikoista kuitenkin, että mahtuvat samaan puolueeseen :o

Odotan suurella mielenkiinnolla YLE:n pienpuoluetenttiä  8)

Riukulehto

Hyvin erottui Esa massasta liiveineen. Tuli bongattua mies tänään Oulun torilla ja Rotuaarilla.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Shemeikka

Kristallipuolueen kolmen kopla Lauri Louhivirta (432), Esa "Shemeikka" Paloniemi (433) ja Päivikki Pulkkinen (434) numerojärjestyksessä kampanjoimassa Oulun Rotuaarilla.

Nude but not naked

Shemeikka

Vaalipäivä lähenee ja pikkuista vaaliväsymystä on ilmassa. Olen itseasiassa ollut mukana myös kaverin kampanjassa jakamassa mainoksia tukena. Kaksi kampanjaa ja lisäksi uuden sotaromaanin kirjoittaminen tuntuu periaatteessa hyvältä, mutta oli on kuin raksapäivän jälkeen. Olin muinoin Stockmannia Pekurinkulmaan rakennettaessa raksatöissä.

Suomen jatkosodassa pelastanut Italian armeijan erikoisjoukkojen osasto on jäänyt jumiin jonnekin Karjalaan. Minulla on suunnitelmat miten kirjoitan pojat kotiin mamman pastakattilan ääreen.

Hyvin menee mutta menköön.

Nude but not naked

Shemeikka

Kampanjaliiveistä tuli juuri epäkuranttia tavaraa. Kampanja on ohi ja voi ruveta miettimään seuraavia vaaleja, ins'allah.

Olin Eija Violetta Annala:n, Lauri Louhivirta:n ja Päivikki Pulkkinen kanssa useamman tunnin Rotuaarilla. Emme isommin käyneet äänestäjien kimppuun vaan vastasimme uteliaitten kysymyksiin. Kysyjiä kävi juttusilla reippaasti muutama tunsi minut kirjoituksistani.

Päivän lopuksi sattui hassu juttu. Ulkolainen tyttö tuli luokseni ja murteellisella englannilla sanoi haluavansa puhua kanssani Koraanista.

Selitin murteellisella englannilla, että uskontojen suhteen haluan tarkkailla niitä ulkopuolelta, enkä tunne halua olla minkään järjestäytyneen uskontokunnan jäsen.

Tyttö ihmetteli, että onko minusta todella korona jo uskonto.

Perhanan kielikorva kuulee väärin... Korona tai Koraani, uskomuksia molemmat.

Nude but not naked

Shemeikka

Neljä Kristallipuolueen ehdokasta (Esa Paloniemi, Päivikki Pulkkinen, Eija Violetta Annala ja Lauri Louhivirta) helteisellä Oulun Rotuaarilla. Lähdimme sopivasti pois ennen kaatosadetta.

Nude but not naked

Shemeikka

Vaalit ovat ovat ohi ja 29 ääntä ei ole hyvä tulos. Hitto, 2012 sain enemmän ääniä kampanjoimatta lainkaan.

Toisaalta kirjojeni lainaukset ovat Frankin mukaan nousseet vaaleja edeltävästä ajasta, joten jotain sain aikaiseksi. Suunnittelemani politiikka-aiheinen fiktiivinen romaani on saanut uusia konnia, sankareita ja käänteitä. Vuosikymmenen politiikkaa ei tuonut ääniä mutta uusia ideoita kirja hommiin. Tusinan kirjan kokemuksella uskallan lupailla kirjaa julkaistavaksi sopivasti vuoden 2023 eduskuntavaalien alla.

Kristallipuolue ei saanut valtuutettuja, eli ei tule myöskään luottamuspaikkoja. Nykyinen päättyy tämän kauden jälkeen ja sitten ensi kertaa kymmeneen vuoteen olen kihloitta ja kahleitta, ilman sitoumuksia mihinkään suuntaan.

Vaalitulos oli pettymys mutta olen iloinen,, että päätin lähteä mukaan. Yksi ovi sulkeutui, tai ei auennut lainkaan mutta toisia on auki.

Nude but not naked

justustr

Quote from: Shemeikka on 14.06.2021, 13:11:29
Vaalit ovat ovat ohi ja 29 ääntä ei ole hyvä tulos. Hitto, 2012 sain enemmän ääniä kampanjoimatta lainkaan.

2012 taisit olla jalat maassa. Jos jatkat politiikassa, niin kannattaa hylätä typerät salaliitot ja asettua jonkin tässä todellisuudessa operoivan puolueen listoille.   

Brandis

Hyvä asenne, @Shemeikka  8)

Liitän osaksi tätä vaaliketjuasi Helsingistä kristallipuolueessa ehdolla olleen Kirsi Kautiaisen haastatteluvideon. Kirsi on terveystaloustieteiden tohtori ja entinen THL:n asiantuntija.

Nykyään hän puhuu vaihtoehtohoitojen puolesta, toimii joogaohjaajana ja kuuntelee itseään sekä pyrkii toimimaan aidosti terveyden edistämisen airueena. Kunnioitettava, inspiroiva nainen.

Laitan videon nähtäväksi, jos (kun) isolle osalle itse puolueen teemat; funktionaalinen lääketiede, täydentävät hoitomuodot ja pehmeät arvot (hoitamisessa, holistisessa otteessa ja suhtautumisessa elämään ylipäätään) voivat olla melko vieraita.

Mikko Kemppe ~ Kirsi Kautiainen haastattelu (1h 47 min.)
https://www.youtube.com/watch?v=TVQB_K4yAno

e: lisätty sana aidosti.

Emo

En tajua miksi sinun piti lähteä Oulun Persuista.
Tiedän kyllä mitä olet kertonut tapahtumista, mutta sinun lähtösi  pois oli ylireagointia, ethän sinä mitään väärää tehnyt @Shemeikka
Mene takaisin!

Shemeikka

Quote from: Emo on 18.06.2021, 11:36:17
Tiedän kyllä mitä olet kertonut tapahtumista, mutta sinun lähtösi  pois oli ylireagointia, ethän sinä mitään väärää tehnyt @Shemeikka
Mene takaisin!

No hemmetti, yhdistys aikoi pitää kokouksen, jossa "asiaani käsiteltäisiin." Kerroin olevani seuraavana viikonloppuna lastani tapaamassa etelässä mutta muutoin mikä tahansa käy. Tähän vastattiin, että "selvä, katsotaan joku muu päivä."

Kun sitten seuraavana viikonloppuna istuin junassa satojen kilometrien päässä, minulle soitettiin. "Hoitokokous" oli pidetty ilman minua ja päätös oli "vakava varoitus mahdollisesti yhdistystä vahingoittavasta toiminnasta."  Lisäksi vielä uhattiin erottaa yhdistyksestä, mikäli kämmäilisin.

Minulle ei siis annettu edes mahdollisuutta perustella tekemistäni.

Eiköhän perussuomalaiset ole minun kohdaltani suljettu kirja. Olen etnonationalisti ja sitäkään ei perussuomalaisissa katsota hyvällä.
@Emo

Nude but not naked

Emo

Quote from: Shemeikka on 18.06.2021, 16:08:34
Quote from: Emo on 18.06.2021, 11:36:17
Mene takaisin!

No hemmetti, yhdistys aikoi pitää kokouksen, jossa "asiaani käsiteltäisiin." Kerroin olevani seuraavana viikonloppuna lastani tapaamassa etelässä mutta muutoin mikä tahansa käy. Tähän vastattiin, että "selvä, katsotaan joku muu päivä."

Kun sitten seuraavana viikonloppuna istuin junassa satojen kilometrien päässä, minulle soitettiin. "Hoitokokous" oli pidetty ilman minua ja päätös oli "vakava varoitus mahdollisesti yhdistystä vahingoittavasta toiminnasta."  Lisäksi vielä uhattiin erottaa yhdistyksestä, mikäli kämmäilisin.

Minulle ei siis annettu edes mahdollisuutta perustella tekemistäni.

Eiköhän perussuomalaiset ole minun kohdaltani suljettu kirja. Olen etnonationalisti ja sitäkään ei perussuomalaisissa katsota hyvällä.
@Emo

Sinuna nielisin mukisematta kaiken paskan, pyytäisin vielä uuden hoitokokouksen siten että pääset olemaan läsnä, ja tekisin sinuna kaikkeni että pääsen takaisin Persuihin.

Kaikki maahanmuuttokriittiset persut ovat enempi vähempi etnonationalisteja, minäkin olen ihan normaalisti ajatteleva suomalainen eli etnonationalisti.
Sellainen persu joka ei ole etnonationalisti, on uuvatti.

Ennen kuntavaaleja tein  huvikseni ja mielenkiinnosta 10-15 kaupungin vaalikoneet, ja sinua kone tarjoili joka kerta ykkösehdokkaaksi tai kolmen kärjessä minulle Oulussa, että kyllä teikäläisen pitäisi persuihin kelvata, erinomaiset ovat poliittiset näkemyksesi.

Sinä et kuulu kristallipuolueeseen (mikä porukka se ikinä onkaan), Liike Nyt ennemmin tai mene vaikka kepuun tai kokoomuksen maahanmuuttokriittiseen siipeen.

Tarvitset ISON PUOLUEEN jonka listoilta menet läpi.
Poliitikon pitää osata niellä loukkauksia, tärkeintä on päämäärä.
Joku sanoo ettei Kokoomuksessa ole mamukriittistä siipeä, no on sinä päivänä kun Shemeikka on Kokkari.

Shemeikka

Suomen Dekkariseuran lehti Ruumiin kulttuuri tylytti kirjani Väkivallan laulu. Arvostelu se on huonokin arvostelu ja tästäkin jotain opin.

Omassa mielessäni, kirjaa kirjoittaessa, "tolkuton juoni" tarkoitti yllättäviä käänteitä ja "kohtuuton väkivalta" ei ollut kohtuutonta latinalaisamerikkalaisella mittapuulla. Väkivallan kuvaukset pohjautuivat Meksikon ja Kolumbian huumekartelleista kertoviin uutisiin ja kirjoihin.

No, näillä mennään ja ensi kerralla paremmin.

Nude but not naked

Shemeikka

Suomen länkkäriseuran lehti Ruudinsavu kirjoitti arvostelun lännenromaanistani Miekka ja revolveri.

Uusi länkkäri Arizona Ranger on nyt painossa piakkoin saatavilla hyvin varustetuista kirjastoista ja kirjakaupoista.

Nude but not naked

kgb

Olen itse toiminut betalukijana parillekin tyypille ja sinunkin kannattaisi ehkä harkita pienen luottoporukan keräämistä niin saisi tuollaiset helpot virheet karsittua jotka omakustanteita usein vaivaavat. Omille virheilleen tuppaa olemaan varsin sokea, sitä enemmän mitä tottuneempi väärää tapaa on käyttämään.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Shemeikka

Uusimmaiseni Arizona Ranger on nyt tullut painosta. Virallinen julkaisupäivä on 30.9. 2021. Löytyy aikanaan myös hyvin varustetuista kirjastoista.

https://www.suomalainen.com/products/arizona-ranger

QuoteTOSITAPAHTUMIEN INSPIROIMA

Tanska 1889. Nuori Jens ihastuu kauniiseen sirkustanssijattareen Elviraan. Samoin tekee Ruotsin ylhäisöön kuuluva luutnantti Sixten Sparre.

Skandaalin ja tragedian jälkeen Jens aloittaa uuden elämän Amerikassa mutta menneisyyttä ei voi paeta edes Arizonan erämaahan.

Salamurhaajien lähestyessä Jens Holm valmistautuu taistelemaan hengestään aseinaan Colt .45 ja Arizona Rangerin tinatähti.

Nude but not naked