News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Markku Stenholm ( ps ) Kotkassa purjehtimassa valtuustoon.

Started by IDA, 08.05.2021, 20:50:39

Previous topic - Next topic

IDA

Porvarillista purjehdusta leppeissä, ja tarpeen tullen kovemmissakin, tuulissa luvassa. "Jag talar inte svenska, men en rapu kan jag äta before I go to the valley bellow", som vi säger.

Vakavammin puhuen pyrin valtuustoon edistämään paikallista yritteliäisyyttä. Kaupungin pitäisi kaikissa hankinnoissaan pitää ohjenuoranaan periaatetta "Pieni ja lähellä."
qui non est mecum adversum me est

Torspo

Oikein mukava nähdä sellaisia ehdokkaita, jotka osallistuvat keskusteluun muutenkin kuin parilla viestillä aina parin vuoden välein. Menestystä vaalityöhön!

IDA

Kiitoksia!

Jos jollain on jotain kysymyksiä niin vastailen mielelläni niihin. En ole tehnyt mitään omaa ohjelmaa, koska olen joka tapauksessa osittain sidottu Kotkan PS:n ohjelmaan ja tajuan sen, että yksin en valtuustossa saisi muuta kuin radioaikaa vaikuttamatta mihinkään päätökseen. Eli pyrin vaikuttamaan ensisijaisesti omaan ryhmään ja vasta toissijaisesti koko valtuustoon.

E-Afrikka

Onnea matkaan IDA!

Vieraskirjasta asti keskustelua seuranneena, voin todeta, että kirjoittelun selkeydeltä sekä substanssilta olet yksi parhaista täällä. Ehdottamasti äänestäisin jos voisin.

Miniluv

Ave! Olen vahvasti mieltä, että Kotkan valtuustossa ei ole ongelmaa, joka ei kaipaisi hiukan lisää latinaa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

IDA

Quote from: E-Afrikka on 08.05.2021, 21:51:37
Onnea matkaan IDA!

Vieraskirjasta asti keskustelua seuranneena, voin todeta, että kirjoittelun selkeydeltä sekä substanssilta olet yksi parhaista täällä. Ehdottamasti äänestäisin jos voisin.

Kiitos kehuista. Vieraskirjan aikaan olin melkein liikuntakyvytön, kun odottelin lonkkaleikkausta. Oli hauskaa läpätä sinne kommentteja, kun vaihtoehtona oli lähinnä jonkun kirjan lukeminen uudestaan tai telkkarin katsominen. Itse asiassa Vieraskirja onkin yksi niistä syistä miksi kannatan mahdollisimman vapaata sananvapautta kaikkialla. Jos edellytetään viisasta harkintaa ennen kommentointia, niin se usein latistaa keskustelua. Pidin sellaisesta anarkiasta, jota vanha Futisforum ja Vieraskirja edustivat.