News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2020-11-28 Kirsi Pihan pormestariehdokkuus ja siitä luopuminen

Started by Golimar, 28.11.2020, 11:53:45

Previous topic - Next topic

Golimar

Keskustelu pormestariehdokkuudesta luopumisesta alkaa tästä viestistä: https://hommaforum.org/index.php/topic,131464.msg3280883.html#msg3280883 (27.2.2021)

---

:facepalm: x 1000, täysi  :silakka: ääliö.

Alexander Stubbin esiin nostama Kirsi Piha harkitsee kokoomuksen pormestari­ehdokkuutta: "Minä haluan, että Helsinki on avoin ja monikulttuurinen"
Kirsi Pihan nimi nousi esiin pormestarikisassa lauantaina, kun Alexander Stubb kertoi Ylen ykkösaamussa kannattavansa häntä kokoomuksen pormestariehdokkaaksi.

X

VIESTINTÄYRITTÄJÄ Kirsi Piha kertoo HS:lle harkitsevansa Helsingissä kokoomuksen pormestariehdokkuutta. Piha, 53, on entinen politiikko ja Helsingin kaupunginvaltuutettu.

"Minua on lähestynyt moni eri taho tällä asialla, ja olen luvannut harkita asiaa. Jos yksi asia on minulle rakas, niin se on synnyinkaupunkini Helsinki", Piha sanoo.

KIRSI PIHAN nimi nousi esiin pormestarikisassa lauantaina, kun Alexander Stubb kertoi Ylen ykkösaamussa kannattavansa häntä kokoomuksen pormestariehdokkaaksi.

Vuoden 2004 europarlamenttivaaleissa Piha toimi Suomessa Stubbin kampanjapäällikkönä.

"Helsingin pormestarin pitäisi olla sellainen henkilö, jolla on intohimo ja rakkaus Helsinkiin. Moderni ihminen, joka uskoo monikulttuurisuuteen ja liberaaliin, monikieliseeen ja avoimeen kaupunkiin. Minun on vaikea kuvitella Helsingin pormestariksi hienompaa ehdokasta kuin Kirsi Piha", Stubb sanoi Ykkösaamussa.

Monikulttuurisuudesta ja avoimuudesta puhuu HS:lle myös Piha.

"Minua huolestuttaa vakavasti tietyntyyppinen suvaitsemattomuuden kasvaminen", hän sanoo.

Piha viittaa suoraan perussuomalaisten pormestariehdokas Jussi Halla-ahoon.

"Hän sanoi vastikään haastattelussa, ettei Helsingin tarvitse olla monikulttuurinen. Minä haluan, että Helsinki on avoin ja monikulttuurinen. Se on sitä Helsinkiä, missä minä haluan asua ja olla."

X

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007648225.html

[tweet]1320091258505887745[/tweet]

https://ellunkanat.fi/ihmiset/kirsi-piha/

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirsi_Piha

Beef Supreme

QuoteSe on sitä Helsinkiä, missä minä haluan asua ja olla.

Ei ole. Sinä valehtelet, Kirsi. Monikulttuurisuus on todellisuudessa romanialaisia pillerikauppiaita katselemassa kun somali- ja kurditaksikuskit hakkaavat toisiaan tolpalla. Se on 100-150 ulkomaalaista gangsteria ryöstelemässä ja puukottamassa nuoria ja aikuisia kaupungin yössä. Et sinäkään sitä halua vaikka oletkin pihalla.

Mutta jos Kirsi kertoisit mitä monikulttuurisuus sinulle on. Lähdetään siitä liikkeelle, niin silmien aukeaminen ja eheytyminen voi alkaa.

Jorma M.

Kirsi Piha ja elegantti Sirpa Pietikäinen olivat ne kaksi jotka ratkaisivat Tavjan presidenttiyden 12 vuodeksi. 2000-12 auttoi Suomen finaalimädätyksessä suuresti.

Kirsi jatkaa tässä mädätystä, niin kuin jo kulisseissa tehnyt pitkään. Kirsi ja Sirpa ovat kulttuurimarxilaisia ja todellisten pyövelien hyödyllisiä työkaluja. Nämä kaksi pitävät rahasta ja vallasta. Sekä tavallisten suomalaisten nöyryyttämisestä ja alistamisesta. Ja ihaninta on tietysti pienituloisten valkoisten miesheteroiden päälle paskantaminen.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Lahti-Saloranta

Muistan lapsuudesta sen että Karjalan evakotkin piti monikulttuurisuutta rikkautena ja voimavarana, puhuivat Viipurista. Mistähän se monikulttuurisuus on saanut niin negatiivisen maineen, onko tämä uusi monikulttuurisuus sitten erilaista kuin Viipurissa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Rottah

Jospa siirrettäisiin suomen monokulttuurista rajaa Uralille asti. Mihin me enää hävittäjiä ja sota härveleitä tarvittäisi. Suur-suomi monikulttuurinen kehto venäläiset on melkein suomalaisia, vodkankin makuun tottuu.
Toisen terroristi on toisen patriootti !

ISO

Monikulttuurinen ja avoin == väkivaltainen persläpi, jossa kukaan ei ole turvassa

Kiitos kirsi tästä ulostulosta vaalien alla. Tätä ilosanomaa on hyvä viedä eteenpäin, se tulee nimittäin vaikuttamaan kokoomuksen äänimäärään laskevasti.

Halla-ahon avaus tästä aiheesta on jälleen kerran osoittautunut taitavaksi vedoksi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Mikkel

Olen kerran tavannut eräässä saunaillassa Kirsin. Oli silloin Kokoomuksen nuori lupaus ja kansikuvatyttö. Kyselin Kirsiltä hänen ajamistaan asioista. Jäi mielikuva, ettei Kirsillä ollut hajuakaan mitä kivalta kuulostavat asiat maksavat tai mitä ne edes sisältävät. Asiat vain kuulostivat kivalta ja se riitti syyksi. Olin tuolloin nuori ja hieman häkellyin siitä miten vähällä ymmärryksellä politiikkaa tehdään.

justustr

Kirsi Piha kokoomuksen pormestariehdokkaana olisi LOTTOVOITTO persuille. Pihan ja Sinnemäen välillä ei ole käytännössä mitään eroa. Vapaavuori sentään miellytti kokkareiden konservatiivisiipeä, mutta Piha on vihreä suvakki ja 100% liberaali kaikissa arvoissaan. Siinähän kisaavat sitten keskenään.

Halla-aho saisi todellakin profiloitua Helsingissä yksin. Tässä olisi persuille tuhannen taalan paikkaa ryöstää kokoomuksen konservatiivisiiveltä ääniä ja nostaa positiotaan Helsingissä.

Mika

Quote from: Mikkel on 28.11.2020, 16:20:21
Olen kerran tavannut eräässä saunaillassa Kirsin. Oli silloin Kokoomuksen nuori lupaus ja kansikuvatyttö. Kyselin Kirsiltä hänen ajamistaan asioista. Jäi mielikuva, ettei Kirsillä ollut hajuakaan mitä kivalta kuulostavat asiat maksavat tai mitä ne edes sisältävät. Asiat vain kuulostivat kivalta ja se riitti syyksi. Olin tuolloin nuori ja hieman häkellyin siitä miten vähällä ymmärryksellä politiikkaa tehdään.

Juuri tämän takia puolueiden kasvattamia poliittisia broilerita ei pitäisi valita päättäviin tehtäviin.  Heillä ei ole mitään käsitystä oikeasta työelämästä ja siitä, kuinka kovalla työllä verorahat ovat valtion kirstuun päätyneet. Kun omakohtaista käsitustä oikean työn tekemisestä ja verojen maksamisesta ei ole, verorahaa on helppo jaella ympäriinsä "kaikkiin hyviin tarkoituksiin".

Alexander Stubb ehdottaa Kirsi Pihaa Helsingin kaupunginjohtajaksi, ja hehkuttaa sitä, että Pihan yritys (Ellun kanat) on menestynyt, työllistänyt paljon ihmisiä ja maksanut paljon veroja.  Tämä on totta, mutta Stubb unohtaa, että Ellun kanat on hömppätoimialalla toimiva ajatuspaja ja konsulttitoimisto, joka on menestynyt siksi että Kokoomus ja sitä tukevat tahot ovat  halunneet tukea puoluetoverin vetämää firmaa.  Piha on saanut tämänkin ilmaiseksi.     
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Roope2

Ehkä sen verran tulisi Kirsi Pihalle antaa arvostusta, että hän on oivaltanut sen, miten voidaan helposti   nyhtää tyhmiltä rahat pois.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

Eino P. Keravalta

Aikanaan Kirsi oli nuori ja toisten mielestä nätti. Pääsi kai johonkin 'Benin talliin', jossa haudottiin broilereita.

Mutta mitä meriittejä tällä naisella oikeasti on?

No, toisaalta, meriittejä ei tarvita, heiluuhan siellä nämä Annit ja Nasimatkin eikä se Vapaavuorikaan nyt mikään ruudinkeksijä ole..

:facepalm:
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Nuivettunut Han-nenetsi

Monikulttuurisuus on vähän niinkuin taloon tulviva vesi. Kun suvakki kuulee naapurin valittavan että vesi tulvii heillä kellarin lattialle, suvakki naurahtaa ivallisesti "LOL, vettä se vain on. Opettele uimaan. Sitä paitsi olisit kiitollinen ilmaisesta vedestä."
Kun seuraavana yönä myrsky repii reiän suvakin kattoon, vettä tippuu lattialle ja suvakin varpaat kastuvat hän huutaa: "Mitä helvettiä täällä tapahtuu?? Miten tää siivotaan ja kuka tuon katon korjaa, en minä ainakaan... nyt joku vähän äkkiä korjaamaan tämä sotku, ja minä en todellakaan itse aio maksaa siitä".
Toksinen soijamaskuliini

-PPT-

Quote from: Nuivettunut Han-nenetsi on 28.11.2020, 18:37:40
Monikulttuurisuus on vähän niinkuin taloon tulviva vesi. Kun suvakki kuulee naapurin valittavan että vesi tulvii heillä kellarin lattialle, suvakki naurahtaa ivallisesti "LOL, vettä se vain on. Opettele uimaan. Sitä paitsi olisit kiitollinen ilmaisesta vedestä."
Kun seuraavana yönä myrsky repii reiän suvakin kattoon, vettä tippuu lattialle ja suvakin varpaat kastuvat hän huutaa: "Mitä helvettiä täällä tapahtuu?? Miten tää siivotaan ja kuka tuon katon korjaa, en minä ainakaan... nyt joku vähän äkkiä korjaamaan tämä sotku, ja minä en todellakaan itse aio maksaa siitä".

Taakanjako on sitä että jos vesiputki halkeaa niin valuvaa vettä tulee solidaarisuuden nimissä levittää kaikkiin huoneisiin sillä on epäreilua että yhden huoneen pitää yksin kestää valuvan veden aiheuttamat vahingot.

Mika

Quote from: Roope2 on 28.11.2020, 17:28:59

Ehkä sen verran tulisi Kirsi Pihalle antaa arvostusta, että hän on oivaltanut sen, miten voidaan helposti   nyhtää tyhmiltä rahat pois.

Näinhän se on.  Minullekin äiti sanoi lukioaikoina, että kannattaisi mennä mukaan politiikkaan. Pidin sitä silloin mielipuolisena ajatuksena, mutta nyt kun tietää paremmin, miten suomalainen yhteiskunta toimii, se olisikin loppujen lopuksi ollut aika hyvä neuvo. Suomessa voi päästä korkealle nopeasti ja melkein huomaamattaan, jos taskusta löytyy tarpeeksi suuren puolueen jäsenkirja.  Ja jos on valmis heittämään arvonsa ja itsekunnioituksensa tunkiolle.

Augustus

Olen yrittänyt pitkään ymmärtää useiden päättäjien mokuhehkutusta ja en kyllä edelleenkään kykene ymmärtämään ilmiötä, mutta:

Kirsikin kuuluu siihen sukupolveen, joka on käynyt koulunsa monokulttuurisessa/etnisessä/ kielisessä peruskoulussa (tai sen edeltäjissä), opetus on ollut laadukasta ja koulunkäynti ennen kaikkea keskimäärin turvallista. Köyhimmistäkin oloista ponnistanut päättäjä on lapsena päässyt tarvittaessa aina suomalaisen osaavan lääkärin vastaanotolle.

Nykyään kaikki on toisin, köyhän perheen koululaisena joudut asumaan etnohelvetiksi vähitellen muuntuvassa lähiön vuokra-asunnossa, lähikoulussa terrorisoi kaikenlaiset etnogangstat, opettajien pyöritellessä voimattomina peukaloitaan. Terveyskeskuksessa odottaa kielitaidoton lääkäri, jonka kanssa yrität kommunikoida rallisuomella ja elekielellä ja diagnoosit menee päin vttua. Köyhänä vanhuksenä pääset lojumaan paskasessa sängyssä Kongosta kaksi vuotta sitten muuttaneiden  (ihmeellisesti juuri valmistuneiden) "lähihoitajien" hoidettavana ja vanhuksen kaivatessa edes vähän kommunikaatiota, on tuloksena samaa ele+rallisuomea. >:(

Kaikesta tästä Kirsin kaltainen päättäjä ei joudu koskaan "nauttimaan" , hänellä on laadukas maksullinen terveydenhuolto, lapset käyvät sellaisessa koulussa, jossa opppilasaines on kuin 50-luvulta peräisin. Ja bonuksena, ei edes pesutuparaiskaaja pääse yllättämään, kuten sille Oulun mummolle kävi pyykkituvassa.

Lucce

Kirsi on tyypillinen "unelmoija" jolla puuttuu kontrasti ajattelustaan . Hän ei halua nähdä TOTUUTTA.
Helsinkiläiset haluavat pormestarin joka seuraa FAKTOJA eikä unelmoi.

Stube se vaan tykkää hakata päätään seinään näköjään.

Mika

Quote from: Lucce on 28.11.2020, 20:06:05
Kirsi on tyypillinen "unelmoija" jolla puuttuu kontrasti ajattelustaan . Hän ei halua nähdä TOTUUTTA.

Unelmoijat nähdään luovina ja jännittävinä visionääreinä, kun taas totuuden ja realismin kannattajat ovat tylsiä ilon pilaajia. Ei ihme, ettei laskutaitoa paljon arvosteta näissä unelmakylissä.  Ensin pitää mennä kunnolla päin betoniseinää.

jmk

Quote from: Eino P. Keravalta on 28.11.2020, 17:36:59
Aikanaan Kirsi oli nuori ja toisten mielestä nätti. Pääsi kai johonkin 'Benin talliin', jossa haudottiin broilereita.

Mutta mitä meriittejä tällä naisella oikeasti on?

Näköjään ensin vastaat kysymykseen ja sitten kysyt sen.

Pölhökustaa

Ymmärtääkseni "monikulttuurisuus" -fanitus nykykokoomuslaisen poliitikon suusta tarkoittaa käytännössä somalien ja arabien Kela/asuntopolitiikka/rikollisuus/integroitumishaluttomuus -linjan hiljaista hyvksymistä ns. suvaitsevaisuuden nimissä ja hengessä.

Ei näin, kokoomus. En edelleenkään palaa äänestämään puoluetta jota minun periaatteessa kuuluisi äänestää, hyvätuloinen korkeastikoulutettu VHM kun olen, vaan Mestari saa ääneni. Palatkaa isänmaan, yrittäjän ja terveen järjen kannalle niin katsotaan sitten uudelleen...

JoKaGO

Quote from: justustr on 28.11.2020, 16:46:27
Kirsi Piha kokoomuksen pormestariehdokkaana olisi LOTTOVOITTO persuille.

Kyllä!

Nyt kun media pitäisi Halla-ahon loitolla Pihasta ja Piha saisi vapaasti laulaa, miten pihalla on reaalimaailmasta, niin herraties miten Helsingin kuntavaaleissa tulee käymään.
Mutta ei media niin tyhmä ole, että syöttäisi PS:n lapaan. Jussi ja Kirsi tullaan näkemään piakkoin väittelemässä, jonka jälkeen Kirsi servattuna uhriutuu ja sitä uhriutumista sitten "soitetaan" valemediassa 24/7 vaaleihin asti.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Radio

Helsingin pormestarin vaalit ovat valtakunnan tasolla tärkeä asia. Omaa ketjua en löytänyt, mutta Piha on yksi ehdokas, entinen politiikko, nykyinen Ellun kana. Kolmasti nainut yhden lapsen äiti. Kauppatieteiden maisteri, osannee laskea. Inhorealistisesti ajatellen voisi tämä kokkare olla ok. Vaihtoehdot ovat aika vähissä, vai kuinka? KIlpailijana apulaispormestari, muslimi, ihan pesunkestävä afgaani kommunistiperheestä ja vuoden pakolaisnainen 2010. Pakolainen Neuvostoliitosta? Koulutukseltaan Husun tavoin yhteisöpedagoki AMK, mitä se nyt sitten tarkoittaakin.

justustr

Quote from: Eino P. Keravalta on 28.11.2020, 17:36:59
Aikanaan Kirsi oli nuori ja toisten mielestä nätti.

Minun mielestäni Kirsi Piha on edelleen ihan nätti ja tämä on tärkeä aspekti pormestarivaalien kannalta. Piha on kiistämättä viehättävämpi kuin Sinnemäki mikä voisi hyvinkin lyödä kiilaa vihreiden ja kokoomuksen välille. Lisäksi ehdolla on vielä demareiden Nasima, varsin näyttävä daami hänkin. Koska arvojen ja politiikan puolesta kolmikosta on vaikea löytää mitään eroja, katseet kääntyy herkästi ulkoisiin seikkoihin ja siinä kisassa Sinnemäki ei ole ykkönen vaan kolmonen. Vihreä vihainen nainen ei varmasti katso potentiaalisia kilpailijoitaan hyvällä. Ennustankin kitkerää sähinää ja tulikivenkatkuista kommentointia.

Keskenään kähnäävien tiedostajien lisäksi pormestarivaaleissa on ehdolla eräs viileän rauhallinen tohtori Eirasta, kisan ainoa todellinen vaihtoehto 8)

Mika

Quote from: justustr on 28.11.2020, 21:43:12
Minun mielestäni Kirsi Piha on edelleen oikein nätti ja tämä on tärkeä aspekti pormestarivaalien kannalta. Piha on kiistämättä viehättävämpi kuin Sinnemäki mikä voisi hyvinkin lyödä kiilaa vihreiden ja kokoomuksen välille.

No enpä tiedä. Jos pikkutunneilla pitäisi valita jompi kumpi, niin kallistuisin kyllä Sinnemäen puoleen.  Hän vaikuttaa tyyppinä miellyttävämmältä ja on sentään useita vuosia nuorempikin. Pienessä hönössä voisi olla jopa aika seksikäskin.

S.O.Mali

Muistutettakoon tässä yhteydessä, että Kirsi Piha kuului aikanaan Kokoomuksen maahanmuuttokriittisenä äänenä esiintyvän Ben Zyskowiczin "Benin talliin".

justustr

Quote from: Mika on 28.11.2020, 21:58:00
Quote from: justustr on 28.11.2020, 21:43:12
Minun mielestäni Kirsi Piha on edelleen oikein nätti ja tämä on tärkeä aspekti pormestarivaalien kannalta. Piha on kiistämättä viehättävämpi kuin Sinnemäki mikä voisi hyvinkin lyödä kiilaa vihreiden ja kokoomuksen välille.

No enpä tiedä. Jos pikkutunneilla pitäisi valita jompi kumpi, niin kallistuisin kyllä Sinnemäen puoleen.  Hän vaikuttaa tyyppinä miellyttävämmältä ja on sentään useita vuosia nuorempikin. Pienessä hönössä voisi olla jopa aika seksikäskin.

Toivottavasti molempien ehdokkaiden potentiaaliset äänestäjätkin jakaantuu samalla tavalla kuin meidän mielipide. 

Ari-Lee

Quote"Minua huolestuttaa vakavasti tietyntyyppinen suvaitsemattomuuden kasvaminen", hän sanoo.

Piha viittaa suoraan perussuomalaisten pormestariehdokas Jussi Halla-ahoon.

Piha on kyllä ihan pihalla mitä tässä maassa on tapahtumassa / on tapahtunut jo. Joko häntä ei ole informoitu, tai hän on lukenut vain "totuusmediaa", tai sitten hänet on aivopesty ja jätetty vielä pesuaineet huuhtelematta. Aivan tyypillinen pihakokkare. Ei jatkoon!

Suvaitsemattomuus kasvaa eksponentiaalisesti kehitysmaalaisten lukumäärän kasvaessa ja monokulttuuri kukoistaa. Negatiivista kehityssuuntaa ei voi oikein pysäyttää kun väestöstä 15% on kehitysmaalaisia. Tietyntyyppinen suvaitsemattomuus kumpuaa kehitysmaalaisten tapakulttuureista eritoten muhamettilaisuudesta, mutta myös muusta röyhkeydestä ja rikollisista aineksista.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Melbac

Quote from: Lucce on 28.11.2020, 20:06:05
Helsinkiläiset haluavat pormestarin joka seuraa FAKTOJA eikä unelmoi.

Stube se vaan tykkää hakata päätään seinään näköjään.
En kyllä tajua miten noi voi vieläkin lässyttää jostain "monikultuurin" ihanuudesta kun se kylmä totuus tulee joka aamu vastaan kun kävelee helsingin kaduilla,nykyään ei ole ollenkaan mahdottomuus joutua näiden ryöstämäksi kaupungilla sen lisäksi että niitä joutuu joka päivä kuuntelemaan yleisissä kulkuvälineissä ja väistelemään kerjäläisiä kun liikkuu paikasta toiseen sen lisäksi että voivat bongata tappelevia taksikuskeja assalla.Noi ei kai ole asiaa huomannut kun eivät liiku tuolla kauduilla vaan käyttävät autoa liikkuessaan kodin ja työpaikan välillä ja ainoat kontaktit on noihin kun joku niiden järjestön tyyppi tulee valittamaan jostain "rasismisista" tai joku valittaa jossain netissä asiasta kun ne työnantajat ei anna niille duunia koska eivät osaa kieltä ja/tai eivät vain omaa sellaisia taitoja joita ne työt vaatii.Ne ehkä voi nähdä noita siivoajina/kaupan kassoina mutta niiden kanssa se kommunikointi voi olla vähän ongelmallista sen kielitaidon puutteen takia.Hauskinta on että kaikki näkee noiden epäonnistuneen kun kävelee kadulla mutta lehtien mukaan noi on jotenkin mahtavasti onnistuneet tossa.

/offtopic
Noihan on mahdollistaneet nykyisen menon noilla päätöksillään ja sen takia en niitä aio äänestää.Toivottavasti muutkaan ei äänestä noita koska tätä menoa mennään koko ajan vain paskempaan suuntaan.Oma sukuhan on ollut ns "monikultuurillinen" jo vuosikymmeniä mutta ne kansallisuudet on vähän vääriä verratuna siihen mitä nykyisellä monikultuurisella tarkoitetaan.

Radio

MINUN hallitukseni ja MINÄ haluan ja MINUA huolestuttaa. Olen TURHAUTUNUT. Vittu mitä ämmiä. Pääministeri valittelee ja ulisee eläkeukko Hetemäelle. "Tilanteen vakavuutta ei laajasti ymmärretä". Voihan pärkkeles, Sannako ymmärtää, muut eivät. Selittäisi sitten laajasti tilanteen vakavuuden ihan omin sanoin selkokielellä.
Pihastako nyt sitten saadaan se sananselittäjä Helsinkiin. Riitelevät sitten ja syyttelevät toisiaan. Johtajuus on täysin hukkasessa näiltä prinsessoilta. Eivät kyllä edes korpin jämiä ansaitsisi.
Onko Suomessa tehtävä sotilasvallankaappaus että saataisiin toimintaan jotain järkeä.

Kela_Platinum

Quote from: Radio on 29.11.2020, 01:24:52
MINUN hallitukseni ja MINÄ haluan ja MINUA huolestuttaa. Olen TURHAUTUNUT. Vittu mitä ämmiä. Pääministeri valittelee ja ulisee eläkeukko Hetemäelle. "Tilanteen vakavuutta ei laajasti ymmärretä". Voihan pärkkeles, Sannako ymmärtää, muut eivät. Selittäisi sitten laajasti tilanteen vakavuuden ihan omin sanoin selkokielellä.
Pihastako nyt sitten saadaan se sananselittäjä Helsinkiin. Riitelevät sitten ja syyttelevät toisiaan. Johtajuus on täysin hukkasessa näiltä prinsessoilta. Eivät kyllä edes korpin jämiä ansaitsisi.
Onko Suomessa tehtävä sotilasvallankaappaus että saataisiin toimintaan jotain järkeä.

Lampaat äänestää näitä vuodesta toiseen, minkäs sille voi.

Radio

Mitähän tämä kulahtanut entinen kokkarepolitiikko tarkoittaa avoimuudella ja monikulttuurisuudella?
Avoimuudella voisi tarkoittaa esim. tietullien vastustamista ja satamien pitämistä talvella avoimina. Toisin sanoen tyhjä huuhaatermi.
Monikulttuurisuus onkin vaikeampi pala. Hyväksyn mielihyvin seuraavan määritelmän:
Lavean määritelmän monikulttuurisuudelle on esittänyt muun muassa professori Mikko S. Lehtonen. Hänen mukaansa monikulttuurisuus tarkoittaa sitä, että kulttuuri saa vaikutteita ulkomailta. Esimerkiksi suomalainen kulttuuri on läpeensä monikulttuurinen, koska muun muassa kansallislaulumme on saksalaisen säveltämä ja Suomen lipun värit tulevat Venäjän tsaarin lipusta.
Monikultttuuri käsitettynä ghettoihin keräytyvien sosiaaliturvalla elävien kulttuurilähettiläiden maahantulon sallimisen ei ole osoitettu tuovan mitään positiivisia vaikutteita toisin kuin aikaisempi kulttuurimme kanssakäyminen lähinaapurimaiden kanssa.
Tällainen monikulttuurin väärinymmärtäminen on havaittu monin tavoin omaa suomalaiskansallista kulttuuriamme haavoittavaksi ja moraalisesti arveluttavaksi. Lisäksi tästä yliannoksesta vaikutteita on ollut merkittäviä kustannuksia ja rikollisuudenkin nousua.