News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Sanna Marinin julkisuuskuva ja mediatempaukset

Started by Nautiluseläin, 18.08.2020, 11:24:27

Previous topic - Next topic

Titus

Ylä- ja alamäessä paitsi alamäessä.

:-X
that's a bingo!

RP

^Oman toki rajallisen elämänkokemukseni mukaan sellaista sattuu, että yksi vanhemmista jää esimerkiksi työkiireiden takia kotiin muun perheen käydessä lomamatkalla, mutta siitä voi jo jotain arvella, jos toinen aikuisista lähtee lomalle muun perheen kotiin jättäen.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Emo

Quote from: l'uomo normale on 10.05.2023, 17:40:23
QuoteEssi Sutinen HS
17:35
PÄÄMINISTERI Sanna Marin (sd) ja hänen puolisonsa Markus Räikkönen hakevat avioeroa. Marin kertoi asiasta keskiviikkona Instagramissa.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009576701.html

Eivät malttaneet odottaa edes muutamaa kuukautta lisää.

Kuule, elämä on tässä ja nyt, ja mielenkiintona pina colada ja rata. Ehtii kesän vapaana bailata, kun julkistaa eron toukokuussa.
Sääli pikkutyttöään, äitienpäiväylläri äidiltä ja isältä, vaikka eipä tuolle tenavalle ole ainakaan äidillä aikaa ollut ennenkään, ja tuskin on jatkossakaan.

Betonikostaja

Olavi Uusivirta hieroo jo tyytyväisenä käsiään. Ja Almat sun muut odottelevat jo Sannan ovella jauhojen kanssa.
Itä-Helsinki, täynnä mutiaiset
Itä-Helsinki, sinä maksat kaiken

--------------

Täytän TT2 on time
Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?

--------------

Jokainen matu maksaa miljoonan.

l'uomo normale

Quote from: RP on 10.05.2023, 17:43:58
^Oman toki rajallisen elämänkokemukseni mukaan sellaista sattuu, että yksi vanhemmista jää esimerkiksi työkiireiden takia kotiin muun perheen käydessä lomamatkalla, mutta siitä voi jo jotain arvella, jos toinen aikuisista lähtee lomalle muun perheen kotiin jättäen.

Pari-kolme kertaa sukulaisten piirissä on ollut että parisuhteessa äiti on halunnut omaa aikaa ja jättänyt lapsen isälleen ja mennyt yksin ulkomaanlomalle. Mutta mitään säännöllistä matkailua ilman lasta ja bilettämistä ilman miestä ei ole ollut.

Sanna kertoi Instassa että ystävinä erosivat ja toivoi yksityisyytensä kunnioittamista.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Augustus

Aika älytöntä alkaa hekumoimaan jollain Marinin erolla. Eihän meille kuulu mitkään Marinin parisuhdekiemurat, jokaisessa suhteessa on niitä. Minä ainakin olen tätä mieltä.  :(

Emo

Quote from: Augustus on 10.05.2023, 18:06:33
Aika älytöntä alkaa hekumoimaan jollain Marinin erolla. Eihän meille kuulu mitkään Marinin parisuhdekiemurat, jokaisessa suhteessa on niitä. Minä ainakin olen tätä mieltä.  :(

Siinä ei ole mitään älytöntä, ihmiset hekumoi millä haluavat hekumoida eikä se kellekään kuulu. Hekuma otetaan sieltä mistä sitä löytyy, ja Marin on oikein nähnyt vaivaa ollakseen globaali hekuman ruumiillistuma. Nainen, eikä mikä tahansa nainen vaan valtaa, ulkonäköä ja lystinpitoa, get over it.

Tavan

^Paras postaus minkä olen lukenut tänä keväänä! Kiitos Emo! Olet korvaamaton!  :)

Mielestäni tällaisen tapauksen typistäminen yksittäistapauksiksi olisi ajattelun köyhyyttä. Vahvan symboloivaa ja tyypinomaistahan tämä on koko milleniaalisukupolvelle, kun viikkojen sisään Kiira ilmoittaa olevansa lesbo (kampaus sen mukaan) ja Sanna ottaa avioeron.

Kyseessä ovat siis milleniaali-ikäluokan naisten kaksi suurinta idolia ja esikuvaa tässä maassa. Karua kertomaa siitä, miten rikkinäinen kulttuurimme on.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

IDA

Aika pitkälle samaa mieltä itsekin.

Toisaalta avioliitto ei ole pelkästään parisuhde, vaan yhteiskunnallinen instituutio, johon liittyy tietty vastuu. Mutta ilman muuta järkevämpää käydä keskustelua avioliiton merkityksestä ilman mitään yksittäisiä, henkilöityjä esimerkkejä. Todellinen ongelma on se, että todella suuri määrä avioliitoista päätyy eroon. Moraalin löystyminen ei todellakaan ole kenestäkään yksittäisestä henkilöstä kiinni.
qui non est mecum adversum me est

S.O.Mali

Vaalit ohi ~~~> Sannan kulissiliitto ohi.

Sannan tähti alkaa väistämätttä hiipua.

Torspo

Ihminen voi olla julkisuuden henkilö työnsä puolesta ja silloin medialla ei ole mitään asiaa riepotella tällaista asiaa julkisuudessa.

Sanna on valinnut olla työn lisäksi julkisuudessa myös mm. naistenlehtien palstoilla täysin vapaaehtoisesti. Medialla ei ole mitään velvollisuutta lopettaa julkkiksen riepottelua mediassa silloin kun on omat siviiliasiansa sinne itse tuonut. Vain positiivista julkisuutta itsestään ei voi valita ja sen tulee pian ex-pääministerimme karvaasti kokemaan.

Uuno Nuivanen

Taitaa olla Sanna I lähdössä hölmöläisten miljardeilla ostamalleen hillotolpalle Eurooppaan.

Pkymppi

Varsinkaan ei pidä hekumoida, vaan miettiä mitenköhän jos Sanna saanut ohjeen kerää säälipisteitä varautuen siihen ettei Orpo saa hallitusta  kootuksi ja tuleekin uudet vaalit.
  Erohakemukset voi peruuntua...

Augustus

Quote from: Emo on 10.05.2023, 18:10:46

Siinä ei ole mitään älytöntä, ihmiset hekumoi millä haluavat hekumoida eikä se kellekään kuulu. Hekuma otetaan sieltä mistä sitä löytyy, ja Marin on oikein nähnyt vaivaa ollakseen globaali hekuman ruumiillistuma. Nainen, eikä mikä tahansa nainen vaan valtaa, ulkonäköä ja lystinpitoa, get over it.
Heh, nainen on naiselle susi vai miten lie se lentävä lause menikään (Femina feminae lupus est, in Latin) En ole kehittänyt itselleni  mitään erityistä Marin-vihaa sen enempää kuin jotain Jyrki Katainen-inhoa. Kaikki politiikot ovat aina enemmän tai vähemmän öö, no mitä ovat, ihan kaikki.

Siener

Näin ne palaset loksahtelevat kohdalleen.

Tuossa tulee yksinhuoltaja demari olemaan vuosikausia nalkissa alaikäisensä kanssa, varsinkin jos vuoroviikkosysteemin valitsevat. Uran luominen (etenkään kansainvälisen) tulee olemaan vaikeaa.

Eino P. Keravalta

Toivotaan kuitenkin, että Markuksen ja Sannan tytär pääsee tästä mahdollisimman vähillä kolhuilla, tällainen tilanne on lapselle aina traaginen.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

JoKaGO

Quote from: Eino P. Keravalta on 10.05.2023, 19:19:46
Toivotaan kuitenkin, että Markuksen ja Sannan tytär pääsee tästä mahdollisimman vähillä kolhuilla, tällainen tilanne on lapselle aina traaginen.

Kolme äitiä ja yksi isä tulee kai tyttären kuvio olemaan. Sannahan on viihtynyt "vasenkätisten" porukoissa ja Markus puolestaan bongattu blondi-bimbojen seurasta.
Toki jokin kommuunikuviokin Sannan puolelta voisi tulla kuvaan, niin Sanna voi hankkia läskiä seitania leivälle koko kommuunille "hoitamalla" jotain EU-virkaa, samalla kun kommuuni huolehtii Sannan jälkikasvusta.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Emo

Quote from: Augustus on 10.05.2023, 18:51:31
Quote from: Emo on 10.05.2023, 18:10:46
Quote from: Augustus on 10.05.2023, 18:06:33Aika älytöntä alkaa hekumoimaan jollain Marinin erolla. Eihän meille kuulu mitkään Marinin parisuhdekiemurat, jokaisessa suhteessa on niitä. Minä ainakin olen tätä mieltä.  :(
Heh, nainen on naiselle susi vai miten lie se lentävä lause menikään (Femina feminae lupus est, in Latin) En ole kehittänyt itselleni  mitään erityistä Marin-vihaa sen enempää kuin jotain Jyrki Katainen-inhoa. Kaikki politiikot ovat aina enemmän tai vähemmän öö, no mitä ovat, ihan kaikki.

Kehitit kuitenkin Marin-vihan MINULLE, vaikka Marin itse on soppansa keittänyt, ja minä niitä soppia, jauhotteluja ynnä buumerointeja vain suorasanaisesti kommentoin. Sehän ei ole kommentoijan syy, jos rehellinen kaunistelematon yhteenveto pääministeristä muistuttaa herjaa.

Susi on upea eläin, ja koirat ovat geneettisesti susia. Ollapa ihminen susi, mutta ei ole, vaan homo sapiens.

Rasvari

Quote from: S.O.Mali on 10.05.2023, 18:31:16

Ei hiivu, nyt alkaa kaikkien aikojen bilekesä!

Mäyräkoira

Oli sitkeä jätkä toi Markus... nostan hattua hänelle.  Vuoden sisupalkinto on ansaittu. Itse olisin nostanut kytkintä jo aiemmin.
"Republikaaninen puolue on kuollut."

-Jari Himanen, sekä myös moni muu.

Siener

Quote from: Rasvari on 10.05.2023, 19:47:59

Sepähän Käärijä vie meidät sfääreihin? Oli miten oli, kunhan vihervasemmistosta päästään, sen parempi.

Uuno Nuivanen

Quote from: Rasvari on 10.05.2023, 19:47:59

Kun Sanna ei enää pysty järkkäämään messeviä biletiloja sekä jauhoja tarjoilua valden piikkiin, siipijengi katoaa jonnekin muualle lokkeilemaan.

Muhmutti

Olisikohan seuraava askel Only Fans -tili? Sillä voisi tehdä miljoonatilin. Äkkiä saisi asuntovelat kuitattua ja sitte johonkin hillotolppavirkaan.

L. Brander

Kaatuiko kulissit, joita mies piti yllä Keisarinnan hyväksi hänen itse juhliessa estoitta muiden miesten ja itseään parikymmentä vuotta nuorempien julkkisten kanssa, vai tuleeko joku karmea paljastus tai video?

Kansakunnan henkisen tilan mittarina tämä viikko on hyvä. Sota ja (vihreän siirtymän varjolla tietoisesti aiheutettu) energiakriisi riehuu Euroopassa, Säätytalolla on vaikeuksia saada hallitus kasattua bimbojen jättämille raunioille ja kansakunta puhuu Käärijästä ja Keisarinnasta.
Dystooppinen salamasota

futaaja

Eipä ollut yllätys. EU:n hillotolppa siellä odottaa. Elokuussa europpassa lomaillaan joten eiköhän tuo syyskuussa siirry Brysseliin.

DTfan_fe

Heh, kylläpä Sannan elämä kiinnostaa ja kiihottaa, vaikka inhokki tuntuukin olevan. ---->muokattu<----

@DTfan_fe

Jätetään pariskunnan lapsi avioerokeskustelun ulkopuolelle. Hän ei ole julkisuuden henkilö, eikä pysty vaikuttamaan vanhempien päätöksiin.

JoKaGO

Quote from: Torspo on 10.05.2023, 18:32:33
Ihminen voi olla julkisuuden henkilö työnsä puolesta ja silloin medialla ei ole mitään asiaa riepotella tällaista asiaa julkisuudessa.

Missäs sinä olit, kun Pääministeri Paavo Lipponen erosi vaimostaan vuonna 1997? Entä missä, kun Pääministeri Matti Vanhanen erosi vaimostaan vuonna 2005? Tuolloin ei ollut mitään estettä medialla riepotella tällaista asiaa julkisuudessa. Kerros nyt ihan omin sanoin, miksi Sanna olisi tuollaisen yläpuolella  ;D

Seison korjattuna, luin postauksesi huonosti, sori siitä!

Ai niin, linkki: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/54855d29-4575-498d-813d-db5dc64dcd04

Quote from: Iltalehti

Eräs politiikassa vaikuttava henkilö ennusti viime vuonna, että Sanna Marin ja hänen puolisonsa Markus Räikkönen eroavat, mutta vasta keväällä 2023 käytävien eduskuntavaalien jälkeen. Näin myös tapahtui. Marin ilmoitti erosta tänään keskiviikkona, viisi viikkoa vaalien jälkeen.

Marinin ja Räikkösen ero ei tullut suurena yllätyksenä niille, jotka ovat kuunnelleet politiikan piireissä liikkuneita huhuja viime aikoina. Eroa pidettiin yleisesti "varmana".
...
Onko pääministerin avioero yksityisasia?
Ei ole.
Pääministeri on Suomen vaikutusvaltaisin ihminen, jonka jokaista liikettä seurataan, ja jonka jokaista sanomista tai sanomatta jättämistä katsotaan suurennuslasin läpi.
...
Marin ei ole ainoa pääministeri, jonka ero on valtakunnan ykkösuutinen. Kun Paavo Lipponen (sd) ja Matti Vanhanen (kesk) aikoinaan erosivat puolisoistaan, ne olivat isoja uutisia vuonna 1997 ja vuonna 2005.

EDIT: poistettu hyökkäys veli Torspoa kohtaan.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

L. Brander

Quote from: Mäyräkoira on 10.05.2023, 20:06:58
Oli sitkeä jätkä toi Markus... nostan hattua hänelle.  Vuoden sisupalkinto on ansaittu. Itse olisin nostanut kytkintä jo aiemmin.

Kyllä! Tyylikäs veto, jos on pidetty kulisseja yllä pääministerin ja lopulta Suomen puolesta. Kohuja riitti muutenkin työtä enemmän...
Dystooppinen salamasota

l'uomo normale

Lipposella oli se että hän riiusteli nuorempaa varattua naista ja aisankannattaja-aviomies havaitsi jotain että hänen partavesipullollaan oli käyty. Vanhanen toi Merja-vaimonsa, itse rakentamassa talon ja kissansa julkisuuteen päästyään yllätyspääministeriksi, kestitsi Venäjän pääministeriä kotonaan omenamehulla. Totta kai sitten heti perään vaimon aloitteesta "harmaan pariskunnan harmaa ero" kiinnostaa.

On paljon valtakunnanpoliitikkoja, joiden avioelämästä en tiedä mitään ja joiden mahdollinen avioero kuitataan päälehdissä pikku-uutisella.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Emo

Quote from: DTfan_fe on 10.05.2023, 21:29:25
Heh, kylläpä Sannan elämä kiinnostaa ja kiihottaa, vaikka inhokki tuntuukin olevan. Lapsikin joutuu huostaan...

Itsepä Sanna on itseään ja elämäänsä tunkenut mediaan ja Somessa joka pierunrisauksen jakaa, melko naurettavaa siis kenenkään ruikuttaa että kylläpä elämänsä kiinnostaa. Hänhän haluaa, että hänen elämänsä kiinnostaa, onpa edes jossain asiassa onnistunut kun täällä kommentoimme HÄNEN ELÄMÄÄNSÄ, ja Sannalle sinänsä viis, mutta pikkutyttönsä aidosti itseäni äitinä säälittää ja miehelleen mahtaa olla helpotus kun pääsee aisaa kannattelemasta.

Jos ei halua julkisuutta yksityiselämälleen, ei jaa yksityiselämäänsä naistenlehtiin ja someen, so simple.
Sanna Marin on hyvin voimakkaasti kunnostautunut työnsä kannalta täysin sivuseikkojen esilletuomiseen.