News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Sanna Marinin julkisuuskuva ja mediatempaukset

Started by Nautiluseläin, 18.08.2020, 11:24:27

Previous topic - Next topic

Uuno Nuivanen

QuoteOlisikin kätevää, jos jonkun suuronnettomuuden tiedotustilaisuus näytettäisiin suoraan Teatterin vippitilasta, jossa pääministeri olisi viivana paikalla..

..joku kolli samaan aikaan kaulaa imuttelemassa.  :roll:

n.n.

Quote from: Köhösen Keijo on 19.08.2022, 18:43:22
Itse en usko, että Marin on mitään huumeita vetänyt. Se oli ainoa, mikä vakuutti tuossa tiedotustilaisuudessa. Itse asiassa mielestäni pahin moka tehdään siinä, että tuohon väitteeseen hirttäydytään. Kun sieltä tulee puhdas tulos, niin asia on taputeltu.
Ja vaikka olisikin, niin eihän sitä päästä todistamaan. Eihän koko huumetestistä edes taida olla mitään muuta näyttöä kuin Sannan oma sana.

Sama 'hirttäytyminen' tehtiin Yli-Viikarin kanssa. VTV oli ja on varmaankin edelleen mätää täynnä, mutta koko käsittely kiertyi Tytin lentopisteistiin. Tytin muut tekemiset ja VTV:n toiminnan rampauttaminen jätettiin tyylikkäästi käsittelemättä ja VTV sai jatkaa virkamiesten ja edustajien laskujen htväksymistä.
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

Uuno Nuivanen

Quote from: n.n. on 19.08.2022, 19:28:31
Itse en usko, että Marin on mitään huumeita vetänyt. Se oli ainoa, mikä vakuutti tuossa tiedotustilaisuudessa. Itse asiassa mielestäni pahin moka tehdään siinä, että tuohon väitteeseen hirttäydytään. Kun sieltä tulee puhdas tulos, niin asia on taputeltu.
Ja vaikka olisikin, niin eihän sitä päästä todistamaan. Eihän koko huumetestistä edes taida olla mitään muuta näyttöä kuin Sannan oma sana.

Sama 'hirttäytyminen' tehtiin Yli-Viikarin kanssa. VTV oli ja on varmaankin edelleen mätää täynnä, mutta koko käsittely kiertyi Tytin lentopisteistiin. Tytin muut tekemiset ja VTV:n toiminnan rampauttaminen jätettiin tyylikkäästi käsittelemättä ja VTV sai jatkaa virkamiesten ja edustajien laskujen htväksymistä.

Noh, eikö Al Caponekin saatu lopulta telkien taakse jostain pikku verovilpistä, vaimitensemeni.

n.n.

Quote from: Uuno Nuivanen on 19.08.2022, 19:30:54
Noh, eikö Al Caponekin saatu lopulta telkien taakse jostain pikku verovilpistä, vaimitensemeni.
Toki, mutta tässä on kyse päinvastaisesta tempusta, jolla päästään ongelmasta eroon. Tytin kohdalla nostettiin lentopisteet tikun nokkaan ja touhut VTV:ssä jäi taka-alalle. Sannan kohdalla puhutaan jauhojengistä ja kysymys päämies/naismaisesta.käytöksestä, toimintakyvystä ja uskottavuudesta jää taka-alalle. Sitten tulee yllätysnega huumetestistä ja homma on sillä kuopattu 'kun eihän tässä ollut muuta kysymystä kuin huumeidenkäyttö ja ainoastaan joku persu jaksaa vainota pääministeriä jo selvitetyllä asialla'.

E. Veikkaan, että joku muunnelma lauseesta 'ai, pitäisikö pääministerin erota kun ei käyttänyt huumeita? Heh heh' tullaan kuulemaan.
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

hector68

Sen verran vaan aiheeseen puutun notta kysyn:
Mikä huumetesti ?

Tehtiinkö sitä ?

Vai luotetaanko tässä Sannan sanaan?   

Jos luotetaan vain pääministerin sanaan siitä että huumetesti on tehty niin jopas nyt jotakin . Vielä absurdimpaa on se että asiasta huumetesti ja pääministeri edes keskustellaan niinkuin se olisi jotenkin normaalia . Ei ole .

Cassa

On tämä Marin kyllä aika sekaisin jostain syystä - lausuntojensa perusteella hän kokee omaavan ennustajanlahjoja :o

Ja nyt oman oikeusturvansa vuoksi käynyt huumetesteissä - Arvaan, että kyse ei ole hiusnäytteestä, vaan normitesteistä, joilla näkyy vain muutaman päivän päähän.

Muistikin mennyt, kun ei muista viestejään. Puhelin oli mukana, mutta tanssiessa ei näy - tuskin kuuluisikaan tossa metelissä. Jossain muualla - paikalla ei turvamiehiä, valtioneuvoston puhelin ja tuntemattomiakin, mikä voisikaan mennä pieleen! Aivain käsittämätöntä ylimielisyyttä. Riskienhallintataito 0.

Timo Rainela

Valtiotieteiden tohtori ja politiikan tutkija Iivi Anna Masso aprikoi poliitikon rohkeutta tehdä sitä - taikka tätä. Tai sitten niitä oikeita asioita.
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Atte Saarela

Quote from: Timo Rainela on 19.08.2022, 19:57:31
Valtiotieteiden tohtori ja politiikan tutkija Iivi Anna Masso aprikoi poliitikon rohkeutta tehdä sitä - taikka tätä. Tai sitten niitä oikeita asioita.
Voi olla Marinin kohdalla kyse enemmän siitä että ei vaan ole riittävästi kykyä itsenäiseen kriittiseen ajatteluun. Mutta ei ole monella muullakaan demarilla.

valtakunnanpärkhele

Quote from: Uuno Nuivanen on 19.08.2022, 19:20:53
QuoteOlisikin kätevää, jos jonkun suuronnettomuuden tiedotustilaisuus näytettäisiin suoraan Teatterin vippitilasta, jossa pääministeri olisi viivana paikalla..

..joku kolli samaan aikaan kaulaa imuttelemassa.  :roll:
Melkoinen aisankannattaja näemmä tuo Marinin mies, jos ei pistä muijaansa kilometritehtaalle ja hae lasten huoltajuutta.   
Netti on täynnä kiusantekijöitä mutta onko joku onnistunut tehtailemaan jo lasun (lastensuojeluilmoituksen)  Sannasta vai onko nämä kaikki höyrypäät vasemmistossa. 
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Kim Evil-666

Mikäli joku käyttäytyy ministerin- saati pääministerin asemassa Marinin viitoittamalla tavalla, joku voisi kysyä- onko kotikasvatuksessa mennyt jotakin vituralleen.

Tilannetaju = kuutamolla

Mediaosaaminen = vänkääminen

Substanssiosaaminen = peura ajovaloissa

Rehellisyys = niin rehellinen kuin osaa

Örveltäminen = kuin toinen luonto

Johtajuus = pakeneminen milloin mistäkin syystä

Jne...
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

RiP

Quote from: hector68 on 19.08.2022, 19:48:16
Mikä huumetesti ?

Tehtiinkö sitä ?

Vai luotetaanko tässä Sannan sanaan?   

Jos luotetaan vain pääministerin sanaan siitä että huumetesti on tehty niin jopas nyt jotakin . Vielä absurdimpaa on se että asiasta huumetesti ja pääministeri edes keskustellaan niinkuin se olisi jotenkin normaalia . Ei ole .

Nyt kyllä Sanna vedättää koko Suomen kansaa. "Testitulos tulee viikon kuluttua".
Sillä "Tulos valmiina 2-3 tunnin kuluessa näytteen saapumisesta laboratorioon."
http://www.vshp.fi/medserv/klkemi/fi/ohjekirja/4221.htm

Jos Sannan testi tehdään jollain muulla lailla kuin hiustestinä, on tarkoituksella valittu testitavaksi sellainen, jolla ei nähdä pari viikkoa sitten ollutta käyttöä.
"Hiuksista ja karvoista tehtävillä huumetesteillä huumeiden toteamisajat ovat pidemmät (joka 3 kk) kuin muilla testimenetelmillä."
https://testerit.fi/tietoa-huumetesteita/

Saas nähdä miten testi on tehty, jos se edes julkistetaan.

RP

Quote from: hector68 on 19.08.2022, 19:48:16
Mikä huumetesti ?

Toimittajathan eivät saaneet Sannasta puserrettua irti sitä, minkälainen testi oli kyseessä. Ei, vaikka vastaus tuohon olisi tehdyt testin tuloksesta lähes irrelevantin. Jos se on hiuksista, olen valmis uskomaan jo etukäteen, että se on puhdas (ja tämä aspekti oli siinä). Jos se oli jokin muu testi, niin sittenhän tilanne on käytännössä analoginen urheilijaan, joka on saanut pussista puserrettua puhtaan siskon litkut dopingtestaajan purkkiin. Jällleen kerran tulos on ennalta arvattavissa - ja samalla täysin yhdentekevä, ja näytteen antajan voisi diskata jo ennen kuin laborantti on työnsä loppuun saattanut.

"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

valtakunnanpärkhele

Minulle särähti aikaanan korvaan eräs haastattelu/kommentti Marinilta, missä hän kertoi juovansa olutta(oluen) Tampereen valtuuston korona-ajan etäkokouksissa, tuli silloin vähän sellainen vahva fiilis, että joku ongelma päihteiden kanssa taitaa naikkosella olla.   Varmasti tylsiä kuin mikä nuo kokoukset mutta ei tulis itselle mieleen dokailla duunissa... edes vähäisissä määrin, vaikka kohdallani se olisi yhtä helppoa kuin veronmaksajan rahan varastaminen demarille.

edit: Tämä https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/175d6ff8-d3e0-40dc-83de-3d54af7f0aec
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

no future

Quote from: valtakunnanpärkhele on 19.08.2022, 20:50:34
Minulle särähti aikaanan korvaan eräs haastattelu/kommentti Marinilta, missä hän kertoi juovansa olutta(oluen) Tampereen valtuuston korona-ajan etäkokouksissa, tuli silloin vähän sellainen vahva fiilis, että joku ongelma päihteiden kanssa taitaa naikkosella olla.   Varmasti tylsiä kuin mikä nuo kokoukset mutta ei tulis itselle mieleen dokailla duunissa... edes vähäisissä määrin, vaikka kohdallani se olisi yhtä helppoa kuin veronmaksajan rahan varastaminen demarille.

edit: Tämä https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/175d6ff8-d3e0-40dc-83de-3d54af7f0aec
Niin mitäs se Marin sanoi, ja miksi tuollaisen läpän heitti:

QuoteSanna Marin nautti yhden oluen, kun Tampereen kaupunginvaltuusto piti seitsemän tunnin kokousta ratikasta

Pro life

Itseäni kiinnostaa miten on toiminut pääministerin tehtävässä ja sehän on täysin ala-arvoista. Sen takia odotan malttamattomana, että lähtee. Seiskan toimittaja tivasi siihen malliin tietyistä asioista, että sieltä on lisää tulossa ja vaikka se ei liity itse politiikkaan, niin olen valmis laittamaan ulos silläkin syyllä tämän patologisen valehtelijan. Normaali ihminen olisi ilmoittanut, että irtisanoutuu tehtävästään, mutta tämä kinastelu median kanssa todistaa vaan lisää sitä, että syystä tai toisesta haluaa väkisin roikkua positiossaan. Ehkä on joku tehtävä kesken?

Voi olla tehtävä kesken, mutta varmaan ainakin velkojen kuolettaminen on kesken ja tarvitsee pääministerin tulot, että selviää niistä. Jos noista kaveriporukoista ja vapaa-ajan vietosta voi päätellä, että sosiaalinen nousu kansakunnan eliittiin ei ole ihan onnistunut tai edes kiinnostanut, niin raha saattaa motivoida joka tapauksessa vallan ohella. Yksityisellä puolella ei maksettaisi tuon tason palkkoja henkilölle tuolla taustalla ja kapasiteetilla.

S.O.Mali

Quote from: no future on 19.08.2022, 20:58:30

QuoteSanna Marin nautti yhden oluen, kun Tampereen kaupunginvaltuusto piti seitsemän tunnin kokousta ratikasta
" Marin kertoi puheenjohtajatentin jatkokysymyksessä myös, paljonko hän juo kaljaa.

–Kyllä eilenkin (maanantaina), kun olin valtuuston etäkokouksessa, meillä oli (Tampereella) ratikkavaltuusto, niin on sanottava, että yhden oluen join illan aikana. Kokous kesti seitsemän tuntia.

Pääministeri kertoi, ettei hän juo "kovin paljon, mutta olutta silloin tällöin".

Kuulostaa tutulta. "Mietoja alkoholijuomia" "Ei koskaan krapulaa"

Pakkanen

Jopa Marinia kiihkeästi puolustavat ovat alkaneet päätymään lopputulokseen, jossa Uusivirta imuttelee tai yrittää imutella Marinin kaulaa, mutta Marinin puolustukseksi toteavat Sannan yrittäneen työntää Olavia kauemmas.

Eli tämän hetken konsensuksen mukaan humalainen Uusivirta yrittäisi suudella Marinia väkisin :flowerhat:

Tämä toikin mieleen Teuvo Hakkaraisen ja Veera Ruohon tapauksen, jossa humalainen ja ehkä ihastunut Hakkarainen pussasi Ruohoa. Veera tosin reagoi asiaan tanssia jatkaneesta Marinista poiketen ;D

Todistaako tämä tapaus nyt vihdoin faktaksi sen, että epämiellyttävän miehen ottama kontakti on häirintää, mutta sama teko komistukselta on imartelua? Eli onko koko meetoo ihan puhdasta syrjintää?

No joku tunnukseton lukija (ei hompanssi)  vetää kuitenkin sen Sannan ja Uusivirran ystävyyskortin esiin, niin millainen ystävä tuollainen oikein on, jos väkisin yrittää imeskellä naimisissa olevaa pienen lapsen äitiä.

Itse tulkitsen asian siten, ettei Sanna kokenut tulleensa seksuaalisesti häirityksi ja siitä voi jokainen vetää sitten omat johtopäätökset.

Ja lopuksi vinkki liikkumatilaa kaipaaville parisuhteessa eläville  ;D Tässä oiva koeponnistertu ennakkotapaus "sallitun rajalle", jos oma vaimo ei näe Sannan illan tapahtumissa mitään ihmeellistä, ihan tavallista aikuisten tanssia  ;D Saattaa se tanssiminenkin alkaa taas kiinnostamaan  ;D

M.K

Quote from: RiP on 19.08.2022, 20:48:49
Saas nähdä miten testi on tehty, jos se edes julkistetaan.

Huumetestin lopputulokselle on ihan sama kuitenkin, koska jos negatiivinen, niin sopulit huutaa, että "väärin tehty, liian myöhään menit!" ja jos positiivinen, niin Sanna selittää silti, että "en ole itse käyttänyt, joku pani minun lasiin jotain" tjsp.

Paawo

Työpäivän pituus monella suomalaisella se 8h ja kokonaan ilman kaljaa pitää monen onnettoman siitä selvitä. :flowerhat:
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Atte Saarela

Quote from: Pro life on 19.08.2022, 21:00:27
Yksityisellä puolella ei maksettaisi tuon tason palkkoja henkilölle tuolla taustalla ja kapasiteetilla.
Totta.. Mutta tulevasta EU-virasta varmaan maksetaan myös ihan mukavasti.

no future

Quote from: S.O.Mali on 19.08.2022, 21:01:24

" Marin kertoi puheenjohtajatentin jatkokysymyksessä myös, paljonko hän juo kaljaa.

–Kyllä eilenkin (maanantaina), kun olin valtuuston etäkokouksessa, meillä oli (Tampereella) ratikkavaltuusto, niin on sanottava, että yhden oluen join illan aikana. Kokous kesti seitsemän tuntia.

Pääministeri kertoi, ettei hän juo "kovin paljon, mutta olutta silloin tällöin".

Itse muuten olin vuosia täysin selvinpäin, vähän niinkuin vahingossa, ja nyt oon sitten juonut 1-3 olutta silloin tällöin jossain tapahtumassa. Välttyy kivasti krapulalta, ja voi lähteä vaikka omalla autolla kavereiden mökillä pyörähtämään. Nykyään onneksi on helkkaristi juotavaksi kelpaavia alkoholittomiakin saatavilla, niin ei aina ulos lähtiessä ole pakko valita pohjaanpalaneen kahvin ja Koffin Crispin väliltä.

no future

Quote from: Paawo on 19.08.2022, 21:14:00

Työpäivän pituus monella suomalaisella se 8h ja kokonaan ilman kaljaa pitää monen onnettoman siitä selvitä. :flowerhat:
Ja valtuuston kokoukset on normaalin työpäivän päälle. Eduskunnan kuppilassa muuten myydään olutta. Ihan koko päivän.

Lahti-Saloranta

Quote from: RP on 19.08.2022, 20:50:07
Toimittajathan eivät saaneet Sannasta puserrettua irti sitä, minkälainen testi oli kyseessä. Ei, vaikka vastaus tuohon olisi tehdyt testin tuloksesta lähes irrelevantin. Jos se on hiuksista, olen valmis uskomaan jo etukäteen, että se on puhdas (ja tämä aspekti oli siinä). Jos se oli jokin muu testi, niin sittenhän tilanne on käytännössä analoginen urheilijaan, joka on saanut pussista puserrettua puhtaan siskon litkut dopingtestaajan purkkiin. Jällleen kerran tulos on ennalta arvattavissa - ja samalla täysin yhdentekevä, ja näytteen antajan voisi diskata jo ennen kuin laborantti on työnsä loppuun saattanut.
Tuosta olen täysin samaa mieltä. Jos ei ole huumeita käyttänyt niin valitsee sellaisen testin että tulos ei anna aihetta jossitteluun. Jos taasen on käyttänyt niin valitsee sellaisen testin mikä ei paljasta käyttöä. Testaustapa oikeastaan kertoo lopputuloksen. Sanna on varmasti tietoinen testaustavoista tai ainakin on saanut niiden ominaisuuksista valistusta.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Köhösen Keijo

Quote from: Pakkanen on 19.08.2022, 21:01:38
Jopa Marinia kiihkeästi puolustavat ovat alkaneet päätymään lopputulokseen, jossa Uusivirta imuttelee tai yrittää imutella Marinin kaulaa, mutta Marinin puolustukseksi toteavat Sannan yrittäneen työntää Olavia kauemmas.

Todistaako tämä tapaus nyt vihdoin faktaksi sen, että epämiellyttävän miehen ottama kontakti on häirintää, mutta sama teko komistukselta on imartelua? Eli onko koko meetoo ihan puhdasta syrjintää?

Olen sen verran pyörinyt Helsingin yössä ja tiedän sen verran näistä piireistä, että vasemmistolainen sinkku Olavi hakee tässä tosissaan itselleen pääministeristä skalppia. Marinin puolustukseksi, kuten sanoit, sanottakoon ainakin tässä vaiheessa, että ei lähtenyt täysin leikkiin mukaan.
Kun mennään ikävuoteen 40+, niin tämä leikki on avautunut monelle. Helsinki on tällä hetkellä täynnä ideologisia, yliopistosta  valmistuneita naisia, jotka ovat pettyneitä miehiin ja etsivät epätoivoisesti seuraa. Ikävä kyllä edelleen väärästä seurasta.
Ne oikeasti naisia kunnioittavat miehet olisi löytynyt ihan muualta. Sieltä kapitalisti-sioista.

Vänkääjä

Quote from: Lahti-Saloranta on 19.08.2022, 21:29:10
Quote from: RP on 19.08.2022, 20:50:07
Tuosta olen täysin samaa mieltä. Jos ei ole huumeita käyttänyt niin valitsee sellaisen testin että tulos ei anna aihetta jossitteluun. Jos taasen on käyttänyt niin valitsee sellaisen testin mikä ei paljasta käyttöä. Testaustapa oikeastaan kertoo lopputuloksen. Sanna on varmasti tietoinen testaustavoista tai ainakin on saanut niiden ominaisuuksista valistusta.
Seiskan toimittaja (joka muuten taisi olla hän, joka lopussa hiillosti Marinia oikein kunnolla) kysyi noista testeistä ja onko videoviikonlopusta jo liian pitkä aika.
Vastaus oli tyyliin "Niistä en osaa sanoa mitään, terveysasiantuntijat osaavat paremmin vastata."

Pakkanen

Alan julkinen salaisuus

Kun xxx jäi kiinni kokaiinin hallussapidosta, hän häpesi hirvittävästi. Niin sanottujen bilehuumeiden käyttö on kuitenkin musiikkipiireissä yhä yleisempää, jopa arkista, vaikka kukaan ei halua puhua siitä, kertovat alalla toimivat.

Mutta meidän viinaksiin mieltänyt, jopa alkoholistilta vaikuttava, musiikki- yms. taiteilija ja pintaliitoporukoissa hengaava pääministerimme Sanna Marin ei tiedä aiheesta mitään. Korkeintaan kaverilta kuullut, että ulkomailla käytetään kannabista.

Joko tuon eukon päättely-  arviointi- ja havainnointiyky on ala-arvoinen tai sitten se pitää.meitä muita tyhmänä = valehtelee.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008852659.html

Fiftari

Tässä voisi testituloksia odotellessa selvittää onko käytetty valtion autoa baarireissuun. Kai siellä ajopäiväkirjat on kuskien nimiä ja syitä myöten.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

AngleHedd

Politiikka on todella raakaa hommaa. Tuonne ei pitäisi lähteä yhtään jos kasetti ei kestä, tai luurankoja budjaa kaapissa.
Itseä pyydetty useasti kunnallispolitiikkaan. Ei puhettakaan.
Annettavaa ja relevanttia substanssia löytyy kosolti, mutta tulinen temperamentti, ja taipumus joutua erikoisiin tilanteisiin ei varsinaisesti puolla tätä ajatusta.
Päätyisin Hakkaraisen Robiniksi viikoissa, tai vähintään kuukausissa.
Itsensä ja heikkouksiensa tunteminen on kaiken viisauden perusta.
Kaunis Sanna ei ilmeisesti ole lusinut tarpeeksi tällä pallolla ymmärtääkseen tämän.
Ikä vie estetiikkaa ja energiaa, mutta tuo viisautta, suhteellisuudentajua ja isompien asioiden hahmotuskykyä. Rauhallisuutta vielä odottelen...
Bastion Europa

Pro life

Quote from: S.O.Mali on 19.08.2022, 21:01:24

Alkoholistit salailevat ja vähättelevät juomisiaan ja yleisesti ottaen valehtelevat paljon. Alkoholistit pitävät kiinni työpaikastaan jonnekin rappiovaiheen alkuvaiheille asti jos mitenkään pystyvät. Naisilla on alkoholisteina sellainen erityispiirre, että ei välttämättä juoda koskaan väkeviä. Toivottavasti Marinilla ei ole alkoholismia, vaikka se taitaakin olla poliitikkojen ammattitauteja.

Quote from: Atte Saarela on 19.08.2022, 21:14:14
Yksityisellä puolella ei maksettaisi tuon tason palkkoja henkilölle tuolla taustalla ja kapasiteetilla.

Tai suorastaan ruhtinaallisesti. Mutta siihen voi olla vielä aikaa.

Atte Saarela

Quote from: Pro life on 19.08.2022, 22:00:30
Quote from: Atte Saarela on 19.08.2022, 21:14:14

Tai suorastaan ruhtinaallisesti. Mutta siihen voi olla vielä aikaa.
Mä luulen että Marin on tehnyt jo sen verran paljon EU:n etujen ajamiseksi että sopiva virka löytyy nopeasti jos Marin vaan haluaa..