News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Lasse Nortunen: musiikkia ja videoita

Started by L.N, 02.08.2013, 11:38:00

Previous topic - Next topic

L.N

^Kiitoksia avusta ihan valtavasti. Hienoa porukkaa kertakaikkiaan! Oli mukava herätä, kun täällä niin moni oli reagoinut pyyntööni. Kiva kun autoitte.  :facepalm:

Kopsalilen varmaan viikonloppuna, jos saan olla vapaalla, tekstejäni ja pyydän tunnuksieni poistoa lopullisesti.

Tabula Rasa

Tuskin raivoaminen auttaa asiassa mitään. Suojaintilanne on perseestä ja vielä enemmän perseestä on valehteleva johtoporras. Liekö noita itsetehtyjä/ffp1 sekä kasvomaskeja yms lowtech suojainvälineistöä on riittävästi vai kannattaako niitäkin tuottaa mahdollisuuksien mukaan lisää parantamaan ei-mitään-tilannetta?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

L.N

En ole raivonnut, vaan pyytänyt nöyrästi hommayhteisöltä apua. Mutta jos apua ei saa, niin mitä sitä suotta sen enempää hakkaamaan päätä seinään. Täytyy vaan nostaa kädet pystyyn täällä ja ettiä apuja jostain muualta.

Lalli IsoTalo

Quote from: Lasse Nortunen on 14.04.2020, 17:46:00
^Kiitoksia avusta ihan valtavasti. Hienoa porukkaa kertakaikkiaan! Oli mukava herätä, kun täällä niin moni oli reagoinut pyyntööni. Kiva kun autoitte.  :facepalm:

Lasse Nortunen. Sinä olet oikealla asialla. Olet ollut koko elämäsi. Sinun kannattaisi kuitenkin huomioida, että jokainen Hommassa saamatta jäänyt kommentti tai saamatta jäänyt liketus olisi "haista vittua" sinulle.

Ei se ole.

Äläkä **ttu jää systeemin uhriksi! Älä **ttu ikinä luota systeemiin siinä, että se pelastaisi henkesi!

Sinun pitää se tehdä itse!!! Systeemille olet yhdentekevä.

Suojaimia saa edelleen ostettua netistä. Osta vaikka velaksi, jätä sitten perikunnan selvittäväksi monta miljoonaa perikunta saa haista-paska-yli-lääkäriltä lapsillesi perintöä!

Nyt wittu ryhdistäydyt, Suomen mies! Sinä pelastat Suomen, perheesi ja itsesi. Laita yksäriä, soitellaan jos tarpeen.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Viimeinen suomalainen

Äläs ny, Lasse. Olet ihan oikeassa ja oikealla asialla. Kyllä teille pitäisi paremmat suojaimet saada. Montakohan noita menee per työvuoro?

Kuka tietää, mistä noita ffp2 ja 3-tason kuonokoppia löytyisi ja nopeasti? No ei ainakaan tyttöhallitus tai HVK...mutta ihan oikeesti?

Pitäisikö valjastaa Homman parviäly metsästämään noita? Kuka tietää, kuka löytää - vastaa tähän ketjuun. Olisiko joku fiksu firma, joka lahjoittaisi tai kansalaiskeräyksen paikka?
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Nuivanlinna

Quote from: Lasse Nortunen on 13.04.2020, 23:12:56
Jätän ylilääkärin nimen mainitsematta, vielä tässä vaiheessa, mutta tässä hänen vastaus :

QuoteLasse

Ffp2- tai Ffp-3 -hengitystiesuojaimia käytetään,  kun hoidetaan ilmateitse tarttuvaa tautia sekä kun toimet aiheuttavat huoneilmaan aerosolia.

Covid-19 tarttuu eri tavalla.

Tän lisäksi päästään itse pointtiin.

Hoitajalla on lain turvaama oikeus kieltäytyä työstä, mikäli työnantaja ei ole hommannut asiallisia suojia. Mutta jos ohjeistus on tämä, niin ongelmahan on ratkaistu. Nyt hoitaja EI VOI KIELTÄYTYÄ, sillä suojaus on ohjeistuksen mukainen!!!

(Ootellaan nyt vähän aikaa kommentteja. Lyökää vastaan vaan ja osoittakaa mun olevan väärässä! Modet voi sitten tarvittaessa siirtää tämän oikeaan ketjuun)

@Lasse Nortunen Mä olen postannut tällaisen viestin korona-ketjuun maaliskuun puolella. Työterveyslaitos on ollut pisaratartunnan kannalla jo silloin.

Quote from: Nuivanlinna on 25.03.2020, 01:45:35
Joko tämä on ollut täällä?

QuotePäivitetty 23.3.2020
Uusi koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisaratartuntana, kun sairastunut yskii tai aivastaa. On mahdollista, että virus tarttuu myös kosketuksen kautta. Pintojen, elintarvikkeiden tai tavaroiden välityksellä tapahtuvia tartuntoja ei ole toistaiseksi havaittu.
https://hyvatyo.ttl.fi/koronavirus/ohje-suu-ja-nenasuojus

Muoks: Muuten Sosiaali- ja terveysministeriön ohje 24.3.2020 sanoo samaa: https://stm.fi/documents/1271139/21429433/Sosiaali-+ja+terveydenhuollon+henkil%C3%B6st%C3%B6n+henkil%C3%B6suojainten+k%C3%A4ytt%C3%B6.pdf/7def9a60-9f60-7ba1-f5dd-20354701e1b3/Sosiaali-+ja+terveydenhuollon+henkil%C3%B6st%C3%B6n+henkil%C3%B6suojainten+k%C3%A4ytt%C3%B6.pdf/Sosiaali-+ja+terveydenhuollon+henkil%C3%B6st%C3%B6n+henkil%C3%B6suojainten+k%C3%A4ytt%C3%B6.pdf
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

dothefake

En tiedä miten auttaisin, olen pyrkinyt pysymään vain kunnossa, koska olen äitini ainut ruo'an toimittaja, oven taakse ja vuorokauden kuistikaranteenilla. Kerran viikossa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Paznak

Jaoin ton maskivideon facebookissa ja tägäsin muutaman PS kansanedustajakaverin, voi olla et katsovat tai sit ei