News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kari Rajamäki ei halua kiintiöpakolaisia

Started by Paavi, 04.09.2009, 07:25:58

Previous topic - Next topic

Zngr

Quote from: Eino P. Keravalta on 04.09.2009, 11:49:23
Kun minä äänestin äsken, oli kiintiöpakolaisia vastustavien määrä vähentynyt 97%:sta yhdellä yksiköllä 96%:iin. Tästä ne varmaan repivät otsikon: SUOMALAISET AIEMPAA MYÖNTEISEMPIÄ KIINTIÖPAKOLAISTEN OTTAMISELLE!

Ilta-hämäys pisti ennen Homma-foorumin alkua hauskasti päälaelleen tant Astridin laista tehdyn nettigallupin. Kysymys kuului kutakuinkin "onko Thorsin ulkomaalaislaki mielestäsi liian löysä?" johon 99% vastaajista vastasi "Kyllä". Printtiversiossa seuraavana päivänä luki "Kannatatko Thorsin ulkomaalaislakia" johon 99% kansasta oli vastannut Kyllä!"¤#

Yksi tämän foorumin hauskoja puolia on se että vastaavista pikkumokista tietää nykyään ja jatkossa moni muukin kuin pari tarkkasilmäistä foliohattua.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Hessu

QuoteMuutos 2011:n tulisi ajaa lukukausimaksuja vähintäänkin EU:n ulkopuolelta tuleville opiskelijoille. Maksu voisi olla maltillinenkin, mutta edes muodollinen maksu voisi karsia noita Nigeriatapauksia.

Niinhän se Muutos 2011 tullee tekemäänkin. Muiden antoisien asioiden mukana. Voi olla, että muille puolueille tulee hikka, kun Muutoksen ohjelma aikanaan julkistetaan. Ainakin erilaisia irtiottoja vaalien alla tullaan näkemään. Kyllä Muutoksen synty on jo nyt saanut vipinää kulisseihin ja julkisuuteen, kuten nämä Rajamäen ja Väyrysen lausunnot osoittavat. Sinänsä hyvä, että ottivat reippaasti kantaa. Tervetuloa Muutoksen listoille, ainakin Rajamäki. Paavo on niin liukas, että sopinee paremmin edelleen kepuun. SDP on nykyään vihersosialististen mimmien yritys, ei Karin tapaisilla miehillä ole mitään tekoa siellä.
Vaalien alla monella puolueella tulee olemaan Muutoksen ohjelmasta ongittuja syöttejä, katsokaa vaan. Syöteiksi ne tosin jäävät, valitettavasti vain jotkut hyväuskoiset niihinkin tarttuvat.

EL SID

Quote from: Zngr on 04.09.2009, 14:23:35
Quote from: Eino P. Keravalta on 04.09.2009, 11:49:23
Kun minä äänestin äsken, oli kiintiöpakolaisia vastustavien määrä vähentynyt 97%:sta yhdellä yksiköllä 96%:iin. Tästä ne varmaan repivät otsikon: SUOMALAISET AIEMPAA MYÖNTEISEMPIÄ KIINTIÖPAKOLAISTEN OTTAMISELLE!

Ilta-hämäys pisti ennen Homma-foorumin alkua hauskasti päälaelleen tant Astridin laista tehdyn nettigallupin. Kysymys kuului kutakuinkin "onko Thorsin ulkomaalaislaki mielestäsi liian löysä?" johon 99% vastaajista vastasi "Kyllä". Printtiversiossa seuraavana päivänä luki "Kannatatko Thorsin ulkomaalaislakia" johon 99% kansasta oli vastannut Kyllä!"¤#

Yksi tämän foorumin hauskoja puolia on se että vastaavista pikkumokista tietää nykyään ja jatkossa moni muukin kuin pari tarkkasilmäistä foliohattua.

tarkoittanet ILn uutista? siellä oli ollut kerran vastaava moka ja lähetin asiasta sähköpostia päätoimittajalle (asia, minkä monen muunkin pitäisi tehdä, eli nuivat, lähettäkää asiasta suoraa palautetta mediaan, älkääkä vain murisko täällä) ja minulle vakuutettiin, että kyseessä on pelkkä vahinko...

Sempai

Minun silmääni tuossa IL:n jutussa pisti se, että kuvaan oli valittu lapsia, kun tänne asti selviytyvistä suurin osa on näitä potria "nuorukaisia".
Älä hallitse lyöntipalloa, anna lyöntipallon hallita sinua.

Viper

Eipä äänestänyt ulkomaalaislakia vastaan; tälläisistä ihmisistä käytetään nimitystä takinkääntäjä tai opportunisti.
Optimists learn English, Pessimists learn Chinese. Realists learn to assemble for war

Motor City Contexti

Quote from: Jaakko Sivonen on 04.09.2009, 10:00:43
Muutos 2011:n pitäisi ajaa kiintiöpakolaisten vastaanottamisen lopettamista niin kuin Rajamäkikin tekee.

No minä olen samaa mieltä. Mäki-ketälän  haastattelusta sai sellaisen kuvan, että muutos 2011 on sivistynyt mokutus puolue joka haluaa enemmänkin puhua ongelmista mitä mokutukseen liityy kuin tuomita sitä järjettömäksi ja vahingolliseksi toiminnaksi Suomen ja Suomalaisten veronmaksajien kannalta kuten Rajamäki tekee.

turha jätkä

Quote from: Motor City Contexti on 08.09.2009, 12:48:41
Quote from: Jaakko Sivonen on 04.09.2009, 10:00:43
Muutos 2011:n pitäisi ajaa kiintiöpakolaisten vastaanottamisen lopettamista niin kuin Rajamäkikin tekee.

No minä olen samaa mieltä. Mäki-ketälän  haastattelusta sai sellaisen kuvan, että muutos 2011 on sivistynyt mokutus puolue joka haluaa enemmänkin puhua ongelmista mitä mokutukseen liityy kuin tuomita sitä järjettömäksi ja vahingolliseksi toiminnaksi Suomen ja Suomalaisten veronmaksajien kannalta kuten Rajamäki tekee.

MCC:llä on nyt aika selvä Mäki-Ketelän vastainen kampanjointi menossa.

BastardoGrande

Mr. Rajamäki on hieno mies demariksi ja sopisi sisäministeriksi oikeastaan minkälaiseen sateenkaarihallitukseen hyvänsä.
Perustelut; osaa ajatella omilla aivoillaan ja saa suunsa auki kun on jotain sanottavaa.
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/