News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-02-12 Kataja: "Asianajajana minulla oli iso työhuone merinäkymillä"

Started by Isäntä ja loinen, 12.02.2015, 09:43:31

Previous topic - Next topic

dothefake

QuoteOn siinä kovapalkkainen juristi kun joutuu ottamaan 20 k€ lainaa kun mä looseri, epäonnistuja ja entinen pitkäaikaistyötön voisin tuon summan maksaa tilitä enkä silmää räpäyttäis.

Suostun kokeeseen, laitan sinulle tilinumeroni ja maksat minulle 20,000 e. Videoit maksun aikana silmäsi ja sitten katsotaan, räpäytitkö?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jorma M.

Kataja on muuten tuttu kasvo oikeudessa myös vastaajapuolella. En muista saiko ihan tuomiota Rovaniemen moottorikelkkatehdasjupakassa, mutta tietääkseni on ollut vastaajana rötösoikeudenkäynneissä Satakunnassa mutta pujotellut syytteistä. Ja tiedän että moni haluaisi Katajan siellä oikeuteen rahasotkuista mutta juristi on liukas tapaus - usein on syytekynnys jäänyt ylittymättä.

Tyypillinen kokoomuslainen. Ja erittäin tyypillinen siinä mielessä että omassa kaupungissa runsaasti HV-verkostoa, sidosryhmiä, taustayhteisöjä.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

ämpee

Ei mikään ihme, että työstään ainoastaan ikkunanäköalan, seinäkoristeen ja penkin pinnoituksen muistava asianajaja elelee sopeuttamisrahalla.
Toisenlaisilla muistikuvilla kyllästetty kolleega taatusti tekee tiliä minkälaisen näköalan tahansa omaavan työhuoneen minkälaisesta puupenkistä tahansa, ja nostelee vaikkapa tilinsä seteleitä seinäkoristeiksi.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."