News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Testaa, kuka puoluejohtajista ajattelee niin kuin sinä

Started by Chiaroscuro, 12.04.2019, 21:53:46

Previous topic - Next topic

Chiaroscuro

Iltiksen testi:
http://ap1.sestatic.net/customer/istestit/index.html?v=1555049588#/start/126

1. Jos Suomessa otetaan käyttöön kansalaispalkka, sen eteen pitää esimerkiksi tehdä vapaahtoistyötä tai opiskella.
Oma vastaus: Jokseenkin samaa mieltä.

2. Kannabis pitää vapauttaa Suomessa.
Oma vastaus: Täysin eri mieltä.

3. Armeija marssii vatsallaan, eikä Suomen puolustusvoimiin tarvita kasvisruokapäivää.
Oma vastaus: Jokseenkin samaa mieltä.

4. Lentomatkustamisen hinta täytyy nostaa verotuksella ilmastonmuutoksen torjumiseksi.
Oma vastaus: Jokseenkin eri mieltä.

5. Minua ei haittaa, jos lapseni menee naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa.
Oma vastaus: Jokseenkin eri mieltä (vaikkei olekaan lapsia).

6. Opettajien kurinpitokeinoja kouluissa pitää lisätä.
Oma vastaus: Täysin samaa mieltä.

7. Paras keino oikaista Suomen ikärakenne on lisätä työperäistä maahanmuuttoa.
Oma vastaus: Jokseenkin eri mieltä.

8. Suomen täytyy pysyä talviajassa, kun kellojen siirtely EU:ssa loppuu.
Oma vastaus: En osaa sanoa.

9. Suomi on sotilaallisesti liittoutumaton.
Oma vastaus: Jokseenkin eri mieltä - jos Suomi on sotilaallisesti liittoutumaton, miksi se sitten osallistuu Naton sotaharjoituksiin?

10. Viinien myynti ruokakaupoissa tulee sallia.
Oma vastaus: Täysin eri mieltä (alkoholi-ongelmaisia on jo muutenkin riittävästi).

TESTIN TULOS:

OLET SAMOILLA LINJOILLA PETTERI ORPON KANSSA! MITÄ V...!
Alma: "Mul on sellainen fiilis, että mä voin tehdä mitä mä vittu haluun!" Aleksi Kinnunen (HS): "Juuri tällaiset, kahlitsematonta vapautta julistavat ja juhlistavat räväkät kommentit ovat Alman konserttien piristys..." (Helsingin Sanomat, 4.11.2019).

ämpee

Vastailin aika eri tavalla moneen kohtaan mutta lopputuloksena silti oli Orpo.
Kyseinen testi vaikuttaa "hieman" viritetyltä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Lahti-Saloranta

Sain vastaukseksi Halla-ahon. Itse olin useammin täysin samaa mieltä tai täysin eri mieltä. Minusta sen perusteella Orpolla ja Halla-aholla on hyvin samanlainen arvopohja.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Chiaroscuro

Quote from: ämpee on 12.04.2019, 22:00:01
Vastailin aika eri tavalla moneen kohtaan mutta lopputuloksena silti oli Orpo.
Kyseinen testi vaikuttaa "hieman" viritetyltä.

Tein testin uudestaan ja vastasin piruuttani joka kohtaan vastakkaisesti kuin ajattelen - petyin, kun tulokseksi ei tullutkaan Orpo, tuli Li Andersson!
Alma: "Mul on sellainen fiilis, että mä voin tehdä mitä mä vittu haluun!" Aleksi Kinnunen (HS): "Juuri tällaiset, kahlitsematonta vapautta julistavat ja juhlistavat räväkät kommentit ovat Alman konserttien piristys..." (Helsingin Sanomat, 4.11.2019).

Pergolaattori

"Olet samoilla linjoilla keskustan Juha Sipilän kanssa!"

;D

Kokeilkaapa ketä testi suosittelee kun kaikkiin kysymyksiin vastaa "En osaa sanoa"

-

Maija Poppanen

andrus

Antti Rinne napsahti ja vastaukset erittäin konservatiiviset.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

risto

Testi oli enimmäkseen täynnä aivan höpöhöpökysymyksiä. Ei ihme jos tulee pahastikin hajontaa.

Vastaajista 26% näkyy saaneen Tohtori Vihan tulokseksi tästä koneesta.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Pentecost

Halla-aho.

Suureen osaan kysymyksistä, kuten on Suomi puolueeton, en osannut sanoa mitään. Tietyssä mielessä näyttelemme puolueetonta, mutta esimerkiksi Venäjä pakotteet EUn tuottamina osoittaa, ettemme sitä oikeasti ole.

Ja olipa typeriä kysymyksiä, kuten hyväksyisinkö jos lapseni menisi naimisiin samaa sukupuolta olevan kanssa...kai se olisi hänen asiansa, vaikka minä siitä mitä mieltä olisin. Jonkinasteinen pettymys kenties, mutta sellaista se on. Lapsemme eivät ole meidän omaisuuttamme.
KKO:n tuomio
A:n käyttämissä ilmaisuissa on kysymys niin sanotuista arvoarvostelmista, joiden osalta ei lähtökohtaisesti ole mielekästä puhua lausuman totuudellisuudesta.

O. M. Hietamaa

Tuo ensimmäinen kysymys on tyhmänläntä, sillä kansalaispalkan eli perustulon olemukseen kuuluu lähtökohtaisesti, että se lankeaa kaikille kansalaisille täysin riippumatta siitä työskenteleekö vai opiskeleeko vai makoileeko toimetonna saamatta mitään aikaan. Jos palkkaa saadakseen täytyy työskennellä tai opiskella, se on jotain muuta kuin kansalaispalkkaa.

Chiaroscuro

Quote from: O. M. Hietamaa on 12.04.2019, 22:54:07
Tuo ensimmäinen kysymys on tyhmänläntä, sillä kansalaispalkan eli perustulon olemukseen kuuluu lähtökohtaisesti, että se lankeaa kaikille kansalaisille täysin riippumatta siitä työskenteleekö vai opiskeleeko vai makoileeko toimetonna saamatta mitään aikaan. Jos palkkaa saadakseen täytyy työskennellä tai opiskella, se on jotain muuta kuin kansalaispalkkaa.

Juuri sen takia kansalaispalkka on täysin järjetön ajatus.

arijaarnio

Aukusti Jylhä

Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

newspeak

Sipilä.

Onneksi en nyt ole ehdollakaan. Pelastetaan nyt eka tämä kaupunki, eikös juu?

l'uomo normale

Quote from: Lahti-Saloranta on 12.04.2019, 22:03:18
Sain vastaukseksi Halla-ahon. Itse olin useammin täysin samaa mieltä tai täysin eri mieltä. Minusta sen perusteella Orpolla ja Halla-aholla on hyvin samanlainen arvopohja.

Halla-aho. En käyttänyt lainkaan melko samaa tai eri mieltä -vaihtoehtoja
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Chiaroscuro

Quote from: l'uomo normale on 12.04.2019, 23:44:51
Quote from: Lahti-Saloranta on 12.04.2019, 22:03:18

Halla-aho. En käyttänyt lainkaan melko samaa tai eri mieltä -vaihtoehtoja

Kai sitten täytyy vaan uskoa, että viini täytyy saada ruokakauppoihin...

Jorma M.

Olen tehnyt kaikki tällaiset testit ja taas tuli Mestari tulokseksi.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

arijaarnio

Quote from: Jorma M. on 13.04.2019, 01:01:51

Olen tehnyt kaikki tällaiset testit ja taas tuli Mestari tulokseksi.
Ja jos vastaa EOS, tulee tulokseksi Rinne.

Radio

Testin laatijat tulisi haudata arabiemiraattien hiekkaan kaulaa myöten aamun koitteessa. Illalla karavaani kulkee. Ei kuitenkaan, minulta olivat väkivaltavisiot jo kerran kielletyt. Vapautettakoon reportterit yms. hiekassa hikoilleet ja vietäkööt heidät taatelipalmujen alle keitaalle ihanien kevyesti hunnutettujen hourien huolenpitoon.

AcastusKolya

Kysymyksen 1. "vapaaehtoistyö". Ettei vaan se olisi keino pakottaa kansalaiset kantamaan matujen kasseja jne...
Pesunkestävä militaristivaskisti.

Radio

Varusmiehethän ovat sitä varten, kuten 2015.
Vapaaehtoistyöhön olen aina valmis, tarvitaan vaan se hupullinen valkoinen kaapu, no perkele, tämä oli ainakin tarkoitettu sarkasmiksi. Ei mikään väkivaltavisio eikä märkä uni palavista risteistä vastaanottokeskuksen pihalla.

Kukkahatuton täti

Tein testin. Olen samoilla linjoilla kuin Halla-aho.  Ääneni on siis mennyt oikealle puolueelle. :D

AcastusKolya

Kahden testin perusteella Orpo ja Haavisto. Miten vatussa se on mahdollista!
Pesunkestävä militaristivaskisti.

Pölhökustaa

Quote from: AcastusKolya on 13.04.2019, 06:57:21
Kahden testin perusteella Orpo ja Haavisto. Miten vatussa se on mahdollista!

Siten, että tolkun ihmisenä vastasit kutakuinkin tolkullisesti, eivätkä annetut kysymykset ja vastausvaihtoehdot niin kovin raflaavia ole. Toisekseen, mitä ehdokas vastaa vaalikoneessa on eri asia mitä hän tekisi eduskunnassa tai puolueensa johdossa. Kolmannekseen, Orpon mahdollista flirttailua nuivistelun kanssa ei kannata ottaa kenenkään tosissaan.

Minä sain Sampo Terhon, mikä tuskin on yllätys. Mikäli hän olisi jäänyt persuihin eikä olisi pettänyt ystäväänsä Halla-ahoa hillotolpan vetämänä, olisin mielelläni äänestänyt häntä näissä vaaleissa persuehdokkaana. Nyt en tietenkään tee niin.

Faidros.

Kaikki pj:t peesaa nyt todennäköisintä vaalivoittajaa ja äänikuningasta, muutenhan Mestari veisi kaikki äänet. 8)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Kaarin M

Quote from: käpykaarti on 12.04.2019, 23:32:34
Jeee!!!

Kumma että prosentit pysyy samana , minäkin tänä aamuna sain tuon saman.
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

hankmo

Vastasin kaikkeen " en tiedä", ja olet Jussi Halla-aho. Voi kdistus... :facepalm: :facepalm:

Supernuiva

Viini-maitokauppa-alkoholismi, tiedä sitten? Viinin myyntiä ruokakaupoissa vastustetaan kaiketi vain sen vuoksi, että myynnin sallimisen jälkeen alkoholistien määrä kasvaisi.

Kaljaa kuitenkin myydään, enkä oikein näe näiden juomien alkoholiprosenttien välillä niin suurta eroa, että viini "tuhoaisi kansan".

Suomalaiset päivittäistavarakaupat ovat kuitenkin pitäneet jo yli 20 vuotta juomaosastojen kokoa ylisuhteisena sen vuoksi, että sinne olisi lainsäädännön muuttumisen myötä huomattavasti helpompaa sijoittaa valikoimiin tulevat viinit.