News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Keksi Riikka Purran hommabanneriin slogan! (päättynyt)

Started by Lalli IsoTalo, 23.03.2019, 20:09:34

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Jeps,

Tein Riikalle bannerin viime skaboissa, ja avullanne, teen nytkin.

Mitä siis kirjoitamme Riikan banneriin? Kovin monta sanaa sinne ei mahdu. Ensimmäinen versio "Aika hyvä poliitikoksi" on lähtöisin hänen kotisivuiltaan.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

ikuturso

Purrako vai eikö purra? Siinä pulma...

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Nuiva kansalainen

"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Lalli IsoTalo

Syntymänuiva
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Riikka: "Toiveeni on, että siitä jotenkin ilmenee, että olen ollut nuiva aina."
— Missä N, siellä R

aféni Watson

Äänestä eduskuntaan
Riikka Purra,
ei tarvii jälkikäteen surra

Lalli IsoTalo

Quote from: Hohtava Mamma on 23.03.2019, 20:20:36
Tuo "Aika hyvä poliitikoksi" on mielestäni hm, aika hyvä.

Haluaisin kyllä nähdä hauskoissa kuvissa Lallin tekemän banneriversion tuosta tekstillä MATUT VITTUUN Youtube

Sinä olet jo nähnyt sen, mielessäsi. Kiitos, että jaoit. Nyt mekin olemme nähneet sen!

Mutta se olisi ihan hauska laittaa karuselliin versio, jossa joka sadas arpa voittaa, ja visiosi toteutuu!  :D
— Missä N, siellä R

Supernuiva

Quote from: Lalli IsoTalo on 23.03.2019, 20:17:39

Älä äänestä poliittisia tuuliviirejä. Riikka Purra: nuivuutta ennen, nyt ja tulevaisuudessa.

Fer

IDA

Dust/Bones/Politics on väärää kieltä, mutta jos bannerista olisi linkki blogiin, niin siitä ilmenee, että Riikka on aina ollut nuiva. Siis jo ennen kuin hänelle oli mitään tekemistä persujen kanssa.
qui non est mecum adversum me est

törö

Quote from: Lalli IsoTalo on 23.03.2019, 20:17:39

Tuossahan se on valmiina: Olen ollut nuiva aina. Enää selvemmin sitä ei voi sanoa.

repsikka

-pysyvästi nuiva
-ikinuiva
-takuunuiva
-patanuiva

vihapuhegeneraattori

Vanha klassikko Hommalta: "Rutinuiva"
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Viimeinen suomalainen

Riikka. Ei anna matujen sua purra.

PS. Pistin Hauskoihin kuviin vähän pohjamatskua ;)
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

zxcvb

Riikka Purra - selkärankaa ei setelit murra.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

justustr

Quote from: Vellamo on 23.03.2019, 20:44:59
Järkeä ja johdonmukaisuutta,

Ääni tälle. Nyt kun perussuomalaisilla on vihdoinkin järkevä ja johdonmukainen puheenjohtaja ja järkevä ja johdonmukainen poliittinen linja niin on oikein luonnollista että linjan suunnittelijakin kutsuu itseään sellaiseksi.

Ylipäätään persujen pitäisi enemmän rummuttaa sitä mikä eniten erottaa halla-persut soini-persuista - se on nimenomaan johdonmukaisuus.

Lalli IsoTalo

Kiitämme osallistujia.  :D :D :D

Näissä skaboissa - kuten aina - valmis on parempi kuin täydellinen. Riikan valinta tällä kertaa:

"Rutinuiva aikojen alussa, nyt, ja loppuun asti."
— Missä N, siellä R

dothefake

Hienoa, luultavasti lanseerasin tuon rutinuivan viime vuosikymmenellä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Uuno Nuivanen

Quote from: Lalli IsoTalo on 23.03.2019, 22:59:05

Näissä skaboissa - kuten aina - valmis on parempi kuin täydellinen. Riikan valinta tällä kertaa:

Huono.   :(

adhoc1266550

Liian myöhäistä, mutta:
Iänkaikkisesti nuiva

Kim Evil-666

Ei ole mielestäni huono, melko rohkea sanoisin. Se mikä tuossa kiinnittää huomioni, on se, että siinä tunnustetaan väriä suoraan ja vahvasti. Se on aina hyvä asia. Peittelemätön, rohkea ja suora tykitys. Kun tämä tulee vielä naiselta, mikä voisi mennä pieleen.

Nyt tarvitaan rohkeutta ja anteeksipyytelemättömyyttä tunnustaa väriä. Nöyristelyn aika on ohi. On vaihtoehdon aika. Riikka näyttää esimerkin voimaa.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Lalli IsoTalo

Quote from: Uuno Nuivanen on 23.03.2019, 23:02:47Huono.   :(

Se on aina jostain suunnasta huonosti sammutettu. Kysyin Riikalta mitä hän halusi, hän kertoi mitä hän halusi, ja tuon hän hyväksyi. Ja sillä mennään.

Pointti tässä on se, että VALMIS on parempi kuin TÄYDELLINEN. Koska valmis on valmis, mutta täydellinen ei ole koskaan täydellinen.

Ja sitten tässä on sellainen pikku juttu, että sekä Riikalla, että Lallin siviilihahmolla, on muutakin tekemistä, kuin hieroa ja hieroa loputtomiin. Tällä mennään nyt.

Mielestäni olisi parempi, jos me hommalaiset itse tuottaisimme muille tavaraa arvosteltavaksi, ja antaisimme muiden olla kriitikoita.

Minä en ole koskaan tavannut Riikka Purraa. Riikka on kiitollinen siitä mitä teen. Minä olen kiitollinen siitä, että Riikka antaa minun auttaa häntä.

Sinäkin voit auttaa ihan ketä tahansa nuivaa kotisohvaltasi, vaikka pyytämällä Homman parviälyä mukaan. Kuka tahansa voi sen tehdä. Aivan kuka tahansa.

Ei tarvitse tietää koko polkua. Riittää kun otat sen ensimmäisen askeleen, nyt ensi alkuun. [/quote]
— Missä N, siellä R

Uuno Nuivanen

Quote from: Kim Evil-666 on 23.03.2019, 23:10:45
Ei ole mielestäni huono, melko rohkea sanoisin. Se mikä tuossa kiinnittää huomioni, on se, että siinä tunnustetaan väriä suoraan ja vahvasti. Se on aina hyvä asia. Peittelemätön, rohkea ja suora tykitys. Kun tämä tulee vielä naiselta, mikä voisi mennä pieleen.

Nyt tarvitaan rohkeutta ja anteeksipyytelemättömyyttä tunnustaa väriä. Nöyristelyn aika on ohi. On vaihtoehdon aika. Riikka näyttää esimerkin voimaa.

Mutku pitäis päästä läpi, veli hyvä. :facepalm: Sikanuivaäänet eivät siihen riitä. Asialinjalla sut sut voi mennä läpi. Äänestän, kenties muijakin. Kirkkonummelta on mennyt läpi vain kokkare tai ärkkopeelainen, kerran yksi kepun politrukki. Ja tiedän kyllä, että nämä eivät ole kunnallisvaalit.

Pkymppi

Quote from: Lalli IsoTalo on 23.03.2019, 22:59:05

Minun korvaan kuulostaisi paremmalta jos tuo "loppuun asti" korvaisi sanalla "pysyvästi".

Alaric

Uuno Nuivanen voi mennä purkamaan pahaa oloaan sitten johonkin muualle (viestejä poistettu).
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Uuno Nuivanen

Quote from: Alaric on 24.03.2019, 00:02:20
Uuno Nuivanen voi mennä purkamaan pahaa oloaan sitten johonkin muualle (viestejä poistettu).

No mut ku. Oikeassa olin silti. Onneksi tuo on vain Hommalla (hox), joten ei suurempaa merkitystä. Anteeksi että olen olemassa. ABP suvaitsi ottaa muutkin pois, joten en olisi ilman Lallin kehumista huomannutkaan.