News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2017-09-05 Ylikomisariot Huhtela ja Taponen ottavat Twitterissä kantaa poliittisesti

Started by Deloch, 06.09.2017, 12:29:13

Previous topic - Next topic

ikuturso

Televiisorissa haastateltiin Tapposta.

On kuulemma poliisin vika, että maahanmuuttajissa on alkanut esiintyä rikollisuutta hippariikkisen peruspetteriä enemmän. Tämä tieto Ruotsista. Dialogpolisen on vetäytynyt no-go-zoneilta ja on poliisin vika, että noilla alueilla on rikollisuus lisääntynyt. Nyt Suomessa on kuulemma sama trendi menossa ja Tapponen kritisoi poliisijohtoa siitä, että poliisi on tekemässä Suomenkin maahanmuuttajataustaisista rikollisia.

Poliisijohto ei kommentoinut näin absurdiaasiantuntevaa lausuntoa Ylelle.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

KamalaJari

Quote from: ikuturso on 12.03.2025, 21:41:59
Televiisorissa haastateltiin Tapposta.

On kuulemma poliisin vika, että maahanmuuttajissa on alkanut esiintyä rikollisuutta hippariikkisen peruspetteriä enemmän. Tämä tieto Ruotsista. Dialogpolisen on vetäytynyt no-go-zoneilta ja on poliisin vika, että noilla alueilla on rikollisuus lisääntynyt. Nyt Suomessa on kuulemma sama trendi menossa ja Tapponen kritisoi poliisijohtoa siitä, että poliisi on tekemässä Suomenkin maahanmuuttajataustaisista rikollisia.

Poliisijohto ei kommentoinut näin absurdiaasiantuntevaa lausuntoa Ylelle.

-i-

Kuuntelin tuota noin 15sek sitten käänsin äkkiä kanavan , miten tuo ihminen voi olla noin ulapalla juttuineen ?
Vai näytteleekö vaan ?
Miksi Jumala teki Suomalaisista lampaita joita keritään ?

rätkä

Quote from: KamalaJari on 13.03.2025, 00:30:33

Kuuntelin tuota noin 15sek sitten käänsin äkkiä kanavan , miten tuo ihminen voi olla noin ulapalla juttuineen ?
Vai näytteleekö vaan ?

Pahoin pelkään että Pyllytär on jatkossa vakiovieras kaikissa ylen keskusteluohjelmissa. Agendaan sopiva ideologia, kuin yhdistelmä demlaa ja acab-takku anarkismia mutta kuitenkin siisti vähemmistöihinkin vetoava ulkoasu, koulutusta ja uskottavuutta. Jos maailman paras ja ansioitunein poliisi moittii jälkeensä jättämää poliisilaitosta, on hänen pakko olla oikeassa.
Kuplan kaverit syöttävät hänelle vielä uusia kivoja mielipiteitä joita on sitten aikaa ajaa kun näkyvyys on taattu. Odotamme kuka seuraavaksi lähtee nykyvirastaan aisapariksi.

Kuvitelkaas Marin-Taponen talkshow

Emo

Kukas se nyt olikaan tämä Pyllytär? Olen kuullut sen tiedän mutten muista.

ämpee

Quote from: Emo on 13.03.2025, 09:44:01

Muistaakseni se oli jonkinlainen intternetin drag-Taponen meikkien ja peruukin kera.
Ei siis mitään mitä todella haluasi muistella.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

pienivalkeapupu

Quote from: ämpee on 13.03.2025, 10:11:51

Muistaakseni se oli jonkinlainen intternetin drag-Taponen meikkien ja peruukin kera.
Ei siis mitään mitä todella haluasi muistella.
Eikös Jartsa lainannut tuon tittelin sitten itselleen jossakin some liverryksessä, vai muistanko ihan to-taa-li-sen väärin?
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

ämpee

Molaritubessa on yritetty koota asioita nippuun otsikolla "Rajuja väitteitä "härskistä" poliisijohdosta – Taposen ja poliisijohdon kiista yltyy", niputtamista kestää 12:58.
https://www.youtube.com/watch?v=nk4sMg9K8qE

"Palkittu" poliisi sanoo joutuneensa savustuksen kohteeksi ja siksi ulos siitä tehtävästä jota hän omasta mielestään menestyksellisesti on hoitanut.
Nykyinen poliisijohto on kuulemma maahanmuuttovastainen, politisoitunut ja autoritäärinen, kertoo Taponen useammassakin haastattelussa medialle.

Projisoiminen taisi olla se sana jota tälläisissä tapauksissa käytetään.
Loput sieltä tubesta, ja sitä ei ole vähän.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

ikuturso

Linkkasin tämän jo tuonne ylemmäs.

Pyllytär oli anonyymi feministibloggari, joka sai vihaa niskaansa ja ilmoitti lähtevänsä Suomesta tai jotain.
https://tulva.fi/lue/mina-olin-pyllytar/

Sitten tuli kait joku outtausepäily tai jotain, jolloin pyllyttären fanit kirjoittivat omiin blogeihinsa, fb:hen tai twitteriin sanat "minä olin pyllytär". Niin teki fanipoika Taponenkin, ja siitä nyt sitten joillain on täysi varmuus, että Taponen olisi ollut pyllytär. Mitä itse en usko. Taponen osoittautui olevansa kyllä tyhmempi kuin tuo femakkoblogisti, kun piti oikein virkatilille mennä kirjoittamaan olleensa pyllytär.

QuoteYlikomisario Jari Taponen on erilainen poliisi, jonka työtä osa kollegoista vierastaa – Twitterissä Taponen ilmoitti olevansa Pyllytär

...
Sillä hetkellä ylikomisario Jari Taponen tajusi, että hän oli tehnyt virheen

(Maksumuuri)
https://www.hs.fi/suomi/art-2000006292179.html

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Pallopääkissa

https://x.com/ORostila/status/1900465687417487665
QuoteTaposen tapauksen tulisi toimia varoituksena ja opetuksena vihervasemmistolaisesta viranomaisten soluttamisesta.

Kaveri politikoi virastaan käsin vuosikausia, vähät välittäen poliisin maineesta tai puolueettomuudesta. Kun touhuilua ilmeisesti toppuuteltiin, hän uhriutuu ja lähtee ovet paukkuen ja oman pesän liaten. Eli käytännössä politikoi lisää.

Epämiellyttävä totuus on, että vastaavia "taposia" on tässä maassa tolkuttomasti. Toimijoita, jotka ajavat härskisti poliittista agendaa verhottuna viranomais-, järjestö- tai tutkimustyön kaapuun.

Ajettavalle agendalle myötämielinen media ja asiantuntijapiirit leimaavat kaiken kritiikin "maalittamiseksi", "oikeusvaltion horjuttamiseksi" tai milloin miksikin taantumukseksi. Koira ja kalikka.

Itseasiassa turvallisuusviranomaiset (poliisi, puolustusvoimat, rajavartiolaitos) ovat varmasti vastustuskykyisempiä moniin verrattuna, ja SILTI "taposia" näyttää löytyvän.

Voi vain kuvitella, kuinka läpimätää touhu on, kun koko toiminnan tarkoitus pyörii yleisvasemmistolaisen propagandan ympärillä.

Tähän ilmiöön puuttumiseksi poliittisesti valituilla tahoilla pitäisi olla enemmän valtaa. Se turvaisi paremmin demokratiaa ja vallankäytön avoimuutta.

Lisäksi verovaroilla politikoivista toimijoista, jos mistä, olisi varaa säästää.
Kansalliskonservatiivi ja arvokonservatiivi.