News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Ville Hämäläisen Vaasa, eduskuntavaaliketju (7 tähden liike)

Started by Ville Hämäläinen, 06.02.2019, 18:41:32

Previous topic - Next topic

Ville Hämäläinen

Hei!

Olen pitkäaikainen persuhommailija Vaasasta, mutta nyt olen Väyrysen 7 tähden liikkeessä ehdolla. Minulle tärkeitä asioita on piolueen pääteemojen lisäksi vähäosaisten säästöjen lopettaminen, kielteinen Nato ja liittovaltio kanta sekä rikoslain sekä kaivoslain muuttaminen. Etenkin rikoslaissa ja istuma-ajoissa on paljon vialla. Toivon että ketjussa esitetään kysymyksiä ja kehitysehdotuksia. Lisäksi jos haluat tukea vaalitoimintasni niin yv:llä saa tilinumeron.
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Anita Saarinen

Yksi juttu tuohon vähäosaisten säästöihin liittyen jota voisi tuoda esille, on tämä josta on tehty kansalaisaloitekin:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3770
eli "Nostetaan reippaasti ulosoton suojaosuutta".

Moni vähävarainen on valitettavasti joutunut ulosoton piiriin, ja mikäli pääsee työelämään kiinni, UO vie melkoisen osan palkasta, kun suojaosuudet ovat toivottoman pieniä tällä hetkellä. Ihminen ei ehdi saada talouttaan nk. jaloilleen kun UO alkaa jo rokottaa palkasta.

Aloite on siis siinäkin mielessä järkevä, että se kannustaisi työllistymään vähän pienempipalkkaisiinkin töihin, kun siitä työstä jäisi itselle käteen muutakin kuin hyvä mieli työssäolosta.

Tässä vain yksi ehdotus. Kannattaa toki katsoa muitakin aiheisiisi liittyviä kansalaisaloitteita, ne kun kumpuavat ja ilmestyvät ilmoille yleensä niistä kansalaisten syvimmistä ajatuksista.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Valitettavasti Väyrysen byrokratialiike ei tarjoa äänestäjille mitään. Ei tule tämän takia pärjäämään vaaleissa.

Akseli Erkkilä

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 07.02.2019, 10:42:46
Valitettavasti Väyrysen byrokratialiike ei tarjoa äänestäjille mitään. Ei tule tämän takia pärjäämään vaaleissa.
Mitä tarkoitat byrokratialiikkeellä?

Pentecost

Onnea vaan Villelle. Veikkaan Väyrysen liikkeen jäävän melkoisen vähille äänille.

Erityisen hupaisa ykistyiskohta oli Kansalaispuolueen vaaliliitto Sinisten kanssa. Molemmat ilmeisesti kuvittelevat jotenkin pärjäävänsä paremmin yhdessä. Itse veikkaan milteipä päinvastoin käyvän.

Tuo ei oikein riitä vaaliohjelmaksi nuo pari asiaa...
KKO:n tuomio
A:n käyttämissä ilmaisuissa on kysymys niin sanotuista arvoarvostelmista, joiden osalta ei lähtökohtaisesti ole mielekästä puhua lausuman totuudellisuudesta.