News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Samuli Voutila, Kuopio

Started by petebe, 12.01.2019, 21:44:50

Previous topic - Next topic

petebe

Voisiko joku, tai jopa Samuli itse, kertoa hiukan teemoista ja mielipiteistä jotka ovat kansanedustajaehdokkuuden takana? Ulkosuomalaisena ja siltikin Kuopiolaisena minua ainakin kiinnostaisi tietää Samulista hiukan enemmän; hän kun on tällä hetkellä ainoa vakavasti harkittava PS ehdokas Kuopiosta.

Jos ylläpito katsoo, että tätä keskustelua ei täällä pidä käydä, niin olen pahoillani - minä vain haen pohja äänestyspäätökselleni.
"Suomellahan on erittäin hyvä maine Afrikassa, meillä ei oo minkäännäköstä historiallista taakkaa...oikeestaan päinvastoin"  -Alexander Stubb-

Puoluekanta määrittää mielipiteen oikeellisuuden sekä syyttämis- että tuomitsemiskynnyksen. -oma-

Supernuiva

Onhan myös varma, että Kuopion piirin perussuomalaisissa ei ole läpimenijänä mahdollista salauuvattia?

Olisi demokratian kannalta kamalaa, jos yhden puolueen listoilta menisi vaali vaalin perään pettureita läpi.

Tabula Rasa

Jaa-a. Eniten Voutilan touhuista varmaan löytyy kun katsoo tekemisiään ps-nuorten pjnä. Jos näyttö ei miellytä niin kannattaa valita joku toinen. Kuopion vanhemmassa polvessa on varsin laajasti vaihtoehtoja. Ja koska savokarjala on yksi vaalipiiri, niin voi valita vaikka hommaltakin tutun Sanna Antikaisen: https://hommaforum.org/index.php/topic,120323.0/topicseen.html

Lähinnä kai kysymys on vähiten huonon valinnasta ollut jo pitkään. Itse säästän valintaa siihen että kaikki ehdokkaat ovat selvillä ja valitsen näistä itselle parhaan nuivan.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

guest14928

"Mitä se on sinulta pois, vaikka Suomi muuttuu tulevaisuudessa nykyistä tummemmaksi?"

petebe

Quote from: Viljam Nyman on 14.01.2019, 14:33:47
"Mitä se on sinulta pois, vaikka Suomi muuttuu tulevaisuudessa nykyistä tummemmaksi?"

Minulta se on paljon pois! Vaikka pitkään olen asunut poissa Suomesta, ja näkemässä kehitystä vielä huonommaksi, haluaisin jonain päivänä palata Suomeen edes 9/12kk. Onko se liikaa toivottu, en tiedä, jää nähtäväksi ja sen aika näyttää. Nyt ei näytä ainakaan hyvältä, kuten ei ole näyttänyt useampaan vuoteen. Ja kyse ei ole tummuudesta - päinvastoin; oikeat ja rehelliset tummemmatkin ovat ok verraten tiettyihin klaaneihin.
"Suomellahan on erittäin hyvä maine Afrikassa, meillä ei oo minkäännäköstä historiallista taakkaa...oikeestaan päinvastoin"  -Alexander Stubb-

Puoluekanta määrittää mielipiteen oikeellisuuden sekä syyttämis- että tuomitsemiskynnyksen. -oma-