News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2018-12-27 YLE: Kun alaikäiset Ali, Jawad ja Najib tulivat Suomeen

Started by n.n., 27.12.2018, 21:38:28

Previous topic - Next topic

foobar

^ Kotimaan vaarallisuus on virallinen syy saada oleskelulupa Suomeen, mutta käytännön syy kotimaassa käymättömyyteen ennen Suomen kansalaisuutta on riski menettää oleskelulupa (joka mahdollistaa oleellisesti ilmaisen elämän), ei se että omassa kotimaassa olisi mitään vaaraa.

Luulisi että toimittajakin ihmettelisi hieman mitä on tullut kirjoittaneeksi kun miettii tuota.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

pienivalkeapupu

Quote from: foobar on 29.12.2018, 13:40:19
^ Kotimaan vaarallisuus on virallinen syy saada oleskelulupa Suomeen, mutta käytännön syy kotimaassa käymättömyyteen ennen Suomen kansalaisuutta on riski menettää oleskelulupa (joka mahdollistaa oleellisesti ilmaisen elämän), ei se että omassa kotimaassa olisi mitään vaaraa.

Luulisi että toimittajakin ihmettelisi hieman mitä on tullut kirjoittaneeksi kun miettii tuota.
Jepjep, muttei taida valtametia toimittelijoiden toimenkuvaan kuulua miettiminen koska se saattaapi olla ristiriidassa Valtakunnan Virallisen Totuuden kanssa?
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

simppali

Quote from: pienivalkeapupu on 29.12.2018, 14:41:04
Quote from: foobar on 29.12.2018, 13:40:19

Jepjep, muttei taida valtametia toimittelijoiden toimenkuvaan kuulua miettiminen koska se saattaapi olla ristiriidassa Valtakunnan Virallisen Totuuden kanssa?
Valitettavasti olen ollut tekemissä näiden loputonta paskaa puhuvien kanssa, joita Suomessa ylistetään "korkeasti koulutenuina lääkäreinä", minua vastapäätä istuneista on ollut 100% tähän maahan kuulumattomia rikollisia...Suomalainen rosvo on rehellinen yleensä, muistan elämäni tappiin  asti erään keskustelun Reka(Reijo) Hammarin kanssa, Reka oli rehellinen rosvo.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.