News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Awakening II – Näin me voitamme - kansainvälinen konferenssi 6.4.2019

Started by guest14928, 09.12.2018, 20:07:17

Previous topic - Next topic

guest14928

https://twitter.com/tuukka_kuru/status/1071827809453178880

[tweet]1071827809453178880[/tweet]

Never stop the madness ja keväällä vedetään taas  ;D

Itse twiitti näkyville. 9.12.2018

Erotettu omaksi ketjukseen uudella otsikolla 12.12.2018.

Tässä tarkempaa tietoa tapahtumasta:

Quote from: Elohim on 12.12.2018, 22:10:49
Tervehdys kaikille kansallismielisille ja tervetuloa huhtikuussa Suomessa järjestettävään Awakening II-konferenssiin!

Mikä on Awakening?

Awakening on huhtikuussa 2018 ensimmäistä kertaa järjestetty identitaarien ja valkonationalistien konferenssi, jonka tarkoituksena on edesauttaa suomalaisten ja muiden eurooppalaisten nationalistien verkostoitumista ja ajatustenvaihtoa. Me Awakeningin järjestäjät näemme suomalaisessa yhteiskunnassa esiintyvien etnisten konfliktien olevan osa globaalia kehitystä, jossa eurooppalaisperäiset kansat korvautuvat hitaasti mutta varmasti Euroopan ulkopuolisella sekaväestöllä. Suomen väestökehitykseen liittyvät ongelmat eivät ole muista maista erillisiä, vaan yhteneviä kaikkien valkoisten yhteiskuntien kanssa.

Ketkä järjestää Awakeningia?

Awakeningin järjestäjinä toimivat verkkolehti Sarastus ja Monokulttuuri FM-työryhmä. Tapahtuman juontajana toimii Tiina Wiik. Tapahtuman puhujat ja esiintyjät ovat pääosin minun hankkimiani.

Ketkä puhuvat tulevassa konferenssissa?

Kevin MacDonald: Evoluutiopsykologian grand old man. Legendaarisen Culture of Critique-kirjan kirjoittaja. Occidental Observer-päätoimittaja.

Jared Taylor: American Renaissancen päätoimittaja. Skenen tunnetuimpia nimiä.

Jasmina Ollikainen: 23-vuotias historian opiskelija pääkaupunkiseudulta. HAPSUn tulevan hallituksen jäsen. Kirjailija.

Olena Semenyaka: Ukrainan National Corps (Azov)-joukkojen aktiivi. Intermarium-hankkeen puuhanainen. Tiukka täti.

Frodi Midjord: Scandza-forumin pääjärjestäjä, joka asuu nykyään Norjassa.

Martin Lichtmesz: Itävaltalainen kirjailija, kustantaja ja identitaari. Itävallan oma Hännikäinen. Tymäkkä kaveri.

Puhujien lisäksi tapahtumassa soittaa neofolk-artisti Pyhä Kuolema.

Haluaisin lisätietoa asiasta x, keneltä kannattaa kysyä?

Tapahtumista tietoa antavat Monokulttuurin puolesta minä ja Sarastuksen puolelta Timo Hännikäinen.

Nähdään konferenssissa!

jarno Alander

Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

jarno Alander

QuoteAwakening järjestetään jälleen ja puhujalistalla on edellisestä tapahtumasta tutut Jared Taylor ja Frodi Midjord sekä uusina niminä yhdysvaltalainen evoluutiopsykologi Kevin MacDonald, suomalainen historianopiskelija Jasmina Ollikainen, itävaltalaisen uuden oikeiston Martin Lichtmesz ja Ukrainan 'Kansalliset vapaaehtoisjoukot' -liikkeen koordinaattori Olena Semenyaka.

Tapahtumassa artistina esiintyy neofolk-trubaduuri Pyhä Kuolema.

Semenyakan kirjoituksia on myös julkaistu Sarastuksessa.
https://sarastuslehti.com/tag/olena-semenyaka/

Tapahtuman teema ja puheiden aihe on Näin voitamme.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut osoitteeseen [email protected]
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

J. Lannan haamu

40 euroa! Jumalauta miehet, nyt tuli aikamoinen nousu viime kertaiseen....Tuon voi perustella vaikka millä eihän siinä, mutta silti tuo on rahamääränä aikamoinen.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

jarno Alander

Putinbagsit ovat nyt vähän tyhjillään, kun valtaosa resursseista menee siellä keltaliiviliikkeen koordinoimiseen Ranskassa. Lisäksi tällä kertaa on luvassa korkeammat kustannukset.

Huomauttaisin kuitenkin, että Ruotsissa ja Keski-Euroopassa vastaavissa huudellaan paljon kovempiakin hintoja.

Jos  on esim. eläkeläinen, työtön tai opiskelija ja hinta nousee kynnykseksi, voi ottaa yhteyttä niin katsotaan mitä voidaan tehdä.

Arto Salminen, 2000

J. Lannan haamu

Olen kyllä tietoinen mitä Euroopassa tai suuressa maailmassa erilaisten seminaarien liput maksavat. Kyseessä on ennen kaikkea tämä suhteettoman korkea muutos aiempaan. Tuollaisen seminaarin järkevä hinta voisi olla 28,50 - 32,50. Eihän kyseessä kuitenkaan ole mikään Jordan Petersonin seminaari ;)

Toinen asia, kaksi samaa esiintyjää, jotka olivat edellisenä vuonna. Jotenkin outoa.

Vähän outoa iskeä bändi esiintymään tuohon samaan syssyyn.

Joka tapauksessa, erinomaista että tällainen järjestetään, upea konsepti ja esimerkillistä työtä teiltä järjestäjiltä. Toivottavasti tulee tosi paljon osallistujia!

jarno Alander

No niin no. Puheenaiheet eivät ole samat kuin ensimmäisellä kerralla, ja olen aika varma ettei näiden herrojen takki ole kokonaan ja pysyvästi tyhjä ekan kerran jäljiltä.

Pyhä kuolema ei ole bändi, vaan mies ja kitara -neofolk-artisti.

https://youtu.be/8qbdNiU45PI

Arto Salminen, 2000

mökkihöperö

Tuukka Kuru

Jaa. Oma Awakening-postaukseni katosi näemmä bittiavaruuteen, tai sitten sitä ei hyväksytty ylläpitäjien toimesta.

Vastaan tosiaan jälleen puhujista ja monista muista käytännön järjestelyistä ja mielelläni vastaan kysymyksiinne niin hyvin kuin voin.

Konferenssissa ei ole suomenkielistä tulkkausta, mutta puheet käännetään myöhemmin suomeksi ja julkaistaan kirjallisessa muodossa Sarastuksen verkkosivulla.

- Tuukka
"Racial identity can be condemned, fought, ignored, or cultivated, but it is unrealistic for a society to pretend it does not exist."
- Jared Taylor

J. Lannan haamu

Ei kai nyt kukaan tosissaan ole minkään suomenkielisen tulkkauksen kanssa??? Herätkää nyt vähän, vaikka kuinka kansallismielisiä ollaan niin kyllä suomalaisen kuuluu lontoota 'sen verran' osata. Vaikka nostan aina esiin tiettyjä yksityiskohtia järjestelyihin liittyen, niin päällimmäisenä tulee säilyä idea loistavasta työstä ja tapahtumasta. Harmi vaan että tilaisuuteen ei kutsuta median edustajia.

mökkihöperö

^No tottakai olen tosissani. Paljon mieluummin kuuntelen suomea kuin jotain itäeurooppalaista rallienglantia

mökkihöperö

Keitä nämä puhujat ovat? Onko siinä nyt Puolan ja Latvian liput? Ja joku kolmas. Siis noiden jenkkien ja suomalaisen lisäksi

jarno Alander

Quote from: mökkihöperö on 12.12.2018, 19:00:42
Keitä nämä puhujat ovat? Onko siinä nyt Puolan ja Latvian liput? Ja joku kolmas. Siis noiden jenkkien ja suomalaisen lisäksi

Hei nyt oikeasti. Alarivissä ovat oikealta vasemmalle oikealle Itävallan, Ukrainan ja Fär-saarten liput. Tossa ylempänä on lyhyt selostus, keitä puhujat ovat miehiään ja naisiaan. Lisätietoa saa kysymällä tai googlesta.

Arto Salminen, 2000

mökkihöperö

Quote from: jarno Alander on 12.12.2018, 19:09:09

Hei nyt oikeasti. Alarivissä ovat oikealta vasemmalle oikealle Itävallan, Ukrainan ja Fär-saarten liput. Tossa ylempänä on lyhyt selostus, keitä puhujat ovat miehiään ja naisiaan. Lisätietoa saa kysymällä tai googlesta.
Justiin kysyin, mutta pitänee sitten varmaan vielä googlata

internetsi

En minäkään hieroKlyfejä ymmärrä. Vaikka logoista on sanottava sen verran, että julisteessa on sirppi&vasara, what's going on here? No ei vaan. Kuka tuo Jasmina Ollikainen on?
Lohjan persut

jarno Alander

Turkulainen historianopiskelija. Kuulemma kova mimmi.

Arto Salminen, 2000

stefani

Oliko hänellä tarkoitus olla jokin akateeminen ura vielä edessä päin konferenssin jälkeen? Ei huolia mahdollisista sivuvaikutuksista?

vihapuhegeneraattori

Quote from: stefani on 12.12.2018, 20:00:18
Oliko hänellä tarkoitus olla jokin akateeminen ura vielä edessä päin konferenssin jälkeen? Ei huolia mahdollisista sivuvaikutuksista?

Jos on huolia, muttei pelkoa?

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

mökkihöperö

Jos tämmöisessä puhuminen oikeasti Suomessa estää uran esim historiantutkijana/opettajana niin aika syvällä ollaan :-/

Almost human

Quote from: jarno Alander on 12.12.2018, 19:39:35
Turkulainen historianopiskelija. Kuulemma kova mimmi.

Espoolainen historianopiskelija ja kirjailija.
En ole ikinä pitänyt tätä faktoista keskustelemista mielenkiintoista. Faktat kun ei keskustelemalla muutu.
-Dan Koivulaakso

Portaat vievät sinne suuntaan minne niitä kävelee
-Saara Huttunen

jarno Alander

Arto Salminen, 2000

Hämeenlinnan Oraakkeli

Viimeiset kymmenenvuotta kansallismielisten touhut olleet pelkkää epäonnistumista ja häviämistä, joten hieman epäuskottava nimi tuolle tapahtumalle.

Rikastettu uraani

Pitäisikö tuota otsikkoa muuttaa, konferenssihan on 6.4. eikä 4.6? Itse aion mennä.
Me taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta.

Emo

Quote from: mökkihöperö on 12.12.2018, 19:10:21
Quote from: jarno Alander on 12.12.2018, 19:09:09
Justiin kysyin, mutta pitänee sitten varmaan vielä googlata

:D ;D

Loistavaa tilannekomiikkaa mökkihöpsöltä !

jarno Alander

Quote from: Rikastettu uraani on 12.12.2018, 20:55:06
Pitäisikö tuota otsikkoa muuttaa, konferenssihan on 6.4. eikä 4.6? Itse aion mennä.

Juu kyllä pitää. Hyvä huomio. Tapahtuma on siis lauantaina, kuudes huhtikuuta 2019.

Arto Salminen, 2000

jarno Alander

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 12.12.2018, 20:55:03
Viimeiset kymmenenvuotta kansallismielisten touhut olleet pelkkää epäonnistumista ja häviämistä, joten hieman epäuskottava nimi tuolle tapahtumalle.

Ai jaa.

Arto Salminen, 2000

Tuukka Kuru

Puhujista pientä briefingiä:

Kevin MacDonald: Evoluutiopsykologian grand old man. Legendaarisen Culture of Critique-kirjan kirjoittaja. Occidental Observer-päätoimittaja.

Jared Taylor: American Renaissancen päätoimittaja. Skenen tunnetuimpia nimiä.

Jasmina Ollikainen: 23-vuotias historian opiskelija pääkaupunkiseudulta. HAPSUn tulevan hallituksen jäsen. Kirjailija.

Olena Semenyaka: Ukrainan National Corps (Azov)-joukkojen aktiivi. Intermarium-hankkeen puuhanainen. Tiukka täti.

Frodi Midjord: Scandza-forumin pääjärjestäjä, joka asuu nykyään Norjassa.

Martin Lichtmesz: Itävaltalainen kirjailija, kustantaja ja identitaari. Itävallan oma Hännikäinen. Tymäkkä kaveri.

"Racial identity can be condemned, fought, ignored, or cultivated, but it is unrealistic for a society to pretend it does not exist."
- Jared Taylor

WinstonSmith

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 12.12.2018, 20:55:03

Muutos on tulossa, jos seuraat valtavirtaa, niin Yhdysvalloissa on Trump presidenttinä, Italia ja Unkari ovat 100% kansallismielisten käsissä. Ranskan globalistien kätyri Macron on ongelmissa, kun kansa ei haluakaan globalisaatiota. Jopa Saksassa kansallismieliset ovat päässeet muuttamaan politiikan tuulia, globalistit eivät ole enää avoimia globalisteja, vaan esittävät kansallismielisiä vaalien lähestyessä. Suomessa ollaan vähän jäljessä, elämme vielä monikulttuurin kiima-aikaa, mutta joukkoraiskaukset ja terrori-iskut masentavat jopa fanaattisimpia monikulturisteja. Kävi miten kävi, Eurooppaa odottaa joka tapauksessa kovat ajat, sitä saa mitä tilaa. Suomessa Halla-aho on ottanut perussuomalaiset haltuunsa täysin demokraattisesti ja kunniallisesti, eli on täällä Suomessakin saatu jotain aikaa. Nyt Halla-ahon pitää vain kasvattaa puolueen kannattusta ja muslimit auttavat tässä joka päivä tekemällä kovasti töitä.
President Putin: Our state was built around values of multiethnic harmony. 

❗️ Our adversaries, people with neo-colonial mindsets – halfwits, in fact – are unable to realise that diversity makes us stronger.

Pullervo

Quote from: Rikastettu uraani on 12.12.2018, 20:55:06

Korjattu, kiitos huomiosta. Kannattaa laittaa viestiä näistä Ilmoita valvojille -napilla, niin huomataan paremmin ja nopeammin.

jarno Alander

Kenellä muilla kuin modeilla on oikeudet lisätä tägejä tähän ketjuun?

Arto Salminen, 2000