News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2018-09-07 Ulkoministeri Timo Soinille halutaan potkut

Started by justustr, 07.09.2018, 17:18:04

Previous topic - Next topic

justustr

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/258185-nyt-se-paatetty-timo-soinille-halutaan-potkut
QuoteSdp:n puheenjohtajan mediavastaava Dimitri Qvintus kertoo osan oppositiopuolueista esittävän epäluottamuslausetta ulkoministeri Timo Soinille (sin).
Hankkeen takana ovat sdp, vihreät, vasemmistoliitto ja rkp. Oppositiopuolueista perussuomalaiset ja kristillisdemokraatit eivät osallistu vastalauseeseen.

Miksi, oi miksi perussuomalaiset ei käytä tilaisuutta hyväkseen päästä eroon sekä Jabbasta että koko uuvattipuolueesta?Luulen tietäväni syyn: ei haluta tukea punavihreää ajojahtia. Mutta kyllä edes joskus pitäisi valita se tapa joka on taktisesti fiksuin.

Uuvattien ainoa olemassaolon peruste politiikassa on sotkea persujen eduskuntavaalit. Miksi tuollaista sakkia pitää käsitellä joidenkin moraalisääntöjen mukaan?

rooster

Minun mielestäni on nimenomaan poliittisesti viisasta olla lähtemättä mukaan noihin ajojahteihin. Perussuomalaiset tuskin saavat lisää äänestäjiä lyöttäytymällä vihervassareiden masinoimaan ajojahtiin, vaan päinvastoin menettävät niitä. Myös sen jälkeen on aika turha sanoa mitään vastaan kun persujen jäseniä yritetään savustaa mistäkin asiasta, kuten esimerkiksi Halla-ahon pakottaminen pois hallintovaliokunnan pj:n paikalta. Nyt kun ei lähdetä tuohon kelkkaan mukaan ollaan tavallaan ylempänä mitä nuo noitavainojen harrastajat ovat.

Plus, että tuo ei kokonaisuudessaan tule menemään edes läpi.

Lahti-Saloranta

Quote from: rooster on 07.09.2018, 17:40:56
Minun mielestäni on nimenomaan poliittisesti viisasta olla lähtemättä mukaan noihin ajojahteihin.
Plus, että tuo ei kokonaisuudessaan tule menemään edes läpi.
Samaa mieltä. Homma kyllä tarjoaa erinomaisen tilaisuuden puolustaa sananvapautta ja tosi hyvän aasinsillan tuohon kiihotuspykälään ja oikeuslaitoksen käyttöön poliittisena lyömäaseena toisinajattelijoita vastaan.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista