News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Miksi tp-hakijat herättävät someraivoa? Mielenterveyden ammattilaiset arvioivat

Started by Alaric, 19.08.2018, 12:08:42

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Quote from: Lahti-Saloranta on 19.08.2018, 13:30:05
Kun sitten on alkuun päästy niin voisi selvittää mistä hakija on tulossa ja onko siellä tosiaan niin vaarallista kuin hän kertoo.

Ja sitten vielä tämä: vaarallisuus ei syy turvapaikan myöntämiseen täysi-ikäiselle, ainoastaan vaino on.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

akez

Quote from: Alaric on 19.08.2018, 12:08:42
Miksi turvapaikanhakijat herättävät some-raivoa? Turkulaiset mielenterveyden ammattilaiset näkevät taustalla kaksi syytä

(...)
– Se, mitä et tunne, pelottaa, Talonen huomauttaa.

Hänen mukaansa vihan tunnetta voisi vähentää sillä, että tutustuu turvapaikanhakijoihin itse tai hankkii heistä oikeaa tietoa.
(...)

Palataanpa vaihteeksi takaisin siihen ikävään todellisuuteen, joka tuntuu aina hukkuvan näiltä "asiantuntijoilta" jonnekin kummaan. Saksalaislehdessä oli tänään mainio, kuin tähän saumaan mittatilaustyönä sopiva keissi. Nyt voivat asiantuntijat Ahola ja Talonen näyttää vihdoinkin asiantuntemuksensa ja kertoa, miten tämä keissi voidaan ratkaista yhteiskunnan kannalta. Pitääkö metodina olla: Let's leivotaan pullaa, nähdään ja tutustutaan, vai jotakin muuta? Take the money and run?

QuoteSuurklaanit

Rikollisiksi kasvatetut

Junge Freiheit 19.8.2018 juttu saksaksi

Alussa oli täydellisesti väärennettyjä palestiinalaisia pakolaistodistuksia. Tänään kyse on tapoista ja murhista, ryöstöistä, oikeudenvastaisista pakottamisista, huumekaupasta ja varastelusta. Mhallamiye-kurdit, jotka otettiin Saksaan luullen heitä Libanonin sotaa paenneiksi palestiinalaisiksi, ovat nykyään esillä rikollisklaaneina. He terrorisoivat kokonaisia kaupunginosia, he tekevät törkeimpiä rikoksia ja pitävät poliisin ja valtionsyyttäjät kiireisinä.

Kaikki valtion yritykset taistella klaaneja vastaan ovat tähän asti epäonnistuneet surkeasti. Poliitikot ovat pitkään yrittäneet kieltää koko ongelman, ainakin vähätellä sitä. Jokainen, joka yritti puhua ongelman todellisesta suuruusluokasta joutui "ulkomaalaisvihaaja"-ruoskan kohteeksi. Vuosi sitten Bundestag sai lopultakin aikaan uuden takavarikoimislain ja päätti säädöksistä, jotka helpottavat laittomasti anastettujen omaisuuksien takavarikointia.
(...)

Lihavoinnit mun.
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Pakkanen

Jos nämä ulkomaalaiset on automaattisesti niin jaloja ihmisiä, niin miksi niille myönnetään turvapaikkoja? Keitä he ovat lähteneet karkuun, jos ei juuri ulkomaalaisia?

Entä miksi lähtömaat ovat paskaläpiä, vaikka niissä asuu vain ahkeria, hyviä ja rauhaarakastavia ihmisiä?

Vai muuttuuko kaikki maailman mulkutkin hyviksi ihmisiksi astuessaan Suomeen. Ja miksi jotkut Suomeen tulleet ja hyviksi muuttuneet edelleen raiskaavat, tappavat, myyvät huumeita yms.

Totta kai yksilö voi olla oikeasti myös hyvä, mutta turvapaikanhakijaksi ryhtyminen ei itsestään tee ihmisestä hyvää. Vaikka suvakki niin luuleekin :facepalm:.

Turvapaikanhakija voi olla todella paha ihminen. Se kannattaa pitää mielessä!

pienivalkeapupu

Miten someraivo ja mielenterveysongelmat liittyvät toisiinsa? Se että em. erikoissh:t tykkäävät puuhastella mamujen kanssa ei riitä vastaukseksi (jos se edes siitä johtuu).
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

dothefake

Tarvitsevat halpoja älypuhelimia 700-1000 e) pitääkseen yhteyttä kotimaahansa.

Paha lipsahdus, eikös heidän kotimaansa ole nyt Suomi?

Keihin he pitävät yhteyttä, vainolaisiinko? Ai eikö, no kuinka siellä voivat elää heidän sukulaisensa ja tuttavansa, kun itse ovat vainoa paossa. Tässähän menee kohta mielenterveys, kun asiantuntijat esittävät noin mielelenvigast läpändeerust.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jorma M.

Suomi on maailman ainoa maa missä hullun islamilaisen matun joukkopuukotus saa aikaan kantaväestön hillitöntä syyllistämistä.

Maailman ainoa maa.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Eino P. Keravalta

Quote from: Jorma M. on 19.08.2018, 14:51:55

Suomi on maailman ainoa maa missä hullun islamilaisen matun joukkopuukotus saa aikaan kantaväestön hillitöntä syyllistämistä.

Maailman ainoa maa.

Minä sanoudun tästä irti: En ole syypää islamistiseen terrorismiin millään tasolla. En ole sitä tilannut, en halunnut enkä kannattanut. Olen sitä vastustanut aina.

Islamistiseen terrorismiin ovat syypäitä islamistiset terroristit sekä heidän suojelijansa, kaikki puolueet Perussuomalaisia lukuunottamatta, valhemedia, kuten Helsingin Sanomat ja Yle sekä lukuisat tutkijat, asiantuntijat ja viranhaltijat puhumattakaan EU:sta, CIA:sta, Bilderbergistä ja George Sorosista.

Suomen kansa on täysin viaton tässä. Se on uhri ja sitä vastaan kohdistuu kansanmurha. Juuri nyt.

Kun juutalaisten kansanmurha tapahtui, kukaan ei sanonut, että syy oli juutalaisissa itsessään.

Nyt kun eurooppalaisten kansojen kansanmurha tapahtuu edessämme, Eliitti ja sen hyödylliset idiootit syyllistävät uhreja.

Mautonta, ihmisyydelle vierasta, sairasta, pöyristyttävää, saatanallista!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Pkymppi

Quote from: dothefake on 19.08.2018, 14:48:49

Keihin he pitävät yhteyttä, vainolaisiinko? Ai eikö, no kuinka siellä voivat elää heidän sukulaisensa ja tuttavansa, kun itse ovat vainoa paossa. Tässähän menee kohta mielenterveys, kun asiantuntijat esittävät noin mielelenvigast läpändeerust.

Eiköhän siellä yhteyden toisessa päässä pidä olla suht samanlainen yhteydenpitolaite.  Yritän arvata kuka sen on maksanut... En arvaa...

Beef Supreme

Someraivo... Just. Puukko hampaissa täällä verenpaine 200 jallupullo molemmissa käsissä raivotaan. Tyynesti pitäisi ymmärtää kun tukkajumalat saavat kädestäpitelyä näiltä ammattilellijöiltä veronmaksajien piikkiin. Kyllä sitä vihaksi pistää, mutta someraivo on  niin tyhmä sana ja konsepti että itsensä häpäisee joka sitä käyttää.

Sator Arepo

En minäkään palleroita vihaa. Päinvastoin, ymmärrän heitä. Jos minä olisin syntynyt Irakin tapaiseen persläpeen Suomen sijasta, ihan mahdollista että olisin tunkenut tänne ottamaan hölmöiltä löysät pois. Vitsi on vain siinä, että minä oikeasti näen meidät kaikki ihmisinä, siinä missä suvaitsevaisto vain puhuu siitä. Tiedän, että kaikkialta löytyy itsekkäitä, ahneita ja omahyväisiä henkilöitä, jotka tavalla tai toisella jakavat ihmiset meihin ja heihin. Olentoja, jotka pahalle päälle sattuessaan ovat vaarallisinta, mitä tältä planeetalta löytyy. Ei tarvitse edes turvautua sinänsä oleellisiin kulttuurieroihin tai militanttiin islamismiin suhtautuakseen varovaisesti maahanmuuttoon, kun kliseista kulunein "etsä tajuu et me ollaan kaikki ihmisii" riittää. Vitutusta herättävät lähinnä suomalaiset pellet, jotka kuvittelevat, että jaloilla villeillä on ihmisyydestä vain se hyvä puoli, ja uskovat tuon olevan sokean naiiviuden sijasta moraalista erinomaisuutta. Viha on tosin edelleen vähän turhan vahva sana, mutta eiköhän nykymeiningillä siihenkin pisteeseen päästä.

Ja sitten sama mielenterveyden ammattilaisten tulkitsemana: "Öyh öyh neemut hirteen."
Kansa on pettänyt hallituksen luottamuksen ja voisi sen voittaa takaisin vain kahta suuremmalla uurastuksella. Eikö olisi kaikille helpompaa, että hallitus hajoittaisi kansan ja valitsisi uuden?

Ajattelija2008

Turvapaikanhakijat ovat surmanneet paljon enemmän suomalaisia kuin suomalaiset turvapaikanhakijoita. Objektiivisesti arvioiden pitäisi näiden psykologien tehdä töitä turvapaikanhakijoiden hillitsemisessä. Ehkä he tekevätkin, vai onko se liian vaarallista?

Mutta kaiken kaikkiaan turvapaikanhakijoiden henkirikosaste on "vain" 3X kantasuomalaisten, joten turvapaikanhakijat eivät nykyisellään muodosta suurta uhkaa Suomessa asuville. Tilanne huononee, jos hallitus luo Suomeen Ruotsin kaltaisia ghettoja, puhumattakaan USA:n kaltaisista ghetoista.

Väkivallan lisääminen yhteiskunnassa on yksi motiivi haalia Suomeen turvapaikanhakijoita. Äärivasemmisto sekä jotkut muut ryhmät toivovat väkivaltarikollisuuden kasvua. Äärioikeistosta se osa, joka haluaa valtion lisäävän omien kansalaisten vakoilua, katsoo hyötyvänsä turvapaikanhakijoista, samoin federalistit, jotka haluavat lopettaa Suomen itsenäisyyden EU:ssa.

Valemedia siirtää huomiota pois todellisesta väkivaltaongelmasta nostamalla esiin "someraivon".

foobar

Quote from: Beef Supreme on 19.08.2018, 14:59:11
Someraivo... Just. Puukko hampaissa täällä verenpaine 200 jallupullo molemmissa käsissä raivotaan. Tyynesti pitäisi ymmärtää kun tukkajumalat saavat kädestäpitelyä näiltä ammattilellijöiltä veronmaksajien piikkiin. Kyllä sitä vihaksi pistää, mutta someraivo on  niin tyhmä sana ja konsepti että itsensä häpäisee joka sitä käyttää.

Jotenkin tämän maahanmuuttoteollisuuden ympärille on rakentunut tällä vuosituhannella tällainen liturgia "someraivosta" ja vastaavista ilmiöistä. Sen ainut tarkoitus on rakentaa mielikuva siitä että julkisista varoista itsensä sirkuksessa toinen toistaan kyseenalaisempiin hommiin työllistäneille kuuluisi sekä immuniteetti kohtaamaansa kritiikkiä kohtaan että oikeus hiljentää se.

Jos jotain tehdään julkisista varoista, on sitä täysi lupa maksajilla myös kritisoida. Jotenkin tilanne on vaikuttanut kuitenkin kääntyneen ylösalaisin. Siis että veronmaksajien taskuista rahoitettujen projektien saamapuolella olijoilla on erityinen oikeus tukkia vastentahtoisten rahoittajiensa suut, ja perusteluksi kelpaa mikä tahansa tarkoitushakuinen satu jonka voi kriitikoistaan keksiä.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

-PPT-

Peruspropagandaa. Eri mieltä olevat pyritään aina tilanteesta riippuen esittämään joko pohjattoman pahoina tai vaihtoehtoisesti hullunkurisina hölmöinä. Vastustaja demonisoidaan, infantilisoidaan tai ressukoidaan. Tässä tapauksessa on kyse jälkimmäisestä eli voi ressukat kun erilaisuus pelottaa, älkää pelätkö, ei ole mitään hätää.

foobar

Quote from: Shemeikka on 19.08.2018, 12:40:37
Quotetutustuu turvapaikanhakijoihin itse

Mahtavatko suvakistit itse tuntea montaakaan ns. rasistia?

Katselin aiemmin tänään Brittien Royal Institutionin luentovideota. Aihe ei ollut ihan luennon keskiössä, mutta siinä todettiin että sosiaalisessa mediassa tehtyjen tutkimusten perusteella ihmiset (jenkki- ja brittitutkimuksissa) eivät ole kovin kuplautuneita keskimäärin (käytetty termi oli tosin "echo chamber", kaikukammio, mutta käytännössä sama), mutta että "liberaalit" ovat tyypillisesti hieman konservatiiveja enemmän kuplautuneita.

Monesti tällainen fiilis tulee ihan anekdotaaliselta pohjalta. Nk. suvaitsevaiset liberaalit vaikuttavat olevan niin voimakasmielisiä ja jyrkkiä mielipiteidensä suhteen että on hankala uskoa heidän hyväksyvän kaveripiiriinsä selkeästi eri mieltä olevia ihmisiä, ainakaan demonisoimatta heitä ja mielenvikaisuudeksi luokittelematta heidän mielipiteitään. Mukamas kapeamieliset konservatiivit taas sietävät kanssaan eriävien mielipiteiden olemassaoloa paljon paremmin, ja antavat ihmisten myös olla kanssaan eri mieltä ainakin aika pitkälle. Ja siinä samalla välttävät kuplautumisen.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Catalpa

Eniten pelottaa se, keiden parissa tällaiset ihmiset voivat päästä puoskaroimaan ja tekemään tuhojaan. Jos väkivaltaa kokeneen, apua hakevan asiakkaan traumatisoijaksi paljastuu maahanmuuttaja tai ulkomaalainen yleensä, niin tällaisilta mielenterveyden ammattilaisilta loppuu myötätunto siihen paikkaan. Silloin alkaa "tuntemattoman pelon" ja muiden yhtä alamittaisten kliseiden hierominen oikeasti hädissään olevan ja ahdistuneen ihmisen naamaan. Ja tämä ei ole mikään itse keksitty uhkakuva.

Hyi helvetti. Sylettää tällainen niin paljon ettei olisi pitänyt lukea.

foobar

Niin joo. Kun luvatta, väärällä identiteetillä maassa oleskellut radikalisoitunut muslimirikollinen tappaa ja haavoittaa ihmisiä Turussa, vuoden kuluttua Turkulainen julkaisee jutun jossa sen asiantuntijat luokittelevat maahanmuuttopolitiikan laadun kritisoijat raivoaviksi latvalahoiksi idiooteiksi. Ehkä tämä olisi jollain muulla ajoituksella normipropagandaa, mutta kyllä tuosta tulee hieman mielikuva että ihmiset haluttaisiin saada suuttumaan enemmän kuin ovat tähän mennessä suuttuneet.

repsikka

Quote from: foobar on 19.08.2018, 16:15:31
Niin joo. Kun maassa luvatta, väärällä identiteetillä maassa oleskellut radikalisoitunut muslimirikollinen tappaa ja haavoittaa ihmisiä Turussa, vuoden kuluttua Turkulainen julkaisee jutun jossa sen asiantuntijat luokittelevat maahanmuuttopolitiikan laadun kritisoijat raivoaviksi latvalahoiksi idiooteiksi. Ehkä tämä olisi jollain muulla ajoituksella normipropagandaa, mutta kyllä tuosta tulee hieman mielikuva että ihmiset haluttaisiin saada suuttumaan enemmän kuin ovat tähän mennessä suuttuneet.
Täsmälleen näin. Ei tuo artikkeli voi olla herättämättä agressioita ajattelevassa lukijassa.
Samoin kuin herättävät nämä klassiset lausahdukset:
"olen 17 ja voin todistaa sen"
"tämä riisi ei kelpaa kuin koirille ja naisille".

Toni R Jyväskylästä

Älypuhelimet on niin halpoja että mulla on viisi vuotta vanha 10€ luuri käytössä, jossa ei ole edes kameraa. Ei viitti ostaa edes osamaksulla kun tietää, että se puhelin kestää sen ajan kun maksat sitä ja sitten joutuu ostamaan uudemman mallin ja sama paska alusta. Ja mää en saa maksusitoumuksia elektroniikkaan kuten kunniakansalaiset.

Shemeikka

Maahanmuuttajat ja heistä puhuminen herättää someraivoa lähinnä suvakisteissa.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Sakari

Kuten tiedetään holtittoman maahanmuuton seuraukset on yhteiskunnalle negatiivisiä.

Kuten on sanomattakin selvää että monikulttuuriseen yhteiskuntaan hurmaantuneen mielestä on mielisairautta kritisoida parasta ja ihaninta yhteiskuntamallia.

Nykytietämyksen valossa kumminkin on mielenkiintoista että hoidoksi suositellaan ota itseäsi niskasta kiinni ja parane tyyppinen asenne. Ja miksi laittoman siirtolaisen olisi tällöin suostuttava mielisairaan foobikon terapiatyökaluksi? Onko laiton siirtolainen noille vain joku objekti, jonka voi halutessaan heittää mielisairaan kaveriksi.

Jotenkin tuntuu että ainut harhoista kärsivä on se ylimielinen pakko monikulttuuristaja. Jolla on suodatettu ja värittynyt näkemys erilaisista kulttuureista. Eli kuvittelee kulttuurin olevan lähinnä hassuja hattuja, mausteisia ruokia ja erilaista musiikkia, ja jos joku pitääkin naisia kotieläimiä ei vain ole kuullut tasa-arvosta.
Ooh lalaa...

Finka

Tässä kyllä pata oljesta kyhättyä kattilaa soimaa. "Ammattilaiset" tuomitsevat sen, että maahanmuuttajista kirjoitetaan tuntematta heitä henkilökohtaisesti. Jatkavat sitten kertomalla millainen on maahanmuuttajista kirjoittajien henkinen tila tapaamatta heitä henkilökohtaisesti.

Ovatko nämä "ammattilaiset" edes internetissä kirjoittaneiden ihmisten analysointiin perehtyneitä? Missä voi heidän tutkimustoimintaansa perehtyä? Vai onko tässä klassinen argumentointivirhe, jossa käytetään eri alan (maahanmuuton sosiaalityöhön perehtynyt) ammattilaista antamaan lausunto asiaan, jossa hän ei ole ammattilainen. Kovin innokkaita ovat kyllä jotkut antamaan lausuntoja asioista, joissa eivät ole ammattilaisia. Jos tämä toimii näin, niin pitää pyytää tuttua LVI-tekniikan ammattilaista antamaan lausunto työterveysasiaan.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Toni R Jyväskylästä

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 19.08.2018, 16:34:36
Älypuhelimet on niin halpoja että mulla on viisi vuotta vanha 10€ luuri käytössä, jossa ei ole edes kameraa. Ei viitti ostaa edes osamaksulla kun tietää, että se puhelin kestää sen ajan kun maksat sitä ja sitten joutuu ostamaan uudemman mallin ja sama paska alusta. Ja mää en saa maksusitoumuksia elektroniikkaan kuten kunniakansalaiset.

Tosin on mulla sitten kotona paras Ryzen minkä rahalla saa, mutta tämä on kivasti kotivakuutuksen piirissä ja somalit eivät toistaiseksi murtautu mun asuntoon, piekse mua puolikuoliaaksi ja nussi mun kamoja täältä. Kaikelle on syynsä.

idiot_narcissist

Quote from: jka on 19.08.2018, 12:33:42
Jassoo. Näköjään tämä kaksikko antaa asiantuntijalausuntoja sairaanhoitaja(AMK) ja sosionomi(AMK) koulutuksella.

http://www.mielenhyvinvointia.fi/yritys-mielenhyvinvointi-ahola-talonen/

Näköjään omana bisneksenä nimenomaan "maahanmuuttajien parissa tehtävä mielenterveystyö" ja maksajana luonnollisesti valtio ja kunnat.

Näillä eväillä on hyvä syyllistää omankin palkan maksajaa ja vastaavasti silitellä omia asiakkaita.

Haluaisin tietää miksi vastuumedia ei löydä parempia asiantuntijoita. Vai eivätkö he halua löytää, koska oikeat ammattilaiset eivät ota kantaa tai eivät anna oikeita vastauksia? Ja miksi kukaan ei pidä vastuumediaa vastuussa valikoivasta "asiantuntijoiden" käyttämisestä. Jos jokin vähänkin oikealle kallellaan oleva uutislähde toimisi samoin, saisivat varmasti valeuutisleiman otsaansa.

Ei muuten, mutta tälläinen toiminta johtaa helposti puhtaan propagandan polulle politiikassa. Nyt jo vituttaa yrittää käydä rehellistä ja rationaalista keskustelua, kun toisella puolella ei ole pienintäkään halua osallistua sellaiseen. Pelisääntöjen noudattamisesta tulee pian haitta, jos niitä ei noudata kukaan muu kuin sinä.

Tulevaisuus

En minä mitään raivoa koe mutta koen oikeutettua ärtymystä että minun verovarojani käytetään unelmaan jonka näen,koen ja tiedän sairaaksi. Jos jollain on unelma jota haluaa ajaa ja edistää niin vähintä mitä voi vaatia että tekisi sen omilla rahoillaan.
Harmi kun tämäkään haasto ei toiminut. Toistan: en koe minkäänlaista raivoa, sorry suvakit...

Tulevaisuus

Lisään vielä sen verran että mitä se muuttaisi tai auttaisi jos tutustuisin joukkoon matuja henkilökohtaisesti ja huomaisin että ne ovat niin vietävän ihanaa porukkaa, oikeita allahin mallioppilaita. Muuttaisiko se sen että maamme ei kestä hallitsematonta mokutusta, kaikki reaalimaailman faktat ovat mokutusta vastaan, muiden maiden esimerkit kertovat mitä mokusta seuraa. Mitä se muuttaa vaikka tuntisin matuja henk.koht?
Voisiko joku palstaa lukeva suvakki vastata?

Deputy M

Quote from: dothefake on 19.08.2018, 14:48:49

Tottakai voivat pitää yhteyttä mihin tahansa ja maksoi mitä maksoi. Valde ja siis me veronmaksajat maksetaan nekin puhelinlaskumijoonat. Se ei ole mikään pikkusumma kun 50.000 turvista päivittäin Bagdadiin ja muualle lähi-itään soittelevat.  :o 
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

foobar

Quote from: idiot_narcissist on 19.08.2018, 17:16:33
Haluaisin tietää miksi vastuumedia ei löydä parempia asiantuntijoita. Vai eivätkö he halua löytää, koska oikeat ammattilaiset eivät ota kantaa tai eivät anna oikeita vastauksia? Ja miksi kukaan ei pidä vastuumediaa vastuussa valikoivasta "asiantuntijoiden" käyttämisestä. Jos jokin vähänkin oikealle kallellaan oleva uutislähde toimisi samoin, saisivat varmasti valeuutisleiman otsaansa.

Aika usein on jäänyt sellainen fiilis että jos aihealue ei ole muutenkin täysin vanhojen kommunistien infestoima tai julkaisu suunnilleen Kauppalehti, esim. suomalaisesta professorikunnasta kyetään mitään aihealuetta kommentoimaan koskaan löytämään korkeintaan kolme proffaa. (Siis pidemmälläkään aikavälillä kuin yhden jutun puitteissa.) Ja sattumalta ne proffat harvemmin jättävät toimittajien tarinallisia premissejä tukematta, sen perusteellahan heidät on haastateltaviksi asiantuntijoiksi valittu. Tai ainakin siltä tuntuu.

Tässä tapauksessa ei sitten löydetty edes proffia. Onneksi kuitenkin löydettiin erityisasiantuntijoita joiden tulot riippuvat suoraan maahanmuuttopolitiikan heikosta laatutasosta...

ämpee

Quote from: Finka on 19.08.2018, 16:54:46
Kovin innokkaita ovat kyllä jotkut antamaan lausuntoja asioista, joissa eivät ole ammattilaisia.

Ammattimaisia omaan kaivoon kusijoita ja mikään lausunto joka toimii busineksen eteen ei ole liian härski esitettäväksi.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Paawo

Koska haastatellaan muita ihmisyyden asiantuntijoita;

- poliisit
- vartijat
- sosiaalitoimen virkailijat
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Toni R Jyväskylästä