News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2018-04-18 Harkimo ja Jungner perustavat uuden poliittisen liikkeen: Liike Nyt

Started by Alaric, 18.04.2018, 22:31:44

Previous topic - Next topic

Jaska Pankkaaja

Lohelan kenkäisy puhemiehen hommasta kertoo meille ettei kuulkaa niitä hillotolppia kasva kuin somppuja itiksessä vaan mahtipuolue cuckoomuksessakin on paremminkin pulaa niistä..  :-\

Ilmamaston puurosuojeliafeministi Rinne varmaan sijoittaa uuvattien hillotolpat prioriteettilistallaan, oikeaan paikkaan.  ;)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Peltipaita

Quote from: Kni on 21.01.2019, 13:25:08
[tweet]1087308832592805888[/tweet]
OT
Sampon twiittiketjussa on video uuvattien/sininen tulevaisuus  -nimenjulkistustilaisuudesta ja Samposta tärisevin käsin.  :D
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Punaniska

Plokia odotellessa  :D Jabba Dabba Duu: "heikot sortuu elon tiellä, minä en horju, minä ....., minä ...., minä...."
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

ISO

Lohela keksi tavan päästä ns puhtain kasvoin tukalasta tilanteestaan uuvattina, ja samalla pääsee vielä muutaman kerran kostamaan arvopohjallisille sen että veivät Lohelalta puhemiehen postin.

En siltikään ymmärrä, miten tuo akka sopii jungnerin kanssa samaan puolueeseen, toinen nuivan manifestin allekirjoittaja ja toinen tunnettu valtakunnan suvakki-idiootti.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

koojii

Quote from: ISO on 21.01.2019, 14:46:26
Lohela keksi tavan päästä ns puhtain kasvoin tukalasta tilanteestaan uuvattina, ja samalla pääsee vielä muutaman kerran kostamaan arvopohjallisille sen että veivät Lohelalta puhemiehen postin.

En siltikään ymmärrä, miten tuo akka sopii jungnerin kanssa samaan puolueeseen, toinen nuivan manifestin allekirjoittaja ja toinen tunnettu valtakunnan suvakki-idiootti.

Lohela on ihan puhdas opportunisti. Esiintynyt aikoinaan nuivana kun hoksasi että sillä tavalla saa hyvin vaaleissa ääniä. Nyt kun se kortti on katsottu niin hyvin voi jatkossa esiintyä vaikka RHC tättähääränä.

Harkimon Nyt liikkeessä on myös katto korkealla ja seinät leveällä. Ei taida kummempaa vaatimusta olla siihen poppooseen kuin että rikosrekisterissä ei saa olla isompia rötöksiä.

Sitä en tiedä miksei Harkimon Nyt liikkeessä Jungner lähde ehdolle eduskuntavaaleihin. Olisi kuitenkin varmaan sen muutama sata ääntä onnistunut Uudellamaalla keräämään vaalilistalle.

l'uomo normale

Quote from: koojii on 21.01.2019, 14:57:58
Sitä en tiedä miksei Harkimon Nyt liikkeessä Jungner lähde ehdolle eduskuntavaaleihin. Olisi kuitenkin varmaan sen muutama sata ääntä onnistunut Uudellamaalla keräämään vaalilistalle.

Suurelle Ajattelijalle arvoton äänimäärä. Ei auta uskottavan hömppäjulkkiksen uran luomisessa eikä naisten pokailussa baareista.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Lous

Muistanko aivan väärin vai eikö Lohela sanonut jättävänsä politiikan? Onnistui siis ilmeisesti pettämään tässäkin.
Sooner or later there's always trouble when there's two humans together.

guest14874

Tuli vaan mieleen että tuleeko Lohelasta Hjalliksen avustaja seuraavaan eduskuntaan?

Eisernes Kreuz

Ajattelin, että joku kokkari olisi loikkaamassa, mutta se olikin vain merkityksetön uuvatti.

No, hallituksen kannalta peli muuttuu nyt entistä jännittävämmäksi. Vielä pitäisi saada sote- ja maakuntauudistus maaliin ennen vaaleja.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

l'uomo normale

Quote from: Lous on 21.01.2019, 15:01:16
Muistanko aivan väärin vai eikö Lohela sanonut jättävänsä politiikan? Onnistui siis ilmeisesti pettämään tässäkin.

Lohella ei aio lähteä ehdolle kevään eduskuntavaaleissa. Saipahan taas naamansa näkyviin mediaan, kun on muuten ollut poissa julkisuudesta; ilmeisesti omasta halustaan, kun ei ole tullut julistaneeksi mitään suuria viisauksia yhteiskunnan ja ihmiskunnan hyväksi tarvittavista hankkeista. Media olisi varmaan antanut Lohelalle palstatilaa yhtä innokkaasti kuin muillekin uuvateille.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

-PPT-

Hjalliksen liike siis pyrkii uudistamaan politiikan sisältöä ja toimintatapoja joten se ottaa joukkoonsa äänestäjänsä pettäneen loikkarin. Tosi uutta ja raikasta poliittista kulttuuria!  :roll:

Velmu

Itse arvasin virallisesti väärin, kun olin varma että Jussi Niinistö ei voi pysyä tuhoon tuomituissa sinisissä vaan luovii julkisuussatamaan Harkimon vanavedesä. Hänellä olisi sentään ollut siellä äänestäjien kannatusta yli puoluerajojen.
Mutta toisaalta tämä "älykkö" teki jo kerran täydellisen poliittisen virhearvion lähtiessään Soinin kelkassa perussuomalaisista.

l'uomo normale

Quote from: Velmu on 21.01.2019, 15:19:14

Itse arvasin virallisesti väärin, kun olin varma että Jussi Niinistö ei voi pysyä tuhoon tuomituissa sinisissä vaan luovii julkisuussatamaan Harkimon vanavedesä.

Siniministerit on ostettu hillotolpilla. Pakko. Ei Sipilän purkkaviritys kestäisi sinisten joukkopakoa ministerinpaikoilta.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Uuno Nuivanen

Quote from: l'uomo normale on 21.01.2019, 15:21:49

Itse arvasin virallisesti väärin, kun olin varma että Jussi Niinistö ei voi pysyä tuhoon tuomituissa sinisissä vaan luovii julkisuussatamaan Harkimon vanavedesä.

Siniministerit on ostettu hillotolpilla. Pakko. Ei Sipilän purkkaviritys kestäisi sinisten joukkopakoa ministerinpaikoilta.

Ja Shimon Liero meuhkaa hallituksen kaatamisesta koska jäi ilman.

Lahti-Saloranta

En kyllä keksi Lohelan loikalle muuta motiivia kuin kosto. Näennäisesti hän ei hydy tuosta mitään eikä siitä hyödy Harkimokaan. Lohela on ollut kovin vaisu joten tuskin hänellä mitään poliittista intohimoakaan on. Ainut järkeenkäyvä syy on katkeruus hillotolpan menetyksestä ja kosto. Lohela ei tuo Nyt liikkeelle mitään lisäarvoa, korkeintaan toimii kannustimena uuvattiloikkareille. Julkisuudessa ei ole ollut pienintäkään vihjettä Lohelan ja uuvattijohdon välisistä erimielisyyksistä. Miksi sitten loikata ja miksi nyt. Joku mainitsi että tempullaan karistaa uuvattileiman, voi olla niinkin.
Uuvateille tuo on kova imagotappio kun entinen eduskunnan puhemies jättää puolueen johon reilu vuosi sitten liittyi.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

ciller.bläk

Oikein jos kauniisti miettii niin jotenkin ymmärtää Lohelan katkeroitumisen puolueiden vallankäyttöön ja sitä kautta tuollainen liike.nytin pyörittelemä ajatus kansanäänestyksistä edustajien kautta (?) varmaan on looginen suunta Lohelalle.
Disclaimer: Minulla oli sellainen oikein järkevän kuuloinen ajatuksenjuoksu tuon suhteen aiemmin, mutta en saanut sitä ylös ennen kuin se katosi.  :roll:
Kill your god. Kill your TV.

justustr

Ehkä sen purkkavirityksen ei tarvitse enää kestääkään. Ainakin kokoomukselle sopisi varsin hyvin että hallitus hajojetaan nyt ja sillä verukkeella luovutaan myös niin valinnanvapaudesta kuin maakuntauudistuksestakin. Vaalien aikatauluun ei vaikuta enää mikään.

Kokoomukselle tärkeintä on saada pääministerinsalkku ja nyt kun Rinne on pois pelistä, tavoite on lähempänä kuin aikoihin.

l'uomo normale

Quote from: arpi on 21.01.2019, 15:54:55

Ehkä sen purkkavirityksen ei tarvitse enää kestääkään. Ainakin kokoomukselle sopisi varsin hyvin että hallitus hajojetaan nyt ja sillä verukkeella luovutaan myös niin valinnanvapaudesta kuin maakuntauudistuksestakin.

Onkohan Sipilällä ollut intoa järkätä hillotolpat omasta kiintiöstään?
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Viljami

Itse myös kallistuisin siihen ajatuskulkuun, että Harkimo tällä liikkeellä (not pun intended) pyrkii osaltaan estämään soten toteutuksen. Muuten keissi olisi tyypillinen "kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta"-juttu. Luultavasti osti Lohelan jollain pestillä jossain huonokuntoisessa firmassaan. Harkimon kolumni 13.1.2019 Iltalehdessä:

QuoteEn voi käsittää miten on mahdollista, että keskusta ja kokoomus ovat voineet hyväksyä sote-uudistukseen liittyvät kommervenkit. Ensin annettiin leikkauksien keskittämisasetus, jossa siirrettiin leikkaustoimintaa pois aluesairaaloilta, vaikka siellä oli hyvää henkilökuntaa. Potilaat ohjataan keskussairaaloihin, joissa ei ole tilaa eikä henkilökuntaa.
Nyt sitten tulee uusi lakimuutos joka siirtää nämä samat elektiiviset leikkaukset yksityisille. Tässä ei ole järjen hiventäkään. Kun tästä keskustelee keskustalaisten kanssa, he pitävät tätä kokoomuksen ajamana. Mutta keskustan ministeri Annika Saarikko tämän hyväksyi. Kuka tästä pannaan vastuuseen ja kenen pitäisi nostaa syytteeseen? Oikea vastaus on suurimpien puolueiden välille syntynyt poliittinen kulttuuri. Siinä omasta hupenevasta vallasta pidetään kiinni ajamalla isoja järjestelmätason päätöksiä, jotka hyödyttävät puolueita ja niiden intressiryhmiä, mutta jotka eivät ole suomalaisten kokonaisedun mukaista. Se on tämän maan tapa. Kokoomus ajoi muutoksia ja keskustalaisten oli pakko hyväksyä ne, jotta he saisivat kokoomuksen pidettyä rivissä rakkaan maakuntansa takana.

Loput linkistä:

https://blogit.iltalehti.fi/hjallis-harkimo/2019/01/13/sairaalasekoilussa-tuettiin-yrittajyytta-mutta-vahingoitettiin-suomea/
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder

repo

Täytyy sinisillä ministereillä olla jotain muutakin kuin vain lupaus hallituskumppaneilta hillotolpasta vaalikauden jälkeen. Kun kerran on käynyt selväksi jopa täällä politiikan C-katsomossa asti ettei lupauksiin ja hyviin aikeisiin voi luottaa varsinkaan "hallituskumppaneiden" kesken. Poliitikon selän takana täytyy olla koko ajan jokin poliittinen astalo, millä lupaukset ja hyvät aikeet lunastetaan "hallituskumppaneiden" kesken. Sinisten ministereiden kesken täytyy olla jaettuna jotain "vakuutta hillotolpille", mitä ei taas Lohelalle ole aikoinaan jaettu - eikä suurimmalle osalle eduskuntaryhmää.

Quote from: Lahti-Saloranta on 21.01.2019, 15:30:55
En kyllä keksi Lohelan loikalle muuta motiivia kuin kosto. Näennäisesti hän ei hydy tuosta mitään eikä siitä hyödy Harkimokaan.

Kuten edellä jo todettiin Sote-uudistus ja sen torppaus voisi olla Liike Nytin taustalla. Sote-uudistus on niin suuri terveys- ja sosiaalivarojen uudelleen ohjaus, että Harkimon Liike Nyt voisi olla jonkun Sote-päätöksiin vaikuttamaan pyrkivän rahavirran portinvartija. Lohelan Liike Nyt diilin myötä myös Lohelalle itselleen voisi olla luvassa jotain, kun "äänestää oikein". Bonuksena Lohela pääsee "kostamaan" sinisille ministereille.

Katsokaa itse yhtä juttua Kauppalehdessä tänään. Poikkeuksellisesti laitan jutusta kuvakaappauksen enkä linkkiä, koska Kauppalehden verkkopalvelu yrittää yksilöidä lukulinkit. Siispä jokaisen on haettava artikkeli vaikka Amppareista, jos haluaa lukea sen kokonaan.

Tärkeintähän politiikan pelissä on se, että me äänestäjät luulevat päätöksiä tehtävän pelkästään äänestäjien eduksi.

Linkki juttuun Valta ajaa rahan ohi – konsulttiyhtiö havaitsee merkittävän muutoksen suuryritysten ajattelussa: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/valta-ajaa-rahan-ohi-konsulttiyhtio-havaitsee-merkittavan-muutoksen-suuryritysten-ajattelussa/490748e2-a314-4725-b22a-f3cd0bbf2d43

Ei tuo osoiterivin hirviö yksilöi linkkiä, vaan jutun.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Faidros.

Noniin Lohela , Sven ensin ja Faidros perässä perusteluin.
En nyt tästä hurraa, mutta hän tajusi, mikä helvetin umpikuja  siniset on. Poliittiinen ura ei voi jatkua, tai vaikka pari-viisi vaalikautta menee ainakin haaskiin. En lähde veikkailemaan Nytin menestystä, mutta enemmän äänestäjiä heillä on kuin sinisillä.

Jotenkin vaan mua säälittää Lohelan ratkaisu sinisiin liittymisestä, kun koko peli oli vain Jabban ja muiden sinisten mininistereiden vedätys! Anteeksi tunteellisuuteni, mutta moni parussuomalainen kansanedustaja painostettiin liittymään sinisiin, se on mielestäni varma. Tuhosivat poliittisen uransa Entisen pj:n vuoksi.
Ja jos oikeasti veikkaan, he itse äänestävät PS:a. No ehkä ei, mutta katuvat syvästi lähtemistä yhden narsistin, Jabban messiin.

Voi Lohela, puhemiehestä(Suomen presidentistä seuraava) viemäriin, onko tällaista syöksykierrettä nähty ennen? Todennäköisesti sai työpaikan Hjalliksen organisaatiosta, tai jonkun hänen lähellään olevasta tahosta. "Muutaman" äänestäjän tuo maksoi, mutta jotenkin kierolla tavalla ymmärrän hänen ratkaisuaan.

En tunne mitään tyytyväisyyttä, vaikka olinkin oikeassa.

Ja Swen.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

l'uomo normale

Terveydenhuolloin yksityistämisessä on pelissä niin suuret intressit, että ehkäpä koko hommaa ei ole alunperinkään jätetty riippuvaksi muutaman kansanedustajan lojaalisuudesta. Mitä järkeä sellaisessa olisi?
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

guest15586

Quote from: Faidros. on 21.01.2019, 16:37:18
En nyt tästä hurraa, mutta hän tajusi, mikä helvetin umpikuja  siniset on. Poliittiinen ura ei voi jatkua, tai vaikka pari-viisi vaalikautta menee ainakin haaskiin. En lähde veikkailemaan Nytin menestystä, mutta enemmän äänestäjiä heillä on kuin sinisillä.

Jotenkin vaan mua säälittää Lohelan ratkaisu sinisiin liittymisestä, kun koko peli oli vain Jabban ja muiden sinisten mininistereiden vedätys! Anteeksi tunteellisuuteni, mutta moni parussuomalainen kansanedustaja painostettiin liittymään sinisiin, se on mielestäni varma. Tuhosivat poliittisen uransa Entisen pj:n vuoksi.
Ja jos oikeasti veikkaan, he itse äänestävät PS:a. No ehkä ei, mutta katuvat syvästi lähtemistä yhden narsistin, Jabban messiin.

Voi Lohela, puhemiehestä(Suomen presidentistä seuraava) viemäriin, onko tällaista syöksykierrettä nähty ennen? Todennäköisesti sai työpaikan Hjalliksen organisaatiosta, tai jonkun hänen lähellään olevasta tahosta. "Muutaman" äänestäjän tuo maksoi, mutta jotenkin kierolla tavalla ymmärrän hänen ratkaisuaan.

Ja Swen.

Tuo puhemiehen sijoitus ns. arvojärjestyksessä on naurettava. Tehtävänä jakaa puheenvuoroja kansanedustajille. Ei saa edes itse äänestää.

Pkymppi

Quote from: Helmeri on 21.01.2019, 16:51:23
Quote from: Faidros. on 21.01.2019, 16:37:18

Ja Swen.

Tuo puhemiehen sijoitus ns. arvojärjestyksessä on naurettava. Tehtävänä jakaa puheenvuoroja kansanedustajille. Ei saa edes itse äänestää.

Minä ymmärrän hyvin:

Puheenvuorojen jakaminen on ainoa poliitikon tehtävä missä täytyy olla aina työpaikalla ja jossa ei voi kusettaa.

Faidros.

No, ehkä et tajua sitä, kuka ottaa valtiovierailut vastaan seuraavaksi presidentistä, jos tulee ongelmia tapaamisiin.
Samoin kuin presidentti luopuu poliittisista sitoumukksistaan, niin puhemies luopuu äänestysmahdollisuudestaan eduskunnassa. Ei äänestysoikeutta siellä .
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

koojii

Eduskunnan puhemiehen palkkio on 11.981 euroa kuukaudessa eli tuplat kansanedustajan palkkaan verrattuna. Lisäksi siihen kuuluu kaikenlaista omaa autonkuljettajaa ja autokin taitaa olla puhemiehellä hienompi kuin ministereillä. Työhuonekkin taitaa olla yksi eduskunnan hienoimmista ja hommaan kuuluu muitakin etuja.

Kyllä se varmaan vituttaa kuin pientä oravaa kun tuollainen hillotolppa otetaan pois vaikka se on luvattu vastineeksi loikkauksesta.

Swen OF Sweden

Suuri Kiitos Maria Lohela!

Teit erittäin hyvän työn liittyessäsi Harkimon Nyt liikkeeseen.
Olen oikein tyytyväinen ratkaisuusi ja sait minut ja mahdollisesti uskoakseni monet muutkin, jotka aikoinaan tekivät kanssasi yhteistyötä ja uskoivat mahdollisuuksisi hyvälle mielelle.

Odotan innnolla muistelmiasi ja lupaan ostaa kirjan heti sen ilmestyttyään. Ehdotan kirjallesi nimeksi:

Yksi osa poliittista näytelmää :)

https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

duc

Lohela lienee paniikissa oman tulevaisuutensa suhteen, kuten muutkin ahneet poliitikot. Lohelaa, kuten ketään muutakaan Halla-ahon pj. valinnan kapinallista, en sääli. Loikkari on äänestäjän silmissä petturi ja Lohela meni Nuivan manifestin allekirjoittajana nuivien äänillä kaksi kertaa eduskuntavaaleissa läpi. Nuivat eivät loikanneet, joten... Lohelan poliittinen ura meni vessasta alas, ja Lohela tietää sen, tai ainakin syytä olisi. Voi hän toki yrittää uudelleen, mutta kuka nuiva häntä äänestäisi, kuten ketään siniuuvattia?

Politiikka on raakaa, ja kerran karkean väärän valinnan petoksella tehnyt on entinen, ei siinä entinen eduskunnan puhemiehen titteli mitään merkitse. Terhon poppoon kohtalo on, mitä on. Sen osoittaa tuleva eduskuntavaali. Älykkyyttä on luopua epäonnistumisen jälkeen. Siinä mielessä Lohela ei liene täystomppeli. Ahne tomppeli hän kuitenkin on, ja ahneella saattaa nytkin olla p***ainen loppu. Aika näyttää.

On toki niitä, jotka antavat valehtelijoiden pettää itseään yhä, vaikka petos on osoittautunut kiistämättömästi tapahtuneeksi. Heidät saa vaikka kaivoon hyppäämään. Poliittiset vastustajat yleensä pitävät huolen, ettei petosta unohdeta. Kuka idiootti s(o)inista prosenttiliikettä äänestäisi? No, kai niitäkin tässä maassa on. Yhtä kaikki arvelen, että persuista loikannista tuskin kukaan pääsee tänä vuonna vaaleissa läpi, pois lukien "rivimies", tuo petollisuuden ilmentymä, jos asettuu ehdolle. Siinä sitten on yhden miehen eduskuntaryhmä. Se olisi tuolle egoistille oikein.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

Brandis

Lohelasta voi olla mitä mieltä tahansa, mutta se täytyy tunnustaa, että on hän fiksu nainen! Osasi tehdä oikea-aikaisen siirtonsa nyt kun itsekin tiedostaa varmasti, ettei tulevaisuutta päivänpolitiikassa enää ole. Nyt vain jäämme odottamaan lisää Sinisten edustajien ulostuloja loikkauksista ja innovatiivisista jatkosuunnitelmista.

Sote-äänestys alkaa olla haavoittuvainen, enää äänin 99-100 menossa läpi. Vielä muutama soraääni ja Sote-uudistus on [tältä erää] torpattu, mikä erittäin toivottavaa olisi vallitsevilla asetelmilla.

Swen OF Sweden

Jos Lohelan loikka edistää soten kaatumista, niin minä olen tyytyväinen.
Lohela oli tiedotustilaisuudessa, niin hyvän tuulinen, että olisi mielenkiintoista tietää, mitä kaikkea kivaa ja herkullista Lohela loikkauksestaan saa?
Olisihan Lohela voinut uuvattienkin riveistä äänestää sotea vastaan, eli kyllä tässä on muitakin kannustimia ollut loikkaukseen, kuin vain sote 8)
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U