News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Tuukka Kurulle kenkää PS-nuorista

Started by Beenari, 14.04.2018, 02:37:52

Previous topic - Next topic

Vaikuttaako Tuukka Kurun potkiminen pois PS-nuorista perussuomalaisten kannatukseen?

Erottaminen lisää persujen kannatusta.
40 (13.1%)
Erottaminen ei vaikuta persujen kannatukseen.
187 (61.1%)
Erottaminen vähentää persujen kannatusta.
79 (25.8%)

Total Members Voted: 306

Voting closed: 14.05.2018, 10:15:48

risto

Quote from: Hamsteri on 18.04.2018, 10:23:23
Quote from: Veturihenkilö on 18.04.2018, 10:19:37
Quote from: Hamsteri on 18.04.2018, 09:52:11
Rotuagenda on ainoa oikea agenda.

Hyvä, että tätä ei nyt enää yritetä piilotella sanakikkailulla.

Milloin tätä on piiloteltu? Matut pois maasta on jatkunut 90-luvulta asti ja aina ja edelleen on kyse neemuista ja hiekkaneemuista plus Itä-Euroopan manneista.

Monet höpöttävät häveliäästi etnonationalismista, vaikka tarkoittavat rotunationalismia. Muutamat sitten höpöttävät etnonationalismista, koska kuvittelevat sen tarkoittavan nationalismia.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Emo

Quote from: Elohim on 17.04.2018, 23:44:13
Heipparallaa kaikki!

Täällähän on lähtenyt melkoinen keskustelu päälle twiiteistäni ja viikonlopun tapahtumista. En tiedä riittääkö yksittäinen viesti kokonaisuuden avaamiseen, mutta pyrin tekemään sen mahdollisimman hyvin tiivistäen. Täällä moni on ihmetellyt Jussi Halla-ahon ja erottamiseni välistä yhteyttä ja yritänkin nyt hieman selventää jokaisen roolia tässä tarinassa.

Ehdin olla nuorissa 14kk, enkä suinkaan puolta vuotta, kuten täällä muutamat väittivät. Kyseistä ajanjaksoa siivittää muutama keskeinen tapahtuma, joissa osassa olin aktiivisesti mukana, osassa en. Yksi näistä tapahtumista oli ns. case Ahvat, eli kyseisen pariskunnan siirtyminen sinisiin. Tonin loikka sinisiin oli synnyttänyt hyvin tulehtuneen tilanteen nuorisojärjestön sisälle, sillä hänen vaimonsa toimi edelleen nuorisojärjestön varapuheenjohtajana. Kevään, kesän ja syksyn aikana synnyttämäni keskustelu ryhmän sisäisellä areenalla syntyperästä, identiteetistä ja vaihtoehto-oikeistosta haastoivat ryhmän aiempaa liberaalinationalistista konsensusta, jota mm. Tiina Ahva edusti. Sain näiden keskustelujen johdosta myös myllykirjeen järjestön puheenjohtaja Samuli Voutilalta, jossa hän kysyi minulta aivan vakavissaan että "mitä se on sinulta pois, vaikka Suomi muuttuu tulevaisuudessa nykyistä tummemmaksi?". Vastasin hänelle, että tuota kannattaa muuten kysyä Johannesburgin tai Detroitin valkoisilta. Ehkä se saattaa olla joltain pois.

Muutaman kaustilangan seurauksena Tiina sitten erosi nuorisojärjestöstä, ja syytti eroviestissään epäsuorasti minua ja muita etnoja "ilmapiirin heikentymisestä". Kovasti tykätyn Tiinan ero synnytti valtavan keskustelun järjestön sisäisestä keskusteluilmapiiristä, joka kuitenkin päättyi sangen nopeasti, kun paljastui että Tiina oli siirtynyt sinisten listoille. Hyvälle kiusauskeskustelulle tuli vähän nolo loppu, kun iso joukko ihmisiä huomasi koko ajan tukeneensa sinisten varapuheenjohtajaa. Tämä ihmisjoukko, joka oli jo Tonin ja Tiinan kohdalla kahdesti veikannut väärää hevosta muodosti kuitenkin myöhempien erottamisten kannalta merkittävän joukon.

Keskustelut väestönvaihdosta, populaatioiden perinnöllisistä ominaisuuksista ja valkoisuudesta muodostivat alkujärkytyksen jälkeen sangen väkevän aatteellisen alaryhmän, jonka läsnäolo alkoi näkymään entistä voimakkaammin myös sosiaalisessa mediassa. Vaikeista aiheista keskustelu synnytti välillä ylilyöntejä, mutta nämä ylilyönnit eivät kertaakaan koskeneet minua, sillä pyrin pitämään itseni erossa henkilökohtaisista solvauksista. Kun PS-nuorten sisäisellä areenalla alettiin jakamaan banneja huonosta käytöksestä, minä en ollut kertaakaan näiden bannattavien joukossa. Puheenjohtajiston edustaja jopa totesi, ettei minun nimeä ole mainittu sisäilmaongelmia käsittelevissä palautteissa.

Näillä keskusteluiden ansiosta aatteellinen keskustelu alkoi ottamaan askelia oikealle, ja yhä etenevissä määrin se tapahtui ilman minun henkilökohtaista läsnäoloa. Eräät hallituksen jäsenet, jotka lopulta erottivat minut järjestöstä, sanoivat itse kiinnostuneensa rotuajattelusta ja jopa julkaisivat ryhmän chateissa kuvakaappauksia hankkimastaan kirjallisuudesta (mm. Bell Curve). Aiemmat assimilaatiota korostaneet "vassarit ovat niitä oikeita rasisteja"-artikkelit alkoivat ainakin ryhmän sisäisessä keskustelussa korvautumaan entistä enemmän Sarastuksen, Amrenin ja Counter-Currentsin teksteillä. Tämä ei tietenkään tuottanut minulle mitään ongelmia, sillä olen itse Sarastuksen sisällöntuottaja ja aktiivinen alt-right -liikehdinnän seuraaja. Järjestön liberaalikaarti oli tästä kehityksestä tietenkin hyvin ärtynyt, mutta kovin voimaton estämään sisäisen keskustelun kehittymistä. He kuitenkin päättivät, että jotain on tehtävä.

Liberaalikaartin ongelmana oli heikot valmiudet käydä väittelyä etnojen valitsemista aiheista, joten he päättivät kompensoida tätä puutetta puoluetoimiston väliintulolla. Halla-ahon ensimmäinen suora yhteydenotto minulle tapahtui helmikuun alussa, jolloin hän totesi useiden ihmisen valittaneen minun "etnoradikalismista" ja kapinasta järjestön hallitusta vastaan. Päivää myöhemmin saapui myös ensimmäinen Halla-ahon järjestölle kirjoittama paimenkirje, jossa hän peräsi asiallisen keskustelun perään, jossa ei sovi epäillä kenenkään kansallismielisyyttä. Tämä ei kuitenkaan lamaannuttanut sisäistä keskustelua liberaalien haluamalla tavalla.

Seuraavaksi tapahtui niin kutsuttu Areena-gate, jossa liberaalikaartiin kuuluvat jäsenet jakoivat järjestön sisäisestä keskustelusta kuvakaappauksia Suomi24:seen, josta ne löysivät pian tiensä anarkistien twitter-tileihin. Tällä vuodolla haluttiin osoittaa "rasismiongelman" volyymi ja pakottaa hallitus tekemään nopeita ratkaisuja kyseisen ongelman ratkaisemiseksi. Hassuinta tässäkin vuodossa oli se, ettei minun kommentteja ollut vuodettu lainkaan. Kirjoitan yleensä sen verran puisevasti, etten synnytä välitöntä kaustipotentiaalia. Areena-vuotojen jälkeen Halla-aho lähetti toisen paimenkirjeen, jonka sävy oli jo huomattavan paljon edellistä tiukempi. Tämän pannabullan olen jakanut myös kuvakaappauksena twitterissä.

Pian tämän jälkeen 25 järjestössä vaikuttanutta ihmistä lähetti allekirjoitetun uhkauskirjeen, jolla vaadittiin rasistien välitöntä potkimista järjestöstä. Halla-aho oli siten saatu houkuteltua järjestön sisäisillä vuodoilla mukaan liberaaliporukan luomaan natsihysteriaan, jota liberaalit käyttivät röyhkeästi hyväkseen painostaessaan hallitusta erottamaan äärioikeistolaisiksi katsomansa jäsenet. Yksi näistä alun perin erotettavista oli hallituksen jäsen, joka ei ollut tehnyt muuta rikosta, kuin paljastanut tämän kiristyskirjeen muulle jäsenistölle. Voutila ja Sorja eivät suostu vieläkään paljastamaan näiden kiristäjien nimiä, mutta tähän mennessä niitä on paljastunut tietääkseni neljä kappaletta. Yksi heistä on nykyinen järjestösihteeri.

Näitä erotettavia äärioikeistolaisia oli alun perin lähes parikymmentä, johon lukeutuivat minun lisäkseni kaikki näkyvimmät etnot, kuten mm. Awakening-puhuja Nico Saramo. Erotettavien määrää jouduttiin kuitenkin rajaamaan, sillä näin monen potkimiseen ei löytynyt mitään todellisia perusteita, vaikka hallitus yritti niitä täikamman avulla etsiä. Lopputulos oli neljä erotettua, joista minut pysyvästi, sekä isompi joukko varoituksia eri ihmisille. Saramo väisti tällä erää luodin.

Sisäisten keskustelujen vuotajat ja uhkakirjeiden lähettäjät ovat edelleen järjestössä mukana, samaan aikaan kun etnot on joko harjattu tai heitetty pihalle. Tämä tarina on itsessään ihan hieno opetus siitä, miten poliittista ryhmää voidaan johtaa päin mäntyä.

Jos joku teistä kysyy miksi tein erostani julkisen, vastaus on yksinkertainen. Mitä suurempi imagohaitta järjestölle tulee näistä mielivaltaisista erottamisista, sitä todennäköisimmin niitä jätetään tekemättä ilman hyvää syytä. Pyrin tältä osin suojelemaan järjestöön jääneitä etnonationalisteja.

Ja mitä tulee näiden muutamien hommalaisten iänikuisiin kannatusprosenttien laskemisiin, totean ettei minun poliittista toimintaa ole missään vaiheessa ohjannut lyhyen aikavälin parlamentaarinen kannatus. Jos kannatus on teille kaikki kaikessa, silloinhan teidän kannattaa kopioida kokoomuksen periaateohjelma. Sillä näyttää olevan tällä hetkellä kovasti kysyntää.

Jäi epäselväksi itselleni että keitä ovat 25 uhkauskirjeen allekirjoittajaa? Alleviivasin tekstistäsi epäselvän kohdan.
Kenelle uhkauskirje lähetettiin?

Ymmärrettävää, että sinut kengitettiin ulos; olet keskustelun alullepanija. Johtohahmo.

Ymmärrettävää myös ja erinomainen asia, että teit erottamisasiasta julkisen; meidän on hyvä tietää missä kaikkialla suvaitsevaisuusmätä persuissa vielä pesii.
Voutilan viherpunikkius tuli selväksi verenhimoisista Syyria-twiiteistä, Voutila on henkilö joka on persuissa pelkkä myyrä, kuuluisi Uuvatteihin mutta näköjään kaikki Uuvatit eivät vieläkään ole persuista lähteneet.

Itselläni on suuri ristiriita tukea sinua, koska ilmeisesti olet muhamettien kaltainen juutalaisvihaaja ... Niin no, tämä uskonkappaleeksi korotettu natsityylinen rotuoppi on sellainen älyttömyys, mistä kannattaa hankkiutua eroon. Muuten rodut ovat biologinen tosiasia.

Kannatatko sinäkin SuurPohjolaa ja yhteistyötä Ruotsin (<- nuijat) kanssa?

Hyvä kommentti, liketin. Väärän miehen kuitenkin erottivat, Voutila on pahempi Suomen ja PS:n kannalta kuin teikäläinen. Halla-aho on ollut ilmeisesti toisen käden tiedon varassa liiaksi tässä jutussa.

Kulttuurirealisti

Quote from: IDA on 18.04.2018, 01:02:03
..Uskoisin vuodetun keskustelun tason olleen hänellekin vähintään lievä yllätys.

En innostunut vielä etsimään käsiini noita vuodettuja viestejä, mutta noille vuotajille pitäisi laittaa jotain sanktioita myös. Minkälainen persunuori vuotaa jollekin vassari-twittermiehelle puolueen sisäisiä viestejä? Luotto noihin vuotajiin ei voi tästä lähtien olla kuin hyvin, hyvin vähäinen.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Hamsteri

Hamsterin teesit taas, jos jengi ei halua jäädä karma-jihad-rekan alle omista verovaroistaan ja ihmetellä suurmoskeijaa, Puhoksen ostaria jne.

A) Ihmisten täytyy äänestää tp-systeemi alas.

B) Ihmisten täytyy saada poliitikkoja, jotka kannattavat tp-systeemin alas ajoa.

C) Ihmisten täytyy äänestää somalit, neekerit ja hiekkaneekerit pois maasta.

D) Ihmisten täytyy saada politiikkoja, jotka kannattavat neekerien ja hiekkaneekerien maasta poistoa ja toteuttavat sen.

Ö) Valitse muu vaihtoehto niin olet tuhlannut aikaasi hommalla, persuissa jne. paitsi jos teet sillä massia kuten Halla-aho, muut kansanedustajat jne ja ihmettelet 10v päästä edelleen hiekkaneekerien tekemiä terrori-iskuja, Itä-Helsingin matughettoa jne.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

satasenlaina

Loin vartavasten nikkin, jotta voin kommentoida tähän ketjuun.
Olen Ps-nuori. Jäsenenä olen ollut jo ennen Kurun liittymistä, joten voin hyvin verrata esimerkiksi järjestön ilmapiiriä ennen ja jälkeen tämän sekoilun.

Ensiksi ajattelin vastata pitkästi Kurun avautumisiin mutta antaa olla. Totuuksia on toisiakin.

Tyydyn vain toteamaan, että Voutila ja hallitus toimi täydellisen oikein erottaessaan Kurun. Halla-aho toimi asiallisesti. Nuo 25 kirjeen kirjoittajaa samoin. Niin tylsältä, "mädätykseltä" ja "cukservatiivilta" kuin se kuulostaakin, niin politiikka on yhteispeliä. Siinä ei toimi hajottaminen, repiminen ja mölinä.

Muuta en tähän ketjuun aio kommentoida. Hyvää kevättä Ps nuoret!

Emo

Quote from: satasenlaina on 18.04.2018, 10:48:18
Olen Ps-nuori. Jäsenenä olen ollut jo ennen Kurun liittymistä, joten voin hyvin verrata esimerkiksi järjestön ilmapiiriä ennen ja jälkeen tämän sekoilun.

Ensiksi ajattelin vastata pitkästi Kurun avautumisiin mutta antaa olla. Totuuksia on toisiakin.

Tyydyn vain toteamaan, että Voutila ja hallitus toimi täydellisen oikein erottaessaan Kurun. Halla-aho toimi asiallisesti. Nuo 25 kirjeen kirjoittajaa samoin. Niin tylsältä, "mädätykseltä" ja "cukservatiivilta" kuin se kuulostaakin, niin politiikka on yhteispeliä. Siinä ei toimi hajottaminen, repiminen ja mölinä.

Aivan nollakommentti, kiitos siitä. Ihan vaivan nikin luomisesta näit tyhjän takia.

"... ajattelin vastata ... mutta antaa olla "
Et kuitenkaan antanut olla.

" Totuuksia on toisiakin. "
On vain yksi totuus, ne toiset totuudet ovat valheita.

Selvästikin olet liberaali Uuvatti, en kuvitellutkaan teidän kaikkien persuista vielä lähteneen.

Brandis

Quote from: P on 17.04.2018, 14:37:57
No olisiko sitten aika painaa jarrua ilmeisen epärealistisen etnonationalismin kanssa. Pitäkööt menneisyyttä muistelevia kulttuuripiirejään, mutta olkoon tulematta tunkemaan sitä aatettaan kovalla mölinällä ja ulinalla persuihin ja samalla antaa "hajoita ja hallitse"-avaimet multikulturisteille ja hyväitseväistölle?

Täytyy sanoa, että minulle on ollut suoranainen yllätys se miten pöyristyneitä itseään maahanmuuttokriitikoina pitävät ovat olleet etnonationalistisista ajatuksista ja kuinka voimallisesti rodun teemaa pyritään liittämään siihen mukaan 'meidän' toimesta. Ei meidän tule sopeuttaa kansallismielisiä ajatuksiamme/teemojamme siihen mitä oletamme vastapuolen ymmärtävän tai pohtia liiaksi sitä, miten se tullaan vastaanottamaan. Keskitytään omaan tekemiseemme ja siihen, että se on perusteltavissa ja se kestää aikaa.

Halla-aholta todellakin hyvä, jos ymmärtää nyt ottaa etnonationalistitkin mukaan ja pitää heidät mukana. Monet hänen omista teksteistään ovat tulkittavissa tähän suuntaan, ja hyvä niin, jos vaihtoehtona on sokea yhden ihmisryhmän kategorinen syrjintä uskonnon tai synnyinmaan (rodun) perusteella.

Vielä muutama sana rodusta ja sen merkityksestä. Vielä Euroopassa on ollut se luksuriteetti, että etnisyys ja rotu ovat tarkoittaneet kokolailla samaa asiaa, mutta tärkeämpää kuin rotu on etnisyys. Se, että kansa on riittävän yhtenäistä saman yhteiskuntatodellisuuden alla palvelee jokaisen päämääriä, mutta yllättävän harva tuntuu ymmärtävän itse prosessia. Ettekai te kuvittele, että kenestä tahansa voi tulla yhdessä sukupolvessa suomalaisia? Pitäisin tätä henkilön itsensäkin kannalta arveluttavana; eikö hänelle silloin ole etnisyys merkinnyt mitään, eikö hän kanna ylpeänä omia juuriaan?

Hamsteri

Quote from: satasenlaina on 18.04.2018, 10:48:18

Öö, käytännössähän tämä kommentti ei tarkoita yhtikäs mitään. Sinisten (tulevat ex-kansanedustajat) höpisivät tämän suuntaista. Niiden kaikkien ura on ensi vuonna ohi.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Katmandu

Quote from: Punaniska on 18.04.2018, 09:49:19
Quote from: Katmandu on 18.04.2018, 09:34:32

Tässä on lievä ironia: samaan aikaan Jussi Halla-ahot ja muut persut itkevät FB:ssä, miten persujen näkökantoja ei koskaan uutisoida valtamediassa. Sitten he potkivat ihmiset, jotka tuottavat uutta ja mielenkiintoista sisältöä, joka on periaatteessa sen uutisoinnin korvaamista.

Persujen kantoja ei uutisoida, ja sisällöntuottajat & tapahtumien järjestäjät potkitaan. Näyttää todella hyvältä! Ehkä vielä toiset 10 vuotta hommaforum-rinkirunkkua saa jotain aikaan!

Mielestäsi on parempi saada negatiivista julkisuutta rotuagendalla, joka saa äänestäjät vieroksumaan siihen liitettyjä persuja, kuin olla saamatta julkisuutta fiksuista asioista, joita persut tekevät koko ajan?

Olemme eri mieltä.

Niin kuin tässä ketjussa monta kertaa on sanottu: kukaan muu kuin sinä ja muutama muu ei ole puhunut roduista muualla kuin omissa olkiukoissaan. Sinä toistelet sitä omaa olkiukkoasi hamaan tulevaisuuteen asti, koska mitään muuta sinulla ei ole. Kyse on vain suomalaisten oikeudesta olemassaoloon. Kysymyksenasettelulla on merkitystä. Sinä asettelet sen kuin Ylen hysteerinen toimittajatäti. Tämän voisi nähdä niinkin päin, että et näe suomalaisilla oikeutta olemassaoloon, vaikka me olemme pieni vähemmistö maailman mittakaavassa.

https://wiki.hommaforum.org/wiki/Matalan_intensiteetin_kansanmurha

J. Lannan haamu

Quote from: risto on 18.04.2018, 10:27:14
Olen ollut tyytyväinen siihen viime viikkojen pöhinään mikä persuilla Halla-ahon johdolla on ollut...

;D Alan todellakin uskoa pikkuhiljaa olevani hullu tai vähintään jossain paranormaalissa todellisuudessa. Sillä ei normiarjessa kukaan voi nähdä asiaa siten, että Persuilla on ollut ylipäätään mitään pöhinää viime vuos...viikkoina....

Edit. Miettikää nyt kun asiallisetkin persut sanovat, että persuista ei edes tietäisi että ovat olemassa jos ei seuraa heidän sisäpiirikuvioita...mutta syynä tähän on tietenkin Media
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Veturinainen

Quote from: Brandis on 18.04.2018, 11:01:05
Täytyy sanoa, että minulle on ollut suoranainen yllätys se miten pöyristyneitä itseään maahanmuuttokriitikoina pitävät ovat olleet etnonationalistisista ajatuksista ja kuinka voimallisesti rodun teemaa pyritään liittämään siihen mukaan 'meidän' toimesta. Ei meidän tule sopeuttaa kansallismielisiä ajatuksiamme/teemojamme siihen mitä oletamme vastapuolen ymmärtävän tai pohtia liiaksi sitä, miten se tullaan vastaanottamaan. Keskitytään omaan tekemiseemme ja siihen, että se on perusteltavissa ja se kestää aikaa.

Minulle taas on jonkinlainen yllätys, että näin monilla kirjoittajilla ei ole minkäänlaista strategista hahmotuskykyä. Tai kuten nimimerkki Hamsteri tiivistää asian:

Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Veturinainen

Quote from: Katmandu on 18.04.2018, 11:13:35
Niin kuin tässä ketjussa monta kertaa on sanottu: kukaan muu kuin sinä ja muutama muu ei ole puhunut roduista muualla kuin omissa olkiukoissaan.

Vai niin.

[tweet]985959130899853312[/tweet]

Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Lasse

Quote from: Emo on 18.04.2018, 10:30:25
Itselläni on suuri ristiriita tukea sinua, koska ilmeisesti olet muhamettien kaltainen juutalaisvihaaja ... Niin no, tämä uskonkappaleeksi korotettu natsityylinen rotuoppi on sellainen älyttömyys, mistä kannattaa hankkiutua eroon. Muuten rodut ovat biologinen tosiasia.

Kannatatko sinäkin SuurPohjolaa ja yhteistyötä Ruotsin (<- nuijat) kanssa?

Asiahan ei minulle kuulu, mutta ymmärtääkseni Awakening -vieraat Ramzpaul ja Jared Taylor eivät juutalaisvihaajia hirveesti diggaa, joten jos siitä voi jotain päätellä. Juutalaisvihaajaksi leimataan toki yhtä herkästi, kuin rasistiksi, koska suttaus toimii.

Ja voi päästä itse lautakuntiin, sihteeriksi tai jopa klubin peejiiksi...
NOVUS ORDO HOMMARUM

menetetty_valtakunta

Jaaha, pitääkin pistää eroanomus menemään PS-nuoriin, kun eivät näköjään tykkää minun värisistä ihmisistä.

Jari Leino

Quote from: Veturihenkilö on 18.04.2018, 09:03:11
Tuon kauniisti sanottuna sekavan virkkeen sisältä löytyisi varmasti yksi relevantti oletus, jos siinä kuvassa vain olisi lähtökohtaisesti jotain olennaista.

Totta kai se kuva oli oleellinen viestien tulkitsemisen kannalta.

Sinä teit ylemäisen linkityksen ja jäit kiinni. Ja nyt sinä päästät jatkuvasti itkuisia tunneryöppyjä valloilleen, koska minä huomautin sinun tehneen ylemäisen linkityksen.

Mutta älä huoli. Sattuu sitä oikeillekin Ylen toimittajille. Pyyhi kyyneleet! :)

starsailor

Vielä Japanista... Jared Taylor on useaan kertaan haastattelussa kertonut miten hän kävi kertomassa Japanissa agendaansa ja sivusi siinä samalla rotueroja tyyliin Afrikkalaisten alhainen iq, niin Japanilaiset alkoivat pyörittelemään päätänsä. Sitten kysyttäessä sai vastauksen, että "...eikö tämä ole itsestään selvää kaikille ja miksi tästä pitää erikseen puhua?". Jared Taylor on joutunut selittämään, että Yhdysvalloissa ja Euroopassa tämä ei ole itsestään selvää ja päinvastoin eroja pyritään tietoisesti vähättelemään tai jopa esittämään ei-oleviksi.

Vennamo sanoi, että Perussuomalaiset ei ole enää se puolue, jonka hän SMP:stä löi
Soini sanoi, että Perussuomalaiset ei ole enää se puolue, jonka hän loi
...sanooko Halla-aho samoin joskus tulevaisuudessa?

Asiat menevät aina eteenpäin ja puolueiden linja muuttuu. Kurun linja on ehkä vähän sieltä kovemmasta päästä, mutta ei hän ole mikään natsi tai rasisti. Kuru vaikuttaa lisäksi aikaan saavalta henkilöltä: kirjoitukset, tapaamiset jne. PS nuoret järjesti Awakeningin aikana Tamperella Vapaussotaa (eli sisällisotaa) muistelevan tilaisuuden. Agenda on ihan ok, koska se ärsyttää vasemmistoa, mutta samalla on suuri mahdollisuus saada paljon vihamiehiä. Lisäksi kyse on 100 sitten tapahtuneesta asiasta, jonka pohja on muuallakin kuin kommunismista. Tuukan ja ilmeisesti tämä kovemman kaartin ajamat asiat taas ovat täysin ajankohtaisia. Ehkä jopa aikaansa edellä.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

Jari Leino

Onko nykyään siis paha asia jo sekin, jos toteaa, että "etnonationalismi painottaa syntyperän merkitystä"?

Onko tuossa lauseessa jotain virheellistä? Minun käsittääkseni "etnonationalismi painottaa syntyperän merkitystä". Se on vähän kuin sanoisi, että kommunismi painottaa luokkaerojen merkitystä. Eli faktat näyttäisivät pitävän paikkansa. Mutta ehkä siinä on jotain kiellettyjä sanoja? Vaikea tietää, koska kiellettyjen sanojen lista laajenee niin nopeasti koko ajan.

Jari Leino

Quote from: starsailor on 18.04.2018, 11:43:09
PS nuoret järjesti Awakeningin aikana Tamperella Vapaussotaa (eli sisällisotaa) muistelevan tilaisuuden. Agenda on ihan ok, koska se ärsyttää vasemmistoa, mutta samalla on suuri mahdollisuus saada paljon vihamiehiä. Lisäksi kyse on 100 sitten tapahtuneesta asiasta, jonka pohja on muuallakin kuin kommunismista. Tuukan ja ilmeisesti tämä kovemman kaartin ajamat asiat taas ovat täysin ajankohtaisia. Ehkä jopa aikaansa edellä.

Mietin tuota samaa, kun luin PS-nuorten Tampere-provosta. Yleisesti ottaen kannatan vihervasemmistolaisten ärsyttämistä kaikin tavoin, mutta tuo oli minun mielestäni jotenkin mautonta. Tampere on paikka, jossa porukka on yhä sisällissodan juoksuhautoihin kaivautuneita mm. siksi, että monien sukulaisia kuoli noissa taisteluissa. Eli kyllä sillä reaktion saa aikaan, kun menee provoamaan sillä, että suomalaiset tappoivat toisiaan 100 vuotta sitten, mutta en tiedä, onko se mitenkään fiksua.

Ja saattaa poliittisesti laskea kannatusta. Moni tamperelainen duunari voi päättää, että enpäs sittenkään äänestä persuja, jos nulkit provoavat työläisten tappamisella.

Veturinainen

Quote from: Jari Leino on 18.04.2018, 12:02:31
Onko nykyään siis paha asia jo sekin, jos toteaa, että "etnonationalismi painottaa syntyperän merkitystä"?

Onko tuossa lauseessa jotain virheellistä? Minun käsittääkseni "etnonationalismi painottaa syntyperän merkitystä". Se on vähän kuin sanoisi, että kommunismi painottaa luokkaerojen merkitystä. Eli faktat näyttäisivät pitävän paikkansa. Mutta ehkä siinä on jotain kiellettyjä sanoja? Vaikea tietää, koska kiellettyjen sanojen lista laajenee niin nopeasti koko ajan.

Eikös tuo ollutkin vähän tarkoitushakuisesti lainattu, kun olennaisempi osuus oli karsittu? Kärjestä jäi puuttumaan tämä:

QuoteEtnonationalismi määrittää sen, ketkä lasketaan osaksi politiikan kohteena olevaa kansakuntaa. Etnonationalismi hylkää ajatuksen assimilaatiosta, eli sisäryhmään liittymisestä

Jari Leino

Quote from: Veturihenkilö on 18.04.2018, 12:10:07
Eikös tuo ollutkin vähän tarkoitushakuisesti lainattu, kun olennaisempi osuus oli karsittu? Kärjestä jäi puuttumaan tämä:

QuoteEtnonationalismi määrittää sen, ketkä lasketaan osaksi politiikan kohteena olevaa kansakuntaa. Etnonationalismi hylkää ajatuksen assimilaatiosta, eli sisäryhmään liittymisestä

No mikä kohta tuossa on se, mistä kuuluu pöyristyä?

Minun mielestäni tuossa täysin asiallisesti kerrotaan, mistä etnonationalismissa on kyse.

Katmandu

Quote from: Jari Leino on 18.04.2018, 12:02:31

Jos tuota ei hyväksy, niin siitä on erittäin lyhyt matka "suomalaisuutta ei ole olemassakaan" -lausahdukseen. Liberaalit yrittävät pakottaa meidät keskustelemaan heidän omassa viitekehyksessään, jossa he tulevat aina voittamaan. Se joka luo keskustelun viitekehyksen, voittaa aina. Meidän pitäisi olla se ryhmä, joka asettaa itse oman keskustelun viitekehyksen. Tätä ei Hommalla usein tajuta, vaan katsellaan asioita liberaalin perspektiivin läpi.

Konkreettinen esimerkki: Laura Huhtasaari näytti presidentinvaaleissa, miten keskustelun viitekehys luodaan. Hän heitti ilmaan provosoivan lausahduksen: "Suomen on pysäytettävä islamisaatio". Vaikka liberaalit perustelisivat tätä vastaan miten tahansa, he ovat käytännössä jo hävinneet, koska heidät pakotetaan puhumaan islamisaatiosta, ja näin me pääsimme luomaan keskustelun viitekehyksen. Siinä kohtaa kun joku ryhmä pakotetaan puhumaan vastakkaisen puolen arvolatautuneilla termeillä, vastakkainen puoli on jo hävinnyt.

Murkula

Koko ketju menee pikkuhiljaa ihan läskiksi. Jotenkin tuntuu siltä, että osa porukkaa haluaa vetääkkin sen läskiksi, koska aletaan olla liian lähellä sellaisia totuuksia, joita kukin ei itse voi hyväksyä, vaikka olisikin totta.

Niin valitettavaa kun se on, niin pahoin pelkään että rotuagenda tulee vielä olemaan se ainoa oikea agenda, kun paska lopulta osuu lopullisesti tuulettimeen. Siinä kun rauhalliset ja ajattelevat ihmiset eivät kykene tunnustamaan tosiasioita ja puuttumaan asioihin ajoissa, niin sitten radikaalit ja ajattelemattomat tekevät sen myöhemmin verisesti.
Me suomalaiset olemme niin poliittisesti tyhmä kansa, että oikein ansaitsemme kuolla sukupuuttoon.

Ignore: Don Nachos, Ajatolloh, Puuha-Pepe, Sir, Justustr, Joutselkä, Vastarannan Kiiski, Hämeenlinnan Oraakkeli, Caucasian, Viisitoista, Totti, MinäVuan.

Punaniska

Quote from: Katmandu on 18.04.2018, 11:13:35

Niin kuin tässä ketjussa monta kertaa on sanottu: kukaan muu kuin sinä ja muutama muu ei ole puhunut roduista muualla kuin omissa olkiukoissaan. Sinä toistelet sitä omaa olkiukkoasi hamaan tulevaisuuteen asti, koska mitään muuta sinulla ei ole. Kyse on vain suomalaisten oikeudesta olemassaoloon. Kysymyksenasettelulla on merkitystä. Sinä asettelet sen kuin Ylen hysteerinen toimittajatäti. Tämän voisi nähdä niinkin päin, että et näe suomalaisilla oikeutta olemassaoloon, vaikka me olemme pieni vähemmistö maailman mittakaavassa.

https://wiki.hommaforum.org/wiki/Matalan_intensiteetin_kansanmurha

Te jätkät myytte tuunattua rotuoppia, ja moponne keulii heti, kun joku epäilee.Siinä mitään olkiukkoa ole.

Mieluummin hysteerinen ylen toimittaja kuin hysteerinen mopopoika.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Jari Leino

Quote from: Punaniska on 18.04.2018, 12:59:19
Te jätkät myytte tuunattua rotuoppia...

Kansallismielisyyden lähtökohta on, että jokaisella kansalla on oikeus omaan, itsenäiseen kansallisvaltioon. Ihan rodusta riippumatta.

Ja sitten kukin kansa saa itse päättää, missä määrin ja millä ehdoilla muiden kansojen edustajat saavat tulla heidän maahansa käymään tai asumaan.

Eurososialistien tunnuslause on, että "Suomi kuuluu kaikille". Kansallismielisten mielestä Suomi kuuluu suomalaisille.

Ei siinä mitään sen monimutkaisempaa ole. Mutta eihän tuota tietenkään pakko ole kannattaa.

Ja poliittisestihan tuollainen Suomi kuuluu suomalaisille -läppä on aivan itsemurha. Kaikki tietävät, että seuraavakin pääministeripuolue on sitä mieltä, että Suomi kuuluu kaikille.

Punaniska

Quote from: Jari Leino on 18.04.2018, 13:08:17

Kansallismielisyyden lähtökohta on, että jokaisella kansalla on oikeus omaan, itsenäiseen kansallisvaltioon. Ihan rodusta riippumatta.

Surullista, että sotkette sinänsä ylevän asian, kansallismielisyyden, omaan natsilarppaukseenne. Ennen kommarit, nyt rasistit ratsastavat suomineidolla.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Jari Leino

Quote from: Punaniska on 18.04.2018, 13:11:35
Surullista, että sotkette sinänsä ylevän asian, kansallismielisyyden, omaan natsilarppaukseenne. Ennen kommarit, nyt rasistit ratsastavat suomineidolla.

Kenen väität harjoittavan natsilarppausta? Miten se ilmenee?

Keitä ovat ne rasistit, joiden väität ratsastavan suomineidolla?

Eikö suomineito kuulukaan kaikille?

Miksi olet noin pöyristynyt? Onko suvaitsevaisuuttasi loukattu? Yleensähän suvaitsevaiset alkavat jankuttaa natsia ja rassismia siinä vaiheessa, kun heiltä loppuvat argumentit, eli yleensä heti.

Oliko yllä kirjoittamassani kansallismielisyyteen liittyvässä jutussa sinun mielestäsi jotain virheellistä?

risto

Quote from: Jari Leino on 18.04.2018, 13:08:17

Ja sitten kukin kansa saa itse päättää, missä määrin ja millä ehdoilla muiden kansojen edustajat saavat tulla heidän maahansa käymään tai asumaan.

Eurososialistien tunnuslause on, että "Suomi kuuluu kaikille". Kansallismielisten mielestä Suomi kuuluu suomalaisille.

Juurikin näin. Siksi näin pientä ihmistä hämmästyttää ja kummastuttaa, että mihinkä sitä muutamien täällä nyt kohkaamaa uudelleenmääriteltyä etnonationalismia (jolla tarkoittavat yleensä rotunationalismia, tarkemmin valkonationalismia) tarvitaan jos ja kun kansallismielisyydellä eli nationalismilla (eli pejoratiivisesti "kulttuurinationalismilla") pärjää.

Kyllä, Suomi kuuluu suomalaisille. Ei valkoiselle eurooppalaiselle rodulle sisältäen puolalaiset ja saksalaiset, vaan suomalaisille. Rotu- ja valkonationalismin voi työntää sinne mihin aurinko ei paista.

Tänne voi tulla niillä ehdoin, mitkä suomalaiset asettavat. Tai näin asian pitäisi olla, mutta ei tällä hetkellä ole. Puolueista ainoastaan alle 10% kannatuksella operoiva perussuomalaiset kannattaa tätä, ja kaikki muut ovat puolueina eri mieltä, vaikka kokoomuksen sisällä muutama hassu kansanedustaja onkin jotakuinkin kansallismielinen. Mahdollisesti myös joku uuvateista, kenties ex-valkonationalisti Jussi Niinistö, mutta heillä ei seuraavien vaalien jälkeen ole merkitystä.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Jari Leino

Quote from: ikuturso on 18.04.2018, 13:25:53
Japanilaisten ja kiinalaisten älykkyys on osin opittua.

Voipi olla. Ehkäpä kaikkien maailman kansojen kannattaisi ottaa japanilaisista ja kiinalaisista mallia, ja opettaa lapsilleen älykkyyttä mieluummin kuin esim. gangsta buga buga -asenteita.

Japanilaisilla on mielestäni upea ja ainutlaatuinen kulttuuri ja taloudellisesti menestyvä maa. Jos he haluavat pitää oman maansa jatkossakin japanilaisena ja turvallisena, niin heillä on mielestäni siihen täysi oikeus. Suomen pitäisi ottaa tässä asiassa mallia japanilaisista.

risto

Quote from: Jari Leino on 18.04.2018, 13:27:58
Quote from: Punaniska on 18.04.2018, 13:11:35

Kenen väität harjoittavan natsilarppausta? Miten se ilmenee?

Keitä ovat ne rasistit, joiden väität ratsastavan suomineidolla?

Eikö suomineito kuulukaan kaikille?

Miksi olet noin pöyristynyt? Onko suvaitsevaisuuttasi loukattu? Yleensähän suvaitsevaiset alkavat jankuttaa natsia ja rassismia siinä vaiheessa, kun heiltä loppuvat argumentit, eli yleensä heti.

Oliko yllä kirjoittamassani kansallismielisyyteen liittyvässä jutussa sinun mielestäsi jotain virheellistä?

Olkiukkoa olkiukon perään. Kukaan tässä ketjussa ei ole väittänyt Suomen kuuluvan kaikille. Tähän ketjuun on kirjoittanut melkein pelkästään kansallismielisiä ja näiden lisäksi joitain rotukansallismielisiä, mitä sitten lieneekään. Rotu kun ei ole kansa, eikä kansa rotu, joten esim. valkonationalismi on oksymoron. Moni kirjoittaja näkyy myös kuvittelevan olevansa etnonationalisti, mutta onkin ihan tavallinen nationalisti ilman rotupaasausta.

Natsilarppausta ovat harrastaneet ne, jotka natseja ovat promotoiden siteeranneet.

Jari Leino

Quote from: risto on 18.04.2018, 13:30:01
Juurikin näin. Siksi näin pientä ihmistä hämmästyttää ja kummastuttaa, että mihinkä sitä muutamien täällä nyt kohkaamaa uudelleenmääriteltyä etnonationalismia (jolla tarkoittavat yleensä rotunationalismia, tarkemmin valkonationalismia) tarvitaan jos ja kun kansallismielisyydellä eli nationalismilla (eli pejoratiivisesti "kulttuurinationalismilla") pärjää.

Jos käsitteiden "uudelleenmäärittely" eli sotkeminen on sinun mielestäsi ikävää, miksi teet sitä itse koko ajan?

Kansallismielisyys on etnonationalismia, koska se perustuu kansaan. Kansaa yhdistää mm. syntyperä. Kaikki aito nationalismi on etnonationalismia. Imperialismi ja USA-tyylinen patriotismi ovat sitten ihan eri asioita.

Valkonationalismi on yksinomaan USA:n tilanteeseen liittyvä aate, jota ei kannata sotkea Suomeen lainkaan, paitsi jos on todella kova tarve päästä pöyristelemään, että yhyhyyy siinä lukee että valko!!1