News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jos vuoden 2015 pakolaisvyöry toistuu tänä vuonna...

Started by Larva, 28.03.2018, 13:53:52

Previous topic - Next topic

Mitä teet, jos tulee samanlainen pakolaisvyöry kuin 2015?

Menet Tornioon seisomaan osaksi ihmisketjua ja huudat, että te ette tänne tule.
10 (7.8%)
Organisoit kansannousun.
14 (10.9%)
Öyhötät netissä ja/tai kaveriporukassa ja kittaat kaljaa.
36 (28.1%)
Yrität vaikuttaa asiaan poliittisesti (ts. laillisesti).
24 (18.8%)
Piiloudut erämaamökkiin ja elät siellä seuraavat 5-10 vuotta pelkillä metsän antimilla ja haistatat paskat valtiolle.
3 (2.3%)
Karkaat Suomesta johonkin sellaiseen maahan, jossa on vielä järki tallella.
15 (11.7%)
Olet parantunut nuivuudestasi ja tällä kertaa raapustat lakanaan "Refugees welcome" ja menet toivottamaan (elintaso)pakolaiset tervetulleiksi.
6 (4.7%)
Jotain muuta, mitä?
20 (15.6%)

Total Members Voted: 128

Larva

Laitetaanpas tällainen kysely pystyyn.

Jos - tai siis kun - Suomeen suuntautuu samanlainen tai vielä isompi pakolaishyökkäys kuin vuonna 2015, joka oli selvästi organisoitu mutta silti jotenkin ihmeellisesti "yllätti" viranomaiset (jotka kuitenkin olivat valmistautuneet asiaan jo viimeiset puoli vuotta, ja tulevat taatusti valmistautumaan seuraavaankin), miten toimit?

Kirjoita ihmeessä suunnitelmasi myös ketjuun, etenkin jos ruksaat kohdan "Jotain muuta"  :D

Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

vihapuhegeneraattori

En kommentoi tarkemmin mitä tekisin, koska nettipoliisi seuraa tätäkin palstaa haukkana. Äänestin kuitenkin kansannousun puolesta, koska hupiäänestys, heko heko.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Linkster

Organisoin kansannousun tietty. Aina kun uutisissa tulee jostain kansannousuista kuvamateriaalia, on niissä erityisen miehekkäitä Hiluxeja IT-konekiväärit turvakaaressa ja/tai HumVee - ajoneuvoja. Sitten karvaturvilla tojotan lavalla on sellaisia aseita joita olen nähnyt vain noiden uutisten lisäksi "Expendables" leffoissa!
Mä kans, mulla on jo retkikirves ja leuku!

Micke90

Sakari

Pystytän barrikaadeja ja palavia autonrenkaita. Mitäs sitä muutakaan. + agressiivista lipunliehutusta.
Ooh lalaa...

kelloseppä

Asustelen rauhassa korvessa, suraan rikastumista ja öyhötän netissä sekä kärsivällisesti odottelen, että josko rikastuminen ajaa porsaita islamisoituvasta betononiviidakosta pakoon metsään. Jahka possupesueita on metsässä riittävästi, voipi elon kyrsän raapimisen ohella toimia lopulta myös yhdessä.

:P :P :P

Hornsmith

Menen ensin noiden kahden muun kanssa Tornioon tekemään ihmisbarrikadia tulijoita vastaan ja palaan sitten pettyneenä metsään odottelemaan kansannousua. Tällä kertaa en polta + 4500 euroa  polttoaineeseen ja majoituksiin kulkiessani kansallismielisiä herättelemään ja matkaillessani turhiin minimiekkareihin värjöttelemään. 
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

migri

Kartiomainen hattu päässä, kaapumainen lakana päällä ja lippu kädessä odottelemaan bussipysäkille kunniakansalaisia.
I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

guest8096

Jos mulla olisi silloin sopivasti valtaa, niin voisin määrätä kaikki nettipoliisit rajalle pitämään tulijat poissa.

Lalli IsoTalo

Lähden paikalle striimaamaan persujen maksamien ja organisoimien massakuljetusten mukana. Junaan bannereita. Ei alkoholitarjoilua.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Dick Ursby

En kerro yksityiskohtia mutta maskirovka ja sabotaasi ovat keinoni. Strategiaani kuuluu anonymiteetti, joten jos katoan foorumilta, se on merkki siitä että opsec on päällä. Isänmaallisissa miekkareissa en näyttäydy, mutta siellä toisella puolella tekemässä mitä sitten teenkin.
Olisit profiloinut etnisesti!

Lalli IsoTalo

QuoteTeen valtiolle tarjouksen, joka on aina 10% halvempi kuin toiseksi halvin vastaanottokeskus.

Me tarvitaan insaideri tutkimaan muiden tarjoukset. Muuten, valintakriteereja voi olla vaikka 10, eri painotuksilla. Hinta on yksi kriteeri. Käytännössä ostaja on jo valinnut palveluntarjoajan, ja räätälöi tarjouspyynnön sellaiseksi, että "oikea" taho voittaa.

Ihan vaan tiedoksi. :P
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

pekka2409

Kirjoittasin Oulun nettipoliisille että estäisi valloituksen,ja auttaisin häntä kantamaan laukut takaisin
Ruotsin puolelle.Helppoa kuin heinän teko.

Ernst

Quote from: Dick Ursby on 28.03.2018, 16:20:54
En kerro yksityiskohtia mutta maskirovka ja sabotaasi ovat keinoni. Strategiaani kuuluu anonymiteetti, joten jos katoan foorumilta, se on merkki siitä että opsec on päällä. Isänmaallisissa miekkareissa en näyttäydy, mutta siellä toisella puolella tekemässä mitä sitten teenkin.

Mulla menee fantasiat siihen lajiin, että en oikeusturvasyistä julkaise niitä täällä. Historiasta pitäisi kuulemma oppia jotakin.  2015 opetti ainakin pari eli neljä seikkaa.

1. Edellistenkään kanssa ei selvitty, ja ongelmat ovat jatkuvia. Ne pahenevat. Eksponentiaalisesti, ei lineaarisesti
2. Neomarxilainen ihmisten ja käsitteiden sekoittaminen onnistui erinomaisesti. Riitelemme keskenämme. Yhteistä vastarintaa ei ole odotettavissa. Poliisi on täysin poliittinen eli toimintakyvytön.
3. Jokainen joutuu puolustamaan itseään. Nyt tulijat eivät edes esitä ystävällistä ja hädänalaista.
4. Jos aiomme yhdistää turvaamme ko-operatiivisesti, se on tehtävä salassa. Muuten Polpo tulee käymään kello 2-4 välillä, Nacht und Nebel.

Ja vielä kerta kiellon päälle. Alkaapi olla pikkuisen kiire. Jokainen vastatkoon ainakin omasta tiskialtaastaan...
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: pekka2409 on 28.03.2018, 16:32:33
Kirjoittasin Oulun nettipoliisille että estäisi valloituksen,ja auttaisin häntä kantamaan laukut takaisin
Ruotsin puolelle.Helppoa kuin heinän teko.

Ei ne voi astua sohjoon, koska sisätyö ja sandaalit jalassa. Pehmoja.

Ernst

Quote from: Vellamo on 28.03.2018, 16:30:21
Seuraisin jonkun aikaa, olisiko johtavien ministerien ja virkamiesten toiminta yhtä m*natonta ja merkeleellistä kuin 2015 vyöryn aikana. Jos niin, kävisin läpi kaikki vaihtoehtoni suorittaa white flight pois Suomaliasta johonkin maahan, jolla on tulevaisuus.

Minä katson loppuun asti. Valinta on tietysti vapaa. Pahoin pelkään, että nykymenolla niitä maita on kovin harvassa.

Punaniska

Niin, siellähän on se sama jeeslesta mielistelemässä kuin viimeksikin.

e:loivennettu
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

vihapuhegeneraattori

Quote from: Dick Ursby on 28.03.2018, 16:20:54

Et ole ainoa tuota harrastanut johon olen törmännyt.. respektiä.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Spesialisti

Quote from: Ernst on 28.03.2018, 16:41:29
Seuraisin jonkun aikaa, olisiko johtavien ministerien ja virkamiesten toiminta yhtä m*natonta ja merkeleellistä kuin 2015 vyöryn aikana. Jos niin, kävisin läpi kaikki vaihtoehtoni suorittaa white flight pois Suomaliasta johonkin maahan, jolla on tulevaisuus.

Minä katson loppuun asti. Valinta on tietysti vapaa. Pahoin pelkään, että nykymenolla niitä maita on kovin harvassa.

Minä rakastan Suomea maana, sen kauneutta ja vaihtuvia vuodenaikoja. Myös kansaani ja heimoani, federalistit ja vasemmistopetturit mukaan lukien. Annan heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.

Suomi kuuluu minulle, isoisäni taisteli sen vapaaksi minun jatkaakseni hänen työtään Suomen rakentamiseksi meille kaikille hyväksi elää. Tunnen, että pettäisin hänet jos luikkisin joittenkin -naps- vuoksi pakoon. Suomen sipilästanialainen hallinto on meidän kaikken vapaiden suomalaisten vihollinen. Sipilän hallituksen jälkeen valtaan valitaan taas joku toinen sipilästanialainen hallinto. Tämän kierteen pysäyttämiseen meidän kaikken pitäisi toimillamme pyrkiä. Demokratian keinot valitettavasti vähenevät koko ajan.

Ernst

Quote from: Vellamo on 28.03.2018, 16:56:33
Quote from: Ernst on 28.03.2018, 16:41:29

Jep, kyllähän sitä itse voisikin katsoa hommaan loppuun asti, mutta lapsille ei haluaisi tarjota tulevaisuutta konkurssin partaalla hoippuvassa etnohelvetissä.

Onneksi kokemusta löytyy muilla mailla työperäisenä mamuilusta, ilman kotouttamistoimia ja hyvin meni (ehkä juuri siksi).

Juu, kyllä olettaisin pärjäileväni härmäläisen kielialueen ulkopuolellakin, mutta ikävaihe hiukan estää kokonaan uuden uran luomista, hidastaa ainakin. Lapset saavat pärjätä omillaan (prepattu on) mutta lastenlasten kanssa yritän jeesiä minkä voin. Petersonin Jortaanikin se totesi vallan osuvasti, että ilman tarkoitusta täällä seilaa pahasti eksyksissä ja jonkinlainen hyvä suunta löytyy vastuista, responsibilities, joista tietenkin tärkeimmät ovat itseen ja läheisiin liittyvät (koulutus, työ, parisuhde, totuudellisuus)... Ettei nääs tee pahaa itselleen ja ympärillään oleville.

E: sen voisi jokainen poliitikkokin muistaa. Jussi on selvästi jyvällä, Timo I Suuri on eniten pihalla omanvoitonpyyteineen ja saman voi todeta ihan perustellusti koko hallituksesta, suvakkiuteen erikoistuneista puhumattakaan. Vastuu, responsibility....

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Lalli IsoTalo on 28.03.2018, 15:56:25
Lähden paikalle striimaamaan persujen maksamien ja organisoimien massakuljetusten mukana. Junaan bannereita. Ei alkoholitarjoilua.

Kuka helvetti viittii selvinpäin lähteä miekkariin. Itse lähden jakamaan miekkaariin osallistujille persujen rahoilla valmistettua kiljua.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Persuilla on 17 kansanedustajaa ja näillä avustukset sekä puoluetuki. Silti kysellään että mitä tavalliset kaduntallaajat tekevät.
Itse toivoisin että joku perustaisi poliittisen puolueen persujen kirittäjäksi tässä vaiheessa.

skyuu

Mä pakenen ulkomaille ja alan mökillä kehitellä geenimutatoituja herne ja valkosipulilajikkeita. Näistä ja naapurilta hankitusta savustetusta natsisiasta teen sitten salaisen aseen eli hernesopan joka nautittuna aiheuttaa 200% enemmän kaasunmuodostusta, lisäbonarina lukuisat natsisika-suhaukset. Allah no approve this ja geelikin irtoaa tukasta joten maan takaisinvalloitus on helppoa.

Mutta muistakaa, tää on salainen suunnitelma joten te ette tiedä siitä mitään jos PolPo kysyy. Ette vaikka työntäisivät bamputikkuja kynsien alle.

guest8096

Tulevaisuus

Öyhötän netissä ja mussutan, en pysty muuhun kun haluan säilyttää työpaikkani + muita tyhjiä selityksiä. Säälittävää ja siksi suvakit voittavat, niillä on käsi yhteiskunnan lompakossa minulla ei.

Dick Ursby

Täsmennetään nyt vielä että sabotaasini on asioiden paljastamista ja vuotamista, ei vahingontekoa.
Olisit profiloinut etnisesti!

Emo

Quote from: Dick Ursby on 28.03.2018, 19:26:32
Täsmennetään nyt vielä että sabotaasini on asioiden paljastamista ja vuotamista, ei vahingontekoa.

Täsmennä vielä mitä tarkoittaa WPGTOW

ikuturso

Ostan virvelirummun ja menen anarkistien rummutuskurssille opettelemaan maailma ärsyttävimmän riffin ja rummutan niin maan pleesti.  Vielä kun oppisi kirkumaan kuin Peltirumpu-elokuvan Oskar.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Hornsmith

Johou! Tornion matuvastainen ihmismuuri vahvistuu. Meitä on jo viisi!
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Tabula Rasa

Quote from: Hornsmith on 28.03.2018, 19:38:13
Johou! Tornion matuvastainen ihmismuuri vahvistuu. Meitä on jo viisi!

Tulen livestriimaamaan teitä. Ja varsinkin valuvia matuja. Ja vittuilen tasapuolisesti kaikille jotka eivät saa persettään irti sohvalta. Se sitten että noista useimmat eivät ole toisiaan poissulkevia. Helpompi tehdä kaikki ja paljon muuta.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''