News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2018-03-13: IL: Ari Marjetalle (SDP, Lieksa) syyte lapsen hyväksikäytöstä

Started by kummastelija, 13.03.2018, 07:28:30

Previous topic - Next topic

Dangr

Demarit on lapsirakas puolue?

Anna äänesi meille, me annamme lapsellesi.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Niobium

Sen verran jäitä hattuun näissä jutuissa, että lasten ja nuorten parissa toimii ihan hemmetinmoinen määra ihan pyyteettömiä vastuullisia aikuisia ilman minkäänlaisia seksuaalisia pyrkimyksiä.

Toki koskettelut ja suukottelut menevät normaalin kanssakäymisen ohi, mutta jos minä partiojohtajana halaan vastaantulevaa partiotyttöä, jonka olen nähnyt viimeksi sudenpentuikäisenä natiaisena, niin pitääkö minut heittää ristille roikkumaan?

Olen nukkunut saamarinmoisen määrän öitä teltoissa, joissa on ollut nuoria naisia, tyttöjä ja poikia, aikuisia.

Olkaa Hommalaiset näissäkin asioissa yhtä fiksuja kuin yleensäkin.
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

anatall

Quote from: Niobium on 14.09.2018, 19:22:55
Sen verran jäitä hattuun näissä jutuissa, että lasten ja nuorten parissa toimii ihan hemmetinmoinen määra ihan pyyteettömiä vastuullisia aikuisia ilman minkäänlaisia seksuaalisia pyrkimyksiä.

Toki koskettelut ja suukottelut menevät normaalin kanssakäymisen ohi, mutta jos minä partiojohtajana halaan vastaantulevaa partiotyttöä, jonka olen nähnyt viimeksi sudenpentuikäisenä natiaisena, niin pitääkö minut heittää ristille roikkumaan?

Olen nukkunut saamarinmoisen määrän öitä teltoissa, joissa on ollut nuoria naisia, tyttöjä ja poikia, aikuisia.

Koska sinä olet toiminut partionjohtajana esimerkillisesti ja nuhteettomasti niin hommalaisten tulisi pidättäytyä kritisoimasta 60-vuotiasta äijää joka suukottelee ja vikittelee alaikäistä tyttöä?

Ymmärsinkö oikein?
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Micke90

Itse ainakin välttäisin ventovieraiden lasten halaamista.

Niobium

Quote from: anatall on 14.09.2018, 19:42:13

Koska sinä olet toiminut partionjohtajana esimerkillisesti ja nuhteettomasti niin hommalaisten tulisi pidättäytyä kritisoimasta 60-vuotiasta äijää joka suukottelee ja vikittelee alaikäistä tyttöä?

Ymmärsinkö oikein?

Kirjoitin "Toki koskettelemiset ja suukottelut  menevät yli  normaalin" jne

Ymmärrä se niin, että joka ikinen aikuinen mies tai nainen ei ole oletusarvoisesti mukana nuorisotyössä siksi, että olisivat viehättyneitä lapsista tai nuorista.

Meitä on paljon ihan terveitä normaaleja aikuisia, jotka haluamme kasvattaa nuorisoa heidän taipumustanne suuntaansa. On sitten urheilu, suunnistus, ihan mikä vaan.

Normaali järki ja elämä ovat sallittuja. Jos joku pervo hakeutuu nuorisotyöhön ja jää siitä kiinni, niin kirjoitukseni pointti oli se, että kaikki nuorisotyötä vapaaehtoisesti, ilman korvausta tekevät aikuiset eivät ole pervoja.

Pidetään Hommalla normijärki yllä, jookosta?
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

Niobium

Quote from: Micke90 on 14.09.2018, 19:57:42

Itse ainakin välttäisin ventovieraiden lasten halaamista.

Ei ventovieraita halatakaan. Ei aikuisia eikä lapsia.

Muoks: jos olen viettänyt viitisen vuotta yksilön partio-ohjaanana, sitten hän tulee yllättäen viiden vuoden tauon jälkeen vastaan ja avaa kätensä halatakseen, niin olenko pervo, jos vastaan?

Micke90

Quote from: Niobium on 14.09.2018, 21:17:00
Ei ventovieraita halatakaan. Ei aikuisia eikä lapsia.

Muoks: jos olen viettänyt viitisen vuotta yksilön partio-ohjaanana, sitten hän tulee yllättäen viiden vuoden tauon jälkeen vastaan ja avaa kätensä halatakseen, niin olenko pervo, jos vastaan?

Jos toinen tekee aloitteen, se on ok. Muuten ei.

Java

Quote from: Niobium on 14.09.2018, 21:13:36
Quote from: anatall on 14.09.2018, 19:42:13

Ymmärsinkö oikein?

Kirjoitin "Toki koskettelemiset ja suukottelut  menevät yli  normaalin" jne

Ymmärrä se niin, että joka ikinen aikuinen mies tai nainen ei ole oletusarvoisesti mukana nuorisotyössä siksi, että olisivat viehättyneitä lapsista tai nuorista.

Meitä on paljon ihan terveitä normaaleja aikuisia, jotka haluamme kasvattaa nuorisoa heidän taipumustanne suuntaansa. On sitten urheilu, suunnistus, ihan mikä vaan.

Normaali järki ja elämä ovat sallittuja. Jos joku pervo hakeutuu nuorisotyöhön ja jää siitä kiinni, niin kirjoitukseni pointti oli se, että kaikki nuorisotyötä vapaaehtoisesti, ilman korvausta tekevät aikuiset eivät ole pervoja.

Pidetään Hommalla normijärki yllä, jookosta?
En kyllä ole yhdestäkään viestistä saanut käsitystä että hommalaisten mielestä kaikki nuorisotyötä tekevät olisivat pervoja, tai että edes osa olisi, tai että edes pieni osa olisi! Terveisin nuorisotyötä vapaaehtoisesti tekevä!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!