News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Tättähäärä avaa silmänsä

Started by Alabama, 05.03.2018, 15:16:31

Previous topic - Next topic

Alabama

https://diekolumnisten.de/2018/03/02/interview-mit-der-fluechtlingshelferin-rebecca-sommer/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+DieKolumnisten+%28Die+Kolumnisten.+Persönlich.+Parteiisch.+Provokant.%29

Rebecca Sommer kamppailee jo kahdenkymmenen vuoden ajan indigeenien kansojen puolesta ja on työskennellyt useita vuosia pakolaisavun parissa. Työssään saamiensa kokemusten ja Kölnin uudenvuoden aaton tapahtumien jälkeen hän on korjannut jatkuvasti käsityksiään.

Natalia von der Osten-Sacken haastatteli kesällä Rebecca Sommeria.

Rebecca, olet työskennellyt vuosia pakolaisten ja siirtolaisten parissa ja olet tunnettu ihmisoikeusaktivisti. Jo vuosia ennen vuoden 2015 pakolaisaaltoa olit julkisuudessa tunnettu henkilönä, joka toimi rajattoman pakolaisten vastaanottamisen puolesta. Mikä aiheutti muutoksen mielipiteissäsi?

En ole koskaan ollut "rajoittamattoman" maahanmuuton puolella; se että jokin maa voisi ottaa rajattomasti vastaan pakolaisia ei ole mahdollista. Olen humanisti ja ihmisoikeuksien puolustaja. Ensimmäiset vuodet uskoin vakaasti, että ihmiset, jotka saapuvat luoksemme olisivat todellisia pakolaisia, jotka ovat onnellisia saadessaan elää rauhassa ja että heillä olisi sen takia tahto mukautua ympäristöönsä ja integroitua. Mutta pikku hiljaa seurasi epämiellyttävä herääminen todellisuuteen. Syyt ovat niin monimuotoiset, että en voinut enää sulkea niiltä silmiäni. Joka tapauksessa, monien meidän käännekohtanamme toimi uudenvuodenaaton 2015 tapahtumat Kölnissä. Silloin minun oli tunnustettava, että tämän tapaien toimintamalli sopi suurimpaan osaan tuntemiani muslimeita.

Se oli hetki, jolloin sanoin itselleni: "Rebecca, sinun pitää nyt vetää hätäjarrusta, jo pelkästään siitä syystä, että olet naisasianainen, jolla on kollektiivinen vastuu naisista." Olin siihen asti yrittänyt löytää oikeutusta yhä uudelleen toistuviin käytös- ja ajattelumalleihin, maailmankatsomukseen, joka perustuu heidän uskontoonsa, islamiin ja kulttuuriinsa, mm. sillä, että he ovat uusia tulokkaita. Ja uskoin, että heidän keskiaikaiset näkökantansa muuttuisivat ajan kuluessa. Uskoin niin lujasti vapaaseen, tasa-arvoiseen eurooppalaiseen arvomaailmaan, että uskoin naiivisti, että jokainen ihminen inspiroituisi siitä ja omaksuisi sen arvot.

Mutta minun oli pakko vuosien mittaan toistuvien tapausten takia tunnustaa, että muslimipakolaiset ovat kasvaneet aivan erilaisessa arvomaailmassa; he ovat olleet lapsuudesta alkaen aivopesun kohteina ja heihin on sisäistetty ylpeä ja ylimielinen asenne, jolla he katsovat alaspäin meitä vääräuskoisia. "Nimitän sitä huiviksi pään sisällä". Sen lisäksi monet saapuneista ajautuvat fundamentalisti-imaamien ja poliittisen islamin (tuotu maahan Turkista, Saudi-Arabiasta, Iranista jne.) vaikutuspiiriin, joka edelleen voimistaa heidän fundamentalismiaan ja kieltää heitä omaksumasta epäuskoisten elämäntyyliä, maailmankatsomusta ja tieteitä, ja johon Saksan valtiolla ei ole pienintäkään kontrollia.

Eräs tapaus, joka auttoi minua aukaisemaan silmäni, tapahtui 2016, jolloin minulle selvisi totuus eräästä syyrialaisryhmästä, jota olin jo kauan hoitanut. He kuuluivat jo minun ystäväpiiriini. Autoin heitä turvapaikkahakemuskäsittelyn yli, hoidin heidän yhteydenpitonsa viranomaisiin, hankin heille asunnon, huonekaluja, tietokoneen, vaatetuksen, koulutuksen, kurssit, työpaikat, stipendit ja uhrasin lukuisiin yksittäistapauksiin lukemattomia tunteja yksityisestä ajastani. Eräänä kauniina hetkenä huomasin, että nämä ihmiset ovat pelanneet epärehellistä peliä, Taqiyyaa. He ovat harhauttaneet minua. Minä puolestani petyin heihin. Kuitenkin jo aikaisemmin eräät kurdit ja arabit, jotka olivat paenneet sota-alueelta muslimien taholta aiheutuneen vainon takia, olivat varoittaneet minua muslimien Taqiyya-harhautusstrategiasta; minä en halunnut kuunnella heitä.

Ja yhtäkkiä kävi ilmi, että nämä ihmiset, joiden kaikki ongelmat olin ratkaissut, jotka olivat istuneet iltaa kanssani, nauraneet ja tanssineet, jotka eivät rukoilleet eivätkä käyneet moskeijassa, eivät pitäneet ramadania ja jotka nauroivat fundamentalististen muslimiuskovaisten kustannuksella, nimittelivät minua selkäni takana minun puutarhassani istuen "typeräksi saksalaiseksi huoraksi". Se ei ainoastaan satuttanut minua, sillä olin heidän pelastajansa, ystävättärensä, sisarensa ja äitinsä, vaan minä myös pidin heitä uskottuinani. Tämä antoi minulle lisäaiheen pääni selviämiselle. Olin yksinomaan auttanut heitä, suojellut ja tukenut ja antanut heille aidon ystävyyden. Toivottanut heidät avoimesti tervetulleiksi Saksaan – ja kiitoksena siitä he heittivät päälleni törkyä sanoilla, ajatuksilla ja teoilla.

Tällä välin olen laittanut mappiin kaikkien auttamieni tapausten paperit ja seuraan niiden pakolaisten edistymistä, joita olen avustanut ja yhä vieläkin autan, teen sen nyt paljon tarkemmin ja kriittisemmin. Sen lisäksi seuraan muidenkin ryhmämme vapaaehtoistyöntekijöiden tapauksia. Valitettavasti monilla heistä on samankaltaisia kokemuksia ja he ovat "ripustaneet hanskansa naulaan". Uudet avustajat ovat taasen usein hyvin naiiveja, kuten minä itsekin. Mutta päinvastoin kuin mitä mediasta saa ymmärtää, kovinkaan monia uusia tulokkaita ei avustustoimintaan kuitenkaan ole löydettävissä; kauemmin  mukana olleet ovat institutioineet tekemisensä ja tekevät työtä rahaa vastaan. Näiltä henkilöiltä ei ole saatavissa tietoa disilluusiosta, siitä kertominen ei olisi heidän interessiään.

N.O-S.: Entä mitä tämän jälkeen on tapahtunut?

R.S.: Monetkaan eivät käy töissä ja he puhuvat tuskin ollenkaan saksaa. He pysyttelevät keskenään ja heillä ei ole tuskin ollenkaan saksalaisia ystäviä. Joistakin on tullut rikollisia. Tai he ovat radikalisoituneet. Tai on huomattu myöhemmin, että he olivat Al-Nusra- tai ISIS-taistelijoita, ja ihailevat edelleenkin näitä organisaatioita. On toki olemassa myös poikkeuksia, he työskentelevät, puhuvat saksaa, mutta käyttävät huivia ja suurin osa heistä käyttäytyy edelleenkin ylimielisesti meitä muita kohtaan.

Tällä välin olen menettänyt kaiken halun toimia vapaaehtoisesti näiden muslimipatriarkaatin edustajien hyväksi. Nyt tiedän, mitä he ajattelevat. Seuraan yhä joitakin aloittamiani tapauksia, mutta uusina tapauksina otan vastaan vain sellaisia, joiden tapauksissa mielestäni on kysymys todellisista pakolaisista, joilla on syy saapua sekulaariseen yhteiskuntaamme, jossa miehet ja naiset ovat lain edessä samanarvoisia, missä syödään sianlihaa ja missä saa istua jopa alasti rannalla. Tämä vapaus on arvokasta ja hyvin haavoittuvaa. Ajatelkaa miten paljon tänne saapuu ihmisiä, jotka käyttävät huivia ja jotka jo pelkästään suuren määränsä avulla muuttavat täällä kaiken! Tämä on jo nyt näkyvissä. Olen nykyään hyvin varovainen ja äärimmäisen epäluuloinen. Kaikkien muiden pitäisi mieluummin hakea turvapaikkaa muslimimaista, työtä tai parempaa elämää, saatikka yrittää pakottaa meille naisvihamieliset, keskiaikaiset arvonsa ja yrittää pitkällä aikavälillä vahingoittaa meitä...

Jatkoa seuraa...

^ johtuu ilmastonmuutoksesta.

Tulevaisuus

Pitkätie oppia kokemuksen kautta, mahtaa olla katkeraa huomata että maailma ei olekkaan niin ruusunpunainen.

rooster

Juttua lukiessani tuli mieleen kuinka paljon tättähäärät ja muut suvikset katsovat asioita läpi sormien tai selittävät epämiellyttävät asiat itselleen ja toisilleen parhain päin?

Veikkaan, että aika paljon tulee vastaan asioita mitkä painetaan villaisella koska halutaan olla ns parempia ihmisiä ja arvostelu olisi rasismia ja menettäisi yhteisön tuen.

Tulevaisuus

Quote from: rooster on 05.03.2018, 15:56:43
Juttua lukiessani tuli mieleen kuinka paljon tättähäärät ja muut suvikset katsovat asioita läpi sormien tai selittävät epämiellyttävät asiat itselleen ja toisilleen parhain päin?

Veikkaan, että aika paljon tulee vastaan asioita mitkä painetaan villaisella koska halutaan olla ns parempia ihmisiä ja arvostelu olisi rasismia ja menettäisi yhteisön tuen.

Älä unohda tärkeintä pointtia, monelle mokutus on tapa varastaa veronmaksajalta. Taitaa olla peräti tärkein syy mokuun, tämän voi testata sillä että suvakki maksaa kulut itse.
Hei huhuu!! Suvakit miksi tuli niin hiljaista?...

Pekka Kemppainen

Tästä se lähtee. Suvakkien on yhä vaikeampaa demonisoida varoittajat, kun he tulevat jatkossa heidän omista riveistään.

Kni

Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Mr.Reese

Quote from: Pekka Kemppainen on 05.03.2018, 16:04:14
Tästä se lähtee. Suvakkien on yhä vaikeampaa demonisoida varoittajat, kun he tulevat jatkossa heidän omista riveistään.
Hyvin ne on saaneet kenkää ryhmistään moiset valaistujat. Tättähääräys on kuin Liverpool-fanitus. Omia ei morkata koskaan vaikka tie veisi divariin.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Pekka Kemppainen

Quote from: Mr.Reese on 05.03.2018, 16:21:28
Hyvin ne on saaneet kenkää ryhmistään moiset valaistujat.

Tervetuloa meiän jengiin! #Roturealistit saa keskustelukavereita. (Ei muuten ole lainkaan itsestäänselvää, kummat on hc.)

Bordercollide

On toi kyllä uskomatonta touhua. Jotenkin vielä pystyy ymmärtämään normaaliin ihmisyyteen liittyvän auttamishalun. On aika inhimillistä haluta muuttaa maailmaa paremmaksi ja auttaa ihmisiä joiden olettaa olevan ahdingossa. Ilman tuota inhimillistä piirrettä ihmisessä ei ihmiskuntaa olisi enää olemassakaan. Mutta tuollaisten turvapaikanhakijoiden ajatuksenjuoksua ja logiikkaa on mahdoton ymmärtää. Miten ne kehtaa?

ämpee

Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Lucce

Kotimaiset tättähäärät pitää pelastaa itseltään . Se on sama joka paikassa. Sitä ei Joulupossu ymmärrä realiteetteja ennen kun se pää on pölkyllä.
Islam on täysin totalitaristinen ja suvaitsematon suuntaus,kaikki muut on vääräuskoisia kuulemma  ,vaikka kaikki uskonnot perustuu samaan alkulähteeseen .Ne on niiin HUKASSA. Niitä on turha sääliä koska ne ei sitä ANSAITSE.

Aukusti Jylhä

QuoteUskoin niin lujasti vapaaseen, tasa-arvoiseen eurooppalaiseen arvomaailmaan, että uskoin naiivisti, että jokainen ihminen inspiroituisi siitä ja omaksuisi sen arvot.

Tässä se on, monen tättähäärän turmioon johtava ajatus. Ja peruste, miksi niin paljon katsovat läpi sormien palleroidensa sekoiluja;

Kyllä ne ihan kohta varmasti rauhoittuvat. Tai ainakin seuraava sukupolvi. Tai neljäs.

Juu, ei ne rauhoitu, eivät missään. Se kun ei ole se heidän tavoitteensa, vaan tämän länsimaisen pullamössökulttuurin kaappaaminen ja tuhoaminen.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Bordercollide

Quote from: Lucce on 05.03.2018, 16:58:49
Kotimaiset tättähäärät pitää pelastaa itseltään . Se on sama joka paikassa. Sitä ei Joulupossu ymmärrä realiteetteja ennen kun se pää on pölkyllä.
Islam on täysin totalitaristinen ja suvaitsematon suuntaus,kaikki muut on vääräuskoisia kuulemma  ,vaikka kaikki uskonnot perustuu samaan alkulähteeseen .Ne on niiin HUKASSA. Niitä on turha sääliä koska ne ei sitä ANSAITSE.

Naiiveja maailmanparantajia jotka eivät koskaan opi virheistään voi hyvällä syyllä pitää tyhminä. Silti jos vähän filosofoi taustalla olevaa motivaatiota joka ajaa heitä toimimaan kuten toimivat, sen logiikan voi jotenkin ymmärtää järjellä; auttamishalu on inhimillistä eikä kaikilla vain ole sitä älliä päässä yhtä paljon.

Mutta kun yrittää filosofoida tuollaisella asenteella varustettujen turvapaikanhakijoiden toiminnan ja asenteen taustalla olevaa logiikkaa sitä ei pysty mitenkää päin ymmärtämään. Siinä ei ole mitään logiikkaa. Yleensä ihmisen toiminnan motivaattorina on jokin tavoite josta hyötyy itse. He ovat itse oma- aloitteisesti halunneet tulla Eurooppaan ja saaneet kaiken valmiina eteen. Ja he räkivät naamalle. MITÄ he uskovat siitä itse hyötyvänsä?  :roll:

ismolento

Quote from: rooster on 05.03.2018, 15:56:43

Villaisella painamista helpottaa se, että poliittinen poliisi ja alpakkamedia salaa kaikki vokeissa tapahtuneet tappelut ja muut hälytyksen aiheuttaneet välikohtaukset niin kauan kun ei tule ruumiita. Ja nekin tietysti salataan jos suinkin voidaan.

Luka

Mikä on tämän Rebecca Sommerin etninen tausta ?

Maija Poppanen

Quote from: Bordercollide on 05.03.2018, 17:43:14
Naiiveja maailmanparantajia jotka eivät koskaan opi virheistään voi hyvällä syyllä pitää tyhminä. Silti jos vähän filosofoi taustalla olevaa motivaatiota joka ajaa heitä toimimaan kuten toimivat, sen logiikan voi jotenkin ymmärtää järjellä; auttamishalu on inhimillistä eikä kaikilla vain ole sitä älliä päässä yhtä paljon.

Auttamishalu on inhimillistä - ja kehitysmaalaisten auttaminen vielä inhimillisempää, koska siihen sisältyy oikein kiihkonationalistinen toive, et keharit innosta kiljuen omaksuu meidän paremman kulttuurin automaattisesti maahan saavuttuaan. Keharin auttaminen ruokkii paremmin ihmisen oikeassaolon fiilistä, toisin kuin jonkun tylsän mummon jelppiminen.

En mä silti usko, et suvakit mitenkään keskimääräistä tyhmempiä olisi. On liiankin helppo nykyisessä mielipideilmastossa ajatella, kuten oikein on asetettu ajateltavaksi. Kuka haluaisi olla sivistymätön, kouluja käymätön juoppo psykopaatti Pihtiputaan perämetsistä - kun vois olla tiedostava, sivistynyt ja luolasta taloon siirtynyt humanisti? Suunnilleen tuollaista jakoahan meille luodaan...

Ja se, et ihminen yleensäkään vaihtaa mielipidettään päinvastaiseksi, on melkoinen prosessi. Ei tän ketjunkaan sankaritar ole vissiin ihan vielä pystynyt siihen täydellisesti, kun vielä niitä otuksia auttelee, kuvitellen erottavansa nyt aidon hädänalaisen feikistä.

Bordercollide

Quote from: Maija Poppanen on 05.03.2018, 18:13:36
Ja se, et ihminen yleensäkään vaihtaa mielipidettään päinvastaiseksi, on melkoinen prosessi. Ei tän ketjunkaan sankaritar ole vissiin ihan vielä pystynyt siihen täydellisesti, kun vielä niitä otuksia auttelee, kuvitellen erottavansa nyt aidon hädänalaisen feikistä.

No sillä toi prosessi on ilmeisesti mennyt pikavauhtia kun on jo muuttamassa Puolaan. Puolassa on vähän vaikea autella enää migrantteja kun siellä ei niitä ole.

QuoteGERMAN REFUGEE WORKER ADMITS SHE WAS WRONG, PLANS TO MOVE TO POLAND
"It's too late for Germany"

https://www.infowars.com/german-refugee-worker-admits-she-was-wrong-plans-to-move-to-poland/

Mr.Reese

^Reilu mimmi, auttaa paskomaan kotimaataan ja lähtee sitten haneen, eikä edes yritä vaikuttaa asioihin.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Bordercollide

^ Onkohan se sukua sille Costa Concordian kapteenille joka ensin ajoi laivansa karille ja pakeni laivasta itse ensimmäisten joukossa ja kieltäytyi vielä palaamasta laivaan käskyistä huolimatta. Haaksirikossa kuoli 33 matkustajaa.  :roll:

AngleHedd

Jos meininki ei tule muuttumaan hyvinkin pikaisesti, niin Etelä-afrikasta voi kurkata mikä on meidän suomalaisten spermanaamojen tulevaisuus tässä maailmassa, noin pitkällä juoksulla.
Bastion Europa

Nikolas

Minä ajattelen näin: Miten esimerkiksi Rebecca Sommerin omakohtaisia kokemuksia ja havaintoja voisi käyttää muiden hänen kaltaistensa monikulttuuri-idealistien silmien nopeutettuun avaamiseen?

Mitä kysymyksiä heille tulisi esittää, jotta he itse löytäisivät oikeat vastaukset heille esitettyihin kysymyksiin ja nämä oikeat vastaukset saisivat heidän silmänsä avautumaan?

Nikolas

Tuostahan oli juttua jo vajaa kuukausi sitten:

Quote from: Nikolas Ojala on 07.02.2018, 10:04:19

Ikäväkseen social justice warrior havaitsi että kaikki ei mennytkään aivan käsikirjoituksen mukaan.

Java

Quote from: käpykaarti on 05.03.2018, 17:34:15
QuoteUskoin niin lujasti vapaaseen, tasa-arvoiseen eurooppalaiseen arvomaailmaan, että uskoin naiivisti, että jokainen ihminen inspiroituisi siitä ja omaksuisi sen arvot.

Tässä se on, monen tättähäärän turmioon johtava ajatus. Ja peruste, miksi niin paljon katsovat läpi sormien palleroidensa sekoiluja;

Kyllä ne ihan kohta varmasti rauhoittuvat. Tai ainakin seuraava sukupolvi. Tai neljäs.

Valitettavasti tämä on myös johtavien poliitikkojen ajatusmalli, ainakin Suomessa, Saksassa ja Ruotsissa!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Aukusti Jylhä

^ Ainakin rivipoliitikkojen, johtavista tyypeistä on oikeastaan vähän paha mennä sanomaan varmasti. Eliittipoliitikoilla on ainakin kaikki mahdollinen tieto hallussaan, jopa se kansalta pimitetty, josta myös monet rivipoliitikot voivat olla täysin tietämättömiä.

Ja jos näin on, niin se todellakin tekee tilanteesta erittäin haastavan. Tietämättömyyttä vastaan voi sotia tiedolla, mutta sula pahuus on hankala päihittää. Varsinkin kun muskelit (asevoimat) on siellä vastapuolen - eliittipoliitikkojen - hallussa.
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

N. O. Hääppönen

Oikeasti, vaikka korpeaakin niin tässä asiassa tulisi noudattaa samanlaista käytäntöä kuin kartellien paljastamisessa.

Joka tuo asiat tietoisuuteen ja auttaa niiden julkistamisessa sekä oikea tiedon jakamisessa, selviää ilman tuomiota.
"Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut."

– THL 23.3.2020

Rantasalmen Sulttaani

Tuossa Oikean Median jutussa murretaan jälleen suvakkien usein viljelemä myytti, että perheenyhdistäminen muka parantaa lapsen/nuoren kotoutumista, vaikka tämä on monesti aiemminkin todettu pikemminkin haittaavan integraatiota:

Quote from: OMKahden tai kolmen vuoden jälkeen he [yksin tulleet alaikäiset "pakolaiset"] olivat jo sopeutuneet melko hyvin, myös sosiaalisten työntekijöiden verkoston ansiosta, jotka olivat opettaneet heille kulttuuriamme ja arvojamme. He ystävystyivät käymällä koulua saksalaisten nuorten kanssa ja niin edelleen.

"Se kaikki katoaa, kun perhe saapuu. Olemme nähneet sen usein. Kerran yksi alaikäinen käyttäytyi meitä kohtaan avoimesti ja tiedonhaluisesti - nyt hän halveksii ei-muslimielintapojamme, koska yhtäkkiä perhe ei hyväksy sitä", Sommer huomauttaa.

Alabama

https://diekolumnisten.de/2018/03/02/interview-mit-der-fluechtlingshelferin-rebecca-sommer/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+DieKolumnisten+%28Die+Kolumnisten.+Persönlich.+Parteiisch.+Provokant.%29

Rebecca Sommerin haastattelu jatkuu....

Siksi autan nyt erityisesti naisia ja uskonnollisia vähemmistöjä, joiden pitää paeta muslimimaista: poliittisia pakolaisia, journalisteja, muslimeja, jotka ovat luopuneet uskostaan ja joita sen takia vainotaan. Ja autan erityisen mielelläni naisia. Jotkut heistä haluavat uuden turvatun taloudellisen tilanteensa avulla erota miehestään. Heidät on pakkonaitettu ja heidän on täytynyt hymyssä suin palvella miehiään, joita he sisäisesti vihaavat. Tällaisissa muslimiavioliitoissa löytyy paljon psykologista väkivaltaa ja raiskauksia. Naisella ei ole ihmisarvoa, hän ei ole kumppani, vaan seksuaaliobjekti, työjuhta ja synnytyskone. Tämä on hänen tehtävänsä hyvänä musliminaisena. He eivät anna arvoa naisilleen eivätkä meille. Eivät tietenkään kaikki -tunnen myös herttaisia pareja, mutta suurin osa kuitenkin. Tämä pätee myös moniin islaminuskoisiin passisaksalaisiin. Käyttöohje tähän löytyy islamista. Sen takia olen tässä nyt varoittamassa. Olen nähnyt, kuullut ja kokenut tarpeeksi. Minulla on esittää faktoja.

N.O-S.: Mainitsit sanan Taqiyya. Miten ymmärrät käsitteen ja miten olet joutunut tekemisiin sen kanssa?

Sana Taqiyya ei ole useimmille eurooppalaisille tuttu sana. Henkilöitä, jotka yrittävät varoittaa tämän kaltaisesta valehtelukäyttäytymisestä, silloinkin kun he tulevat samasta kulttuuripiiristä kuin maahanmuuttajat, joita me nimitämme pakolaisiksi, leimataan välittömästi rasisteiksi. Taqiyya tarkoittaa "hämäystä". Se antaa luvan muslimeille olla äärimmäisen petollisia meitä ei-muslimeja kohtaan silloin kun asia on hyödyksi islamille ja muslimeille. Valehtelulla on erilaisia  muotoja, jotka ovat sallittuja tietyissä tilanteissa kun ollaan tekemisissä ei-muslimien kanssa. Tunnetuin näistä on Taqiyya. Tämä on tyypillistä niille muslimiyksilöille, jotka kuuluvat Umma-kollektiiviin ja jotka edistävät islamin etua – esim. siten, että he saavuttavat valehtelun avulla vääräuskoisen luottamuksen, joka puolestaan tekee näistä haavoittuvaisia ja heikkoja ja lopulta heidät pystytään voittamaan. Tästä seuraa vääjäämättömästi luottamuksen rikkoontuminen.

Muslimi saa valehdella vääräuskoiselle ja pettää tätä. Tämä ei ole moraalisesti arvelluttavaa niin kauan kuin asia auttaa häntä ja muslimien Umma-yhteisöä. Muslimin ei tarvitse hävetä sitä. Hyötyäkseen vääräuskoisesta, voi muslimi teeskennellä ystävyyttä tai rakkautta mikäli he eivät tarkoita sitä sydämessään. Taqiyya vapauttaa muslimit vastuusta epäuskoisia kohtaan – minun varoitukseni naisille, jotka lyöttäytyvät yhteen muslimimiehen kanssa! Mutta erityisesti kohdistan varoitukseni poliitikoillemme, jotka tekevät sopimuksia Islamin järjestöjen kanssa- sillä millään valalla, ei edes Allahin nimeen tehdyllä, ole merkitystä Taqiyyan takia, sillä Allah on määrännyt uskovaisiaan olemaan  noudattamatta valaa, joka annetaan vääräuskoiselle. Ainoa ehto: valehtelijan pitää sydämessään uskoa lujasti Koraaniin ja Allahiin. Taqiyya antaa jopa luvan näytellä ei-muslimia. Muslimi saa hämäämistarkoituksessa sanoa ja tehdä mitä tahansa, niin kauan kuin tilanne vaatii esim. saamaan toisen luottamaan itseensä. Sama pätee jonkin valtion ollessa kysymyksessä. Meidän pitäisi pohtia sitä, minkälaisen uskonnollisen ideologian kanssa me olemme tässä tekemisissä!

Tarinat ovat toistensa kanssa samankaltaisia: pakolaiset ovat opiskelleet lääketiedettä, oikeustieteitä, IT-alaa, vanhempansa ovat kuolleet ja pienet alaikäiset veljet elävät Turkissa kadulla nääntymässä nälkään ja että heitä pitäisi auttaa tulemaan maahan tai koko perhe on kuollut sotatoimien seurauksena. Sekulaarista ja maltillista aviomiestä pitää auttaa hakemaan rakastettu aviovaimo (joka eläisi yhtä vapaana täällä kuin me muutkin) ja lapset Saksaan. Ja paikalle ilmaantuukin setä/eno, tädit, vanhemmat, yhtäkkiä koko kuollut perhe, ja he asuvat kolmessa asunnossa. Pikkuveli saapuu, vanhemmat eivät olekaan kuolleet ja käykin ilmi, että vastoin kerrottua tarinaa pakolainen ei olekaan avuton, vaan Syyrian Al-Nusra-taistelija. Ja isoveli on kaikkea muuta kuin maltillinen muslimi.

Tai saatkin selville, että heidän todistuksensa (diplominsa) on ostettu. Tai kuulet, että perhe tosin on köyhä, mutta elää turvallisella seudulla Syyriassa ja saapui Saksaan vain saadakseen paremman elämän. Tai onnistuneen perheenyhdistämisen jälkeen maltillisena esiintynyt aviomies pyytää sinulta apua muidenkin aviovaimojen ja lasten maahantuomiseen. Rakastettu ja maltilliseksi kuvattu aviovaimo saapuu maahan tiukasti hunnutettuna ja on oman kertomansa mukaan syvästi onneton, koska mies lyö häntä ja kieltää häneltä kaiken, sillä mies on syvästi uskonnollinen muslimi. Olen oppinut sen, että muslimien mielestä naiivin, heidän silmissään heikon, hyväksikäyttöä ei pidetä pahana.

Jatkuu myöhemmin...

Bordercollide

Quote from: Alabama on 06.03.2018, 11:52:32

Sana Taqiyya ei ole useimmille eurooppalaisille tuttu sana.

Onko todella vielä Euroopassa ihmisiä jotka eivät tiedä tätä? Nämä asiat ovat olleet ihan yleistä julkista tietoa jo iät ja ajat. Ei tarvitse olla kovin syvällisesti perehtynyt asioihin tietääkseen tällaiset asiat.

Aukusti Jylhä

Quote from: Bordercollide on 06.03.2018, 12:23:28

Onko todella vielä Euroopassa ihmisiä jotka eivät tiedä tätä? Nämä asiat ovat olleen ihan yleistä julkista tietoa jo iät ja ajat. Ei tarvitse olla kovin syvällisesti perehtynyt asioihin tietääkseen tällaiset asiat.

Veikkaisin 85% ihmisistä olevan suhteellisen tietämättömiä oikeastaan mistään islamin negatiivisistä tavoista. Se on se harmaa massa, joka taitaa lähinnä vältellä kaikkea islamiin liittyvää.

Alabama

Quote from: Bordercollide on 06.03.2018, 12:23:28

Onko todella vielä Euroopassa ihmisiä jotka eivät tiedä tätä? Nämä asiat ovat olleet ihan yleistä julkista tietoa jo iät ja ajat. Ei tarvitse olla kovin syvällisesti perehtynyt asioihin tietääkseen tällaiset asiat.

Sinulla on ylväät käsitykset suuren massan yleissivistyksestä  :)

Jos käsite olisi yleisessä tiedossa, niin yksi ja toinen suvakki tahi poliitikko voisi miettiä kantansa toisenkin kerran. Kaikille ei tosin mitkään faktat mene perille.