News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Awakening: kohti kansallista heräämistä - kansainvälinen konferenssi 8.4.2018

Started by kriittinen_ajattelija, 07.02.2018, 17:17:03

Previous topic - Next topic

J. Lannan haamu

Vaikuttaa siltä, että Piffiläiset ovat soluttautuneet tähän ketjuun  :roll:
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Pekka Kemppainen

Quote from: J. Lannan haamu on 15.03.2018, 12:59:45
Vaikuttaa siltä, että Piffiläiset ovat soluttautuneet tähän ketjuun  :roll:
Piffiläiset lukee kaikken (mitään ymmärtämättä), mikä on julkisilla alustoilla, mutta estävät itse omalta palstaltaan toisinajattelijat.

Quote from: jarno Alander on 15.03.2018, 12:42:50
Puheet toki striimataan. Tuskin oikeasti uskot itsekään, että yleisöä kuvattaisiin.

Se olisikin tarpeetonta, sillä paikalla tuskin on ketään linssiludetta.

writer

Quote from: jarno Alander on 15.03.2018, 12:42:50
Quote from: Histon on 15.03.2018, 09:54:48
Suurin osa tämän ja rönsyketjun pitkän linjan kirjoittajistahan on sitä mieltä, että idea on paska.

Tämä ei ole mikään hommalaisten päätettäväksi annettava huutoäänestys. Jos katsottaisiin pelkkää writerin rönsuketjuun käyttämän ajan, vaivan ja loppuun hakattujen näppäimistöjen määrää, idea olisi koko universumin paskin ikinä. Jos olet sitä mieltä että näin on, olet varmaan myös sitä mieltä että monikulttuurisuus ja massamaahanmuutto kehitysmaista ovat hyviä juttuja, koska kaikki tiedotusvälineet sanovat niin päivittäin.

En hakkaa näppäimistöjä loppuun vaan kirjoitan silleen pehmeän suvaitsevaisesti ja keveän anti-rasistisesti.

;D

Vakavasti puhuen:

Valko-nationalisti-konferenssi jossa on "roturealisteja" puhumassa joilla etninen puhdistus fantasioita ja muuta hörhöilyä mielessään ei ole universumin paskin idea mutta kuitenkin ehkä Suomen paskin idea vuonna 2018.

Vuoden 2015 paskin ideahan oli että ei laiteta rajatarkastuksia ja ei pysäytetä kaikkia 32 000 turvapaikkamatkailijaa rajalle ja kehoteta hakemaan turvaa ruotsista vaan suurinpirtein vedettiin kaikki Suomeen Orpon järjestelykeskuksen avulla.
Orpohan sitten oikeasti myöhemmin ihmetteli että miksi muissa maissa ei ole tällaisia järjestelykeskuksisa joissa sis rekisteröitäisiin jokainen maahan tullut turvapaikkakeinottelija ja otettaisiin kyseiselle maalle vastuu niin suuresta määrästä turvapaikkamatkailijoita kuin mahdollista.
Miksiköhän ei ollut muualla?

---

Monikulttuurisuus-politiikka ja maahanmuutto kehitysmaista ovat suurelta osin huonoja juttuja vaikka niitä media hehkuttaakin aivan samoin kuin rasisti-laatikkoon kömpiminen ja itsensä rasistiksi julistaminen on typerää sekoilua vaikka media kovasti yrittääkin maahanmuuttokriittisiä rasisteiksi leimata ja rasisti-laatikkoon paimentaa.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

jarno Alander

Quote from: JJohannes on 15.03.2018, 05:54:20
Tuolta Piffiltä sain vihiä, että tapahtuman järjestämispaikka olisi jo "vastapuolen" tiedossa. Epäilen kyllä, että siellä mitään ongelmia syntyy. Kovastihan sitä esim. on 612-etkoja ja -jatkoja uhkailtu mutta ei siellä mitään ole tapahtunut, lukuunottamatta toki tätä autojen polttoa joka kuitenkin oli itse tapahtumasta erillinen sattumus.

Tuskinpa on. Arvailla ja bluffailla nyt aina voi. Itse tapahtuman aikana ei ole ongelmia odotettavissa. Vastapeluri tykkää käydä enemmänkin sivullisten ja yhteistyökumppanien kimppuun, kuten mainitsemasi autojentuhoamisepisodi osoitti.
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

hulaq

Pyyntö rönsyketjun avaamisesta evätty ja viesti poistettu. Tässäkin ketjussa alkaa olemaan niin paljon skeidaa eetterissä, että ollaan ihan hilkulla lukkojen kanssa. Nyt valot päälle.
Iudex illius ero

jarno Alander

Sitten olisi parempi laittaa lappu luukulle tälläkin puolella. Ne joilla on ihan oikeaa asiaa järjestäjille saavat meidät kiinni tavalla tai toisella.
Kaikki tuntuivat tuijottavan minua. Ehkä se johtui siitä että minä tuijotin kaikkia.

Arto Salminen, 2000

Pekka Kemppainen

Quote from: writer on 15.03.2018, 13:10:46

Vakavasti puhuen:

Valko-nationalisti-konferenssi jossa on "roturealisteja" puhumassa joilla etninen puhdistus fantasioita ja muuta hörhöilyä mielessään ei ole universumin paskin idea mutta kuitenkin ehkä Suomen paskin idea vuonna 2018.

Politiikassa #ajoitus on hyvin tärkeää, ja voitaneen kysyä mitä toimenpidettä keväällä 2018 olisi tarvittu. En kritisoi teemaa, -se on järjestäjän vapaasti valittavissa, vaan tarkastelen toimenpiteen suhdetta kokonaisuuteen.

Quote from: writer on 15.03.2018, 13:10:46Vuoden 2015 paskin ideahan oli että ei laiteta rajatarkastuksia ja ei pysäytetä kaikkia 32 000 turvapaikkamatkailijaa rajalle ja kehoteta hakemaan turvaa ruotsista vaan suurinpirtein vedettiin kaikki Suomeen Orpon järjestelykeskuksen avulla.

Silloin oli muitakin paskoja ideoita, -mm. vääriä tehtävänasetteluja suppeasta perspektiivistä projisoituina. Niitä ei parane toistaa, mutta on hienoa että asioista keskustellaan vapaalla alustalla.

Alaric

Rönsyilyketju on nyt avattu uudelleen. Suosittelen lukemaan ohjeistuksen: https://hommaforum.org/index.php/topic,125157.msg2849193.html#msg2849193

Kannattaa pitää mielessä myös tämä jako koskien tätä sekä kyseistä ketjua.

Quote from: kgb on 11.03.2018, 09:29:42
Kehut ja kritiikki kuuluu tänne niin pitkään kun siinä käsitellään itse konferenssia ja sen järjestelyitä, eikä järjestäjien tai puhujien mielipiteitä, olivat ne sitten tosia tai oletettuja.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

migri

I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

Skeptikko

Quote from: kriittinen_ajattelija on 07.02.2018, 17:17:03
Sarastus ja Monokulttuuri FM ylpeänä esittävät:

Awakening: kohti kansallista heräämistä

Osallistujien kannattaa muuten kiinnittää huomiota siihen, etttä pukukoodina on smart casual ja että henkilöllisyystodistus täytyy olla mukana. Olisihan se noloa mennä paikalle, mutta ettei tuollaisten laiminlyöntien takia pääsisikään osallistumaan itse tapahtumaan.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

jarno Alander

https://blogit.kansalainen.fi/haastattelussa-jared-taylor/ (28.3.2018)

QuoteHaastattelussa Jared Taylor

Jared Taylor on amerikkalainen valkoisten oikeuksien puolestapuhuja, joka toimii huhtikuussa Helsingissä järjestettävän Awakening-konferenssin pääpuhujana. Hän työskentelee päätoimittajana perustamassaan American Renaissance -verkkolehdessä, jonka artikkelit käsittelevät mm.maahanmuuttoa, valkoista identiteettiä ja monietnisen rinnakkaiselon synnyttämiä ongelmia. Hänelle esitettiin toimestani 20 kysymystä, joihin vastaamalla Taylor toivoi suomalaisten ymmärtävän paremmin hänen edustamaansa aatemaailmaa.

1.) Tervehdys herra Taylor! Kuinka kuvailisit itseäsi suomalaiselle yleisölle?

Olen roturealisti ja valkoisten oikeuksien puolestapuhuja. Roturealistilla tarkoitan henkilöä, joka ymmärtää rodun biologisen todellisuuden ja sen merkityksen yksilön ja ihmisryhmien identiteetin muodostumisessa. Roturealistit ymmärtävät että vaikka eri roduilla on paljon yhteneviä ominaisuuksia, ne eivät ole välttämättä identtisiä ja vapaasti vaihdettavissa. Eri rotutaustan omaavat ihmiset rakentavat ympärilleen toisistaan poikkeavia yhteiskuntia.

Valkoisten oikeuksien puolestapuhuja on taasen ihminen joka puolustaa valkoisten oikeutta ajaa omia kollektiivisia etujaan. Monirotuisissa yhteiskunnissa rodullisille vähemmistöille löytyy useita yhdistyksiä ja puolueita jotka ajavat heidän kollektiivisia etujaan, mutta jos valkoiset tekevät saman, sitä pidetään vääränä.

2.) Moni suomalainen aktivisti ei välttämättä ymmärrä kaikkien amerikkalaisten termien merkitystä. Sinua on usein kutsuttu "valkonationalistiksi". Mitä se tarkoittaa ja miten valkonationalismi eroaa kulttuurinationalismista? Mitkä ovat amerikkalaisen valkonationalismin ja eurooppalaisen etnisen nationalismin suurimmat erot?

En kutsu itseäni valkonationalistiksi, vaan valkoisten oikeuksien puolestapuhujaksi. Euroopassa esiintyvän etnonationalismin ja amerikkalaisen valkonationalismin suurimmat erot perustuvat siihen, että Yhdysvallat ovat olleet pitkään hyvin monirotuinen valtio. Minun maassani yhteiskunnan suuret jakolinjat ovat aina perustuneet rodulle. Kun eurooppalaiset saapuivat alun alkujaan Amerikkaan, he pääosin luopuivat omista sisäisistä erimielisyyksistään ja sulautuivat yhdeksi suuremmaksi valkoiseksi ryhmäksi. Valkoisten sisäisten erimielisyyksien sijasta jakolinjat muodostuivat alkuun mustien ja valkoisten, sekä myöhemmin aasialaisten ja latinoiden välille.

3.) Rotuidentiteetti ja rotutietoisuus eivät ole Suomessa kovinkaan tunnettuja käsitteitä. Mikä on rodun tarkka määritelmä ja kuinka se eroaa etnisestä taustasta?

Etnisyys on nimitys erillisille alaryhmille, jotka ovat osa suurempaa rodullista sukupuuta. Kaikki eurooppalaiset kansat ovat esimerkiksi osa samaa valkoista pääryhmää, vaikka jokaisella heistä on toisistaan poikkeava etninen tausta, johon lukeutuvat esimerkiksi muista poikkeava kieli, uskonto, kansalliset ominaispiirteet sekä pienet geneettiset eroavaisuudet. Rodulla tarkoitetaan suurten ihmispopulaatioiden välillä vallitsevia biologisia eroja, eikä saman ryhmän jäsenten välisiä pääosin kulttuurillisia eroja.

(...)

Linkkien sisällöistä aina lainaukset näkyville.

Arto Salminen, 2000

Roope

Quote from: jarno Alander on 28.03.2018, 02:11:18
https://blogit.kansalainen.fi/haastattelussa-jared-taylor/ (28.3.2018)

Rotu, rotu ja rotu. Lueskelin ketjua tuntematta edes nimeltä kyseistä Tayloria ja mietin, saisinko pelkästään keskustelua ja argumentteja seuraamalla kuinka totuudenmukaisen kuvan henkilöstä. Ilmeisesti sain.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

jarno Alander

Olisi sekä hyviä että huonoja uutisia.

Huono uutinen on se, että the Golden One on joutunut peruuttamaan tulonsa, johtuen päällekkäisyyksistä aikatauluissa.

Hyvä uutinen puolestaan on, että hänen tilalleen Suomeen saapuu norjalaisvaikuttaja, Scanza-foorumin perustaja ja Me Ne Frego -podcastin isäntä Fróði Midjord.

Fróðin ajatuksiin voi tutustua täällä:

https://www.counter-currents.com/tag/me-ne-frego/

Edit: Midjord on norjalainen, ei ruotsalainen.

Arto Salminen, 2000

Pekka Kemppainen

Onk joku kuullut mitään "European Liberty Coalition"-zydeemistä?? On ollut hiljaasta pitkään.

jarno Alander

Nyt olisi siten lopultakin se paljon puhuttu ruokalista valmistumassa. Lisätietoa pääsiäisen aikana.

Arto Salminen, 2000

Jari Leino

Quote from: jarno Alander on 29.03.2018, 15:03:55
Nyt olisi siten lopultakin se paljon puhuttu ruokalista valmistumassa. Lisätietoa pääsiäisen aikana.

Älä pidä jännityksessä! Joudutaanko lammasta syömään vai saadaanko kunnon ruokaa?

Vieläkö on lippuja jäljellä? Itse varasin toki jo aikoja sitten, mutta pari kaveria voisi olla tulossa.

Ja tieto voi kiinnostaa monia hommalaisiakin, jotka eivät ole vielä kuulleet tästä kevään huipputapaamisesta!

J. Lannan haamu

Ei se nyt loputtoman huono uutinen ole ettei Golden One pääse, tosin olisin ollut kiinnostunut keskustelemaan hänen kanssaan alt-right skeneen liittyvästä kiinnostuksesta metafysiikkaa kohtaan. Tähän tosin pystyy vielä paremmin vastaamaan Millennial Woes, tietäen hänen taustansa asiaan liittyen.

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Jari Leino

Quote from: J. Lannan haamu on 31.03.2018, 23:20:54
Ei se nyt loputtoman huono uutinen ole ettei Golden One pääse, tosin olisin ollut kiinnostunut keskustelemaan hänen kanssaan alt-right skeneen liittyvästä kiinnostuksesta metafysiikkaa kohtaan. Tähän tosin pystyy vielä paremmin vastaamaan Millennial Woes, tietäen hänen taustansa asiaan liittyen.

Itse olen loputtoman pettynyt siitä, että Golden One ei päässyt konferenssiin, koska tuplatakaposen olisin ottanut faniselfienä sekä most muscularin eli manboobsit edestä. Jälkimmäisen kohdalla olisin jopa pikkutakin heittänyt narinkkaan.

-PPT-

Minä en ollenkaan ymmärrä tätä eurooppalaista solidarisuutta. Mielestäni sellaista kohtuutonta paskaa ei ole olemassakaan mitä britit tai ranskalaiset eivät olisi niskaansa ansainneet saada. Sen siitä saa kun leikkii suurmaarta. Jollain kierolla tavalla ymmärrän vihan noita maita kohtaan.

Sen sijaan Suomi ei ihan oikeasti ansaitse mitään Turun puukotuksia.

jarno Alander

Quote from: Jari Leino on 31.03.2018, 22:34:16
Quote from: jarno Alander on 29.03.2018, 15:03:55

Älä pidä jännityksessä! Joudutaanko lammasta syömään vai saadaanko kunnon ruokaa?

Vieläkö on lippuja jäljellä? Itse varasin toki jo aikoja sitten, mutta pari kaveria voisi olla tulossa.

Ja tieto voi kiinnostaa monia hommalaisiakin, jotka eivät ole vielä kuulleet tästä kevään huipputapaamisesta!

Lippuja on vielä.

Ja ikävä kyllä joudun vielä hetken pitämään jännityksessä safkan osalta.

Arto Salminen, 2000

JulmaJuha

Iltalehti kirjoittaa.
Äärioikeisto järjestää Helsingissä "etnonationalistisen konferenssin", jossa julistetaan valkoista ylivaltaa - Poliisi pitää vastareaktiota todennäköisenä

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804042200854243_u0.shtml

Joko siellä on joillekkin tulossa hätä asiasta?
Mikä nyt avuksi? Keppihevoset? Laamat? Pellet?
Ei tämä meno voi tästä ainakaan enää hullummaksi mennä!
Eihän? ööh siis, ettäkö voi? ettäkö hulluudella ei ole rajaa?

anatall

Quote from: JulmaJuha on 04.04.2018, 13:40:52
Iltalehti kirjoittaa.
Äärioikeisto järjestää Helsingissä "etnonationalistisen konferenssin", jossa julistetaan valkoista ylivaltaa - Poliisi pitää vastareaktiota todennäköisenä

Joko siellä on joillekkin tulossa hätä asiasta?
Mikä nyt avuksi? Keppihevoset? Laamat? Pellet?

- Yleisen järjestyksen ja turvallisuuden kannalta poliisia kiinnostaa poikiiko tapahtuma vastareaktiota, mikä on hyvinkin todennäköistä. Silloin poliisi pitää osaltaan tuumaustauon, että mitä tehdään, Juvonen sanoo.

Mitäpä tuossa on tuumailemista. Mellakoitsijoille pippuria naamaan, pamppua perään ja kisahalliin. Tämänhän pitäisi olla ihan päivänselvää, varsinkin kun kyseessä on yksityistilaisuus.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

anatall

Quote from: Lalli IsoTalo on 04.04.2018, 14:08:44
En pääse osallistumaan koska polttarit.

Minä en osallistu koska työt, välimatka, laiskuus ja mukavuudenhalukkuus. Väijyn tapahtuman sitten netistä, keinutuolissa istuskellen.

lis. Kait sinne paikalle joku ahkerista tube-skriimaajista on menossa kuvaamaan myös perseiljöiden mellakointia? Jos on, niin laittakaa ihmeessä linkkejä kun aika koittaa.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Ajattelija2008

Quote from: JulmaJuha on 04.04.2018, 13:40:52
Iltalehti kirjoittaa.

Onko siellä muka joku eurooppalaisrotuisten "ylivaltaa" vaativa puhuja? Käsittääkseni kyseessä on monikulttuuria vaaliva kokous, jossa pyritään suojelemaan kunkin maan erityispiirteitä.

Kokouksen vastustajat taas ovat näitä äärioikeistolaisia globalisteja.

Hamsteri

Kaikki toimittajat, jotka käyttävät sanaa äärioikeisto pitäisi lähettää Somaliaan.

-Hitto- Saadaan kaikki länsimaisen sivilisaation ongelmat katoamaan, jos saisin valtuudet lähetellä porukkaa netin kautta Somaliaan.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Skeptikko

Quote from: anatall on 04.04.2018, 14:04:11
Mitäpä tuossa on tuumailemista. Mellakoitsijoille pippuria naamaan, pamppua perään ja kisahalliin. Tämänhän pitäisi olla ihan päivänselvää, varsinkin kun kyseessä on yksityistilaisuus.

Eihän Helsingin pellepoliisi ole saanut talonvaltaajiakaan kohtuuajassa kuriin. Yleensä nämä ovat tuloksetta vain neuvotelleet ja anarkistit ovat loisineet päiväkausia ja jatkaneet paikkojen rikkomista "työpajoissaan" sillä välin.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

foobar

Mikäli väkivaltainen sakki aikoo pahoinpidellä poliittista maailmankatsomustaan kannattamattomia inhokkejaan, inhokkien toiminta pitää luonnollisestikin kieltää. Näin toimitaan jos kyse on suvaitsevaisesta rauhanväkivallasta.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Jari Leino

Tämän illan Monokulttuuri FM:n aiheena tapahtuman aiheuttama massiivinen someraivo.

Varis-verkoston ja iltapäivälehtien mainostus on kuulemma tuonut konferenssiin viime hetken ilmoittautujatulvan.

https://www.youtube.com/watch?v=AjSpySzSCVE

Skeptikko

Quote from: Jari Leino on 04.04.2018, 19:10:29
Varis-verkoston ja iltapäivälehtien mainostus on kuulemma tuonut konferenssiin viime hetken ilmoittautujatulvan.

Kuulemma Varisverkosto kaipaa vinkkejä siitä, että missä tapahtuma järjestetään. Pitäisiköhän lähetellä niille vääriä johtolankoja...