News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2018 Presidentinvaalit: ketä et äänestäisi mistään hinnasta

Started by Nuivinator, 16.01.2018, 11:15:55

Previous topic - Next topic

Ketä näistä ehdokkaista et äänestäisi mistään hinnasta. Voit valita yhden.

Tyhjää
14 (5.1%)
Merja Kyllönen
71 (26%)
Pekka Haavisto
38 (13.9%)
Matti Vanhanen
9 (3.3%)
Laura Huhtasaari
8 (2.9%)
Tuula Haatainen
39 (14.3%)
Paavo Väyrynen
16 (5.9%)
Sauli Niinistö
46 (16.8%)
Nils Torvalds
32 (11.7%)

Total Members Voted: 273

Voting closed: 28.01.2018, 20:00:00

Nuivinator

Tervehdys, oi te kanssahommalaiset! Tässä äänestyksessä pyritään selvittämään ketä näistä ensimmäisen kierroksen ehdokkaista inhotaan eniten. Äänestys päättyy viimeistään 29.1., mutta pyrin päättämään sen 28.1. klo 20.

Tulokset näytetään, kunhan äänestys on päättynyt.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

Micke90

guest14935

Pakkoruotsia kannattavia en. Matuista kertova foorumihan tämä, mutta paljon kalliimmaksi vielä toistaiseksi ovat tulleet kulttuurivaikutteet, orjuuttamiset, kansanmurhat jne. jotka ruotsista kotoisin ovat.

ämpee

Erittäin vaikea kysymys sillä tuohon kärkeen on liikaakin tungosta.
Menee arpomikseksi.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Lalli IsoTalo

Quote from: ämpee on 16.01.2018, 11:23:18
Erittäin vaikea kysymys sillä tuohon kärkeen on liikaakin tungosta.
Menee arpomikseksi.

Tuolla on kuusi ehdokasta, joista ketään en äänestäisi mistään hinnasta. Rutto vai kolera? Rutto vai kolera?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

guest12632

Kyllönen, Haatainen, Torvalds. Valinta oli kuin ruton ja koleran välillä, joten annoin arvan ratkaista.

Micke90

Quote from: Micke90 on 16.01.2018, 11:19:04
Kyllönen vai Haatainen? Vaikea valinta.  :(

Valitsin lopulta Kyllösen, kun kysyttiin ehdokasta, jota en missään tilanteessa voisi äänestää.

Kim Evil-666

Tämä on kyllä varsin hankalaa, koska huonoja vaihtoehtoja on useita. Haaviston jonkinasteista suosiota en ymmärrä alkuunkaan, sillä "mieshän" on suoranainen poliittinen mitättömyys, jonka suosio ilmeisesti perustuu myrkyn vihreään, sekä seksuaalivähemmistö hypetykseen. (Trendipelle)

Kyllönen edustaa valjusti vasemmistoa. Tietty maailmanhalaus ja tunkkaisuus ovat ominaispiirteitä tälle ahkeralle taxi-matkailijalle.

Kaikessa titityymäisyydessään omissa kirjoissani voiton vie Haatainen. Haatainen vaikuttaa maailmanparantamisinnossaan yhtä eksyneeltä, kuin lumiukko Saharan autiomaassa. Todellinen naispuolinen "lentäähän linnutkin" versio, joita ei soisi näkevänsä politiikassa ensimmäistäkään. Tuntuu olevan mantran omaisesti pihalla kaikesta, ihan kaikesta. Häntä kuunnellessa tulee pakonomainen tarve hajottaa jotakin lähellä olevaa. Ehdoton valintani tunkion prinsessaksi.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Kyklooppi

Lauta-masaa, minen vaan kestä sitä, en osaa selittää, joku kemia juttu kaiketi.
Ihmisjäte.

Redya

En ikinä äänestäisi avoimesti hinttiä, joten valinta oli helppo.

Maija Poppanen

^ Ei ihme, et maamme on tässä jamassa, kun äänestäjien prioriteetit on tuon kaltaisia.

K.L.O

Quote from: Lalli IsoTalo on 16.01.2018, 11:33:09
...
Tuolla on kuusi ehdokasta, joista ketään en äänestäisi mistään hinnasta. Rutto vai kolera? Rutto vai kolera?

Aivan; rutto, kolera, aids ja kafferisankkeri.

Mikäli negatiivisen äänen saisi piirtää lappuun, kannattaisi ne kohdistaa Vanhaseen. Sipilä lentänee Keskustan puoluekokouksessa pihalle päivänpolitiikasta alhaisen kannatuksen vuoksi.
Väyryselle annettu ääni on naula Sipilän arkkuun. 

Muistakaa olla huolellisia lappusten kanssa, ettei vitosia voi tulkita kutosiksi eikä seiskojakaan kirkkoveneen airoiksi tms.

anatall

Kylläpä se taitaa tuosta porukasta olla Tuula Haatainen.

Elelee aivan täysin jossain "monikulttuurisuus on rikkaus"-utopiassaan.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Micke90

Quote from: anatall on 16.01.2018, 11:58:27

Kuten nuo kaikki muutkin.

JJohannes

Haataista.

Onko äänestyksessä jotain vikaa? Minulla näkyy, että olen valinnut Haataisen mutta ei ollenkaan paljon eri ehdokkaat ovat saaneet ääniä?

Vois lukea sen aloitusviestin kokonaan...
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Kni

Quote from: JJohannes on 16.01.2018, 11:59:52
Haataista.

Onko äänestyksessä jotain vikaa? Minulla näkyy, että olen valinnut Haataisen mutta ei ollenkaan paljon eri ehdokkaat ovat saaneet ääniä?

Ei ole vikaa:

Quote from: Nuivinator on 16.01.2018, 11:15:55
Tulokset näytetään, kunhan äänestys on päättynyt.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Tabula Rasa

Räppäri sai ääneni. Pois tuon tason typerykset kaikista vaikutuspaikoista. Pahantahtoisen ja ahneen voi ohjata osoittamalla oman etunsa, mutta typerys joka on harhoissaan kiinni ei käänny sen enempää kepillä kuin porkkanalla.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Hamsteri

Kyllöstä ja Haataista en äänestäisi, paitsi jos saisin tarpeeksi rahaa siitä. Haavistoa äänestin läpällä, koska halusin nähdä musut kättelemässä kahta homoa linnan juhlissa. Jos se olisi nainen samoilla mielipiteillä, niin suurin inhokki. Tosin jos se olisi myös lesbo ja näkisin musut kättelemässä kahta lesboa, niin voisi taas läpällä äänestää.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

guest8096

Merja Kyllönen on kyllä hirvein ehdokas. Maahanmuuttokriittistä ehdokasta äänestäisin vaikka se olisi homo tai Timo Soinin näköinen. 

dothefake

Valinta on helppo. Koska olen äänestänyt jokaisessa vaalissa oikeuden saatuani, niin en äänestäisi tyhjää. En tosin ole kuullut sen nimisestä ehdokkaasta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Redya

Quote from: Maija Poppanen on 16.01.2018, 11:57:22
^ Ei ihme, et maamme on tässä jamassa, kun äänestäjien prioriteetit on tuon kaltaisia.

Mihin suuntaan luulet maamme menevän, jos Haavisto valitaan?

anatall

Quote from: Micke90 on 16.01.2018, 11:59:20
Quote from: anatall on 16.01.2018, 11:58:27

Kuten nuo kaikki muutkin.

Luultavasti näin. Mutta yhden sai valita ja Haatainen vaikuttaa kaikista pahimmalta.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Shemeikka

Jos Laura Huhtasaarta ei voisi äänestää, kakkosvaihtoehtoni
on Paavo "Väyryhito" Väyrynen.

Jos molemmat olisivat poissa pelistä, äänestäisin tyhjää. En anna ääntäni sellaiselle, jota en kannata.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

dothefake

Quote from: Redya on 16.01.2018, 12:53:04
Quote from: Maija Poppanen on 16.01.2018, 11:57:22

Mihin suuntaan luulet maamme menevän, jos Haavisto valitaan?
Arvatenkin islamisaatio alkaisi ottamaan jättiharppauksia.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Viljami

Ei pitänyt ensin osallistua ollenkaan, koska minulle tuossa listassa on seitsemän kelvotonta ehdokasta. Mutta sitten hetken tuumittuani äänestin Kyllöstä. Jatkakoon vaan ihan rauhassa tantraseksin tarjoamista Timo Soinille  ;D Jakkukalkkuna Haatainen olisi sitten seuraava täysin mahdoton minulle.
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder

Leijona78

Nils Torvalds. Viimeinen niitti täysniljake-osastolle oli se, kun siltä kysyttiin jotakin positiivista Huhtasaaresta, eikä se osannut sanoa muuta kuin että on nainen. Pohjasakkaa peräti RKP-osastolla (ja minä olen lisäksi suomenruotsalainen, joten mun luulisi tietävän).
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Micke90

Quote from: Leijona78 on 16.01.2018, 13:58:06
Nils Torvalds. Viimeinen niitti täysniljake-osastolle oli se, kun siltä kysyttiin jotakin positiivista Huhtasaaresta, eikä se osannut sanoa muuta kuin että on nainen. Pohjasakkaa peräti RKP-osastolla (ja minä olen lisäksi suomenruotsalainen, joten mun luulisi tietävän).

Tuo kommentti paljastaa sen, miksi naisehdokkaita äänestetään: Siksi, että he ovat naisia.

Muuttohaukka

En kuunani äänestäisi Haavistoa, en Kyllöstä, en Torvaldsia, en Haataista, en Väyrystä, en Niinistöä, en Vanhasta.
Huhtasaari on vielä untuvikko. Katselen, mihin suuntaan lähtee kulkemaan. Petyin niin pirun pahasti ek- äänestykseeni ja lopetin äänestykset siihen paikkaan. Toistaiseksi.

En äänestä yhtään ketään. Olen luopio. Minulle on tällä hetkellä ihan se ja sama, kuka tuolla pallilla istuu, seisoo, tai makaa. Ganz egal für mich.

Mutta seuraan väittelyitä, keskusteluja ja kohdallani aina vain sama lopputulos. Kiitos mutta ei-kiitos.

Kremppamestari

Haavisto on pätevä, mutta en ikinä äänestäisi häntä, koska hänen kannatuksessaan on ainakin puolet homolisää. Eihän se hänen vikansa ole, mutta koska hänen äänestäjänsä ovat suurelta osin idiootteja, en halua liittyä siihen porukkaan.