News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta

Started by Kaapumies, 16.12.2017, 10:09:49

Previous topic - Next topic

Punaniska

Quote from: Emo on 20.06.2018, 01:22:50
Se on yksi asia että tyypit suuttuisivat - tietysti suuttuisivat koska heidän "omaisuuteensa" olisi kajottu suutelumielessä.

Mulle läheiset naiseni eivät ole "omaisuuttani",  vaan naisia, jotka ovat mulle läheisiä.

Quote from: Mandula on 20.06.2018, 07:39:15
Oliko Ruoho sulle sitten jotain sukua, kun olet noin tuohtunut ettet ymmärrä mistä tässä puhutaan? Teukkahan on rangaistuksensa ansainnut, mutta ei mitään tapon yritys -tyyppistä rangaistusta.

Itse asiassa ymmärrän, mistä puhutaan, ymmärrätkö itse? Oikeusjuttu mokomasta kertoo lähinnä politisoituneesta oikeuslaitoksesta.

Mutta Hakkarainen teki jotain, mikä saisi jokaisen normiäijän suuttumaan, jos se tehtäisiin esim. hänen vaimolleen tai tyttärelleen. Nyt sitten tätä käytöstä puolustellaan tai vähätellään!

Ja kaiken huipuksi tyyppi kuuluu eliittiin, yhtenä harvoista. Jos on noin eeppisen tyhmä, kuin on, niin ei enää kolmatta kautta persujen lipun alla.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Mandula

^ Kyllä, suuttuisin jos olisi läheiseni kimppuun käynyt tuolla lailla, niin varmaankin kävisin antamassa nyrkillä palautetta. Mutta en vaatisi tekijälle potkuja, vaan asia olisi loppuun käsitelty. Kyseessä ei ollut mikään raiskauksen yritys, johon tekoa tunnutaan täälläkin välillä verrattavan.
Klamydia - Suomi on sun

Kerkko

Pyh, Teukka antoi petturille  "Juudaksen suudelman" ja siitä nyt ollaan käräjillä, nuo uuvatit/siniset/lierot/rotat ansaitsevat kaiken minkä niiden päälle kaataa.

EDIT. Eihän tuo tosiaan uuvatiksi päätynyt vaan Orpolaiseksi, sama asia silti petturi, takinkääntäjä.

Faidros.

Quote from: Kerkko on 20.06.2018, 08:06:12Eihän tuo tosiaan uuvatiksi päätynyt vaan Orpolaiseksi, sama asia silti petturi, takinkääntäjä.

Olen Orpona , mutten orjana
miksi itkemään, kun onnest' unta nään
Tää on aarre mun, siit' on puolet sun
Tule tyttö, jaa se kanssani mun
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

guest14935

Quote from: J. Lannan haamu on 20.06.2018, 01:16:42
Mokaa kerran niin olet inhimillinen, mokaa toistuvasti niin olet ongelma itsellesi ja ympäristöllesi.
Teuvo luo ääniä juuri tuolla "mokailulla" persuille. Muut ei ole otsikoissa, unohtuu koko puolue.
Hienompiin piireihin pyrkijät eli ulkomaisia kovin sivistyneitä teroja sekä raiskaajia ihailevat äänestävät muutenkin hienompia puolueita, yhtään ääntä ei ole Teuvo vienyt puolueelta, ainoastaan sille tuonut.

Punaniska

Quote from: Mandula on 20.06.2018, 08:03:42
^ Kyllä, suuttuisin jos olisi läheiseni kimppuun käynyt tuolla lailla, niin varmaankin kävisin antamassa nyrkillä palautetta. Mutta en vaatisi tekijälle potkuja, vaan asia olisi loppuun käsitelty. Kyseessä ei ollut mikään raiskauksen yritys, johon tekoa tunnutaan täälläkin välillä verrattavan.

Kansanedustajan tapauksessa vaatisin eroa, mutta kädet pitäisin taskussa. Eduskunta ei ole nakkikioskin jono klo 2.15, eikä pidäkään olla.

Emo

Quote from: Punaniska on 20.06.2018, 07:56:22
Se on yksi asia että tyypit suuttuisivat - tietysti suuttuisivat koska heidän "omaisuuteensa" olisi kajottu suutelumielessä.
Mulle läheiset naiseni eivät ole "omaisuuttani",  van naisia, jotka ovat mulle läheisiä.

Sama asia - loukkaa miehen (poikaystävä, isä, aviomies) kunniaa kun omaa tyttöä/naista joku vieras suutelee. Usein siinä myös herää epäilys, että nainen on itse tehnyt jotain, mikä on rohkaissut kähmijää kähmimään.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että Teukan tyyppinen toiminta ei ole edes harvinaista. Ei riitä sormeni ja varpaani laskemaan kaikkia niitä kourimisia joiden kohteeksi itse olen joutunut, ja jos verbaalinen häirintä lasketaan mukaan, niin loppuu jo naapureidenkin ruumiinulokkeet. Mutta ei näistä raastupaan mennä, ei niistä vaikuta kenellekään edes kertoa, naisseurassa niitä voidaan taivastella. Matujen röyhkeys on toki omaa luokkaansa.

Sinun tuntemuksia ja ajatuskulkuja en tietenkään tunne, yleisestivaan ajattelen kuten edellä kerron.

justustr

Quote from: Alligaattori on 20.06.2018, 08:22:16
Mokaa kerran niin olet inhimillinen, mokaa toistuvasti niin olet ongelma itsellesi ja ympäristöllesi.
Teuvo luo ääniä juuri tuolla "mokailulla" persuille. Muut ei ole otsikoissa, unohtuu koko puolue.
Hienompiin piireihin pyrkijät eli ulkomaisia kovin sivistyneitä teroja sekä raiskaajia ihailevat äänestävät muutenkin hienompia puolueita, yhtään ääntä ei ole Teuvo vienyt puolueelta, ainoastaan sille tuonut.

Kaikella on rajansa. Muistellaan vaikkapa Halmeen ja Hirvisaaren äänimäärän romahdusta. Yhden töppäyksen voi antaa anteeksi mutta ei jatkuvaa.

Hakkarainen vetää mukanaansa kohti syvyyksiä sekä itsensä että koko puolueen varsinkin kun vastustajat on hyeenana haaskalla.

Emo

Quote from: arpi on 20.06.2018, 08:46:38Kaikella on rajansa. Muistellaan vaikkapa Halmeen ja Hirvisaaren äänimäärän romahdusta. Yhden töppäyksen voi antaa anteeksi mutta ei jatkuvaa.

Hakkarainen vetää mukanaansa kohti syvyyksiä sekä itsensä että koko puolueen varsinkin kun vastustajat on hyeenana haaskalla.

Kaikella on rajansa, mutta meillä ei ole tällä hetkellä mitään todisteita sille, että Teuvon kohdalla raja olisi ylitetty. Emme tiedä, onko Teuvon saama äänimäärä romahtanut. Itse en usko että on romahtanut, naisena voin samaistua Veera Ruohon tilanteeseen (väkisinsuudelluksi joutumiseen) varsin hyvin, ja tiedän, millainen on juoppo hölmö humalassa, ja kuinka vakavasti sellaisen "sainpas pussattua sua"- toiminta pitää ottaa.
Moni Teuvon äänestäjäkin kyllä osaa suhteuttaa tämän hässäkän omalle tasolleen.

Itselleni ei olisi millään tavalla ajatellen mahdotonta äänestää Hakkaraista, jos Keski-Suomessa asuisin.
Pidän peräti itsestäänselvänä, että ääneni menisi Teuvolle eikä kellekään tuntemattomalle nimelle.
En pelkää Teuvon leimaavan minua.

Puuha-Pepe

Quote from: Emo on 20.06.2018, 08:39:53
Mulle läheiset naiseni eivät ole "omaisuuttani",  van naisia, jotka ovat mulle läheisiä.

Sama asia - loukkaa miehen (poikaystävä, isä, aviomies) kunniaa kun omaa tyttöä/naista joku vieras suutelee. Usein siinä myös herää epäilys, että nainen on itse tehnyt jotain, mikä on rohkaissut kähmijää kähmimään.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että Teukan tyyppinen toiminta ei ole edes harvinaista. Ei riitä sormeni ja varpaani laskemaan kaikkia niitä kourimisia joiden kohteeksi itse olen joutunut, ja jos verbaalinen häirintä lasketaan mukaan, niin loppuu jo naapureidenkin ruumiinulokkeet. Mutta ei näistä raastupaan mennä, ei niistä vaikuta kenellekään edes kertoa, naisseurassa niitä voidaan taivastella. Matujen röyhkeys on toki omaa luokkaansa.

Sinun tuntemuksia ja ajatuskulkuja en tietenkään tunne, yleisestivaan ajattelen kuten edellä kerron.

Sähän puhut kuin pahainen islamisti. Miehen kunniaa loukataan, ja nainen on horo kun joutuu ahdistelluksi.  ;D

Riittäisikö ymmärryksesi lääppimiseen ja käsiksi käymiseen, jos Teuvon tilalla olisi ollut tummahipiäisempi muslimipolitiikko?

Emo

Quote from: Puuha-Pepe on 20.06.2018, 08:58:24Sähän puhuit kuin pahainen islamisti. Miehen kunniaa loukataan, ja nainen on horo kun joutuu ahdistelluksi.  ;D

Riittäisikö ymmärryksesi lääppimiseen ja käsiksi käymiseen, jos Teuvon tilalla olisi ollut tummahipiäisempi muslimipolitiikko?

Puhun kuten nainen on asian havainnut olevan, sinähän miehenä et tästä ymmärrä enempää kuin menkkakivuista tai raskauspahoinvoinnista, joten ole hiljaa.

Ymmärrykseni ei tietenkään riittäisi muhamatin suorittamaan kähmimiseen, koska muhis halveksisi minua poliittisideologisuskonnollisesta syystä aivan selvin päin. Kun muhamatti kourii minua, se on poliittinen  hyökkäys.
Teuvo Hakkarainen on suomalainen kuten minäkin, hän on samaa uskontoa ja poliittista ideologiaa kuin minäkin, ja lisäksi Hakkarainen on alkoholisti eli sairas. Muhamatu on pelkkä häirikkö suomalaisessa kulttuurissa ja yhteiskunnassa, sen ei edes pitäisi olla täällä kourimassa vaan omassa kotimaassaan kivittämässä omia kaapuakkojaan.

Histon

Quote from: Emo on 20.06.2018, 09:04:52
Quote from: Puuha-Pepe on 20.06.2018, 08:58:24Sähän puhuit kuin pahainen islamisti. Miehen kunniaa loukataan, ja nainen on horo kun joutuu ahdistelluksi.  ;D

Puhun kuten nainen on asian havainnut olevan, sinähän miehenä et tästä ymmärrä enempää kuin menkkakivuista tai raskauspahoinvoinnista, joten ole hiljaa.

Ymmärrykseni ei tietenkään riittäisi muhamatin suorittamaan kähmimiseen, koska muhis halveksisi minua poliittisideologisuskonnollisesta syystä aivan selvin päin. Kun muhamatti kourii minua, se on poliittinen  hyökkäys.
Teuvo Hakkarainen on suomalainen kuten minäkin, hän on samaa uskontoa ja poliittista ideologiaa kuin minäkin, ja lisäksi Hakkarainen on alkoholisti eli sairas. Muhamatu on pelkkä häirikkö suomalaisessa kulttuurissa ja yhteiskunnassa, sen ei edes pitäisi olla täällä kourimassa vaan omassa kotimaassaan kivittämässä omia kaapuakkojaan.

Eli kännissä saisi "muhamati" ahdistella? Mitä tarkemmin ottaen arvelet Veera Ruohon tehneen ansaitakseen Hakkaraisen ahdistelun?
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Kim Evil-666

Kyse ei ole siitä, oliko Hakkaraisen tempaus typerä vai ei. Totta kai se oli jokaisen järkevän ihmisen mielestä typerä ja harkitsematon teko.

Nyt pitää kysyä, onko Hakkaraisen "tempausta" julkisuudessa hieman paisuteltu. Siis tekemällä tehty näyttämään pahemmalta, kuin mitä todellisuudessa on ollutkaan ja keiden toimesta. Haluavatko tietyt tahot massiivista mediajulkisuutta asian tiimoilta ja myös massiivista reagointia eri puolilta mukaanlukien persujen rivistöt!?

Voisiko mitenkään olla niin, että miina on viritetty ja nyt odotellaan ketkä siihen astuvat. Olisiko myös toiveissa "omien koirien pureminen". (Saada persut jälleen kerran valjastettua massiivisten selittelyjen loputtomaan suohon.)

Tekohan itsessään on harkitsematon ja typerä. Julkinen ryöpytys kasvattaa sen ansaitsemattomiin mittoihin tehden siitä arvoaan suuremman. Ne ketkä julistautuvat nuiviksi persuiksi: Olisiko parempi antaa the puolueen hoitaa asia kaikessa rauhassa ilman turhaa pauketta kaikessa harkintakyvyssään, vai onko niin, että tulituki mediakohua lietsovalle suvaitsevaistolle on sokeria omalle moraaliselle oikeassa olon tarpeelle.

Jännä nähdä, kuinka harva loppujen lopuksi kyseenalaistaa Ruohon ilmiselvän "uhriutumisen" yliampuvuuden. Olisiko sillä kenties joitakin tarkoitusperiä.

En puolusta Hakkaraisen käytöstä ja harkintakyvyn puutetta. Totean vain, että tässäkin tapauksessa olisi syytä nähdä tapauksen ympärillä vellova iso kuva Hakkaraisen teosta huolimatta.

Tekoa ei tekemättömäksi saa. Onko kivien heittelystä "omista joukoista" enemmän hyötyä vai haittaa. Kas siinäpä kysymys.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Emo

Quote from: Histon on 20.06.2018, 09:25:24Eli kännissä saisi "muhamati" ahdistella? Mitä tarkemmin ottaen arvelet Veera Ruohon tehneen ansaitakseen Hakkaraisen ahdistelun?

Muhamatti vihaa minua kännissäkin, koska a) olen nainen, b) olen valkoinen ja c) en ole muhamettilainen vaan hänen melestään vääräuskoinen.  Pari pulloa kossua ei muuta sitä tosiasiaa, että muhamatin suorittama kourinta/suutelu on hyökkäys minua kohtaan ja se on AINA naisvihamielinen rasistinen viharikos. Känni ei toimi siinä lieventävänä asianhaarana.

Et kai tosissasi usko, että ihmiset saavat mitä ovat ansainneet?
Veera Ruoho olisi halutessaan voinut antaa välittömästi Teukalle mitä Teukka ansaitsi, olisi pistänyt äijän nätisti mattoon (jos ei halunnut rumasti sitä tehdä), eikä aloittanut uhriutumiskampanjaansa.
Mitä hyötyä on itsepuolustuksen osaamisesta, jos seisoo siinä pussattavana ja vaan piipittää jälkikäteen?
Haaskausta opettaa naisille itsepuolustusta! Taikalapanen ja avainnippu riittävät.

guest14935

Quote from: arpi on 20.06.2018, 08:46:38

Kaikella on rajansa. Muistellaan vaikkapa Halmeen ja Hirvisaaren äänimäärän romahdusta. Yhden töppäyksen voi antaa anteeksi mutta ei jatkuvaa.

Asiat eivät ole verrannollisia.
Halme oli narkkari. Hirvisaari vaihtoi puoluetta.
Halme loi persujen kannatuksen ja äänestäjiä persuille riitti hänen tuomansa julkisuuden ansiosta, Hirvisaaren äänet siirtyivät muille persuille.
Vastustajat yrittävät saada taas yhden harjattua pois jotta persut jäisi pysyvästi pienpuolueeksi.

Sakari

Ahdistelua on erilaista. Esim. Ns. Kännilähentely, jossa ei olla tolkuissaan ja koitetaan lähestyä toista ei ole tarkoitus loukata vaan vaikuttimena on pikemminkin romanttinen. On väärä tulkinta ajatella kännilääppimisen olevan känniääliön mielestä esim. alistamiseen pyrkivää.

Sitten on osaamattomuus lähentelyä. Ei vaan osata toimia ns. Oikein lähestyessä toista. Pyrkimyksenä sama kuin kännisellä lähentelyllä, romanttinen lopputulema.

Sitten on lähentelyä joka perustuu oikeaan vihaan. Sillä pyritään alistamaan ja hallitsemaan toista. Seksuaalisuus on sellainen pelikenttä että siellä saadaan tuotettua vastustajalle tehokasta vauriota. Varsinkin matalanintensiteetin kamppailussa. Esim. Jokainen vastapuolen vaurioitettu nuori nainen heikentää vastapuolta monella tasolla. Siinä on tehoa.

Ahdistelu saattaa olla uhrista yhtä epämiellyttävää ja traumatisoivaa teki sen kuka hyvänsä ja millä vaikuttimilla. Mutta yhteiskunnallisesti sillä on valtava merkitys millä motiivilla ahdistelu tehdään.
Ooh lalaa...

Emo

Quote from: Sakari on 20.06.2018, 10:22:44

Sitten on lähentelyä joka perustuu oikeaan vihaan. Sillä pyritään alistamaan ja hallitsemaan toista. Seksuaalisuus on sellainen pelikenttä että siellä saadaan tuotettua vastustajalle tehokasta vauriota. Varsinkin matalanintensiteetin kamppailussa. Esim. Jokainen vastapuolen vaurioitettu nuori nainen heikentää vastapuolta monella tasolla. Siinä on tehoa.

Ahdistelu saattaa olla uhrista yhtä epämiellyttävää ja traumatisoivaa teki sen kuka hyvänsä ja millä vaikuttimilla. Mutta yhteiskunnallisesti sillä on valtava merkitys millä motiivilla ahdistelu tehdään.

Tämä on tärkeimpiä ellei tärkein huomio tässä ylipitkässä jankkausketjussa, juuri tätä itsekin edellä ajoin takaa. Hyvin koottu pähkinänkuoreen.

Muhamatin suorittama häirintä on lähtökohtaisesti aina tätä edellä kuvattua, kantiskänniääliön suorittama ei käytännössä koskaan poislukien joku Mikael Penttilä, joka ei kylläkään ole kännissä eikä ääliö, vaan psykopaatti.

IDA

Quote from: Kim Evil-666 on 20.06.2018, 09:27:30
Nyt pitää kysyä, onko Hakkaraisen "tempausta" julkisuudessa hieman paisuteltu. Siis tekemällä tehty näyttämään pahemmalta, kuin mitä todellisuudessa on ollutkaan ja keiden toimesta. Haluavatko tietyt tahot massiivista mediajulkisuutta asian tiimoilta ja myös massiivista reagointia eri puolilta mukaanlukien persujen rivistöt!?

Tietenkin on paisuteltu. Tahot ovat valtamedian, kepudemarikokoomus ja Homma.

Juttuhan meni niin, että valtamedia ei koskaan aikaisemmin ole kirjoittanut eduskunnan ja eduskuntapuolueiden pikkujouluista. On ollut sellainen herrasmiessopimus, että niin ei tehdä. Nyt kuitenkin päätettiin julkaista jutut Hakkaraisen ja Tuomas Tähden törttöilystä. Juttujen julkaisun jälkeen Kokoomuksessa huomattiin, että Veera Ruoho voisi viedä asian oikeuteen. Tämän jälkeen valtamediassa ja hommalla esitetään Teuvo Hakkaraisen pahoinpidelleen ja seksuaalisesti häirinneen Veera Ruohoa. Muualla tätä ei oikein uskota.

Noinhan se meni, jos tapahtumanaikaiset jutut siitä lukee.
qui non est mecum adversum me est

Punaniska

Quote from: Emo on 20.06.2018, 09:56:27
Veera Ruoho olisi halutessaan voinut antaa välittömästi Teukalle mitä Teukka ansaitsi, olisi pistänyt äijän nätisti mattoon (jos ei halunnut rumasti sitä tehdä), eikä aloittanut uhriutumiskampanjaansa.

Kyseessä oli siis kansanedustajalaitos ja kansanedustajat eikä snagarijono ja kylän teinipahikset.

Voi syvä huokaus.

guest14935

Quote from: Punaniska on 20.06.2018, 11:47:29

Kyseessä oli siis kansanedustajalaitos ja kansanedustajat eikä snagarijono ja kylän teinipahikset.

Voi syvä huokaus.
Eipä ne nakkikioskit mitään eduskuntia olekaan, niissä käyttäydytään hyvin eikä olla tuomassa terroristeja taikka raiskaajia maahan. Pitseriat sitten vähän eri juttu.

Lalli IsoTalo

Mikä tahansa julkisuus ei ole hyvää julkisuutta, ainakaan kaikille. Hakkaraisen nimi on kuitenkin hyvin näkyvissä. Vaaleissa nähdään onko se sahurille hyvä vai huono asia.

Millainen kokonaisvaikutus "näkyvyydellä" on halla-persuille, siitä on moniäänisesti keskusteltu tässä ketjussa.

Tapaus Hakkarainen jäänee toistaiseksi ratkaisemattomaksi, ellei uusia käänteitä ilmaannu.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

dothefake

Mihin kohtaan kansaa vedetään raja? Siis keillä ei saa olla kansanedustajaa? Teko oli tyhmä, mutta niin niitä kansassakin, niitä tyhmän tekijöitä.

Muuten minulle kyllä käy, että parkkisakkoa suuremman sanktion saanut kansanedustaja erotetaan tuosta vaan ja puhdas varamies tilalle. Vaarana tosin on, ettei niitä kovin helposti löydy.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Punaniska

Quote from: dothefake on 20.06.2018, 12:29:09
Mihin kohtaan kansaa vedetään raja? Siis keillä ei saa olla kansanedustajaa? Teko oli tyhmä, mutta niin niitä kansassakin, niitä tyhmän tekijöitä.

Muuten minulle kyllä käy, että parkkisakkoa suuremman sanktion saanut kansanedustaja erotetaan tuosta vaan ja puhdas varamies tilalle. Vaarana tosin on, ettei niitä kovin helposti löydy.

Siis kenellä ei saa olla kansanedustajaa? Pitääkö tuo ymmärtää niin, että jos Hakkaraisen poliittinen ura ei jatku enää vuoden päästä, niin juopoilla, huonon impulssikontrollin omaavilla urpoilla ei ole enää omaa edustajaansa ja demokratia kärsii?  8)

Emo

Quote from: Punaniska on 20.06.2018, 11:47:29

Voi syvä huokaus.

Ok, no sitten kai Veeralle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin vinkuminen. Snagarijonossakin hän tosin on kansanedustaja, joten ottaa köniin kiltisti sitten sielläkin, sopimatontahan olisi itseään puolustaa. Turha muija, kokoomuslainen, en äänestä.

Quote from: Punaniska on 20.06.2018, 12:35:49
Quote from: dothefake on 20.06.2018, 12:29:09

Siis kenellä ei saa olla kansanedustajaa? Pitääkö tuo ymmärtää niin, että jos Hakkaraisen poliittinen ura ei jatku enää vuoden päästä, niin juopoilla, huonon impulssikontrollin omaavilla urpoilla ei ole enää omaa edustajaansa ja demokratia kärsii?  8)

Persuilla on paha paikka ... jos Teukan poistaa listoilta, niin välttämättä sen kulmakunnan muut ehdokkaat eivät peri Teukan äänipottia. PS:n kannatus muutenkin on seuraavissa vaaleissa vähän arvoitus.

Näkisin, että jos PS:n vastustajat (ns. suvaitsevaiset) ovat kovin hakkaraisvastaisia, niin Teuvo kannattaa ehdottomasti pitää kansanedustajaehdokkaana  :)

Kaksi edellistä jytkyä  tuli vaikka Teuvo oli ehdokkaana, miksi kolmannet vaalit kärsisivät Teuvosta?

anatall

Mutta Hakkarainen teki jotain, mikä saisi jokaisen normiäijän suuttumaan, jos se tehtäisiin esim. hänen vaimolleen tai tyttärelleen. Nyt sitten tätä käytöstä puolustellaan tai vähätellään!

Ja kaiken huipuksi tyyppi kuuluu eliittiin, yhtenä harvoista. Jos on noin eeppisen tyhmä, kuin on, niin ei enää kolmatta kautta persujen lipun alla.

Minusta taas näyttää siltä, että Hakkaraisen känniurpoilu on tuomittu aika yksimielisesti, mutta syyttäjän "oli hengenlähtö lähellä"-perseilyä ei oikein tahdota ostaa.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Punaniska

Quote from: anatall on 20.06.2018, 13:02:16

Minusta taas näyttää siltä, että Hakkaraisen känniurpoilu on tuomittu aika yksimielisesti, mutta syyttäjän "oli hengenlähtö lähellä"-perseilyä ei oikein tahdota ostaa.

Eikä ole syytäkään ostaa. Suomalais-stalinistinen näytösoikeudenkäynti on eri asia.

@Emo

Quote from: andrus on 19.06.2018, 11:44:13
QuoteEduskuntavaaliehdokkaamme 2019
Piirin sääntömääräinen kevätkokous on nimennyt 28.4.2018

eduskuntavaaliehdokkaita tässä vaiheessa seuraavasti;

TEUVO HAKKARAINEN Viitasaari
TAPANI MÄKI Jkl
KAUKO ISOMÄKI Jkl
HARRI OKSANEN Keuruu
JOUNI KOTIAHO Jämsä

https://keski-suomi.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaaliehdokkaamme-2019/

Nopeasti katsoin, ja tuo Isomäki vetoaa samoihin äänestäjiin kuin Hakkarainenkin. Rasitteena pitkä demarius, joten en tiedä, onko surffari vai vakaa vaihtoehto. Habitus kyllä puhuisi puolesta.

J. Lannan haamu

Se, että joku henkilö toisi ääniä puolueelle, on huoraamista ja muutenkin todella lyhyen aikavälin ratkaisu, eikä se itse asiassa ole mikään ratkaisu. Lisäksi kuten kirjoitin aiemmin, vaikka henkilöllä on paljon ääniä, se on aivan eri asia että onko hän 'eduskuntakelpoinen', eli osaako tehdä työnsä siellä, osaako kehittää yhteistä hyvää jne. Teuvo ei ole ollut kunnolla edes työkykyinen sen sairautensa takia.

Toiseksi, totta helvetissä koko tätä Teuvo-kaustia on liioiteltu! Sitä on liioiteltu kymmenkertaisesti, aivan kuten näitä asioita on liioiteltu vuodesta 2011 lähtien. Emmekö voisi seitsemän (7) vuoden jälkeen jo havahtua siihen että emme tule koskaan olemaan lähimaillakaan samalla lähtöviivalla muiden kanssa. Meidän tulee ottaa valta itselle ja johtaa sitä kuviota, mutta tuo Teuvon suorittama toiminta ei ole se tapa.

Sen sijaan että persut käyttävät aikaa ja energiaa tällaiseen, heidän tulisi käyttää ne resurssit etsimään kovia tulevia kansallismielisiä ja osaavia persuja. Kyllä niitä siellä on kun aletaan vähän käyttämään kontakteja.

Tämä muistuttaa mielestäni pahalla tavalla SOSIALISMIA, hyysätään ja vedetään perässä henkilöä väkisin kun ajat ja resurssit voisi käyttää paremmin.

Teuvo Hakkarainen on nykyisessä asemassa kuin kuoleva hevonen joka kaipaa viimeistä laukasta kaaliin. Äijänä kova ja arvostan useallakin tavalla paljon, mutta poliittinen toimija hän ei yksinkertaisesti ole, vaikka kansa sitä miten paljon haluaisi. Kyllähän kansa haluaa vaikka mitä mutta eduskunta on se jossa ne päätökset tehdään ja jossa tapahtuu, siellä täytyy osata taistella oikein ja viekkaasti. Ei orin voimalla ja apinan älyllä...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Mandula

Quote from: J. Lannan haamu on 20.06.2018, 13:24:27

Se, että joku henkilö toisi ääniä puolueelle, on huoraamista ja muutenkin todella lyhyen aikavälin ratkaisu, eikä se itse asiassa ole mikään ratkaisu. Lisäksi kuten kirjoitin aiemmin, vaikka henkilöllä on paljon ääniä, se on aivan eri asia että onko hän 'eduskuntakelpoinen', eli osaako tehdä työnsä siellä, osaako kehittää yhteistä hyvää jne. Teuvo ei ole ollut kunnolla edes työkykyinen sen sairautensa takia.

Toiseksi, totta helvetissä koko tätä Teuvo-kaustia on liioiteltu! Sitä on liioiteltu kymmenkertaisesti, aivan kuten näitä asioita on liioiteltu vuodesta 2011 lähtien. Emmekö voisi seitsemän (7) vuoden jälkeen jo havahtua siihen että emme tule koskaan olemaan lähimaillakaan samalla lähtöviivalla muiden kanssa. Meidän tulee ottaa valta itselle ja johtaa sitä kuviota, mutta tuo Teuvon suorittama toiminta ei ole se tapa.

Sen sijaan että persut käyttävät aikaa ja energiaa tällaiseen, heidän tulisi käyttää ne resurssit etsimään kovia tulevia kansallismielisiä ja osaavia persuja. Kyllä niitä siellä on kun aletaan vähän käyttämään kontakteja.

Tämä muistuttaa mielestäni pahalla tavalla SOSIALISMIA, hyysätään ja vedetään perässä henkilöä väkisin kun ajat ja resurssit voisi käyttää paremmin.

Teuvo Hakkarainen on nykyisessä asemassa kuin kuoleva hevonen joka kaipaa viimeistä laukasta kaaliin. Äijänä kova ja arvostan useallakin tavalla paljon, mutta poliittinen toimija hän ei yksinkertaisesti ole, vaikka kansa sitä miten paljon haluaisi. Kyllähän kansa haluaa vaikka mitä mutta eduskunta on se jossa ne päätökset tehdään ja jossa tapahtuu, siellä täytyy osata taistella oikein ja viekkaasti. Ei orin voimalla ja apinan älyllä...

Halla-ahon mielestä Teukka on hoitanut työnsä hyvin.

Quote from: MTV uutiset 19.12.2017
Perussuomalaisten johto antoi Hakkaraiselle vakavan varoituksen. Pysyvä erottaminen eduskuntaryhmästä olisi tuntunut puolueen puheenjohtajan Jussi Halla-ahon mukaan liian rajulta toimenpiteeltä, sillä Hakkarainen on hoitanut työtehtävänsä moitteetta.

Varmasti on osa porukasta, jolle mikään rangaistus ei ole riittävä. Täytyy ottaa huomioon, ettei Hakkaraisen toiminta humalassa ei edusta sitä, miten hän on työnsä muuten hoitanut. Jos ahdistelu toistuu, seuraavaksi hänet erotetaan pysyvästi, Halla-aho sanoo MTV Uutisten haastattelussa.

– Näimme, että määräaikainen erottaminen olisi ollut rangaistuksena keinotekoinen siksikin, että eduskunnassa alkaa juuri joulutauko, joka jatkuu tammikuun, Halla-aho selittää.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/puheenjohtaja-halla-aho-hakkaraisen-toilailusta-jos-tama-toistuu-erotetaan-pysyvasti/6702188#gs.fUZ6RnI
Klamydia - Suomi on sun

ismolento

Quote from: dothefake on 19.06.2018, 19:51:12
Europarlamentissa Teuvo oppisi mannermaiseen, hillittyyn juomatyyliin, joten kannatan.

Niin ja Teuvo oppii mannermaisen poskisuudelman tekniikat, kun ensikokeilu meni vähän pieleen.

Mandula

Quote from: ismolento on 20.06.2018, 14:03:52
Quote from: dothefake on 19.06.2018, 19:51:12
Europarlamentissa Teuvo oppisi mannermaiseen, hillittyyn juomatyyliin, joten kannatan.

Niin ja Teuvo oppii mannermaisen poskisuudelman tekniikat, kun ensikokeilu meni vähän pieleen.

Google näyttää, miten aiheutetaan hengenvaarallisia tilanteita ihan tuolla EU:n ylimmällä tasolla asti. Kukaan ei ole saanut potkuja eikä edes sakkoja niksnaks-niska poikki -toiminnasta.

Liitteenä henkilökohtainen suosikkini, linkistä lisää niskaotepussauksia: https://www.google.fi/search?q=juncker+kiss&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi8wbCVjOLbAhUGlCwKHX-DBdIQ_AUICigB&biw=1920&bih=947#imgrc=_

Mielensäpahoittajat mielensäpahoittuu.
Klamydia - Suomi on sun