News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2017-11-04 Fatim Diarra (Vihr.): "Ainut syy muuttaa metsään on insesti ..."

Started by nutsy, 04.11.2017, 12:54:15

Previous topic - Next topic

Näkkileipä

Minä en ymmärrä Fatiman reaktiota, Jussi Halla-ahon pyyntöön, kun kerran rasistinen viesti on aito, niin miksi koetaan pyyntö outona, eihän aidon viestin tutkimisessa voi olla mitään väärää, sehän vain vahvistaa rasistisen viestin olemassaolon.

Se, että kuvakaappaus viestistä, näyttää selvästi feikiltä, eikä Fatima näköjään itse tajua sitä, tai sitten Fatima luottaa täysin siihen täysin käsittämättömään ilmiöön, jossa kaikki rasismi on täysin tuomittavaa, oli se sitten selvästi aitoa tai selvästi valetta.

pienivalkeapupu

Taiwan maksoi Fatim Diarran ja hänen miehensä lahjamatkan – Hinta 8 000 euroa

Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra vieraili viime syksynä Taiwanissa SDP:n Saku Nikkasen kanssa. Nikkanen sanoo yllättyneensä, kun Diarra otti matkalle mukaan puolisonsa. Diarra sanoo, että puolisoja on ollut mukana aiemminkin.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/029d6421-4c47-488c-a8ec-a885e2c0a946
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Betonikostaja

Quote from: pienivalkeapupu on 03.02.2025, 10:31:06

Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra vieraili viime syksynä Taiwanissa SDP:n Saku Nikkasen kanssa. Nikkanen sanoo yllättyneensä, kun Diarra otti matkalle mukaan puolisonsa. Diarra sanoo, että puolisoja on ollut mukana aiemminkin.

Lisää tätä! Minulle sopii oikein hyvin, jos joku vieras maa maksaa Fatsun oleskelun ulkomailla. Saa maksaa myös Fatsun veljen Bakarin oleskelun, koska tuotakaan turhaketta Suomi ei tarvitse.
Itä-Helsinki, täynnä mutiaiset
Itä-Helsinki, sinä maksat kaiken

--------------

Täytän TT2 on time
Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?

--------------

Jokainen matu maksaa miljoonan.

Torspo

Joku tutkiva journalisti voisi kysäistä Taiwanin isänniltä, tuliko kutsu puolisolle fatiman tiedusteltua asiaa erikseen?

Varsin kummallista, jos toinen paikalle kutsuttu suomalaispoliitikko ei vastaavaa kutsua saanut.

l'uomo normale

Kimmo Sasi ja kolme muuta kansanedustajaa olivat joskus 90-luvulla Taiwanin maksamalla lahjamatkalla siellä. Matkan jälkeen he ehdottivat tarjoilujen hintana Suomen konsulaattia muistutavan valtion pitämän elimen prustamista Taiwanille. Ehdotusta pidettiin julkisuudessa turhana, koska Taiwanilla oli jo yksityisten yritysten elinkeinosuhteiden edistämistoimisto, eikä Taiwan kuulemma kiinnostanut juurikaan edes taiwanilaisia itseään matkailukohteena yms. Matkaa paheksuttiin, kun haluttiin pitää suhteita Manner-Kiinaan, josta ei ollut tullut vielä samanlainen globaali uhka, eikä Taiwan ollut sellainen etabloitunut liberaali demokratia vielä kuin nyt.

Kiva tietää että kansanedustajat pääsevat nykyään shoppailemaan Taiwanille Taiwanin hallinnon rahoittamana ilman närkästyksiä. Nato-jäsenyyden etuja ja maailmanpoliittisten blokkien muodostumista?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

ikuturso

QuoteNikkasen mukaan matkaohjelmassa oli esimerkiksi puolijohdeteollisuutta, TKI-toimintaa, parlamenttia, tiedepuistoa ja ympäristöasioita. Edustajat tapasivat myös pääkaupunki Taipein pormestarin.

Esittelemme high-techiä, tiedettä ja korkeakoulutusta.
Kuka kutsutaan?

Fatim Diarra?

Loistoidea.

:facepalm:

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

JoKaGO

Mitäköhän "isäntäväki" on ajatellut, kun kutsui Fatimin? Ilmaisia lounaitahan ei ole eikä tässä tapauksessa ilmaisia matkoja.

Ikuturson viestiin liittyen, Wikipedia tietää Fatimin koulutuksesta kertoa:

"Diarra kävi sekä peruskoulun että lukion Helsingin ranskalais-suomalaisessa koulussa.[8] Hän on kaksikielinen ja puhuu sekä suomea että ranskaa.[9] Hän on opiskellut Jyväskylän yliopistossa yhteiskuntapolitiikkaa ja Helsingin yliopistossa sosiaalietiikkaa, mutta ei ole suorittanut loppututkintoa.[10] Diarra on valmistumassa vuonna 2023 Jyväskylän yliopistosta, ja hänen pro gradu -tutkielmansa käsittelee naisten oikeuksien toteutumista Suomessa kansainvälisten sopimusten näkökulmasta.[11]"

Siis täysi nollatutkimus ja kaukana noista matkan agendoista.

[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

DuPont

Quote from: JoKaGO on 03.02.2025, 19:54:46
Mitäköhän "isäntäväki" on ajatellut, kun kutsui Fatimin?
Niin, luulisi Fatimin olevan liki vastenmielisin vieras tuolla...! En jotenkin usko, että Fatimin islamilaissiirtolaisuuden puolustaminen mitenkään Taiwanin etuja ajaisi.

rätkä

Ehkäpä vaikuttamiskohteena olikin puoliso Jari Järvenpää. Asunut Kiinassa, Ellun Kanat, ilmeisesti ihan kunnon lobbari ja taustamädättäjä yhteiskunnassa.

l'uomo normale

Quote from: DuPont on 03.02.2025, 20:14:04
Quote from: JoKaGO on 03.02.2025, 19:54:46
Mitäköhän "isäntäväki" on ajatellut, kun kutsui Fatimin?
Niin, luulisi Fatimin olevan liki vastenmielisin vieras tuolla...! En jotenkin usko, että Fatimin islamilaissiirtolaisuuden puolustaminen mitenkään Taiwanin etuja ajaisi.

Fatima voisi olla sopivan korruptoitunut ja opportunistinen; tuskin liikaa symppaisi Manner-Kiinaa sillä perusteella että Mao oli niin ihku, mutta Taiwan jossa on ollut transu ulkoministerinä tms. saattaa jo olla karistanut Kuomintang-diktatuurin taakan maineestaan ja käy edistyksellisestä liberaalista demokratiasta, jolta on hyveellistä ottaa kestitykset. Toisen ja kolmannen luokan tyypit Taiwanilla ovatkin matkailleet, koska Manner-Kiinaaa ei ole haluttu suututtaa.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Siili

Quote from: l'uomo normale on 03.02.2025, 21:22:48
Toisen ja kolmannen luokan oppositiopuolueiden tyypit Taiwanilla ovatkin matkaileet, koska Manner-Kiinaaa ei ole haluttu suututtaa.

Tarkennus lisätty ja fatimoitu.

Lalli IsoTalo

Quote from: rätkä on 03.02.2025, 21:16:45
Ehkäpä vaikuttamiskohteena olikin puoliso Jari Järvenpää. Asunut Kiinassa, Ellun Kanat, ilmeisesti ihan kunnon lobbari ja taustamädättäjä yhteiskunnassa.

Tällainen tapaus.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Pallopääkissa

[tweet]1886676507344474483[/tweet]
QuoteVihreät haluavat vähentää päästöjä, koska ilmasto. Vihreät haluavat ajaa suomalaisen teollisuuden alas, koska ilmasto. Vihreät haluavat kieltää lihansyönnin, koska ilmasto. Vihreät moralisoivat lentomatkoja, koska ilmasto.

Sen sijaan vihreät eivät halua kieltää Fatim Diarran ja kumppanin lahjamatkoja, koska... pitäähän Diarran päästä miehensä kanssa Taiwaniin. Lisäksi Diarra itse samaan aikaan kritisoi maakunnista lentäen työmatkojaan taittavia kansanedustajia, koska ilmasto.

Sinulle, minulle, meille tavallisille suomalaisille (varsinkin jos olet valkoinen heteromies!) kieltolista on pitkä - vihreille ja heidän suosikeilleen sitä ei ole olemassakaan!

Fatim Diarra ja kaukomatkojen lumo | Heikelä & Koskelo 23 minuuttia | 1082
https://www.youtube.com/watch?v=UsnyzKPAwDc

Jos Fatty meinaa ehdottaa Taiwanin tunnustamista, se olisi ehdotus jota voi kannattaa.
Kansalliskonservatiivi ja arvokonservatiivi.

pienivalkeapupu

IltaLäpyskä roiskaisi aikamoisen aivopierun nettisivuilleen kaustiin liittyen:

Iltalehti kysyi Taiwanin-matkasta myös Diarran puolison esihenkilöltä. Hän ei vaikuttanut tietävän mistään mitään.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/aa56492e-49f6-42a0-94b4-4ca244d69d9a

Hinnatonta   ;D  ;D  ;D
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

supersankaritar

Korruptiotutkija ottaa kantaa Fatiman saamaan 8000 euron Taiwanin matkaan. Hän pitää summaa niin korkeana, ettei se ole normaalin vieraanvaraisuuden rajoissa vaan lähennellään taloudellisen edun rajaa. Hän kehoittaa kansanedustajaa itse hieman pohtimaan, miltä se näyttää, kun on sen lisäksi tehnyt muitakin kalliita matkoja. Kysyttäessä, pitäisikö kansanedustajan ylipäätään ottaa lahjoja vastaan, hän sanoo, ettei ainakaan suurissa määrin.

Fatim Diarra otti vastaan 8 000 euron arvoisen matkan – Näin korruptiotutkija arvioi: "Tekisi mieli sanoa"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b04d93ef-d55b-4fa8-9b92-8ccc9f8a5db3
Usein valtioiden antamat lahjat ovat vieraanvaraisuudesta ja kohteliaisuudesta annettuja.

– Tietenkin tuo 8 000 euron matka nousee esiin, sillä summa on kyllä poikkeuksellisen korkea. Summat ovat niin korkeita, että ne eivät ole enää tavanomaisen vieraanvaraisuuden rajoissa. Voisi sanoa, että lähennellään jo taloudellisen edun rajaa, hän arvioi.
...
Salminen huomauttaa, että kansanedustajia on matkannut myös Naton päämajaan sekä Israeliin kuluneella kaudella. Näiden matkojen hintalaput ovat vaihdelleet noin 2 000 ja 5 000 euron välillä.

– Kansanedustajan on syytä itse arvioida tilanteen kokonaiskuva. Jos ottaa vastaan merkittävän taloudellisen edun toimijalta on syytä pohtia, haluaako lahjan antaja esimerkiksi tukea omalle asialleen.

Jos lahja on taloudellisesti merkittävä ja esimerkiksi toistuva, on syytä puntaroida, voisiko lahjan antajalla olla sen suhteen odotuksia, kuten vastavuoroisuutta tai epätervettä kiitollisuudenvelkaa. Pääsääntöisesti lahjat ovat ystävällisyydenosoitus tai halu kiinnittää huomiota sen antajaan.

– Esimerkiksi kansanedustajille lahjoitetut festariliput ovat harmiton lahja, vaikkakin ne ovat satojen eurojen arvoisia. Olisi tosin hyvä pohtia, pitäisikö kansanedustajien kustantaa itse tällaiset liput ja tapahtumat.
...
Kohtuus ja pidättyväisyys on Salmisen mukaan tärkeää, kun kansanedustaja ottaa lahjoja vastaan.

Suomessa poliitikkojen eri kytköksiä seurataan avoimuus- ja sidonnaisuusrekistereillä. Niillä mahdollisia vaikutusyrityksiä pyritään tekemään julkiseksi niin, että toiminta olisi mahdollisimman avointa. Rekisterin avulla pyritään torjumaan epäasiallista valtiotason toimijoihin vaikuttamista.

– Kansanedustajalla on vastuu pysyä epäterveiden kytköksien ulkopuolella ja muistaa, että omat eettiset koodit eivät välttämättä ole samat, kuin lahjan antajalla, Salminen sanoo.

Kansanedustajien on ilmoitettava yli 400 euron arvoisista asemansa ansiosta saamistaan lahjoista lahjarekisteriin. Samalta taholta saadut lahjat on ilmoitettava silloin, jos niiden arvo ylittää kalenterivuoden 400 euroa.
...
Pitäisikö kansanedustajan ylipäätään ottaa lahjoja vastaan?

– Tekisi mieli sanoa, että ei ainakaan suurissa määrin.

Lisätty uutisotsikko ja tekstilainaus
If you want peace, you don't talk to your friends, you talk to your enemies.

Pallopääkissa

Eikö vihreiden poliitikkojen pitäisi näyttää esimerkkiä?
https://www.youtube.com/watch?v=LXTU2NCtHn8
QuoteVihreiden kansanedustaja Fatim Diarran lahjamatka Aasiaan herätti paljon keskustelua. Onko vihreiden esittämä politiikka linjassa poliitikkojen toiminnan kanssa?

-PPT-

Jotenkin mahdotonta uskoa että kukaan oikeasti pitää tuosta ihmisestä. Siis vaikka muutoin kannattaisi vihreitä ja heidän politiikkaansa niin silti jotenkin vaikea uskoa että siltikään tuosta naisesta pitäisi.

Aikamoinen äänimagneetti kuitenkin on ollut joten kyllä hänestä jotkut ilmeisestikin pitävät.

Betonikostaja

Quote from: -PPT- on 08.02.2025, 21:21:56
Jotenkin mahdotonta uskoa että kukaan oikeasti pitää tuosta ihmisestä. Siis vaikka muutoin kannattaisi vihreitä ja heidän politiikkaansa niin silti jotenkin vaikea uskoa että siltikään tuosta naisesta pitäisi.

Aikamoinen äänimagneetti kuitenkin on ollut joten kyllä hänestä jotkut ilmeisestikin pitävät.

Fatsu sai eduskuntavaaleissa 6774 ääntä. Se on kieltämättä hyvin, varsinkin kun vihreillä meni muuten surkeasti. Aika vähän tuo silti perustunee hänen tekemisiinsä, sillä Fatsu on nimenomaan identiteettipoliittinen ehdokas.

Matuilta Fatsu on saanut varmasti jonkin verran ääniä, ja siihen riittää pelkkä oleminen, vaikka Fatsu onkin syntynyt Suomessa. Tämä kertoo siitä, että hän ei ole identiteetiltään suomalainen, vaikkei hän ihan mene matukategoriaankaan. Suomeahan Fatsu puhuu ihan hyvin, ja niin pitääkin, kun on täällä syntynyt.

Epäilen, että suurin äänisaalis on tullut kuitenkin valkoisilta punavihersuvakeilta, jotka ovat nimenomaan halunneet äänestää valtaväestöstä poikkeavaa ehdokasta. Tästä porukasta on kiihottavaa äänestää tuollaista ehdokasta, koska se on heidän mielestään edistyksellistä. Eihän Fatsusta puutu kuin se, että hän kuuluisi sukupuolivähemmistöön.

Kannatuksen täytyy siis tulla identiteetistä, koska Fatsulla ei ole politiikassa kummoisiakaan saavutuksia. Sen sijaan hänellä ansioluettelossaan kaikenlaisia töräyksiä ja tunarointeja, ja kiusallista selittelyä niistä, mutta niistä on vaiettu aika kohteliaasti. Syytä voivat kaikki miettiä itse.

Fatsun menestys kertoo kyllä omaa kieltään vihreiden tasosta.
Itä-Helsinki, täynnä mutiaiset
Itä-Helsinki, sinä maksat kaiken

--------------

Täytän TT2 on time
Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?

--------------

Jokainen matu maksaa miljoonan.

KamalaJari

Uittuilee kantiksille ja tekee mitä lystää , mikäs sen hienompaa , ministeri ainesta seuraavan vasurihallitukseen .
Miksi Jumala teki Suomalaisista lampaita joita keritään ?

Skeptikko

Fatim vaikuttaa kutsuvan kritiikkiä häntä kohtaan rasismiksi. VAROITUS hyvin alakielisestä puheesta:

[tweet]1888952598817865828[/tweet]
Quote from: Jugio, 10.2.2025 kello 16.06.09, Linkki
Tottakai kaikki on rasismia. Ja todella kaunista kielenkäyttöä poliitikolta @vihreat
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Pallopääkissa

[tweet]1888967267427192934[/tweet]
Quote"Minua v-ttaa se, että kun minä teen ihan saman asian, mitä moni muu ihminen on tehnyt ennen mua, mutta ne sattuu olemaan valkoisia ihmisiä, ei siitä tuu lehtijuttua. Ei siitä v tule lehtijuttua. Sitten kun v minä teen sen, siitä tehdään v viisi lehtijuttua. V viisi lehtijuttua"

No, siis ihan alkuun kukaan muu poliitikko ei tietääkseni ole ottanut vastaan ja ottanut puolisoa mukaan Taiwaniin 8000 euron "lomamatkalle" niin kuin Fatim Diarra. Se jo itsessään on uutisarvoista. Korruptio ei näytä hyvältä, ja aiheena se kelpaa uutisotsikoihin varsin hyvin jo itsenään. Niin kuuluukin.

Mutta Fatim ei taida oikeasti nähdä sitä tekopyhyyttä, jota hän tuo esiin, useammallakin tasolla.

Fatimista ei ole ihmeellistä, että hän samaan aikaan moralisoi muiden ihmisten työmatkalentelyä Jyväskylästä Helsinkiin, säästäen näin aikaa ja voidakseen viettää sitä perheensä parissa. Fatimista näiden ihmisten pitäisi kulkea vaikka junalla lentokoneen sijasta, koska ilmastonmuutos. Fatim kysyykin: "Kuinka paljon sinä olisit valmis tuhoamaan ympäristöä, jos se säästäisi kaksi tuntia aikaasi?"

No, on kyse sitten lentokoneista tai taksimatkoista, vihreät jälleen elävät todeksi sanonnan: tehkää niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen.

Voin muuten taata, että mikäli yksikään perussuomalainen tai edes kokoomuslainen olisi tehnyt vastaavasti mitä Diarra, niin ei viisi lehtijuttua riittäisi edes tunnissa. Eikä ihonvärillä ole mitään tekemistä asian kanssa, saati naiseudella tai millään muullakaan ominaisuudella, muuta kuin poliitikon omilla toimilla.

Weijer

Quote from: Pallopääkissa on 10.02.2025, 19:54:53
[tweet]1888967267427192934[/tweet]
Quote"Minua v-ttaa se, että kun minä teen ihan saman asian, mitä moni muu ihminen on tehnyt ennen mua, mutta ne sattuu olemaan valkoisia ihmisiä, ei siitä tuu lehtijuttua. Ei siitä v tule lehtijuttua. Sitten kun v minä teen sen, siitä tehdään v viisi lehtijuttua. V viisi lehtijuttua"

No, siis ihan alkuun kukaan muu poliitikko ei tietääkseni ole ottanut vastaan ja ottanut puolisoa mukaan Taiwaniin 8000 euron "lomamatkalle" niin kuin Fatim Diarra. Se jo itsessään on uutisarvoista. Korruptio ei näytä hyvältä, ja aiheena se kelpaa uutisotsikoihin varsin hyvin jo itsenään. Niin kuuluukin.

Mutta Fatim ei taida oikeasti nähdä sitä tekopyhyyttä, jota hän tuo esiin, useammallakin tasolla.

Fatimista ei ole ihmeellistä, että hän samaan aikaan moralisoi muiden ihmisten työmatkalentelyä Jyväskylästä Helsinkiin, säästäen näin aikaa ja voidakseen viettää sitä perheensä parissa. Fatimista näiden ihmisten pitäisi kulkea vaikka junalla lentokoneen sijasta, koska ilmastonmuutos. Fatim kysyykin: "Kuinka paljon sinä olisit valmis tuhoamaan ympäristöä, jos se säästäisi kaksi tuntia aikaasi?"

No, on kyse sitten lentokoneista tai taksimatkoista, vihreät jälleen elävät todeksi sanonnan: tehkää niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen.

Voin muuten taata, että mikäli yksikään perussuomalainen tai edes kokoomuslainen olisi tehnyt vastaavasti mitä Diarra, niin ei viisi lehtijuttua riittäisi edes tunnissa. Eikä ihonvärillä ole mitään tekemistä asian kanssa, saati naiseudella tai millään muullakaan ominaisuudella, muuta kuin poliitikon omilla toimilla.
Aivan kammottavaa kielenkäyttöä. Itä-Helsingin esimurrosikäiset pissikset puhuu prikulleen noin.

Siili

Diarra täyttää toukokuussa 39 vuotta, eli häneltä on lupa odottaa jo hieman kypsempää käytöstä. Rääväsuinen käytös aiheuttaa varmasti myötähäpeää myös vihreiden sisällä. Saakohan hän palautetta puoluetovereilta kulissien takana, vai estääkö esimerkiksi rasismikortin esiinvedon pelko moisen?

supersankaritar

Mä en pystynyt kuuntelemaan, oksettavaa. Tuli heti mieleen, että jos mies tuo kaupasta väärän mässyn, niin vittu minä pyysin nacho cheese palleroita, vittu minä en pyytänyt näitä vittu että vituttaa sen kerran kun...
Ja joo, olen itse kasvatettu niin, että pienet perkeleet menee tehostesanana tarvittaessa, eikä maailma siihen kaadu, mutta en mä ihan tolleen kehtaisi puhua.

Pallopääkissa

Kiinnostavaa tietää miten tämä hoidetaan vihreiden keskuudessa. Suljettujen ovien takana varmaan? Virheet eivät harjaa omiaan soinimaisesti julkisuudessa.

Rasistikortti ei ole voittava taktiikka. Se on merkki siitä että on hävinnyt keskustelun ja ettei ole mitään asiapohjaista sanottavaa. Sama kuin natsikortti.

Mitä rasistikortilla tavoitellaan? En usko että kukaan persuja äänestänyt alkaa äänestämään vihreitä siksi kun Fatty syyttää kaikesta rasismia ja rasisteja.

l'uomo normale

Tosta kiroiluvideosta ei käy yksiselitteisesti ilmi että se liittyisi tähän lentohommaan, vaan voi olla joku vanhempikin julkisuusjuttu. Kuvanlaatukin on heikko. Luulisi että Fatimallakin olisi nykyään arvostelukykyä olla esiintymättä tuolla tavoin epämääräisen 8000€ edun vastanottamisen jälkeen.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

supersankaritar

l'uomo normale

Quote from: supersankaritar on 10.02.2025, 21:15:28
Joo ei ilmeisesti liity tuohon lentojuttuun vaan kiroiluiltamaan. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011025190.html

Quote[...]– Sitä pitää katsoa ja kuunnella osana feminististä kiroiluiltamaa, jossa kerroin, mikä minua sillä hetkellä vitutti. Ei irrottaa kontekstista.

Feministinen kiroiluiltama on Diarran mukaan ajatushautomo Hatun yli kymmenen vuotta vanha konsepti.

– Kiroiluiltamissa osallistujat pääsevät halutessaan kertomaan yleisön edessä, mikä heitä vituttaa ja miksi. Kylmiltään lavalle ei tarvitse mennä, sillä esikiroilijat lämmittelevät ensin osallistujat omilla ränteillään ja johtavat myös yleisöä yhteiskiroiluun, Diarra kuvaili tapahtumaa.

Diarran mielen päällä oli viime viikolla Iltalehden uutisoima Diarran ja hänen puolisonsa lahjamatka Taiwaniin.

Kyllä se liittyi lentomatkalahjaan. On se uskomaton.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

supersankaritar

No niin näköjään, mä näin vaan feministisen kiroiluiltaman ja päässä naksahti, kun mietin, että mitä sekin maksaa veronmaksajille ja kuka saakeli tollaseen menee jne 😅

KamalaJari

Niin , paljon se kertoo ajasta ja kansasta , jotakin kansanosaa se tuokin edustaa kun on valittu kansanedustajaksi.
Ei ole hääppönen kansakaan ja siitä olen pahoillani , männä aikoina tuollaiset olisi naurettu suohon.
Kuten jo aiemmin totesin , ministeri ainesta lindmanin tulevaan hallitukseen.
Miksi Jumala teki Suomalaisista lampaita joita keritään ?