News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Perttu Hillmanin blogi IL:ssä: Epäilevä Tuomas on kansallissosialisti

Started by pienivalkeapupu, 29.10.2017, 13:19:30

Previous topic - Next topic

pienivalkeapupu

Epäilevä Tuomas on kansallissosialisti

Maailmanparantaja kannattaa vapaasti määriteltyä monikulttuurisuutta ja syö mielellään ruokaa, jota tavallinen maailmaaparantamaton ei syö. Maailmanparantaja haluaa ihmiset, jotka eivät manifestoidu kanssamaailmanparantajaksi, ahdinkoon. Maailmanparantaja on huolestunut kaikesta, mistä pitää oikeista lähteistä saamiensa tietojen mukaan olla huolestunut.

Maailmanparantaja harjoittelee vain vahvuusalueellaan olevien asioiden argumentointia, koska täällä Suomessahan ei voi käydä asiallista keskustelua mistään. Muista asioista ei maailmanparantaja suostu keskustelemaan.

Epäilevä Tuomas on sekularisaation myötä ristitty natsiksi ja rasistiksi.

Afrikasta alkunsa saaneessa ja Volgan mutkasta tänne tulleessa amerikkalaisen hapatuksen perseeseenpanemassa junttimaisessa sekakulttuurissa ei ole maailmanparantajalla kivaa. Alkuperäiskansoja missikisoilla riistävä seksistinen perämetsäkulttuuri joutaisi mennä tuntemattomine saatanan sotilaineen yksittäistapausten myötä joutuisasti hevon helevettiin.

Loput linkin takaa, kommentteineen.

https://blogit.iltalehti.fi/perttu-hillman/2017/10/29/epaileva-tuomas-on-kansallissosialisti/
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Janne

Onko poistettu, oliko liian hapokasta Iltalehdelle? Onko kenelläkään tallessa?

potta