News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Juha Kärkkäinen tekee yhteistyötä uusnatsien kanssa?

Started by Pentecost, 22.10.2017, 22:13:20

Previous topic - Next topic

RP

Juha Kärkkäisen tavaratalo on synnyttämässä Rovaniemellä poliittisen kiistan – "En hyväksy tällaista ihmisvihamielisyyttä"
Kiistelty tavarataloketjun omistaja haluaa rakentaa Rovaniemelle tavaratalon. Kaupunginvaltuusto äänestää asemakaavan muutoksesta lähikuukausina.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005688955.html?
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

risto

Quote from: RP on 21.05.2018, 14:53:05
Juha Kärkkäisen tavaratalo on synnyttämässä Rovaniemellä poliittisen kiistan – "En hyväksy tällaista ihmisvihamielisyyttä"
Kiistelty tavarataloketjun omistaja haluaa rakentaa Rovaniemelle tavaratalon. Kaupunginvaltuusto äänestää asemakaavan muutoksesta lähikuukausina.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005688955.html?

Hah! Vasemmistoliiton valtuutettu Vesa Puuronen ja demarinuorten PJ Näkkäläjärvihän siellä tietysti leipäläpeään heiluttelemassa.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Pentecost

Se se mukavaa on, että demarinuorten johtaja haluaa torpedoida kokonaisen yrityksen perustamisen Lapin muutenkin ankeille työmarkkinoille. Todellinen työväestön puolestapuhuja tuo Mikkel Näkkäläjärvi.

"En hyväksy tällaista ihmisvihamielisyyttä, jota Magneettimedian kirjoitukset edustavat. Jos se on minusta kiinni, rakennustöitä ei aloiteta", sanoo Sdp:n valtuutettu ja Demarinuorten puheenjohtaja Mikkel Näkkäläjärvi.

Miten tämä Magneettimedian joskus muinoin tapahtunut pöljäily liittyy kyseisen yrityksen perustamiseen muuten kuin omistajansa kautta? Ilmeisesti hyysärillä on agenda ajaa toisen yritys konkurssiin tai liiketoimintakieltoon, kun omistaja ei miellytä?

Voisiko näillä perusteilla jo kokeilla oikeujuttua? Ai niin, olemme Suomessa...

KKO:n tuomio
A:n käyttämissä ilmaisuissa on kysymys niin sanotuista arvoarvostelmista, joiden osalta ei lähtökohtaisesti ole mielekästä puhua lausuman totuudellisuudesta.

TapsaT

Moni haluaa varmastikin noillekin kulmille Kärkkäisen kauppakeskuksen, plus sen tuomat työpaikat, joten tässä tapauksessa suvaitsevaisuudella ratsastaminen tulee kääntymään itseänsä vastaan. Ankeuttajat kun eivät koskaan ole suosiossa.

Pekka Kemppainen

Quote from: Pentecost on 21.05.2018, 15:16:49

Voisiko näillä perusteilla jo kokeilla oikeujuttua? Ai niin, olemme Suomessa...

Olemme EU:ssa, -vielä pahempi juttu.  :(

JohanNyt

Samaa mieltä Näkkäläjärven kanssa siitä, ettei Kärkkäisen ole syytä laajentaa Rovaniemelle. Laittaisi uuden putiikkinsa tänne pääkaupunkiseudulle mieluummin, varmaan taloudellisestikin kannattavampi idea. Itse kävisin ainakin.

hulaq

Pekka huilaa seuraavasta ohilyönnistä sitten 7 päivää. Tällä kertaa meni poistolla.
Iudex illius ero

JohanNyt

Kyllä nää on mahtavia veijareita ;D
[tweet]998502513518268416[/tweet]
Kauppa, joka harrastaa antisemitismiä. Tai joka ei harrasta.

Sekasikiö

Jätän tämän vain tähän, en pysty mitään järkevää kirjoittamaan, koska otsassa jyskyttää suoni sen verran kovaa. Kuvakaappaus Rasmuksesta.
Onko enempi parempi?

Nuivinator

Ylivieskan Kärkkäinen on siitä hyvässä paikassa, että siellä tulee käytyä kahdesti joka mummola-reissulla. Sekä meno että paluumatkalla. Oulun Kärkkäisellä tulee käytyä ehkä muutaman viikon välein.

Joskus lapsena kuvittelin että saamelaiset ovat hienoa porukkaa, mutta näiden viimeaikaisten ulostulojen jälkeen en enää kuvittele yhtään mitään.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

dothefake

Oddasat on pelkkää itkuvirttä, kaikki on väärin ja sorto on kauheaa. Joikujakin varastetaan. Oli eilen televiisorissa. On aika poistaa saamelaisilta kaikki etuoikeudet. Esittäisivät joikujen sijaan rehellisesti itkuvirsiä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

BarkAtTheMoon

Tilasin kauan aikaa sitten firmaan tulostimen. Kun luen vihervasemmistofyyrerien vinkumista tulen tilaamaan vessapaperitkin ko firmasta
Ei voi v****u olla totta. Näitä ei vissiin saada millään tapaa ruotuun, siis selkärangattomia valehtelijoita?

Roope

Quote from: dothefake on 23.05.2018, 00:03:25
Oddasat on pelkkää itkuvirttä, kaikki on väärin ja sorto on kauheaa. Joikujakin varastetaan. Oli eilen televiisorissa. On aika poistaa saamelaisilta kaikki etuoikeudet. Esittäisivät joikujen sijaan rehellisesti itkuvirsiä.

Katsoin saman.

Toisessa uutisessa ulkomuseon kotia oli turmeltu siellä olleella kirveellä, mikä tarkoitti haastatellun mukaan, ettei saamelaista kulttuuria kunnioitettu, joten Ruotsin poliisille ilmoitus viharikoksesta. Kirveskin kai varastettiin. Pätkä oli silkkaa Kummelia.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Emo

Vihapuhe FM 21.5.2018: Massiivinen tavarataloraivo

https://www.youtube.com/watch?v=AgUChM4dwIo

QuoteHuhujen mukaan mahdollinen talouskasvu ja työpaikat ovat järkyttäneet Rovaniemen kommunistien mielenrauhaa.

Kohdasta 36 minuuttia 30 sekuntia eteenpäin puhutaan Kärkkäisestä.

Histon

Median pitäisi keskittyä tiedon välittämiseen ei boikottien masinoimiseen. Itse jätän tosin Kärkkäisellä käymättä koska Magneettimedia.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Emo

Quote from: Histon on 23.05.2018, 09:29:53
Median pitäisi keskittyä tiedon välittämiseen ei boikottien masinoimiseen. Itse jätän tosin Kärkkäisellä käymättä koska Magneettimedia.

Vaikka olen Israelin ystävä, en koskaan jätä käymättä Kärkkäisellä. Olen käynyt jopa Sika-päivillä!

koojii

Quote from: Emo on 23.05.2018, 09:43:18

Vaikka olen Israelin ystävä, en koskaan jätä käymättä Kärkkäisellä. Olen käynyt jopa Sika-päivillä!

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/sikapaivat

"Kärkkäisen Sikapäivät tuovat kevään

Vaaleanpunainen sika on taas täällä! Sikapäivät tulevat aina yhtä varmasti kuin joulu tai juhannus. Ja niitä on odotettukin vähintään yhtä paljon. Sikapäivien tarjoukset ovat vertaansa vailla. Eikä niistä todella kannata jäädä paitsi!
"

;D

Syystä tai toisesta Kärkkäisen kaupoissa ei paljoa rikastajia näe sikapäivien ulkopuolellakaan.

multa tulille

Quote from: koojii on 23.05.2018, 10:37:47
Syystä tai toisesta Kärkkäisen kaupoissa ei paljoa rikastajia näe sikapäivien ulkopuolellakaan.

Olenkin ihmetellyt miksi siellä on suht miellyttävää käydä saadun hyvän palvelun, laaajan tavaravalikoiman ja suht edullisten hintojen vuoksi.

Emo

Quote from: multa tulille on 23.05.2018, 10:49:42

Olenkin ihmetellyt miksi siellä on suht miellyttävää käydä saadun hyvän palvelun, laaajan tavaravalikoiman ja suht edullisten hintojen vuoksi.

Lisäksi Kärkkäisellä on (Lahden liikkeessä en tosin ole käynyt, kaikissa muissa olen) ihana halpishalli-tunnelma, fiilistelen aina sitä ja tuulipukukansaa ympärilläni (johon omakin habitukseni sopii kuin nyrkki nenään): " Täällä olen omieni joukossa, nämä ovat minun kansaani."
Kärkkäisellä käyminen on valtava nationalistiskansallismielisisänmaallinen kokemus, siellä tulee hyvin rotutietoiseksi kun katsoo ympärilleen ja vilkaisee peiliin ja tuntuu niin hyvältä!

Kulttuurirealisti

Voiko joku opastaa tietämätöntä, miten Kärkkäisen tavaratalo tai Kärkkäinen itse liittyvät nykyään Magneettimediaan? Joutuuko ikuiseen pannaan ja kirkonkiroukseen, jos on joskus julkaissut Magneettimediaa?
Se on tietysti suurempi ja kauaskantoisempi synti kuin esimerkiksi äänikuninkaan pahoinpitelyrikokset (Vapis) tai Yle-toimittajan vanhat sekoilut kristallien yössä (tiedätte kuka).  [/s]
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Keza

J. Kärkkäisen toimiin kantaa ottamatta tämä Hesarin tai kyseisen toimittaja ajojahti on kyllä uskomatonta. En usko, että edes villeimmissä unelmissaan Vapaavuori tai HS ajattele, että Suur-Helsinki ulottuisi Rovaniemelle asti, niin Rovaniemen kaupungin asioiden näkyvä uutisointi HS:ssä on kyllä naurettavaa ja toimittajan Kärkkäisjahdista tulee mieleen yleiset lynkkaukset

J. Lannan haamu

Kärkkäinen on niin hyvällä tavalla provosoinut suvaitsevaisten pyhää. Sen takia tämä massiivinen ajojahti, lisäksi ei ole oikein mitään muuta laajempaa kaustia esim. persujen puolelta. Mutta kyllä tämä irrallaankin on hyvä, koska juutalaiset ja se epäselvyys koko kuvion ympärillä. Minä en edelleenkään tiedä yhtään mitä se on tehnyt mutta ei varmasti mitään, tukenut jotain magneettimediaa, no hyvä vaan jos saavat ihmiset toisenlaisia näkemyksiä, voivat sitten itse pohtia onko niissä pointtia vai ei.

Lahden Kärkkäinen on hyvä paikka, pari kertaa käynyt ostoksilla! On se vähän teollinen mutta älyttömän laaja erä- ja vapaa-aika VAATE puoli.

Kärkkäistä ei taida paljoa tuollaiset kiinnostaa, hyvää palvelua vaan toivonmukaan ja asiakassuhteet kunnossa rehellistä suomalaista tuotetta. Ei se Kärkkäinen mulle ainakaan ihan sellainen pyhiinvaellus ole kuten kenties Emolle, mutta huippupaikka joka tapauksessa. Nimimerkillä pian taas sinne ostoksille!
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Kim Evil-666

Olen tehnyt lukuisia ostoksia Kärkkäisen puodista. Tosin en ole koskaan jalkautunut yhteenkään kivijalkaliikkeeseen, vaan suorittanut ostokseni verkosta. Hyvää erä-tavaraa on tarjolla kohtuu hintaan. Viimeinen ostokseni on uusi kamera, jota odottelen postista saapuvaksi. Olisin sen saanut himpun halvemmalla muualtakin, mutta tietoisuus siitä, että ostokseni Kärkkäiseltä aiheuttaa suvaitsevaistolle näppylöitä, takaa jatkossakin sen, että suoritan ostoksiani kyseisestä kaupasta.

Kaikki mikä aiheuttaa suvakeissa närästystä, saa itseni aktivoitumaan toimimaan mahdollisuuksieni mukaan närästystään lisäten. Suvakit ovat Suomen norovirus.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Hakkapeliitta

Kärkkäisen hyvä menestys antaa hyvin signaalin Suomen kansasta. Kenties meillä on vielä toivoa. Ihan mikä tahansa rasistiajojahti ei mene läpi, kunhan vaan saa roinaa halvalla. 8)
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Taikakaulin

Quote from: Emo on 23.05.2018, 10:57:35Lisäksi Kärkkäisellä on (Lahden liikkeessä en tosin ole käynyt, kaikissa muissa olen) ihana halpishalli-tunnelma, fiilistelen aina sitä ja tuulipukukansaa ympärilläni (johon omakin habitukseni sopii kuin nyrkki nenään): " Täällä olen omieni joukossa, nämä ovat minun kansaani."
Kärkkäisellä käyminen on valtava nationalistiskansallismielisisänmaallinen kokemus, siellä tulee hyvin rotutietoiseksi kun katsoo ympärilleen ja vilkaisee peiliin ja tuntuu niin hyvältä!

En yhtään ihmettelisi, vaikka tämä postaus päätyisi kuvakaappauksena piffille ja rasmukseen  ;D
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Histon

Quote from: Kulttuurirealisti on 23.05.2018, 12:54:59
Voiko joku opastaa tietämätöntä, miten Kärkkäisen tavaratalo tai Kärkkäinen itse liittyvät nykyään Magneettimediaan? Joutuuko ikuiseen pannaan ja kirkonkiroukseen, jos on joskus julkaissut Magneettimediaa?
Se on tietysti suurempi ja kauaskantoisempi synti kuin esimerkiksi äänikuninkaan pahoinpitelyrikokset (Vapis) tai Yle-toimittajan vanhat sekoilut kristallien yössä (tiedätte kuka).  [/s]

Kärkkäinen julkaisi juutalaisvastaista foliohattu-Magneettimediaa, ja kun paskaa alkoi tulla (syystä) kunnolla niskaan, antoi lehden sitten natseille sen sijaan, että olisi lakkauttanut sen. Muutamille tietysti suvakeille vittuilu on se tärkein asia elämässä, ja siitä ilosta voi vaikka ampua itseä jalkaan. Senkus vaan.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

koojii

Quote from: Histon on 23.05.2018, 23:36:17
Quote from: Kulttuurirealisti on 23.05.2018, 12:54:59

Kärkkäinen julkaisi juutalaisvastaista foliohattu-Magneettimediaa, ja kun paskaa alkoi tulla (syystä) kunnolla niskaan, antoi lehden sitten natseille sen sijaan, että olisi lakkauttanut sen. Muutamille tietysti suvakeille vittuilu on se tärkein asia elämässä, ja siitä ilosta voi vaikka ampua itseä jalkaan. Senkus vaan.

Magneettimedia-lehteä jaettiin ainakin jossain kaupungeissa maksutta koteihin. Lehdestä vajaa puolet olivat sitä foliohattuilua ja sitten loppuosa Kärkkäisen mainoskuvastoa.

Alarik

Quote from: Emo on 23.05.2018, 09:43:18

"Kärkkäisen Sikapäivät tuovat kevään..."

Nyt kun joku aika sitten viimeksi kävin Kärkkäisellä, niin silloin siellä kyllä pyöri ulkomaalais-taustais-oletettuja, eli kai jotain lähi-itäläisiä joista joku kokoomuslainen kuvailisi "balkanintummia".

Ehkä heitä ei sika haittaa niin paljon kuin puolestaloukkaantujia... tai on riittänyt se jos joku kukkahattu on kertonut "juutalaisvastaisuudesta" mutta ei perustellut riittävän hyvin boikottiinosallistumista - heille kun voisi kertoa sen etteihän kaupalla eikä työntekijöillä ole mitään tekemistä moisten asioiden kanssa.

guest15133

Quote from: Sekasikiö on 22.05.2018, 20:49:33
Jätän tämän vain tähän, en pysty mitään järkevää kirjoittamaan, koska otsassa jyskyttää suoni sen verran kovaa. Kuvakaappaus Rasmuksesta.
Nuo vihjailut tuossa ketjussa ovat sen verran asiattomia, että voisi jo täyttää jonkun rikoksen tunnusmerkistön. Työntekijä ei ole millään tavalla vastuussa työnantajansa ajatusmaailmasta, eikä uransa lopettanut urheilija ole automaattisesti julkisuuden henkilö, jota saisi maalittaa miten vain.

Vähintäänkin tuo pitäisi ilmiantaa FB:n ylläpidolle.